Ooma

سوزش زیر شکم در بارداری علتش چیست ؟

الان چند ساعته زیر شکمم بالای مثانه داره میسوزه انگار پوست نازک شده دستم میکشم میسوزه

10 پاسخ 546 بازدید


سلام خانم دکتر آیا مصرف این داروها مجارها در بارداری

عکس داروها رو می‌فرستم ببینید امروز دکتر متخصص داخلی رفتم برای سرفه و آبریزش بینی شدیدم اینها را بهم داد

9 پاسخ 406 بازدید


زمان انجام سونوی غربالگری ان تی

سلام خانوم دکتر خسته نباشید یه سوال داشتم من در اصل الان ۱۰هفته م دکتر برای سونوگرافی غربالگری NT تاریخ ۲۹دی ماه رو زده یعنی حساب کردم ۱۲هفته نمیشم مشکلی نداره همون تاریخ برم انجام بدم یا اینکه حتما باید ۱۲هفته بشم؟

12 پاسخ 553 بازدید


عوارض قند خون بالا در ماه آخر بارداری

سلام پزشک عزیز.
طبق دوتا سونو گرافی ۳۲ هفته(۲۲۰۰گرم) و ۳۶هفته(۳۱۰۰ گرم) که رفتم دکتر گفت وزن جنین بالاس دیابت دارید؟ گفتم نه چون ازمایش گلوکزم جوابش نرمال بود پزشک زنانی که تحت نظرش بودم گفت مشکلی نداره.

آزمایشگاه تست دادم ماه اول بارداری ۹۷ بودم دکتر گفت باید رعایت کنی بعد شیرینی جات قندمصنوعی تقریبا حذف کردم
ماه چهارم ۸۴ شده بود دکترم گفت خوبه


حالا با دستگاه خونگی با هشت ساعت ناشتا تست کردم ۱۱۵ بود
دو ساعت بعد صبحانه ۱۱۳ شده بود.

الان من دچار دیابت شدم یا فقط قندم رفته بالا؟
الان وزن جنین من بالاست ؟
اگر قند بالا باشه برای جنین چه مشکلاتی پیش میاد ؟ لطف میکنید آگاهم کنید

19 پاسخ 697 بازدید


چرا پسرم شیرخشک میخوره میارش بالا

باسلام پسرم یک ماهشه شیرخودموبهش میدم ولی وقتی کم میادبهش شیرخشک میدم نان۱ ولی میاره بالا ببلاگ هم امتحان کردم خوب نبود دلش دردمیگرفت.چکارکنم

13 پاسخ 298 بازدید


خوردن فولیک اسید تا ماه چندم

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز من امروز سه ماهم تموم شد .هفته دیگه نوبت دکتر دارم تا اون موقع قرص فولیک اسیدو بخورم ؟

10 پاسخ 369 بازدید


مصرف تخم بلدرچین دربارداری

س دکترعزیزهفته ۱۶هستم تاالان تخم بلدرچین مصرف نکردم
میخام مصرف کنم ولی
میخاسم بدونم ازاین ببدبخورم چن تادرروزمجازم بخورم
وتاثیرداره یابایدازاول میخوردم

11 پاسخ 1,077 بازدید


غذا دادن به نوزاد شش ماهه💙

سلام خدمت دوستان عزیز💖 و دکتر محترم اوما💖
_ پسر من 6 ماه تمامه،غذا چی و چطوری میتونم بهش بدم.؟(به پروتئین گاوی حساسیت داره و شیر خشک پپتی میخوره)
_قطره آهن باید از روزی یه قطره بدم و زیاد کنم تا 25؟؟چه مارکی بهتره؟
ممنونم از راهنمایی تمام عزیزان🌹🌹

37 پاسخ 408 بازدید


تیتر بتا مشکوک قبل ازموعد پریود

سلام دوستان کسی اینجاهست که قبل ازموعد پریودش تیتر بتا داده باشه وممشکوکک باشه وبعد از پریودش مثبت بوده باشه؟!من تیتر بتام قبل ازموعد پریود سه روز قبل ۲۴بوده ودوروزه که درد زیرشکم خفیف ومتوسط دارم

28 پاسخ 822 بازدید


سلام دوستان بعد مدتها برگشتم...چند روش درست و سریع پایین آوردن تب روبگین؟

شیاف براش برداشتم اما بازم بشدت تب داره سه روز هست چیکار کنم؟ ۱ سال و دو هفته اشه؟

57 پاسخ 602 بازدید


افت قند خون در بارداری

سلام دکتر جان
من فشارم همیشه پایینه مثلا ۸ یا ۹ نهایتا بشه ۱۰ ولی مشکلی ندارم
ولی چند باره از اول بارداری بدون هیچ علامتی یک دفعه ضعف میکنم و از حال میرم چند روز پیش که حالت غش بهم دست داد و با آمبولانس بردنم بیمارستان اونجا فشارم ۹ بود
به نظرتون علت این ضعفهام چیه ممکنه قند خونم بیوفته یا از فشار پایینه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید و راهکار بدید🌹

19 پاسخ 312 بازدید


تأخیر 10 روزه در عادت ماهانه و آزمایش بارداری منفی

سلام خدمت خانم دکتر گرامی و دوستان عزیز

ده روز هست تأخیر در عادت ماهانه دارم ، یکشنبه آزمایش خون دادم و منفی بود.

اولین بار هست که اینقدر زیاد تأخیر داشتم،نهایتا 3 روز بود.
موقع کار زیاد کمر و پاهام به شدت درد میگیره.همین حالت رو دقیقا قبل عادت ماهانه دارم و تقریبا یک روز بعدش خونریزی شروع میشد.

یه نفر بهم گفت که ممکنه باردار باشی ولی آزمایش نشون نده ، برو سونوگرافی کن.

حالا نظر شما چیه ؟ چه کنم؟

22 پاسخ 621 بازدید


روش صحیح پایین آوردن قند خون

سلام و وقت بخیر پزشک محترم اوما
من توی هفته نهم بارداری هستم و وقتی که آزمایش خون دادم قندم ۹۴ بوده .دکترم گفت باید مراقب باشم بیشتر نشه. من دارم سعی میکنم کنترلش کنم و اصلا شیرینی جات نمیخورم( بجز مَویز و انجیر) خواستم بدونم چطوری میتونم تا حدودی قندمو کاهش بدم؟؟

17 پاسخ 355 بازدید


مصرف فولیک اسید ۵ در بارداری

دکتر جان سلام من از چهارماه قبل تاالان فولیک اسید ۵ میخورم چون بارداری قبلم ریسک ان تی دی داشتم وهمون موقع فولیک اسید یک میخوردم الان خوندم تو گوگل ک مصرف زیاد اسید فولیک باعث اوتیسم میشه الان من دوهفته دیگه میخام سنو قلب برم میخام بدونم تااون موقع ک از دکترم سوال کنم همین فولیک اسید ۵ رو بخورم یا فولیک اسید یک میلی ممنون میشم جواب بدین

24 پاسخ 429 بازدید


وزن جنین در 28هفته

تو 28هفته 3روز وزنش1250بود خوبه یا کمه

14 پاسخ 748 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز لطفا برام توضیح بدید جواب این سونو چیه

من اقدام به ای وی اف کردم وتوسونو اول دکتر گفت فیبروم بزرگه واسه تشخیصبهتر سونو ترانس واژینال نوشت و جوابش این دراومده لطفا بگید جوابش چیه

13 پاسخ 568 بازدید


دز معمول شربت تقویتی ایمیونیس، ویتامکس، مولتی ،آهن

خانوم دکتر عزیز و مامانای مهربون سلام خداقوت بده بهتون❤
من به دلیل مشغله زیاد ویزیت آنلاین گرفتم این بار واین دارو هارو برای بچم نوشته
آهن یک میل،مولتی بی بی جویس۱میل،ویتامکس به علت کمبود وزن دخترم بعد از بیماری ۲.۵میل قبل شام
اما ایمیونیس رو چیزی نگفته چه مقدار باید بدم،؟؟؟
گفتم زینک دارم میدم گفت فعلا پس ویتامکس رو نده
اشکال نداره این همه تقویتی .؟؟اگر نه چه مقدار وچه ساعت از روز بدم برای جذب بهتر؟؟؟
با تشکر از شما









61 پاسخ 322 بازدید


کسالت زیادبعدخواب عصرانه

سلام طبیعیه این موضوع یانه ممنونم

30 پاسخ 406 بازدید


مثبت شدن بی بی چک ۱۶ روز بعد از تزریق اچ سی جی

سلام وقتتون بخیر.من دیروز و امروز بی بی چک گذاشتم دو تا خط افتاد منتها یکیش یکم کمرنگ و یکیش خیلی پر رنگ.
میخاسم بدونم بخاطر آمپول اچ سی جی ک دو هفته پیش زده بودم تستم مثبت شده یا باردارم.

147 پاسخ 7,099 بازدید


خواب . پهلو به پهلو شدن

در هفته ۲۵ بارداری پهلو به پهلو شدن رو باید رعایت کنیم اینکه بلند بشیم بعد به پهلوی دیگه بریم؟

10 پاسخ 479 بازدید