وزن کم نوزاد ۸ ماهه
سلام به خانم دکتر محترم و اومایی های عزیز
دختر من ۸ ماهشه و ۷ کیلو وزن داره وزن تولدش ۳۲۴۰ بود
تا ۵ ماهگی فقط شیرخودم دادم در پایان ۵ ماهگی غذای کمکی و شیر خشک سوپرامیل رو یک یا دو وعده در روز شروع کردم
پوره میوه دوست نداره ترجیح میده بدم دستش خودش بخوره فرنی و حریره و سرلاک و برنج نیم دانه بهمراه مرغ یا گوشت و سیب زمینی و سبزیجات میکس میکنم میخوره به همراه آب قلم
چهار دستوپامیره و جدیدا ی چیزی میگیره بلند میشه قطره فروزمال و پدیابست میدم
مشکلم با وزنشه
هرکی میبینن میگه خیلی ضعیفه و .. قدش پایان ۶ ماهگی ۶۶ بود الان یکم بلندتر هم شده ولی وزن گیری خوبی نداره
و خوابشم کمه
شب ساعت ۱۰ تا ۷ صبح میخوابه یکبار برا شیر بیدار میشه دیگه در طول روز دوسه بار چرت میزنه در حد نیم ساعت
خانم دکتر چیکار باید کنم؟سویق بدم؟برای خواب بیشترش کاری میشه انجام داد؟
کسی تجربه ای داره ممنون میشم راهنمایی کنه
نمودار های رشد رو هم الان ارسال میکنم
کدوم شیر خشک خوبه
سلام خوبین؟؟
برای پسرم شیر خشک آپتامیل میدادم که وقتی یه ماهش بود همش زور میزد و دکتر شیرشو عوض کردو ببلاک کامفورت داد.الان اصلا یبوستش خوب نشده و هر هفته یه بار دستشویی میکنه نمیتونیم این شیر خشک و پیداکنیم به نظرتون کدوم شیر خشک بهتره؟؟؟
آزمایش در بارداری و همزمان با غربالگری
سلام وقت بخیر
امکانش هست بگید در این آزمایش چه مواردی رو پزشکم درخواست کردند؟؟
هفته ۲۸بارداری و خارج شدن چیزی از داخل بدن
سلام خانوم دکتر این سوال دوست عزیزمونه نمیتونستن تاپیک بزنن
هفته ۲۸بارداری هستن و هفته پیش سونو دادن و خداروشکر مشکلی نداشتن الان رفتن دستشویی و یه چیزی ازشون خارج شده ممنون میشم از نگرانی درشون بیارید
عکسم براتون ارسال میکنم ممنون
چسبندگی آلت پسر ۲۰ماهه
سلام پزشک محترم
به نظرشما آلت پسرم چسبندگی داره؟نگران شدم
علت عرق کف دست وپای نوزاد
سلام خانم دکتر کف دست وپای دخترم خیلی عرق میکنه البته دستاش از همون بدو تولد عرق میکرد الان ک داشت شیر میخورد متوجه شدم کف پاهاش هم عرق میکنه با اینکه دمای محیط گرم هم نیس علتش چی میتونه باشه؟البته اینم بگم کف دستای شوهرم هم خیلی عرق میکنه میتونه ارثی باشه؟
دادن شربت نئوزینک به نوزاد ده ماهم
سلام خانوم دکتر عزیزم ❤️ من ماه پیش سوال ازتون پرسیدم در مورد دادن شربت نئوزینک و شما گفتید روزی سه سی سی بهش بده الان یکماه دارم بهش میدم ادامه بدم یا قطعش کنم؟؟
تاثیر تیروئید پرکاز و روماتوئید در شیردهی
سلام دکتر اومای عزیز
من پرکهری تقروئید دارم و ارتریت روماتوئید و انتی سی سیپیم ۳۲۰ هست . ایا اینها در شیردهی و طعم شیرم و سازگاری نوزاد با شیر من تاثیر داره؟ چون خیلی بالا میاره میخوام بدونم آیا ممکنه بخاطر بیما یهای من شیرم بهش نسازه؟
سرماخوردگی نوزاد ۷ ماهه
سلام دکتر اوما عزیزم .
دوروزه دخترم آبریزش بینی شفاف داره فقط هیچ علامت دیگه ای نبود پسرمم ۲۵ ماهشه اونم همینطور فقط ابریزش شفاف .
قطره و شربت پلارژین دادم ب هردوشون . با اسپری کلداماریس بیبی جونیور هنوز همونجوری هستن وبند نمیاد این ابریزش .
الان ک بیدار شد دخترم بغلش ک میکنم انگار دردش میاد خودشو سفت میکنه گریه میکنه . ترسیدم ممکنه بدن درد داشته باشه و از اون باشه .
الان وقت دکتر گرفتم دوباره میبرمشون ولی نگران شدم چرا باید بغلش کردنی دردش بیاد اخه دیشب خوب بود بازی میکرد الان اینجوریه
اینم بگم ک عصر دیروز دیدم ابریزش زیاد دارن ی حموم بخار بردمشون اومدن بیرون بهتر بودن و راه بینیشون باز شده بود.
ممکنه سرما زده باشه ب بدنش ک دردش گرفته یا نمیدونم اصلا چی بگم تا میخوام حالت بغل بگیرمش خودشو جمع میکنه گریه میکنه 😥
بی اشتهایی بعد از زدم واکسن پرونار۱۳
سلام خانما پسر من ۱۰ روز پیش واکسن پرونار زدیم براش خداروشکر اصلا اذیت نشد اما از دوسه روز بعدش خیلی بی اشتها شد و شیرشو بزور میخوره،رفلاکس پنهانم داره ،مشکل قلبی هم داره ک باید یک سالگی جراحی شه،الان سه ماهشه دکترش بهش شربت زینک و فولیمکس داده،
زینک و که بهش دادم سریع روی بیرون رویش اثر گذاشت و سفت شد خواستم ببینم کسی تجربه ای داره؟؟
بی اشتهاییش برا واکسنه یا رفلاکسشه؟؟
بررسی جواب آزمایش هورمونی
با سلام من تو ماه پیش پس از گذشت ۱۰ روز دومرتبه پریود شدم همیشه پریودام مرتب بوده دکتر مراجعه کردم آزمایش دادن که در روز سوم پریود جدیدم انجام بدم که این ماه در روز سوم انجام دادم ممنون میشم آزمایشم رو بررسی کنید سپاسگزارم
تفسیر سونوی فولیکول دوازدهم سیکل
سلام خانم دکتر من سونو انجام دادم آمپولhcgدو تا دارم کی بزنم ؟
دکترجان دوستان این اطلاعات این امپول میخوام
این امپول برا باروری بهم داده اطلاعات کامل از این امپول میخوام ممنون میشم کمکم کنید
شیر خشک مناسب کودک
باسلام و خداقوت
دکترجان پسرم شیرخشک اپتامیل میخوره ولی جدیدا پیدا نمیشه. دیشب ده تا داروخانه رو رفتیم میگن توزیع نمیشه.
بنظرتون به جای اپتامیل چه شیرخشک دیگه ای بهش بدم ؟؟
قند بارداری و راهنمایی
سلام در هفته ۲۵ قند ناشتا ۹۷ بود در ازمایش
در هفنه ی ۲۷ قند ناشتا ۹۳ بود در ازمایش
در هفته ی ۲۹ با دستگاه قند خانگی ۹۸ بود
امروز با دستگاه قند خانگی ۹۹ بود ناشتا
بنظرتون متفورمین رو بخورم یا ن؟دکترم میگه هرجور میدونی
عوارض نداره؟
رعایتم نمیتونم بکنم خیلی
برنج کم میخورم
منتها بستنی و تنقلاتم یکم بالاس
سرماخوردگی نوزاد و سرفه وگرفتگی دماغ
سلام دکتر و اوماهای عزیز.بچه ام چهارماهشه و سرما خورده و گرفتگی دماغ داره بزور نفس میکشه و سرفه های خشک داره دکترهم بردم داروداده زیاد اثر نداشته.برای درمان سرفه خشک و گرفتگی دماغش چه راهی پیشنهاد میدید؟؟؟
تسکین دندان درد کودک
سلام لطفا راهنمایی کنین دخترم فک میکنم داره دندون درمیاره خیلی بی قراری میکنه دردش آروم نمیشه امروز دیدم جای دندون نیشش سفیدی بود زیر لثه اش ممکنه اول نیش دربیاره؟چکارکنم آروم شه دردش .خبلی هم بی اشتها شده فقط توی خواب یکم شیرمیخوره این ماه وزن اضاف نکرد
تفسیر سونوی فولیکول دوازده سیکل و تزریق آمپول hcg
سلام خانم دکتر این سونو واسه یکی از دوستان اومایی هست امروز سونو انجام داده دکترش مسافرته نمیدونه کی آمپولاشو تزریق کنه و خیلی نگرانه ممنون میشم راهنماییش کنید
سلام دکتر عزیزم ممنون میشم جواب آزمایش منو تفسیر کنید
سلام وقت بخیر
دکترجان ممنون میشم جواب آزمایش منو تفسیر کنید❤️😍
عکس رنگی لازمه بدم؟
سلام خانم دکتز عزیزم
من الان یکساله اقدام کردم برای بارداری ولی باردار نشدم. البته یک سال و ۶ ماه است ولی اون ۶ ماه داشتم شیر میدادم و فکر میکنم طبیعیه اگر باردار نمیشدم.
توی این یکسال ازمایش و همه چی دادیم ولی مشکلی نداشتیم شکر خدا نه من نه شوهرم.
من یک بچه سه ساله هم دارم که با بار اول اقدام باردار شدم.
ولی اینبار میترسم لوله های رحمم بسته باشه ممکنه به نظرتون؟
نیازی به عکس رنگی هست؟
عکس رنگی رو باید چ زمانی از دوره پریودم بدم




