سلام خانم دکتر
ممنون میشم جواب سونوهای منو ببینید و نظرتون رو بگید خیلی استرس دارم،دکتر خودم ک گفتن تو مسیر رشد و تکاملی این موضوع برطرف میشه و درست میشه و برای اطمینان اگه خودم خاستم تو ۸ماهگی یبار سونو رو انجام بدم.ولی چون تو کمیسیون پزشکی موقع معاینه دکترها باهم اختلاف داشتن همین باعث شده استرس بگیرم و ذهنم مدام درگیر این موضوع باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1639
1402/08/09






