نتیجه جواب ازمایشم چیه؟
سلام نتیجه جواب ازمایشم چیه؟قبل زایمانم کم کاری تیروئید داشتم الان چطورم؟
زمان تخمکگذاری و علایم نداشتن
سلام به ماماهای عزیز و خانومای عزیز، من یه سوال دارم اینه که، امروز دکتر برای من روز تخمکگذاری مشخص کرده، اما هیچ علایمی که مربوط به تخمکگذاری باشه ندارم ،حتی کیت هم زدم، اما باز معلوم نکرد، میخواستم بدونم ،تخمکگذاری بدون علایم هم هست یا من به مشکل خوردم🤦
درد شدید معده در بارداری
سلام دکتر جان و دوستان عزیز وقتتون بخیر
من ۲۲هفته و ۴ روز باردارم از دیشب تا الان درد معده شدید دارمکه دردش به ستون فقراتم میزنه به طوری که هر غذای میخورم انگار هضم نمیشه . یوبست همندارم
لاکسی ژل مصرف کردم اما جوابگو نیست
چ دارویی در این دور میتونم مصرف کنم برای کاهش درد
ممنونم از پاسخگویتون❤
تفاوت شیرخشک اپتامیل با آپتامیل پرونوترا
سلام خانم دکتر عزیز و مامانا
شیر خشک اپتامیل با اپتامیل پرونوترا چ فرقی داره ؟
ایا پرونوترا برا بچهای خاصیه یا نه ؟
شیاف پروژسترون تا چه زمانی باید زد من تا هفته ۳۵ زدم دیگه نزدم
سلام اوما بانو و بانوهای که آی وی اف کردید .یه سوال تاچه زمانی شیاف زدید تا اخر بارداری یا قبل زایمان شیاف قطع کردید ؟ من تو هفته ۳۶ بارداریم شیاف تموم شد دیگه نزدم نمیدونم کارم درست بود یانه ؟ولی تا الانم هیچ مشکلی پیش نیومده طول سرویکسم تو هفته ۳۲ ،۴۰ بود .
تفسیر جواب ازمایش 🔴
سلام خانم دکتر عزیز لطفا جواب ازمایش خواهرمو تفسیر کنین ممنون ازتون 🌹
۳۴ سالشه
سفتی شکم نوزاد ۸ ماهه
سلام پزشک اوما شکم دخترم سفت شده و دفع هاش سفت هست
همش هم در حال زور زدنه
چی بهش بدم بخوره
سلام.چندروز پیش گلو درد درد گرفتم
درد خاصی نداره گلوم که بسوزه و خیر
فقط یکم صدام گرفت و یکجور بود گلوم
از دیشب سرما سرمام میکنه
زیر پتوهم همش.تب ندارم
شیر خودم میدم..
چند رور پیش گلو درد گرفتم الان سرمام میکنه؟ از گلوم ؟
چکارکنم خوب بشم
شیافم میزنم زیاد فرقی نمیکنه
گوش درد نوزاد ۶ ماهه
سلام دکتر جان پسرم ۶ ماه و ۲۰ روزشه الان حدودا ۳ روز ک همش دست میزنه ب گوشش و چرک نارنجی کم کم از گوشش میاد بیرون میخواستم ی راهکار بهم بدین و اینکه من قطره ای هست ک تهیه کنم بریزم گوشش
تلفظ کردن حرف (ل) بجای ( ر )
سلام پزشک مهربون خسته نباشید. پسرم ۲۳ ماهشه و از یکسالگی گفتن کلمه رو شروع کرد و چند ماهه کامل جمله میگه. اما متوجه شدم ک حرف ( ر ) رو نمیتونه تلفظ کنه و میگه ( ل ).
آیا نیازی ب پیگیری و گفتار درمانی داره ؟
مامانا شماهم اگ تجربه مشابه دارین کمکم کنین🌹
خانم دکتر لطفاااا تفسیر جواب آمینوسنتزم 🥺
سلام خانم دکتر هرچی اصرار کردم التماس کردم آزمایشگاه جواب رو تفسیر نکرد فقط عکسشو برام فرستادگفت ببر پیش دکترت
منم بهش دسترسی ندارم🥺
دوتا آزمایش دادم من، منشی کاریوتایپو گفت سالمه ولی slos رو گفت سر درنمیارم
زمان از شیر گرفتن کودک
سلام خانم دکتر نازنینم
خوب باشی عزیزم
من تا کمتر از یک ماه دیگه از ایران مهاجرت میکنم و فعلا نیکان همراه من نیست و با پدرش ایران هستند. مشکلی در محیط خانوادگی نبوده و نیست، از یکسالگی مهدکودک رفته و کاملا مستقله، صحبت کردنش بشدت پیشرفت داره خدا رو شکر و مشکلی وجود نداره.
با توجه به سنش، به نظرتون از شیر بگیرم و برم؟ یا همچنان شیر یا شیشه بخوره؟ شیرخشک و پاستوریزه میخوره. فقط یک شیشه موقع خواب. با خوابش هم مشکلی نداریم و روتین خوبی داره.سحرخیز و زودخوابه.
به پدرش وابستگی بیشتری داره نسبت به من. مشاور گفت هیچ لطمه ای از لحاظ روحی نمیخوره و تحت نظر هستم بابتش، ولی تو مساله شیرخوردن یا نخوردن مرددم، میگن از شیرگرفتن یک بحرانه، میگم با بحران رفتن من یکی نشه بهتره.
نمیدونم چی درسته
خودم به ایران رفت وآمد خواهم کرد و شاید خیلی زودتر از این حرفها مشکل برطرف بشه و نیکان و پدرش هم به من ملحق بشن.
میشه لطفا اگر توصیهای دارید بفرمایید؟ بویژه در مساله شیرخوردن
خیلی از شما متشکرم عزیزم
تفسیر ماموگرافی سینه یویتیت
سلام دکتر جان اومایی ها
بیزحمت میشه تفسیر کنین ممنونم🙏
تفسیر جواب آزمایش چکاپ
سلام خدمت شما دکتر عزیز لطفا آزمایش زیر را تفسیر کنید
شروع غذای کمکی برای نوزاد
سلام دوستان من و مامان های مهربون ، یه چندتا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنین دخترم رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی داره غذای کمکی رو براش شروع کردم یه هفته فرنی ساده دادم سه روز هم حریره بادام فقط، امروز هم حریره بادام با آرد برنج دادم حالا سوالم اینه کمکی که میدم دقیق از کجا بدونم حساسیت داره بهش یا نه مثلا همین بادام ، صورتش کمی دون میزنه اما برطرف میشه قبلا هم که غذا نمی دادم با اینکه خودم کلی رعایت می کنم صورتش در حد کم دونه میزنه شیر خودمو میخوره، لبینات ، تخم مرغ ، مغزیجات ،خرما ، ادویه و کلی مواد حساسیت زا رو حذف کردم باز هم همینه، موقع شیر خوردن سینه مو میگیره میاد با دستش سر و صورتش و بماله سینه رو ول می کنه گریه میکنه چندین بار همین کار رو تکرار میکنه تا یکم شیر بخوره واقعا ناراحتم، مدفوع مخاطی هم از علائم حساسیته؟ امروز دلدرد هم داره برای دفع هم زور میزنه اما دفع نداشت، بادام شکم و سفت میکنه؟ و اینکه دخترم دیروز ۵ ماهش شد میتونم پودر بیسکوئیت فسفوویت بهش بدم تا ۶ ماهش کامل شه بعد کمکی شروع کنم یا کنارش غذا هم بهش بدم ممنونم از همگی ببخشید طولانی شد
خواب کودک ی ساله
با عرض سلام خدمت خانم دکتر و اومایی های عزیز
پسرم از همون اوایل به دنیا اومدن تو خوابیدن مشکل داشته از ننو و وایت نویز و روی پا خوابوندن و قنداق کردن یا هر روش دیگه ای استفاده میکنم نمیخوابه الآن ی مدته که فقط توی ماشین و تو بغلم میتونم بخوابونمش جدیدا خیلی به پستونک وابسته شده قبلا گاهی موقع خواب پستونک میخواست الآن بدون پستونک نمبخوابه روزا هم خودش میره برمیداره و میمکه.
برای مشکل خواب و پستونکش چی کار کنم آخه همیشه هم امکانش نیست با ماشین بچرخه تا بخوابه
لطفاً راهنماییم کنید 😢😢😢
خون درمدفوع نوزاد۵ماهه دختر
سلام وقت بخیر
این ازمایش دخترخواهرم ۵ماهش توی مدفوعش خون دیدیم حالاازمایشش اینه ممنون میشم بهم بگین جوابش نرمال یانه
شیرخشک نوزاد ۵۳ روزه.رفلاکس پنهان دارد و کولیک و پیوست
سلام دخترم ۵۳ روزشه و سینه اصلا نگرفت و دکتر بهش شیرهشک داد.بهش بیومیل ۱ میدادم تا امروز ک بردمش پیش دکترش جکاب گفت رفلاکس پنهان داره .کولیک داره و پبوست میگیره هر چند روز ب سختی مدفوع داره اینقد زور میزنه تا بتونه دفع کنه و خیلی سفت هست شیرخشک شو تغییر داد و ببلاک کامفورد براش تجویز کرد از موقعی ک بهش ببلاک میدم چند دیقه بعد تموم شدن شروع ب گریه کردن میکنه و اصلا ساکت نمیشه و کلا بی قراره . الان بنظرتون چیکار کنم قبلی بدم یا این جدید من علت شو نمیدونم
قرص اورژانسی و ال دی
سلام در حین نزدیکی کاندوم پاره شد و اینکه دوتا قرص اورژانسی مصرف کردم بعداز دوروز الان یه قرص ال دی استفاده کردم ..مشکلی ندارع ال دی خوردم که ولش کنم پریود بشم چون استرس زیادی داشتم
جواب آزمایش منفی روز 13 انتقال جنین
سلام خسته نباشید. من شنبه 19 دی انتقال جنین داشتم. دیروز پنجشنبه 1اسفند آزمایش بارداری دادم و منفی شد. بعد آزمایش داروهام (قرص و شیاف پروژسترون_آمپول لورکسان_قرص استرادیول) رو قطع کردم. حالا تو سایتی خوندم حتی 16 روز پس از انتقال اگه آزمایش منفی بشه احتمال مثبت شدنش چند روز بعدش وجود داره. فکرم خراب شده. اگه میشه راهنمایی کنید




