Ooma

سلام. خواب نا ارام نوزاد

پسرم چند روزه خواب آروم نداره. همش تو خواب انگار خودشو بکشه

تکون میخوره اخر گریش میگیره از خواب بیدار میشه

کنارش میخوام بخوابم نمیشه خوابید
یکم میخوابه باز دوباره تکرار میکنه
روزی یکبار راحت مگه بخوابه بیشتر
وگرنه اذیته

خواب نوازد شما چطوریه تو این سن؟

5 پاسخ 306 بازدید


دونه های روی صورت نوزاد

سلام پزشک محترم پسرم ۴۹ روزشه و تقریبا از همون روزای اول صورت دونه های شبیه جوش ریز زد.شیر خودمو میخوره. میخام بدونم علت این دونه ها چیه و برای رفع و درمانش چیکار کنم؟؟

13 پاسخ 475 بازدید


درد زیر شکم و تیرکشیدن

سلام خانم دکتر و‌دوستان عزیز ، خانم دکتر من زیر شکمم رخیلی درد میکنه و در حد ترکیدن انگار دستشویی دارم و وقتی هم میرم در حد خیلی کم ادرار دارم و همینجور ادامه داره و بادرد و دستشویی رفتن ، والا هیچ ترشحی هم ندارم که بگم عفونته ،کشاله های واژنمم درد داره ، گاهی کیسه اب گرم میزارم

12 پاسخ 475 بازدید


اندازه دهانه رحم در حالت عادی

سلام خسته نباشید ببخشید دهانه رحم تو حالت عادی چند سانت بازه؟ من امشب میرم تو چهل و یک هفته و دیروز معاینه شدم دهانه رحمم یک سانت باز بود . و تا امروز وقت زایمان طبیعی داشتم .اگه نه باید هرروز برم نوار قلب بچه. پیاده روی انجام میدم و روی توپ ورزشی هم ورزش میکنم .

13 پاسخ 465 بازدید


درمان برفک دهان نوزاد

سلام خانم دکتر امروز متوجه شدم زبان و گوشه دهان نوزادم سفیده. موقع شیر خوردن و بعدش گریه میکنه و استفراغ میکنه
با گازاستریل امتحان کردم رو زبان کشیدم لکه نرفت. قطره نیستاتین خریدم. دوز مصرفش چقدر باشه؟ چندبار در روز بکشم؟
سینه خودمم بکشم که درگیر نشه؟

15 پاسخ 393 بازدید


قرص اینوزیتول و اقدام به بارداری

سلام دکتر بزرگوار من اقدام به بارداری بودم و دکتر گفت کیست چربی چسبیده به قسمت بیرونی تخمدان چپ داری و برام قرص اینوزیتولip6 و متفورمین نوشت و برای همسرمم قرص فرتیل اید داده بودن تقریبا از روز ۱۴ سیکلم استفاده میکنیم والان ۱۰ روزه از وقت پریودم گذشته آیا احتمال بارداری هست یا قرص باعث شده عقب بیوفته پریودم ؟؟؟؟

1 پاسخ 402 بازدید


نخوابیدن و بی قراری کودک 6 ماهه

سلام روزتون خوش دختر من ‌‌‌خیلی بی قرار شده خوابش میاد ولی نمیتونه بخوابه می‌خوابه 2 دقیقه بعد بیداره دوباره میخوابونم 2 دقیقه بعد بیداره به زور هم نمیخوابونمش باهاش بازی می‌کنم وقتی که دیگه بی قراری میکنه و چشماشو می‌ماله خمیازه میکشه میخوابونم حتی تو شبم خواب آروم نداره مدام بیدار میشه انگار یه مشکلی داره نمیتونه راحت بخوابه 😢یه مدلی انگار که زور بزنه خودشو سفت کنه حرص کنه همچون حالتی هی موهاشو میکشه میخارونه گوشاشو میکشه انقد که گوشش قرمز میشه به خاطر کمکی هم نیست چون که قبل شروع کمکی هم همین حالت و داشت شاید توی 10 روز یه روزش خوب باشه وگرنه مدام همینطوره خیلی خسته و داغون شدم ولی بازم خودم هیچی بچم گناه داره نمیدونم مشکلش چیه تا راه حلی پیدا کنم پیش متخصص اطفال بردم حدود 3 هفته پیش دستشوییش اون موقع سبز بود و یکم اسهال بهش نیو زینک داد شربت اسهال و دایمتیکون و ژل بسه اسهال و اینا خویه الان مشکلی نداره ژل و میزنم ولی الان خوابه یه دفعه گریه میکنه خودشو سفت میکنه و گوشاشو میکشه
ممنون میشم راهنماییم کنید 🙃

29 پاسخ 310 بازدید


قرص اورژانسی خوردم چقدر باید از شیرمو بیرون بریزم

سلام دکتر و دوستان من قرص اورژانسی لوونروژسترول خوردم .الان از هر کدوم از سینه هام تقریبا ۳۰تا ریختم بیرون چقدر دیگه باید بریزم بره؟
با شیردوش دستی سخته

12 پاسخ 438 بازدید


انقباضات رحمی و درد واژن

سلام من از صبح ی مقدار کمردردم و از سره شب ی حس عجیبی تو واژنم دارم و درد کشاله ران دارم
میخوام بدونم انقباضات چجوریه؟
میترسم خدایی نکرده جنین اتفاقی افتاده
دیروز ک سونو رفتم همه چی اوکی بوده
حالا استرس اینو دارم مشکلی پیش اومده
اگه کسی تجربه داره ممنون میشم کمکم کنه

3 پاسخ 530 بازدید


انقباض یا سفت شدن و جمع شدن نی نی

سلام من بچم چند روزه گاهی یطرف شکمم قلمبه میشه طوری ک شکمم کج میشه. نازش میکنم خودشو ول می‌کنه.
امروز خیلی استرس بهم وارد شد و بچم زیاد سفت میکرد خودشو و یطرف جمع میکرد خودشو. حالا این اسمش انقباض هستش؟ فرق بین انقباض و این سفت شدن عادی چیه؟ از کجا بفهمم این حرکات انقباض هستش
من از زایمان اصلا نمی‌ترسم ولی از اینکه بخوام برم بیمارستان و تست بدم میترسم نمی‌دونم چرا😢😢

52 پاسخ 11,853 بازدید


جواب ازمایش سلفری من

سلام خانم دکتر پزشک عزیز اوما شبتون بخیر ببخشید میدونم خیلی اذیتتون میکنم چون تمام دلخوشی و من و مادرا در زمان در دسترس نبودن پزشک شما هستین جواب سلفری من به امید خدا اماده شده خدارو شکر خوب بوده میشه شما هم ببینید ممنون

8 پاسخ 570 بازدید


کم کاری تیروئید در غربالگری نوزاد

دکتر اومای عزیز با سلام
نوزاد من ۱۶ روزشه در آزمایش غربالگری اول tsh رو بالا نشون داده و له ما گفتن دوباره باید تکرار بشه من خودم در دوران بارداری لووتیروکسین مصرف میکردم آیا میتونه اثر همین قرص باشه خیلی نگرانم مسئول غربالگری گفتن مادرهایی که قرص مصرف میکردن در دوران بارداری معمولا در غربالگری اول اینجوری میشه میخواستم خواهش کنم راهنماییم کنید در صورت بروز این مشکل چیکار باید بکنم واقعا نگرانم .ممنونم

11 پاسخ 626 بازدید


استفاده از این دارو ها در شیردهی

سلام مامانا و خانم دکتر عزیز ریزش موی شدید داشتم رفتم دکتر این داروهارو داد بهم چهار ماهه سزارین شدم فقطم شیر خودمو میدم به بچم این دارو ها ضرری برا بچم نداره

29 پاسخ 371 بازدید


راهنمایی برای قطره کولیک نوزاد

سلام دوستان و خانم دکتر عزیز
این قطره را داروخانه داده برای رفع دل درد نوزادم آیا استفاده از آن ضرر ندارد ؟

26 پاسخ 337 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز ممنون میشم آزمایشات همسرم رو تفسیر کنید

یه سری دارو هم داده ولی نگفته چجور مصرف کنه

13 پاسخ 3,175 بازدید


حالت دست و پای نوزاد ۱۵ روزه حین خواب

سلام خانما و پزشک عزیز
بچه من اکثر مواقع دستاش به سمت بالا و پاهاشو باز از هم نگه میداره ایا این مسئله ایراد داره اخه میگن استخون و کتفش مشکل دار میشه و پاهاش پرانتزی
میگن قنداق کن اما خوب میدونم که از نظر پزشکی رد شده و دلیلی هم برا انجامش نمیبینم

24 پاسخ 519 بازدید


وزن نگرفتن نوزاد سه ماهه

سلام خدمت همه ی اومایی های عزیز ودکتر محترم.دختر من وزن تولدش2800بود الان که سه ماهش شده بردمش چکاپ وزنش شده4800اصلا خوب وزن اضافه نکرده شیر خشکی هم هست البته یکم حالت رفلاکس داره ولی بیشتر وقتا به جای شیر نمیدونم چرا آب فقط بالا میاره که زیادم هست برای وزنش نمیدونم چیکار کنم که انقدر کمه.

14 پاسخ 389 بازدید


سلام دلیل نبض زیر شکم چیه ایا

سلام دکتر جان و دوستان اومیدوارم خوب باشید من چند روزه زیر شکمم احساس نبض دارم و ترشحات سفید رنگ ژلاتینی هم دارم فاصله بین ادرارمم کم شده و هنوز تا پریودیم طبق اوما هفت روز مونده بنظرتون اینا علاعم بارداری بنظرتون بی بی بزنم جواب میده؟

34 پاسخ 533 بازدید


بارداری در شیردهی با بچه ۸ماهه

سلام من ۲۴قرار بود پریود بشم نشدم از وقتی زایمان کردم همیشه ۳یا۴روز جلو میزدم ولی هنوز پریود نشدم
ممکنه باردار باشم خیلی استرس دارم

23 پاسخ 501 بازدید


دوبار پریود در ماه

سلام خانوم دکتر من همیشه پریودام منظم بود حتی بعد زایمان اما الان دو یری که من هفت روز زودتر پریود شدم ایا این مشکلی داره؟

6 پاسخ 250 بازدید