کیسه آبیا شیاف کلوتریمازول
من شیاف کلوتریمازول میذارم
از اون زمان همش حس میکنم ازم آب میاد نمیدونم نشتی کیسه آب یا دراثر گذاشتن شیاف اینجوری شدم
اگر آب کیسه باشه لباس لکه میکنه؟
من لباس زیر نپوشیدم صبح اومدمبرم سرویس ی دایره کوجولو خیس شد الان لکه شده
تعداد مجاز پانکچر چقدر است؟
سلام دکتر وقت شما بخیر یه نفر چند بار میتونه کلا در طول عمرش تخمک کشی انجام بده؟؟؟
تنبلی تخمدان شدید
سلام دوستان و پزشکان اومایی .وقتتون بخیر . من دیروز جواب ازمایشای تکمیلی رو گرفتم دکترم گفت ک تنبلی تخمدان خیلی شدید داری .میخواستم بپرسم از پزشکای اومایی عزیز ک چیکار کنم برای بهبود؟ و اینکه از بین اومایی ها کسی بوده ک با تنبلی تخمدان باردار شده باشه ؟ خیلی استرس دارم ممنون میشم جواب بدین
گرفتگی عضله شکم در بارداری
سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ خانم دکتر عزیز من از ۱۸ هفته سمت راست شکمم برای چند ثانیه میگیره و وقتی تغییر پوزیشن میدم خوب میشه یه کوچولو هم موقع گرفتگی درد داره. به دکتر سونوگرافی گفتم ' گفت طبیعیه و عضلات رحم هست که داره جا باز میکنه . یه بار دیگه هم از یه سونو گرافیست دیگه پرسیدم اون هم همین رو گفت . نظر شما چیه ؟میترسم انقباض رحم باشه و خدایی نکرده باعث زایمان زود رس بشه .
سرماخوردگی نوزاد ۷ ماهه
سلام خانوم دکتر دخترم الان ۱۰ روزه سرما خورده ابریزش داره و سرفه های خلطی انگار سینش خر خر میکنه، دکتر بردمش بهش سیتریزین و شربت سرما خوردگی داد، سرفه هاش خیلی نیست ولی خلط دار هستن نکرانم ریه هاش عفونت کنن چیکار کنم، غذا هم خوب نمیخوره ، دندون های بالاییش هم دارن در میان. لطفا ی راهنمایی بکنین من چیکار کنم خیلی نگرانم حجم ادرارش هم کم شده این دو سه روزه یعنی به خاطر سرما خوردگیشه؟ این ماه وزن اضافه نکرده وزنش الان ۷،۵
بررسی سونوی سلامت جنین و ازمایش تو۳۰هفتگی
باسلام خانم دکتر عزیز ممنون میشم سونو و ازمایشمو چک کنید ببینید مشکلی هستش یا ن و سن دقیق بارداریم نمیدونم ۳۰ هفتم یا ۳۱ هفته
بستنی با شیر بز
سلام
من دخترم ۹ ماه و سه روزش هست و حساسیت به پروتئین گاوی داره ،میتونم براش بستنی شرکتی با شیر بز رو تست کنم؟
امپول انوکساپارین و اسپرین
سلام پزشک اوما وقتتون بخیر ممنون میشم به سوالم جواب بدید . من هفته ۲۴ بارداری هستم .دیشب ساعت ۹ آمپول انوکساپارین دور ناف تزریق کردم . میتونم از امشب ساعتشو تغییر بدم و ۷ تزریق کنم ؟
سوال دوم اینکه دور ناف خطری نداره وقتی شکمم بزرگ شده ؟
سوال بعدی من موقع خواب ساعت ۱۲ هم باید دوتا اسپرین بخورم . باهم تداخل ندارن امپول و اسپرین ؟ یا اینوه بهتره امپول رو صبح تزریق کنم ؟
روز ۱۱سیکل برای بررسی اندازه فولیکول
با سلام خدمت پزشک اوما و خانمهای عزیز سیکل من ۲۶روزه هست و طبق اوما روز ۱۲روز تخمک گذاری هست و پنج شنبه هست و سونوگرافی که مورد تایید باشه توشهرمون تعطیله میشه روز چهارشنبه که روز ۱۱سیکلم هست انجام بدم ماه قبل از روز ۹درد تخمدان داشتم به نظرتون سونو رو روز ۱۰یا ۱۱بدم خوبه؟
درمان انگشت ماشه ای یا تریگر فینگر
خانم دکتر عزیز و دوستان خوبم سلام
شما در مورد درمان تریگر فینگر یا انگشت ماشه ای چیزی می دونید؟
صبح که آدم بیدار میشه انگشتاش قفل میکنه و با جابجایی مفصل باز میشه، یعنی حالت پرش. دردم داره، و نیم ساعتی طول میکشه که بعد از بیدار شدن این حالت بهتر بشه.
متخصص روماتولوژیست رفتم گفت با روغن آروم ماساژ بده هر روز اگر بهتر نشدی باید کورتون تزریق کنیم 🤕 گفت از فشار روی انگشتات ایجاد شده، مثلا تایپ زیاد و استفاده از کامیپوتر یا پاکت خرید رو با انگشتات گرفتی و بهشون فشار آوردی یا درب قوطی رو با زور انگشتات باز کردی به مرور اینجوری شده.
راستی ۷ جلسه هم شاک ویو رفتم که شاید یکم بهتر شد با اینکه دکتر فیزیوتراپیست گفت با شاک ویو تو جلسه ۵ صددرصد درمان میشی.
اگه کسی تجربه ای داره لطفا بگه. چه پزشکی مراجعه کنم درمان قطعی انجام میده؟ ممنونم
اولین پریود بعد از سقط
سلام خانم دکتر عزیز
۱۰ آذر ماه سقط خود به خودی ساک بارداری داشتم و حدود ۱۰ روز خونریزی همراه با لخته های زیاد
۷ ام این ماه سونوگرافی کردم و گفتن که عفونت دارم دکتر بهم داروهایی داد که عکسش رو میفرستم و مرتب استفاده میکنم قرصا رو
۹ و ۱۰ ام لکه بینی قهوه ای خفیف داشتم
۱۱ ام این ماه پریود شدم همراه با درد و خونریزی زیاد اما الان ۸ روز گذشته و من ترشحات قرمز رنگ دارم و فعلا نتونستم از پماد ها استفاده کنم
آیا این ترشحات خونی بعد از گذشت هشت روز از پریودم طبیعیه؟؟
من قبل از سقطم پریودم منظم بود و خونریزی طبیعی و هیچ وقت قبل از پریود لکه بینی نداشتم
امپرازول خاصیت درمانی داره یا فقط پیشگیری؟
سلام خانوم دکتر. وقتتون بخیر.
پسرم رفلاکس پنهان داره و دکتر بهش پودر اس امپرازول داده. تجربه کردم که وقتی که رژیم غذایی کامل رعایت کنم ترش کردنا و بی قراریای موقع خوابش خیلییی کم میشه. سوالم اینه که اگر امپرازول فقط خاصیت پیشگیری کننده داره، من امپرازول به پسرم ندم و فقط رژیم رعایت کنم اشکالی داره؟ اما اگر خاصیت درمانی داره و باعث میشه رفلاکسش زودتر خوب بشه که خب بهش بدم
نحوه مصرف قرص دروسبلین
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر عزیزم❤️
میشه لطفا نحوه ی مصرف قرص دروسبلین برای اولین بار بگید
متشکرم
استفراغ کردن نوزاد دو ماهه
سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز...سوالم اینه که آیا قطره نیستاتین باعث تهوع و استفراغ میشه!؟اخه چند روزه به پسرم میدم همش داره بالا میاره روزی ده بار ..میخوام بدونم بنطرتون از عوارض نیستاتین؟؟یا مشکل دیگه ای هست...شما تجربه ای ندارید ؟؟اخه قبلاً بالا می آورد ولی نه با این شدت
شیر خوردن نوزاد فقط از یک سینه
سلام خانم دکتر محترم و دوستان اوما،پسرم هفت روزشه و فقط از یک سینه شیر میخوره و اون سینه م همیشه دردناک و متورمه،اگه بخوام فقط از یک سینه بهش شیر بدم مشکلی پیش میاد،خیلی باهاش سرو کله زدم چند روز اول میخورد الان که هشیارتر شده پس میزنه
بی بی چک چجوریه؟
ایا مثبته یا نه؟
بی حال شدن بدن در هفته ۳۰
سلام خوب هستید؟من تو هفته ۳۰ بارداری هستم دو روزه بدنم خیلی بیحاله و پاهام کلا بی حسه و احساس ضعف دارم دلیلش چی میتونه باشه؟
خوردن قرص آندانسترون توسط کودک دوسال و نیمه
سلام دکتر جان و دوستان
نیم ساعت پیش دخترم اومد گفت مامان آب بده قرص خوردم بعد که بهم نشون داد دیدم قرص آندانسترون مال تهوع خودم و برداشته و تو بسته اش یک دونه بوده مطمئنم
حالا چیکار کنم خطرناکه؟ اینم بگم چند روز پیش که سرماخورده بود و بالا میآورد دکتر به خودش شربت آندانسترون داده بود حالا امروز شربتشو بهش ندادم حالا قرص هم مثل شربتشه؟
نحوه ی خواب نوزاد ۸ روزه
سلام پسرم ۸ روزشه بعد اینکه شیر میخوره آروغ نمیزنه یا خیلی کم پیش میاد آروغ بزنه
با اینکه شیر خورده سیر هست نمیخوابه و نق نق می کنه کل شب حدود سه شب نخوابیدم نمیدونم چکار کنم راحت بخوابه
میخوام تجربیات مادرهارو بدونم
سلام عزیزان .پسر من دکتر برای خس خس بینی وگرفتگی قطره سدیم کلراید داده+عکس
سلام دکتر اوما و مادرای عزیز. پسر من سه ماهشه دکتر برای گرفتگی بینی و خس خس بهش قطره بینی سدیم کلراید داده اما اینقطره سهمیه بندیه و به سختی پیدا میشه و به هرکس یه دونه میدن .الان به همسر مناسپری سدیم کلرایددادن گفتن همونه موادش .میتونم براش از اسپری استفاده کنم؟




