سلام. من امروز، روز 10 سیکلم سونو دادم.(عکسش رو میفرستم)
فولیکول های 17 و 20 دارم.
دکترم دوتا hcg داد یکی امشب زدم یکی هم برای دوشنبه صبح داده.
چجوری باید باشه زمان رابطه ام؟
لازمه حتما دوشنبه صبح هم بزنم. اخه خیلییی گرونه امپولش😭
سایز فولی ها خوبه بنظرتون
پرسش (1401/11/08):
سایز فولیکول 17 و 20 و امپول hcg
1460
63
1401/11/08
سوال کننده
0
1401/11/08
سوال کننده

0
1401/11/08
مهسا 26
بیمه نیستی؟
0
1401/11/08
سوال کننده
نه عزیزم 😢
0
1401/11/08
سوال کننده
یکدونه اش رو گرفتم امشب شد 380 تومن
0
1401/11/08
مهسا 26
اره میدونم
0
1401/11/08
مهسا 26
اشنا نداری بدی برات تو بیمه یکی دیگ ثبت کنن
0
1401/11/08
مهسا 26
بیمه سلامت هم میشه حتی
0
1401/11/08
مهسا 26
با بیمه فک کنم سی چهل تومنه
0
1401/11/09
سوال کننده
دکتر خواست با دفترچه خواهرم ثبت کنه که نشد. قبول نکرد بیمه.
0
1401/11/09
سوال کننده
اره با بیمه 60 تومنه
0
1401/11/09
مهسا 26
چرا قبول نکنه
0
1401/11/09
سوال کننده
نمیدونم، سیستم قبول نکرد
1
1401/11/09
سلین حسینی
منکه ۲ ماه پیش با بیمه ۱۵ گرفتم فکر کنم
1
1401/11/09
سلین حسینی
ببین از ۱۲ ساعت تا ۳۶ ساعت بعد امپول میگن آزاد میشه
0
1401/11/09
هستی
سلام زهرا جون فردا حتما رابطه داشته باش.به نظرم دوشنبه شب هم داشته باش.بعد از اون یه شب درمیون
0
1401/11/09
رعنا روشا
دوتا امپولو بزن من ک سه شب پشت سرهم اقدام داشتم گرفت بعدش دیگ رابطه نداشتم لاردار شدپ با دوتا امپول و به فولیکول ۲۰ داشتمفقط
1
1401/11/09
رعنا روشا
هر بار رابطه بعد ۳۰ ساعت از امپول
1
1401/11/09
هستی
دکتر من همیشه میگه فردای تزریق رابطه باشه
0
1401/11/09
مهسا 26
شب قبل تزریق
شب تزریق
فرداش
شب تزریق
فرداش
0
1401/11/09
رعنا روشا
و نی نبتم دختر میشه ۹۰ درصد
0
1401/11/09
masomeh kzm
ینی ۳۰ ساعت بعد از امپول
0
1401/11/09
MINA💕💕 🩷🩷
عزیزم ضخامتت یه خورده پایینه
0
1401/11/09
ریحانه 🌱🕊️
من بیمه سلامت هم بودم توی سیستم هم ثبت کرد دکتر. اما داروخانه گفت آزاده. دوتاشو گرفتم ۸۰۰ تومن.
0
1401/11/09
ریحانه 🌱🕊️
فک کن این ماه باردار نشم و ماه بعد هم بخوام بگیرم
1
1401/11/09
سوال کننده
دیگه از خدا بیشتر و بهتر از ایندچی میخوام😭😭😭😭
0
1401/11/09
سوال کننده
اره واقعا با این قیمتا.
به قول دکترم با این قیمت های نجومی این همه هم اصرار دارن بچه بیاریم
به قول دکترم با این قیمت های نجومی این همه هم اصرار دارن بچه بیاریم
1
1401/11/09
سوال کننده
چقدرررر خوووب
0
1401/11/09
سوال کننده
انشالله ممنونم
0
1401/11/09
سوال کننده
خیلی گرونه اخه. 😢
0
1401/11/09
سوال کننده
میشه تقریبا شب قبل و بعد و شب تخمکگذاری
0
1401/11/09
سوال کننده
به این ربطی نداره که 10 دوره ام هست؟
0
1401/11/09
هستی
اگه اسپرم شوهرتون قوی و خوبه
وگرنه شب قبل تزریق انجام ندین عزیزم
وگرنه شب قبل تزریق انجام ندین عزیزم
1
1401/11/09
سوال کننده
اره آزمایش داده خوبه
0
1401/11/09
هستی
خب خداروشکر پس همون شب قبل رو هم انجام بدین
چون اگه اسپرم ضعیف بود نمیموند تا دم تخمک گذاری
به دلم افتاده انشاالله همین ماه یه دختر عروسک ناز میاد تو دلت🥰❤️
چون اگه اسپرم ضعیف بود نمیموند تا دم تخمک گذاری
به دلم افتاده انشاالله همین ماه یه دختر عروسک ناز میاد تو دلت🥰❤️
0
1401/11/09
فاطیما احمدی
سلام امپول hcgشده ۳۸۰😵😵😵
0
1401/11/09
فاطیما احمدی
من میگرفتم ۹۰ تومن😯
0
1401/11/09
فاطیما احمدی
انشالله که نتیجه بگیری عزیزم
0
1401/11/09
سوال کننده
ممنونم. انشالله
0
1401/11/09
سوال کننده
تو فاطیما احمدی نیستی؟
یادمه یکبار خیلیییی وقت پیش یک عالمه با نوشته پروفایلت گریه کردم
یادمه یکبار خیلیییی وقت پیش یک عالمه با نوشته پروفایلت گریه کردم
0
1401/11/09
فاطیما احمدی
چراهمونمگلم
0
1401/11/09
پزشک اوما
سلام نازنینم
درک میکنم با این شرایط اقتصادی واقعا سخت هست جان دلم اما اگر بتوانید تزریق کنید بهتر است. روابط هم اگر دیشب انجام شده بعدی برای فردا شب باشد و سه شنبه رابطه نداشته باشید، چهارشنبه تا قبل غروب مجددا رابطه برقرار کرده و یک روز در میان تا 4 روز دیگر ادامه دهید اما اگر دیشب رابطه نداشتید امروز و پس فردا رابطه برقرار کرده و بعد تا 4 روز یک روز در میان ادامه دهید 🌷
درک میکنم با این شرایط اقتصادی واقعا سخت هست جان دلم اما اگر بتوانید تزریق کنید بهتر است. روابط هم اگر دیشب انجام شده بعدی برای فردا شب باشد و سه شنبه رابطه نداشته باشید، چهارشنبه تا قبل غروب مجددا رابطه برقرار کرده و یک روز در میان تا 4 روز دیگر ادامه دهید اما اگر دیشب رابطه نداشتید امروز و پس فردا رابطه برقرار کرده و بعد تا 4 روز یک روز در میان ادامه دهید 🌷
0
1401/11/09
پزشک اوما
سایز فولیکول ها هم عالی است نگران نباشید 💜
1
1401/11/09
سوال کننده
سلام. ممنونمممم دکتر نازنین💐🌷💐
0
1401/11/09
پزشک اوما
خواهش میکنم زهرای نازنینم و بهترین ها را برایتان آرزومندم ❤️
0
1401/11/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|111_col
0
1401/11/09
سوال کننده
یک سوال.
امکانش هست هر دو فولیکول ازاد بشه و دوقلو بشه😂
امکانش هست هر دو فولیکول ازاد بشه و دوقلو بشه😂
1
1401/11/09
پزشک اوما
بله جان دلم این احتمال هست❤️
1
1401/11/09
سوال کننده
بازم ممنونم دکتر عزیز❤️
1
1401/11/10
پزشک اوما
خواهش میکنم مهربان بانو 💓💓💓
1
1401/11/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|153_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




