سلام خدمت دکتر جان و دوستان عزیزم امیدوارم حالتون خوب و اوضاع بر وفق مرادتون باشه
من دخترم ۲۳ روزشه و کولیک و رفلاکس داره برا کولیک قطره دامیتیکون هر ۸ ساعت ۵ قطره و بی بی کر روزی ۵ قطره میخوره برای رفلاکس شیر خشک بیومیل ای ار میخوره ک خداروشکر بالا نمیاره دیگه ۳ ۴ روز اول مصرف شیر خشک کاملا طبیعی بود ادرار و مدفوع اما الان مدفوع روزی یک یا نهایت دوبار شده با حجم بالا بدون یبوست اما ادرار همون روال قبله و پوشکش همش خیسه تقریبا ۳ روزه ک این دونه های ریز روی صورتش و ناحیه لپا و چونه و پیشونی ب وجود اومده میخاستم بدونم اینا علائم حساسیت ب شیر خشکه؟ تقریبا ی هفتس از شروع شیر خشک جدید میگذره
کنار شیر خشک شیر خودمم میخوره
ممنون میشم اگ کسی تجربه ای داره راهنماییم کنه
پرسش (1402/08/10):
حساسیت ب شیر خشک نوزاد رفلاکسی
365
40
1402/08/10
سوال کننده
0
1402/08/10
سوال کننده

0
1402/08/10
Samir
نه عزیزم این حساسیت نیست
0
1402/08/10
سوال کننده
چطوری سمیرا 🥲دلم تنگت بود گل پسرت خوبه
ینی این علائمش طبیعیه ؟ هی حس میکنم شیر خشکه بهش نیفتاده
حساسیت ب پروتئین گاوی ک نیس؟
ینی این علائمش طبیعیه ؟ هی حس میکنم شیر خشکه بهش نیفتاده
حساسیت ب پروتئین گاوی ک نیس؟
0
1402/08/10
Samir
فداتشم یاسینم خوبه
منم دلتنگتم
از چه لحاظ نمیفته؟ یبوست و اسهال که نیست
علائم رفلاکس همه برطرف شده؟
حساسیت کنار لب مقعد زیز گردنه اکثرا
بعد خیلی قرمزه و جوش میزنه این بیشتر به گرمی میخوره
منم دلتنگتم
از چه لحاظ نمیفته؟ یبوست و اسهال که نیست
علائم رفلاکس همه برطرف شده؟
حساسیت کنار لب مقعد زیز گردنه اکثرا
بعد خیلی قرمزه و جوش میزنه این بیشتر به گرمی میخوره
0
1402/08/11
سوال کننده
قربونت برم عزیزدلی
چون دفعات مدفوع کم شده ن نیس خداروشکر
بالا ک نمیاره خس خس هم کمتر شده
اها چون من متوجه نمیشم ترسیدم چون رو لپاش و چونش اینجوری دونه ریز شده گفتن حتما بهش نمیفته ک اینطور شده
چون دفعات مدفوع کم شده ن نیس خداروشکر
بالا ک نمیاره خس خس هم کمتر شده
اها چون من متوجه نمیشم ترسیدم چون رو لپاش و چونش اینجوری دونه ریز شده گفتن حتما بهش نمیفته ک اینطور شده
1
1402/08/11
مهتاب n
بنظرم چیزی نیست
0
1402/08/11
mary deli
عزیزم منم دخترم بیومیل پلاس میخورد صورتش دون دون شد اول کم بعد یه دفعه زیاد شد
فهمیدیم که حساسیت به شیرخشک بیومیل و قطره کولیک داشت
شیر خشکش عوض کردم....برا کولیکشم فقط اینفاکول دادم الان خداروشکر عالی عالیه
راحت میخوابه
شاید بچه شما هم به بیومیل حساس باشه
فهمیدیم که حساسیت به شیرخشک بیومیل و قطره کولیک داشت
شیر خشکش عوض کردم....برا کولیکشم فقط اینفاکول دادم الان خداروشکر عالی عالیه
راحت میخوابه
شاید بچه شما هم به بیومیل حساس باشه
0
1402/08/11
سوال کننده
عه خب چطور متوجه شدین؟ فقط همین دون دون شدن؟
متأسفانه دختر من رفلاکس داره گزینه زیادی برا تعویض شیر خشک ندارم
قطره شو از کجا گرفتین سایتی چیزی میشناسین اصلشو داشته باشن چون اینجا ندارن
متأسفانه دختر من رفلاکس داره گزینه زیادی برا تعویض شیر خشک ندارم
قطره شو از کجا گرفتین سایتی چیزی میشناسین اصلشو داشته باشن چون اینجا ندارن
0
1402/08/11
پ
عزیزم دختر منم بابیومیل ای ار صورتش دون دون شد.ببلاک ای ار هم خوبه
0
1402/08/11
پ
تمام سیسمونی فروشیها قطره اینفاکول دارن
0
1402/08/11
سوال کننده
متأسفانه شهر ما ندارن برا همون پرسیدم
0
1402/08/11
سوال کننده
میگن یبوست میکنه اخه
0
1402/08/11
سوال کننده
و شبیه ماسته
0
1402/08/11
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️❤️
عزیزم خب تعداد دفع همچنان هم طبیعی است نگران نباشید ، بابت دانه ها صورت را نبوسید مراقب باشید در تماس با ریش آقایان نباشد، پماد اتوپیکس ایروکس بزنید تا تغییرات را ببینیم
ممنونم جان دل از محبتتون و امیدوارم که شما هم خوب باشید ❤️❤️
عزیزم خب تعداد دفع همچنان هم طبیعی است نگران نباشید ، بابت دانه ها صورت را نبوسید مراقب باشید در تماس با ریش آقایان نباشد، پماد اتوپیکس ایروکس بزنید تا تغییرات را ببینیم
0
1402/08/11
پ
امتحان کن .با میگن که نمیشه....به یکی بیومیل میسازه به یکی ببلاک .
0
1402/08/11
پ
اتفاقا چون غلظتش زیاده واسه درمان رفلاکس بهتره
0
1402/08/11
سوال کننده
فداتون دکتر جان
دکتر جان پماد اگزاسین تهیه کردم احساس میکنم بهتر میشه وقتی استفاده میکنم پمادی ک معرفی کردید بهتر از اینه؟
و اینکه دکتر جان نیازه عوض کنم شیر خشکشو؟
دکتر جان پماد اگزاسین تهیه کردم احساس میکنم بهتر میشه وقتی استفاده میکنم پمادی ک معرفی کردید بهتر از اینه؟
و اینکه دکتر جان نیازه عوض کنم شیر خشکشو؟
0
1402/08/11
سوال کننده
🥲🥲🥲
0
1402/08/11
سوال کننده

عذرخواهم دکتر جان مدفوعش ب این صورت هس
0
1402/08/12
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ❤️اگزاسین هم عالی است ادامه دهید و قوام دفع کمی خلطی است به متخصص اطفال شنبه هم مراجعه کنید تصمیم گیری شود که آیا شیرخشک تعویض گردد یا خیر احتمال حساسیت به پروتئین گاوی تا حدودی مطرح است
1
1402/08/12
سوال کننده
مرسی دکتر جان🥰
0
1402/08/12
mary deli
اتفاقا بچه منم ریفلاکس داره
دکتر براش قرص نوشته
ولی قطره اینفاکول منم از سیسمونی خریدم شهر خودمون
ادرس پیجم داره
اینجا خیلی زیاده
دکتر براش قرص نوشته
ولی قطره اینفاکول منم از سیسمونی خریدم شهر خودمون
ادرس پیجم داره
اینجا خیلی زیاده
0
1402/08/12
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم ❤️❤️❤️
0
1402/08/12
mary deli
بچه ام ریفلاکس.کولیک.الرژی.گوش درد
همه رو داره😅
همه رو کنترل کردم الا گوش دردش نمیدونم چیکارش کنم
کلاه هم دائم تو سرشه ولی بیفایده اس
همه رو داره😅
همه رو کنترل کردم الا گوش دردش نمیدونم چیکارش کنم
کلاه هم دائم تو سرشه ولی بیفایده اس
0
1402/08/12
سوال کننده
بی زحمت میدی چن تا پیج معتبرو ک خودت خرید کرده باشی اصل باشه
1
1402/08/12
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1402/08/12
سوال کننده
الان شما این مشکلات رو داره بچه چ شیر خشکی میدین؟
0
1402/08/12
سوال کننده
و طریقه مصرف قطره ش چطوره
1
1402/08/13
mary deli
اپتامیل پپتی میدم
0
1402/08/13
mary deli
این پیج مغازه شه شهر خرم اباد
والا من به بچه ام میدم تاثیر گذاشته پس حتما اصله که تاثیر میزاره
پیام بدید براتون ارسال میکنه
patmatshop
والا من به بچه ام میدم تاثیر گذاشته پس حتما اصله که تاثیر میزاره
پیام بدید براتون ارسال میکنه
patmatshop
0
1402/08/13
mary deli
طریقه مصرفش خودش نوشته قبل از هر وعده شیر
من بچه ام فقط شیر خشکی
خیلی زیاده
واقعیت خودم روزی دوبار بهش میدم صبح و شب
بعضی روزا فقط یک بار
تاثیرم داره راحت و بدون درد دفع داره دیگه صدا روده هاش نمیاد
من بچه ام فقط شیر خشکی
خیلی زیاده
واقعیت خودم روزی دوبار بهش میدم صبح و شب
بعضی روزا فقط یک بار
تاثیرم داره راحت و بدون درد دفع داره دیگه صدا روده هاش نمیاد
0
1402/08/13
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/08/13
سوال کننده
مرسی عزیزم از وقتی ک گذاشتی خدا خیرت بده
0
1402/08/14
mary deli
قربونت عزیزم اگرم ارسال نداشتن
خواستی خودم برات میفرستم
خواستی خودم برات میفرستم
0
1402/08/14
سوال کننده
ی دنیا ممنون هنوز تازه درخواست دادم انشاالله ک ارسال کنن مزاحمت نشم
0
1402/08/15
mary deli
قربونت ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




