سلام خدمت پزشک محترم و دلسوز و دوستان عزیز
تقریبا یک هفته ای میشه که کبد و پهلوم درد میکنه.
ولی دردش همیشگی نیست. کم و زیاد میشه و معمولا با دراز کشیدن بهتر و یا خوب میشه.
چون یک مقدار عفونت توی ادرارم داشتم، دکترم ۵ عدد سفیکسیم داد و گفت بعد از تموم شدن برم آزمایش ادرار بدم. ۵ تا قرص تموم شد و قراره فردا برم آزمایش ادرار بدم.
حالا میبینم کبدم، ینی دقیقا زیر سینه ی راستم، یک مقدار ورم کرده.
نگرانم شدم. میشه شما کمکم کنید؟
پرسش (1401/11/07):
درد پهلو و ورم کبد در بارداری
343
43
1401/11/07
سوال کننده
0
1401/11/07
سوال کننده

اون سبز پر رنگه یک هفتست کم و بیش درد میگیره و گاهی دردش خیلی زیاد میشه و گاهی قابل تحمله. ولی اون قسمتی که دایره کشیدم یک مقدار ورم کرده و نگران شدم
0
1401/11/07
تیامH jlili
سلام عزیزم منم اینجوریم هرچی ازمایش دادم سونو دادم گفتن هیچ مشکلی نداری بجز کلیه ات شن داره
0
1401/11/07
تیامH jlili
بعد وقتی بدنم سردش بشه بیشتر درد میکنه وقتی میرم حموم همینطور وقتی بشینم طولاوقتی
پرخوری بکنم خیلی اذیت میشم دکتر گفته حتما مشکل کلیه ات که شن داره باید صبر کنم تا بعد زایمان برم برا کلیه ام ک بتونم راحت دارو استفاده کنم
پرخوری بکنم خیلی اذیت میشم دکتر گفته حتما مشکل کلیه ات که شن داره باید صبر کنم تا بعد زایمان برم برا کلیه ام ک بتونم راحت دارو استفاده کنم
0
1401/11/08
مامان هانا❤ ☆☆
برو دکتر پیگیری کن ببین مشکلت چیه.
اگه خدایی نکرده کبد باشه شوخی بردار نیس
شوهر من مشکل کبد داره خیلی اذیته.
اگه خدایی نکرده کبد باشه شوخی بردار نیس
شوهر من مشکل کبد داره خیلی اذیته.
0
1401/11/08
سوال کننده
ممنونم دوستان
0
1401/11/08
سوال کننده
حالا اومدم آزمایشگاه و بعدشم میرم دکتر ببینم چه میشود
0
1401/11/08
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان گل دوست داشتنی
علاوه بر آزمایش ادرار درخواست کنید سطح آنزیم های کبدی ودبیلی روبین هم چک شود و یک سونوگرافی انجام دهید 🌷
علاوه بر آزمایش ادرار درخواست کنید سطح آنزیم های کبدی ودبیلی روبین هم چک شود و یک سونوگرافی انجام دهید 🌷
0
1401/11/08
سوال کننده

0
1401/11/08
سوال کننده

0
1401/11/08
سوال کننده
خانوم دکتر ۵ روز سفکسیم خوردم
دوباره امروز آزمایش ادرار دادم
الانم اومدم دکتر سونوگرافی
جواب سونوگرافی رو تا توی همین تاپیک واستون ارسال میکنم
دوباره امروز آزمایش ادرار دادم
الانم اومدم دکتر سونوگرافی
جواب سونوگرافی رو تا توی همین تاپیک واستون ارسال میکنم
0
1401/11/08
پزشک اوما
حتما برایم ارسال کنید تا ببینم جانم
0
1401/11/08
سوال کننده
ممنونم ازتون
0
1401/11/08
سوال کننده
دردش خیلی بده وقتی نشستم
0
1401/11/08
سوال کننده
وقتی دراز کشیدم بهتر میشه
0
1401/11/08
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، یبوست یا نفخ ندارید ؟
0
1401/11/08
سوال کننده
نفخ دارم ولی یبوست ندارم
0
1401/11/08
سوال کننده

0
1401/11/08
سوال کننده

0
1401/11/08
پزشک اوما
جان دل همه چیز خوب هست. آزمایش ارزیابی سطح آنزیم های کبدی انجام نشده؟
0
1401/11/08
سوال کننده
دکتر واسم امروز نوشت انشاءالله توی هفته میرم میدم
0
1401/11/08
سوال کننده
خانم دکتر من طبق ان تی ۲۸ هفته و ۵ روز هستم
ّطبق پریودیم، ۲۹ هفته و ۳ روز
ولی طبق این سونو همه چیز جلوتره!
۳۲ هفته و ۲ روز
ّطبق پریودیم، ۲۹ هفته و ۳ روز
ولی طبق این سونو همه چیز جلوتره!
۳۲ هفته و ۲ روز
0
1401/11/08
سوال کننده
و اینکه وزن بچه زیاد نیست؟
همینجوری پیش بره میتونم زایمان طبیعی داشته باشم؟
همینجوری پیش بره میتونم زایمان طبیعی داشته باشم؟
0
1401/11/08
سوال کننده
خانم دکتر چون صدک وزن جنین تقریبا زیاده
البته که میدونم تا ۹۰ طبیعیه ولی خب ۷۵ هم عدد بالاییه
حقیقتا از الان یکم نگران زایمانم شدم
البته که میدونم تا ۹۰ طبیعیه ولی خب ۷۵ هم عدد بالاییه
حقیقتا از الان یکم نگران زایمانم شدم
0
1401/11/08
سوال کننده
چون زایمان طبیعی مد نظرمه، فکر میکنم ممکنه خیلی بیشتر اذیت بشم
0
1401/11/08
سوال کننده
اوج وزن گیری بچه از هفته ی ۳۲ هستش
اگه قرار باشه وزنش اوج بگیره، که...😑😑
اگه قرار باشه وزنش اوج بگیره، که...😑😑
0
1401/11/08
سوال کننده
تا الان تقویتی یا مولتی ویتامین مصرف نکردم
تغذیم هم خوب بوده
تغذیم هم خوب بوده
0
1401/11/08
سوال کننده
توی فامیل ما کسی که بچش درشت و یا با وزن نسبتا بالا بوده پدرش در اومده تا زایمان کرده
من خودم حدود ۳ کیلو بود وقتی دنیا اومدم
ولی شوهرم حوالی ۳ و۷۰۰ بوده
به این فکر میکنم بچم هم شبیه باباش وزن اینچنینی داشته باشه از زایمان وحشت پیدا میکنم
من خودم حدود ۳ کیلو بود وقتی دنیا اومدم
ولی شوهرم حوالی ۳ و۷۰۰ بوده
به این فکر میکنم بچم هم شبیه باباش وزن اینچنینی داشته باشه از زایمان وحشت پیدا میکنم
0
1401/11/09
پزشک اوما
عزیزدلم نترسید چون سطح قند خون خوب بوده است. از زمان انجام آزمایش سنجش سطح گلوکز تا الان که زیاده روی در مصرف شیرینی جات نداشتید؟
0
1401/11/09
سوال کننده
دقیق نمیدونم خانم دکتر
ولی کلا توی دو ماه اخیر خوراکم خیلی خوب شده
اشتهام زیاد شده
و قبل از بارداری علاقه ی زیادی به شیرینی جات نداشتم ولی این دوماهه چرا خیلی زیاد دوست دارم بخورم
ولی کلا توی دو ماه اخیر خوراکم خیلی خوب شده
اشتهام زیاد شده
و قبل از بارداری علاقه ی زیادی به شیرینی جات نداشتم ولی این دوماهه چرا خیلی زیاد دوست دارم بخورم
0
1401/11/09
سوال کننده
دو هفته پیش آزمایش قند رو دادم
فکر میکنم توی این دو هفته مصرف شیرینی و غذا مثل روزای قبلش بوده
فکر میکنم توی این دو هفته مصرف شیرینی و غذا مثل روزای قبلش بوده
0
1401/11/09
سوال کننده
اگه شیرینی جات من خیلی روی وزن گیری جنین ماثره کمتر میخورم از این به بعد
0
1401/11/09
پزشک اوما
عزیزدلم بخشی از درشت جثه بودن جنین ناشی از وراثت هست و خصوصا وقتی پدر او هم همینطور بوده این مساله جای تعجب ندارد اما حتما مصرف شیرینی جات محدود شود، و در خوراک حد اعتدال را رعایت کنید. بابت زایمان هم اگر وزن بالا باشد چاره ای نیست سزارین خواهید شد چون هدف حفظ سلامت کوچولوی درون رحمتان هست جان من💜
0
1401/11/09
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر مهربون
0
1401/11/09
سوال کننده
تا چه وزنی باشه معمولا طبیعی میشه زایمان معمولی داشت؟
0
1401/11/09
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، بسته به شرایط لگن شما تا 4 و نیم کیلوگرم هم زایمان طبیعی انجام میشود اما وقتی به بالای 4 میرسد ارجحیت با سزارین است💜
0
1401/11/10
سوال کننده
بسم الله الرحمن رحیم😐😐😐🥺🥺
خانم دکتر لطفا واسم دعا کنم بچم سالم و صالح و خوشگل باشه، بعد دیگه از ۳ و نیم کیلو بیشتر نباشه که بتونم زایمان طبیعی راحتی داشته باشم 😁😁
خانم دکتر لطفا واسم دعا کنم بچم سالم و صالح و خوشگل باشه، بعد دیگه از ۳ و نیم کیلو بیشتر نباشه که بتونم زایمان طبیعی راحتی داشته باشم 😁😁
0
1401/11/10
پزشک اوما
ای جان عزیزدلم ❤️❤️حتما مامان گل از خدا میخواهم دلبندی شیرین، دوست داشتنی، سالم و زیبا داشته باشید، اصلا هم نترسید مهم سلامت فرزندتان است 💜😉💜
0
1401/11/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/11/10
سوال کننده
❤🌷❤🌷❤🌷❤ بله حتما پزشک محبوب و زحمتکش و دوست داشتنی🥰
0
1401/11/10
پزشک اوما
عزیزدلم هستید 💗💗 ممنونم بابت مهرتون گل بانو💓❤️❤️
0
1401/11/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|172_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




