Ooma

اسپری سالبوتامول _ اسپری هندی برای کودک سه ساله

سلام خانم دکتر . این اسپری اشکال نداره واسه دخترم استفاده کنم آخه از داروهای هندی میترسم انگار اشکالی توشون ایجاد شده . عکسشو میفرستم ببینید. آیا کسی بوده از این واسه بچه اش استفاده کنه؟

9 پاسخ 3,340 بازدید


راه های مقوی کردن شیر مادر

سلام من شیرم زیاد نیس ولی لباسم خیس میشه میخواستم بدونم چیکار کنم شیرم مقوی بشه چون بچم سیر نمیشه اصلن

45 پاسخ 647 بازدید


انتقال جنین روز ۲۸ سیکل ممکنه؟

سلام و وقت بخیر خدمت پزشک محترم
من از روز سوم سیکل دارو برای انتقال جنین شروع کردم ولی با وجود اینکه هر دو روز یکبار سونو شدم و داروهای مصرفیم تغییر کرد و بیشتر شد اما هنوز ضخامت آندومتر به ۷ نرسیده و پزشکی که تحت نظرشون هستم، دو روز دیگه فرصت دادن که اگر ضخامت به ۷ رسید پروژسترون شروع کنند برای انتقال ولی اون زمان روز ۲۷، ۲۸ سیکل میشه، با توجه به اینکه به پزشکم اعتماد کامل دارم ولی یکم نگرانم که ۲۸ سیکل برای انتقال دیر نیست؟؟؟ و اصلا امیدی به مثبت شدن هست؟؟ ممنون میشم نظر شما رو هم بدونم🙏🙏

5 پاسخ 560 بازدید


جفت سیرکولار یعنی چی؟

سلام دکتر جان خسته نباشید.
میخواستم لطف کنید سونو رو بررسی کنید ،و اینکه جفت سیرکولار یعنی چی؟و آیا خطری داره؟
مطالب نت آدمو میترسونه.
بخاطر لکه بینی وهماتوم سونو شدم

7 پاسخ 20,943 بازدید


تفسیر سونو ۳۲ هفته

سلام خانم دکتر عزیزم لطفا جواب سونو منو بدین خیلی نگرانم....تو کلیه هاش انگار موردی هست....

16 پاسخ 468 بازدید


چگونگی تقویت اسپرم قبل از اقدام به بارداری

سلام خانم دکتر ی سوال داشتم خدمتتون. من درگیر بیماری اندیمتریوما هستم دکترابهم ال دی دادن ک طی سه ماه پریودنشم وقتی سه ماه تموم‌شد مجدد سونوگرافی انجام بدم ک ببینن وضعیتم چجوریه اگ کیست هام ضعیف شدن سریع اقدام کنم .میخوام قبل ازپایان سه ماه به همسرم قرصهای تقویتی ویتامین برای تقویت اسپرم بدم بخاطربیماریم بایدزودتر اقدام کنم خدایی نکرده مشکلی داشته باشه من فرصت ندارم ک بخواد درمان کنه به نظرشما ویتامینcوEوفولیک اسیدخوبه؟نحوه مصرفش به چه صورتیه اگرشماداروی دیگه ای مدنظر دارین بهم بگین ممنون میشم

6 پاسخ 716 بازدید


تداخل دارویی برای اقدام

سلام .. من برای اقدام به بارداری قرص لتروفم و پروژسترون مصرف کردم دکتر داروی کلومیفن و استرادیول داده ایا تداخل نداره باهم استفاده کنم یا نه فقط کلومیفن و استرادیول مصرف کنم و لتروفم و پروژسترون مصرف نکنم ممنون

11 پاسخ 409 بازدید


خوردن لاک توسط کودک شانزده ماهه

سلام پزشک اومای عزیز دختر شانزده ماهه من ناقافل یه چند تا لاک رو بهم میزنه میشکنه و یه مقدارشو میزاره دهنش من فورا بردم دست رو و دهنشو شستم فوری بهش شیشه شیر دادم که اتفاقی نیوفته الان نمیدونم چیکار کنم ببرمش دکتر یا نمیخواد البته حالش خوبه داره بازی میکنه اون موقعی که گذاشته بود دهنش گریه میکرد. تو این سن واقعا نمیشه چشم از یچه برداشت یک لحظه رومو برمیگردونم یه کار خرابی میکنه . لطفا کمک کنید خیلی نگرانشم. ممنون

11 پاسخ 1,534 بازدید


آی وی اف،آمپول فراگمین(هپارین)، کبودی

سلام وقت بخیر
من آی وی اف کردم چند روز پیش آزمایش م منفی شد و مرکز گفتن داروهام قطع کنم تا پریود شدم الانم پذیود شدم...آمپول فراگمین (هپارین) زیرجلدی دور ناف استفاده میکردم جاشون کبود شده اگر کمپرس گرم بزارم برطرف میشه؟؟؟

14 پاسخ 1,103 بازدید


از عوارض امپول آپوتل کسی چیزی میدونه

سلام مامانا کسی تو بارداری از آمپول آپوتل استفاده کرده عوارضی برا جنین داره

8 پاسخ 479 بازدید


قطره مولتی ویتامین استار ویت

سلام خانما
ببخشید اینجا کسی برای نوزادش از قطره مولتی ویتامین با برند استار ویت استفاده میکنه ؟؟

3 پاسخ 215 بازدید


سرماخوردگی بچه 5ماهه در سه ماه اخیر

سلام به همه
تروخدا بگین من چکار کنم خسته شدم دیگ😭😭دخترم 3ماه پشت سر هم سرماخورده از خونه هم بیرون نمیرم ک بگم کوتاهیی از خودم بوده ولی نمیدونم چرا انقدر ضعیفه این بچه
واقعا دارم دیونه میشم
خداروشکر سالم هم هست مشکلی نداره ک بگیم ب خاطر اون همش مریض میشه
ولی اول چند روز ابریزش میگیره و بعد شروع به سرفه میکنه
تب هم نمیکنه خداروشکر

20 پاسخ 530 بازدید


تزریق بوتاکس در بارداری

سلام وقتتون بخیر
من ۱۸ هفته هستم میخواستم ببینم تزریق بوتاکس مشکلی داره در بارداری؟

13 پاسخ 707 بازدید


ورم کلیه های جنین در هفته ۳۳

سلام دکتر جان من امروز سونو انجام دادم بخاطر ی کم درد سمت راستم دکترم گفته سونو انجام بده رشد وزن وکلیه ومجاری ادراری برای خودم بعد داخل سونو گفته که کلیه های جنین استاز خفیف ب قطر۶ میلی ورم دارن خیلی نگرانم ایا مشکل جدی هس برطرف میشه؟ عکس سونو راهم ارسال میکنم دوستان کسی بوده این موردرو داشته برطرف شده باشه از اول بارداری تا الان هیچ مشکلی نداشته سونوهام وبچم هم پسر هس

22 پاسخ 672 بازدید


کدوم نوع ختنه بهتره؟

سلام سوالم اینه که کدون نوع ختنه خوبه واصلا چند نوع داره؟؟
لیزری یا حلقه ای ؟؟؟
و بهترین موقع وایه ختنه چه سنی هست؟

30 پاسخ 665 بازدید


اکوی قلب نوزاد ۱۵ روزه

سلام خسته نباشید پسر من بدنیا ک اومد بستری شد به علت ضربان قلب بالا (دیسترس تنفسی) بعد یه هفته ک مرخص شد دکترش گفت یه صدا اضافه تو قلبش شنیده میشه ببرین اکو امروز ک ۱۵ روزشه اکو بردیم و دکتر کفت جای نگرانی نیس خودش ترمیم میشه میخاستم اگ میشه دقیق از این سوراخ توی قلب بزام توضیح بدین چون دکتر فقط گفت مشکلی نیس

16 پاسخ 1,110 بازدید


تفسیر مجدد آزمایش تیروئید

سلام دکتر مهربون اوما خسته نباشید
من امروز دوباره ازمایشمو تکرار کردم میشه لطفا نظرتونو بگید
با توجه ب اینکه مقدار TSH بازم از حد نرمال بیشتره یعنی تیرویید کم کار من تایید شد دیگه؟

9 پاسخ 365 بازدید


تکان خوردن کم جنین

سلام خانما میگم من خیلی نگران تکون های بچه امم..خییلی حرکاتش کنده که من حس نمیکنم شاید در روز سه چهار بار ضربه خوب حس می کنم ...نمیدونم چجوریه هنوزم یعنی هفته هام باید بره بالا یا ن برم سونو...تو روخدا تجربه ای دارین بگین

88 پاسخ 636 بازدید


پماد کلوتریمازول واژینال و لکه بینی

سلام خانم دکتر من کمی خارش داشتم شما گفتین پماد کلوتریمازول تا هقت شب استفاده کنم الان دوشب استفاده کردم و دچار لکه بینی شدم چهار روز دیگه تا موعدم مونده سوالم اینه لکه بینی به خاطر مصرف پمادبوده و میتونم استفاده کنم یا اینکه قطع کنم

12 پاسخ 496 بازدید


درد زیر دنده چپ

از دیروز تا حالا زیر دنده چپم درد میکنه به نظرتون برای چیه؟

12 پاسخ 368 بازدید