Ooma

برای تقویت و رشد مو چیا خوبه💆

سلام خانما چ‌مکمل هایی برای مو خوبه خودم زینک میخورم فقط برای تقویت مو خوبه شما چ چیزای دیگ میشناسید مرسی ازتون🌸🍇

11 پاسخ 516 بازدید


مصرف نکردن قرص فولیک در ۳ماهه اول

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
میخواستم ببینم این قرصی که بهم دادن و برای ۳ماهه اول بارداری هست رو اگر طبق شرایطی نتونم مصرف کنم مورد جدی به وجود میاد یا نه؟

39 پاسخ 483 بازدید


تبخال لب در شیردهی

لبم تبخال زده شیر میدم میتونم قرص آسیکلوویر ۴۰۰ مصرف کنم؟
اگر آره چند ساعتی؟

8 پاسخ 1,340 بازدید


خوردن کله پاچه در بارداری

سلام . خانوما من بچم وزن نگرفته خیلیا میگن کله پاچه خیلی خوبه برای وزن گیری . ایا خطرناک نیست؟من تو نت خوندم ک مغزشو نباید خورد بقیه قسمتاشو میشه خورد ،ایا درسته؟خطرناک هست برای بچه یا خیر؟

22 پاسخ 3,151 بازدید


شروع غذای کمکی وآب

سلام وقتتون بخیرببخشیدمن خواستم شروع کنم به بچم غذاوآب بدم برااب خوردن لیوان نی دارخریدم بداش بلدنیست بخوره باقاشقم زبون میزنه همش میریزه یالیوان باشیشه شیرم دادم احساس میکنم میدونه بی مزست نمیخوره خیلی غذافعلایه کوچلولعب برنج بهش دادم دخترم شیرخشکی وبه لاکتورزحساسیت داره شیرخشک ال اف بدون لاکتوزمیخوره ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🙏🙏

13 پاسخ 326 بازدید


سلام خدمت دکتر عزیز جواب آزمایش رو تفسیر میکنید اورژانسی هست ممنون

آزمایش زنداییمه خیلی نگران و استرس داره لطف میکنید زودتر تفسیر کنید ممنون

18 پاسخ 315 بازدید


سنگ صفرا در بارداری

سلام دکتر عزیز و دوستان
کسی اطلاع داره ک میتونیم با وجود داشتن سنگ صفرا باردار شد و مشکلی تا اخر بارداری پیش میاد یا خیر!؟

31 پاسخ 512 بازدید


كيت تخمک گذاری چرا پرنگ نشون میده درصورتی که دوروز تاخیر پریود هست

علت پرنگ شدن کیت تخمک گذاری در دو روز تاخیر پریودی چیست؟
مگه تو تخمک گذاری نباید پرنگ باشه

2 پاسخ 538 بازدید


خارش و ورم دستها در بارداری بعد بیدار شدن از خواب

سلام من تو هفته ۲۱ هستم دو روز هست صبح که از خواب بیدار میشم دستام ورم میکنه میخاره علتش چی میتونه باشه؟امکانش هست از خوردن شیرینی زیاد باشه چون قبل خواب چیزای شیرین زیاد خورده بودم

19 پاسخ 436 بازدید


سرماخوردگی نوزاد۵ماههه چیکارش کنم؟

سلام دخترم سرماخورده ابریزش بینی داره چیکارش کنم؟؟🥺🥺

12 پاسخ 309 بازدید


خوردن بلوط در بارداری ضرر ندارد؟

سلام
من هفته 9ام بارداری هستم. میتونم بلوط بخورم؟؟؟

46 پاسخ 5,795 بازدید


استفاده از دستگاه بخور سرد

سلام دوستان دکتر اوما
دوستان چندتا دستگاه بخور بهم معرفی میکنید یا خودتون دارید عکسش بزارید ...و اینک طرز استفاده شم لطف میکنید بگید بخور سرد مچکرم از راهنمایتون

17 پاسخ 513 بازدید


کم کاری تیروئید در بارداری

با سلام پزشک اوما من یکماه قبل آزمایش چکاب کامل در بارداری دادم و رفتم دکتر زنان و مشخص شد تیروئیدم کم کاره tsh:4.8و دکتر زنان سه بسته قرص لووتیروکسین ۵۰ هرروز صبح ناشتا گفتن بخورم خوردم امروز تموم شد حالا باید چکار کنم پزشکم تا هفته آینده نیستش نمی‌دونم چکار کنم برم باز بخرم مصرف کنم فردا نخورم خطر ناک نیست هفته یازده بارداری هستم ؟

20 پاسخ 473 بازدید


دادن شیرخشک یارانه ای به کودک

سلام خانم دکتر مهربون و مامانای گل . من شیرخشک یارانه ای میدم به دخترم در کنارش شیرخودمم میدم خواستم بپرسم چه نوع شیرخشکیه مورد تایید وزارت بهداشت هست واسه دخترم بد نباشه یا مشکلی واسش پیش نیاد یه وقت. خیلی ذهنم درگیرشه . ممنون از راهنماییاتون

100 پاسخ 4,218 بازدید


سلام کسی رابط سینه استفاده کرده ؟

سینه م زخم شده نوک نداره خیلی
بچه م هم جون نداره زود دنیا اومده فکش ضعیفه
باید شیر بخوره تا زردیش بیشتر نشه ولی زود خسته میشه میخوایه نمیخوره
یا از سینه م خون میاد
رابط سینه کمک میکنه ؟ بعضیا میگن شیر رو کم میکنه درسته ؟ بگیرم خوبع یا نه 😭

26 پاسخ 4,741 بازدید


من استفاده از رابط سینه ارو بلد نیستم میشه لطف کنید توضیح بدین؟

و اینکه چیکار کنم نوک سینه ام برون بیاد بچه شیرمو دوس داره شیشه شیرم نمیخوره اما نوک سینه ام بزرگه نمیتونه مک بزنه همش گریه میکنه... کارم شده گریه باهاش مردم برای بچم...؟

70 پاسخ 5,732 بازدید


قرص پرگمام مصرف میکنم دیگه فولیک اسید و ویتامین دی مصرف نکنم ؟؟

سلام دکتر و دوستای گلم
امروز دکتر برام قرص پرگمام تجویز کرده،یعنی دیگه ویتامین دی و فولیک اسید رو مصرف نکنم یا باید هر سه تا رو مصرف کنم؟؟
بعد شنیدم این قرصه چاق هم میکنه،آزمایشا و سونوهام مشکلی نداشتن،اشتهامم خوبه میتونم مصرفش نکنم؟

32 پاسخ 1,675 بازدید


پی آر پی قبل از انتقال

سلام خانم دکتر من چهارشنبه انتقال جنین دارم امروز ب دکترم گفتم ک میخوام پی آر پی برام انجام بده قبلش گفت ک باید از اول میگفتی ک بهت آسپرین ندم الان من دوشنبه میخوام برم واسه پی آر پی بنظرتون تو این دوروز اسپرین رو قطع کنم میتونن پلاکت خونم روجدا کنن یا ن چون گفت بخاطر اسپرین ممکنه پلاکتت جدا نشه و الکی هزینه کنی

6 پاسخ 450 بازدید


دندان شیری دختر ۶ساله

سلام.
دخترم ۶سال و ۴ماهش هست ولی هنوز دندون شیری رو ننداخته .
نمیدونم طبیعی هست یا نه؟ تجربه ای دارین توی این زمینه؟

11 پاسخ 409 بازدید


دندان درد در شیردهی

سلام دکتر
وقت بخیر
در دوران شیردهی اگه دندون درد شدیم چه قرص مسکنی میتونیم بخوریم؟
ژلوفن امکانش هست بخوریم تا در اولین فرصت بریم دکتر؟

2 پاسخ 270 بازدید