Ooma

سرماخوردگی نوزاد۵ماهه چیکارش کنم؟؟

سلام خوبین دخترمن ماه پیش سرماخورده بودالان نفس میکشه صداخرخرمیده مثل کسی ک بینیش پرباشه چیکارش کنم خوب بشه زودتر؟؟

8 پاسخ 274 بازدید


خروسک درکودک 2ونیم ساله

سلام خسته نباشید پسرم چندروزه ابریزش بینی داره بدون هیچ علائم دیگه ای ولی از امشب یکم صداش گرفته وبه شدت سرفه می کنه سرفه های وحشتناک، خروسک شده حالا من چیکار کنم نمی تونه نفس بکشه توخواب اذیته، چه شربتی براخروسکش خوبه؟ شربتیایی مثل سفکسیم بهش نمی یوفته اسهال میشه و پشت و پاهاش قرمز میشه ومیسوزه؟

16 پاسخ 348 بازدید


خشک شد وشیار ،شیار شدن ناخن ها

باسلام خدمت پزشک محترم
دکتر جان،دلیل خشک شدن ناخنها چی میتونه باشه؟اینکه دیگه سطح ناخنها نرمی قبل را ندارن و شیار ،شیار شدن(روی ناخن خط هایی ایجاد شده)
به دلیل کمبود کدوم ویتامین این اتفاق میفته؟

8 پاسخ 438 بازدید


انجام آزمایش در۱۵هفتگی باتوجه ب بالابودن عدد مام

سلام خانم دکتر من دوروز پیش تاپیک زدم و ی نسخه براتون فرسادم ک بگین چ آزمایشاییته ک گفتین کوادمارکر هس ولی چون این تست دقت کافی نداره ب پزشکم درخواست سکوئنشنال بدم بعد خانم دکتر کواد مارکر نیاز ب ناشتایی داره‌؟
من الان۱۴‌‌هفته و۳روزم این آزمایشو دقیق کی انجام بدم بهتره؟
تو تاپیک قبلی هم پرسیدم ولی جواب ندادین

21 پاسخ 464 بازدید


سوزش و اشک چشم

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان
من الان حدود دوسه هفته ای میشه وقتی دراز کش هستم
چشام میسوزه و اشک فراوون میاد ازش
عینکی هستم
ولی الان تازگی اینجوری شدم
چیکار کنم به نظرتون
🥺

7 پاسخ 265 بازدید


ترسیدن کودک ۱ ساله

سلام خدمت پزشک محترم و خانومای عزیز
خانوما من همین الان یه مشکلی برام پیش اومد خیلی زیاد ذهنمو درگیر کرده
من دراز کشیده بودم ، دخترم پایین تخت ایستاده بود
دیدم صداش نمیاد نگاهش کردم دیدم یه گوله کوچیک مو های من که روی زمین بوده رو برداشته و توی دهنش کرده
من هیچی بهش نگفتم ولی همین که دید دارم نگاهش میکنم با یه حالت ترسیدن زیاد موها رو انداخت
دخترم میدونه که نباید از روی زمین چیزی بخوره یا چیزی توی دهنش بکنه
معمولا هم چیزی اگه توی دهنش بکنه قورت نمیده
اما نه من نه باباش تا به حال دعواش نکردیم که بخواد با این حالت بترسه ، خیلی خیلی ناراحتم برای این موضوع اصلا انتظار نداشتم بترسه ازم
حالا سوالم اینه که این موضوع طبیعیه ؟ بعدا درست میشه یا این ترس میمونه ؟ من تحت هیچ شرایطی نمیخوام دخترم ترسو باشه یا اینجوری ازم حساب ببره
تا به حال نشده برای موضوعی دعواش کنم که بخواد اینجوری بترسه

78 پاسخ 573 بازدید


کسی باشیاف پروژسترون بتاش بالارفته است؟

سلام من ازمایش بتاوتیتردادم ازمایشم مثبت بوددکتررفتم٠شیاف پروژسترون دادبتام ۳۴۰بودگفت۳روزدیگه بایدبرسه۱۰۰۰باشیاف ودارومیرسه؟

24 پاسخ 1,340 بازدید


ازمایشات ایمنی سقط مکرر

من امروز پاسخ ازمایشات ایمنی رو هم گرفتم.(انعقادیم همش خوب بود) همه چیز نرمال بود. فقط آپکا 15بود. قبل ازمایش در حد 4-5 روز قرص پردیزولون مصرف کرده بودم. رنج ازمایشگاهی زیر 15منفی و بالای 20 مثبته!
تکلیف من که 15 هستم چیه؟ ایا بخاطر اون 4-5تا قرص اپکام اومد نزدیک 15 و مثلا قبلش زیر 15 بوده؟!!! ایا علت سقط مکررم همین بوده؟

5 پاسخ 510 بازدید


قرص فولیک اسید در هفته پنجم

سلام من باردار شدم ناخواسته هفته پنجم
تا حالا قرص فولیک اسید نخوردم از الان میوتونم بخورم

12 پاسخ 480 بازدید


تعیین جنسیت با توجه ب روز اقدام

سلام خسته نباشین. ببخشید ی سوال داشتم. من رژیم پسر رعایت کردم دوماه تا حدودی، شهریورماه ۱۲ پریودم سونو دادم فولیکولام ۲۰ و ۱۸ و ۱۷ و ۱۶ بودن. بعد همون شب و روز چهاردهم اقدام داشتم. اما کیت ک گذاشتم روز شونزدهم کیتم دوخط شد و همون شب دوباره اقدام کردم.
ب نظرتون ممکنه نتیجه گرفته باشم و اقدام روز شونزدهمم اثر کرده باشه و بچم پسر بشه؟؟

55 پاسخ 971 بازدید


قرص استرادیول مصرف میکنم

سلام
برای انتقال قرص استرادیول از روز ۳ پریود روزی ۳ تا قرص مصرف میکنم روز ۱۱ سیکلم هستم ولی حالت های پریودی دارم کمر درد و زیر شکمم درد میکنه
طبیعیه ایا یا نه ؟چی کار کنم
راهنمایی کنید کلا
ممکنه ضخامت رحم تکون نخورده باشه و دردش اومده باشه سراغم
روز سوم پریودم سونو واژینال دادم نه کیست داشتم نه چیزی

25 پاسخ 562 بازدید


آزیترومایسین' در بارداری

سلام ، وقت بخیر . خوب هستین ؟ دکتر جان من هفته پیش مشکوک به نشتی کیسه آب شدم و رفتم بیمارستان و خدا رو شکر آمینوشور منفی بود و سونو هم خوب بود . فقط پزشک مستقر بیمارستان با تماسی که با دکترم داشتند برام ۷ تا آزیترومایسین' نوشت ' بعد چهارشنبه هم که دکتر خودم ۶ تا دیگه نوشت ' یعنی میشه ۱۳ تا ' هر ۱۲ ساعت یکی . تعدادش خوبه ؟یکی از دوستانم که ماماست میگفت ۱۳ تا خیلی زیاده ' تعدادش همون ۷ تاست. معمولا

6 پاسخ 291 بازدید


ترشح صورتی و کمر درد شدید در هفته۱۰بارداری؟!

نشانه چیست کمر درد و ترشح زرد مایل به صورتی کمر رنگ؟!

7 پاسخ 442 بازدید


سونو و ازمایش بارداری

سلام دکتر جان
و عزیزان اومایی
طبق این سونو و ازمایش دکتر گفته که بارداری پنجاه پنجاه هستش.
و گفتن چند هفته دیگه باید سونو تکرار شه .
۱۵ روز از تاریخ پریود گذشته که بتا دادن ۷۶۰ بوده و طبق سونو ۵ هفته دقیق هستش.
به نظر شما امکان داره بارداری پوچ باشه یا اینکه خدایی نکرده از بین بره ؟ و الان ۲ روزه که لک‌قهوه ای دارن
دکتر هم هیچ‌دارویی نداده

21 پاسخ 533 بازدید


پریود بعد اتمام قرص بارداری

پریود نشدن تا چند روز بعد از اتمام قرص ضد بارداری طبیعی هست؟
من کیست رحم دارم روز چهارشنبه هفته گذشته قرصام تموم شده ولی هنوز پریود نشدم . ممکنه از کیستم باشه یا بارداری اتفاق افتاده؟

9 پاسخ 344 بازدید


گرفتگی وحشتناک رگ ساق پاها

سلام
خانوم دکتر عزیز.امیدوارم حالتون خوب باشه.من قبل از بارداری هرازگاهی توی خواب نزدیک صبح رگ هاپشت ساق پام (قسمت گوشتی)روی هم سوار میشن یا به عبارتی میگیره که دردش وحشتناکه و از خواب بلند میشم و جیغ میزنم و انقده بد درد میکنه نمیتونم نفس بکشم یا پامو تکون بدم انگار که تیر تفنگ بهش خورده باشه.خیلی درد بدی داره
خلاصه من این مشکلو داشتم و باردار شدم و تا ماه پیش رگ پام نگرفته بود و الان یکماهه باز شروع شده
موضوع اصلی اینه که نمیدونم علتش چیه؟از غلظت خون میتونه باشع؟موضوع مهمی اگ باشه بیفتم دنبال آزمایشش.پدرمم این مشکلو داشت که از وقتی هر ۳ ماه یکبار خون اهدا میکنه دیه قطع شد
ولی واس من یه مدت قطع شده بود و دوباره شروع شد خیلی میترسم.نظر شما چیه خانم دکتر،؟

52 پاسخ 508 بازدید


عدد های آزمایش غربالگری اولم نگرانم کرد

خانوما PAPP_A نه هزار و Free beta HCG بیست و شش تو هفته یازدهم بارداری نرماله؟😢اخه از میانگینی که تو سایت ها دیدم خیلی بالا و پایین تره نگران شدم😢

4 پاسخ 337 بازدید


کم تکون‌خوردن جنین

سلام
جنین من تا چند روز پیش مدام حرکت و‌تکون داشت مخصوثا صبح ها تا ظهر ، یکی دو روزه که تکون‌هاش کم شده گاهی اوقات حسش میکنم، طبیعیه این روند ؟

6 پاسخ 411 بازدید


ازمایش غربالگریمو تفسیر کنین

ببین درچ وضعیتیه

4 پاسخ 368 بازدید


آلودگی شهر صنعتی و تصفیه هوا

سلام وقت بخیر
ما شهر صنعتی بندر ماهشهر زندگی میکنیم که خیلی از نظر آلاینده و مواد شیمیایی آلوده هست و جدیدا بیشتر
از طرفی هم نوزاد ۳ماهه هم کلاس اولی دارم
که این مدت درگیر سرفه بودن
به خاطر کار همسرم نمیتونیم بریم جای دیگه.
میخواستم بدونم کسی دستگاه تصفیه هوا داشته
اطلاع داره خوبه یا نه
میتونه کمک کنه؟
فقط از نظر مواد شیمیایی تصفیه میکنه یه برای سرماخوردگی و میکروب باکتری هم کمک کنندس

9 پاسخ 390 بازدید