Ooma

لگه بینی لطفا بیاید زود...؟

سلام
ببخشید همین الان ترشح همراه لک خیلی کمرنگ بود طبیعیه الان چیکار کنم؟

40 پاسخ 504 بازدید


حساسیت ب پروتیین گاوی و عکس مدفوع

سلام خدمت دکتر اوما و خانمای عزیز...دخترم حساسیت ب پروتیین گاویی داره اول اچ آ دادم صورتش اگزما زد و بینیش کیپ میشد الان یک هفتش پپتی میدم الان دماغش دیگه کیپ نمیشه ایا این نشونه خوبیه؟و رنگ مدفوعش هنوز خردلیه ولی کمی به سفیدی میزنه وقبلا تو مدفوعش یه دونه هایی بود الان هیچی نیس طببعیه یا خیر؟ولی اگزمای صورنش هنوز هست

34 پاسخ 1,067 بازدید


درپنج هفته ویک روزباسونوواژینال ساک حاملگی دیده نشده

سلام عزیزان من آخرین روزاولین پریودم۱۷بوده بعدش بتادادم بالا۲۰۰زده دیروزپنج هفته ویک روزدکترم سونوواژینال کردگفت ساک حاملگی راندیدم وچیزمشکوکی هم گفت داخل لوله هاوتخمدان ندیدم،گفت بروتیتربتابده ببینم بالارفته یانه بتا فرداجوابش میاد،دکترگفت احتمالن خارج رحمی باشه اماچراهیچ علائم که خارج رحم باشه ندارم من میگم زودسونوگرفته شایدخیلی نگران ازدیروزهمش گریه شده کارم😭😭😭😭

50 پاسخ 673 بازدید


دکتر بچم سرماخورد ه خیلی سرفه صدا دار خلط کنده نمیشه از گلوم میکنه چکار کنم؟؟

شربت گیاهی معرفی کنید بیزحمت...بچمو بردم دکتر پلارژین و استا و اسپری بینی داد..الان سرفه های بدی میکنه اینم بگم بخور گرمو دیروز چن بار روشن کردم بیشتر شد سرفه اش این بده؟؟

13 پاسخ 337 بازدید


سلام دوستان واوماجان یه سوال داشتم

ببخشید من بچه اولم سزارین شدم حالا بعضیا میگن احتمالا اینو طبیعی بشی منم خیلی استرس دارم بنظرتون سزارین میشم یا طبیعی؟ خیلی میترسم😢😢

97 پاسخ 835 بازدید


در رابطه با مسمومیت غذایی

سلام من دیشب یه همبرگر سرخ کردم خوردم از صبح ک پاشدم گل ب صورتتون اسهال و حالم بهم میخوره استفراغ دلدرد شدیییید دارم
بدن دردم حالم اصلا خوش نیست چکار کنم ؟؟

11 پاسخ 452 بازدید


دندون درد. هفته 32.التهاب

سلام خانوم دکتر و خانوما.. دندونم خیلی درد میکنه میتونم استامینوفن بخورم؟؟

7 پاسخ 304 بازدید


سلام خانم دکتر گل ممنونم میشم این آزمایش زو تفسیر کیند

مشکلی نیست؟

7 پاسخ 476 بازدید


برفک نوک سینه مادر

سلام خانم دکتر ببینید احتمال برفک رو سینه من هست؟ اصلا هیچ لک سفیدیا حالت پوسته پوسته نداره سوزش و خارشم نداره ولی برفک دهن دخترم خوب نمیشه

24 پاسخ 407 بازدید


کیسه آب وقتی پاره میشه چطوریه؟

سلام و روز بخیر به پزشک عزیز اوما و دوستان اومایی خوبم 🌹
یه سوال دارم:
من سه روزه سرما خوردم، روز اول فقط گلودرد داشتم، شب قبل از خواب یه قاشق دیفن هیدرامین خوردم، دیروز گلوم بهتر بود ولی دوباره دیشب یه قاشق دیفن هیدرامین خوردم. امروز گلو دردم کامل خوب شده اما افتادم رو عطسه و آبریزش بینی.
بعد معذرت میخوام از 4 تا عطسه تاحالا دوبارش لباس زیرم خیس شده رفتم عوض کردم. فعالیت هم دارم کار معمولی خونه، سرفه هم میکنم کم و بیش ولی اتفاقی نیفتاد. زیر دلمم یکم درد میکنه! نمیدونم بخاطر فشار به مثانه این اتفاق افتاده و بخاطر عطسه درد دارم یا واقعا خطر در کمینه؟ 🥴
میشه تجربیاتتون و دانسته هاتون رو باهام به اشتراک بذارید؟

59 پاسخ 1,288 بازدید


واژنم پر از زگیل شده😔عکس

خانوم دکتر بگید چیکار کنم دکترم متخصصم میرم هیچی نمیگه اینک داخلش سفید شده خیلی خطرتاکه؟

18 پاسخ 2,297 بازدید


سرماخوردگی نوزاد ۹ ماهه

سلام دکتر عزیز خسته نباشید دخترم ۹ ماهشه از امروز صبح آبریزش بینی داره تو خواب سخت نفس میکشه و خیلی عطسه میکنه چ دارویی میتونم براش استفاده کنم؟ تو این سن مجازه آب پرتقال بهش بدم یا لیموشیرین؟ چ داروهایی و چ مواد غذایی مجازه برای بهترشدنش

8 پاسخ 344 بازدید


رفلاکس نوزاد و گوش درد

سلام وقتتون بخیر و شادی
پسرم. سه ماه و دو روزشه جدیدا داخل خواب خیلی بیقراری میکنه با دستش به صورتش چنگ میزنه یه حالت بیقراری داره یا با اینکه خوابه بیقراره و سرشو به دوطرفش هی میبره بیدار هم میشه اگه بغلم باشه سرشو محکم به سرشونم میزنه وخیلی گریه میکنه اینکه سرشو به دوطرف هی برمیگردونه داخل خواب امکان داره از گوش درد باشه ؟؟؟اخه اطرافیان میگن از اونه و من نمیدونم میشه راهنماییم کنین قطره دل دردم بهش میدم میگم شاید آروم بشه شاید دل درده ولی بازم همونجوریه تاثیری نداره بخصوص داخل خواب ...سپاس🌹🌹

9 پاسخ 370 بازدید


در خصوص یبوست نوزاد پسر ۴ ماهه با شیر مادر، که ۷الی ۸ روزی یک بار مدفوع داره

با سلام وقت بخیر. نوزاد پسر من ۴ ماه و ۹ روزش هست ،شیر مادر میخوره تقریبا از ماه سوم دچار یبوست شده و دیر به دیر مدفوع داره . دکتر اطفال بردم فقط شیاف داد و‌گفت اگر دل‌درد نداره طبیعی هست.خواستم نظر شما رو بدونم .با تشکر.

23 پاسخ 438 بازدید


زانو درد و گرفتگی دست ها و پاها

سلام خانم دکتر و خانم های عزیز
کادر درمان هستم و شاغل
من سزارین شدم نه ماه پیش
از اونوقت ب بعد قبل از پریود شدن درد ران پا خیلی اذیتم میکرد ولی الان تقریبا دوماهه درد ها ادامه داره ....دستام میگیره ک نمیتونم دخترمو بغل کنم البته اینم بگم عمل بینی انجام دادم و از اونروز درد ها ادامه داره

. صبح ها اصلا نمیتونم از خواب بلند شم و لنگ لنگ میزنم و دستام همه درد می‌کنه
و دخترم شیر خشک میخوره
چکاپ انجام دادم .کلسیم و خون و ‌‌. اوکی بود فقط مونده ویتامین دی ک فردا جوابش میاد

15 پاسخ 319 بازدید


درد قسمت داخلی پا در شب

سلام خسته نباشین.ببخشید قسمت داخلی پاهام نصف شب ک بیدار میشم برای آب یا هر چی لگان لگان راه میرم،کشیده میشه و درد میگیره ولی بعد چن دیقه خوب میشه دلیلش چی میتونه باشه

8 پاسخ 406 بازدید


خوردن قرص هیرتامین دوران اقدام؟

سلام وقت بخیر
خوردن این قرص ها در دوران اقدام به بارداری مشکلی ایجاد نمی کنه؟
برای ریزش مو

11 پاسخ 462 بازدید


برفک دهان نوزاد دوماهه

سلام دکتر عزیز و اومایی های نازنین☺️
پسر من سه هفته است که درگیر برفک دهان شده
دکتر براش قطره نیستاتین تجویز کرد که هر ۶ ساعت یه میل رو توی ۵ سیسی اب مخلوط کنم و بهش بدم بخوره ، از اونجایی که خیلی تلخه دارو پسرم سخت میخوره و اینقدر گریه میکنه که یا کبود میشه رنگش یا میپره گلوش دارو، ولی میدم بهش با هر ترفندی که هست اما یه دوز داروش میوفته نصفه شب یا صبح زود که پسرم خوابه و هیچ جوره نمیخوره دارو رو منم یا نمیدم اون دوز رو یا با گوش پاک کن میمالم توی دهانش،
اما تا خوب میشه چند روز بعد دوباره برفک میزنه ، نمیدونم چیکار کنم که خوب بشه .
در ضمن من روزی یک یا دوبار از سینه ام شیر میدم که هربار می‌شورم سینه ام رو و روزی چند بار هم بهش نیستاتین میزنم ، شیشه و سر شیشه و پستونک رو هم هر بار با ابجوش میشورم و یک روز درمیون هم میجوشونمشون، شنیدم بهتره پستونک داده نشه ولی نمیتونم پستونک رو بگیرم ازش چون پسرم خیلی شبکمو هستش و همش گرسنه است گاهی که بهانه شیر میگیره و زمان شیرش نیست یا سیر بیشتری میخواد بهش پستونک میدم نهایت یه ربع مک میزنه و خودش در میاره...
خیلی عاجز شدم نمیدونم چجوری درمانش کنم که تموم بشه و از شر این برفک و این داروی فوق العاده تلخ خلاص بشیم، در ضمن پسر من بخاطر عفونت ادراری از بدو تولد تا حالا آنتی بیوتیک مصرف میکنه که باعث شده سیستم ایمنیش ضعیف بشه.....
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم 🫣🫣🫣🥴🥴🥴

45 پاسخ 581 بازدید


سرماخوردگی نوزاد ۴ ماهه👶

سلام خانم دکتر عزیز .وقت شما بخیر مرسانا سه روز پیش آبریزش شدید بینی داش ک ترشحات بینی دو دفه زرد رنگ بود و چشماشم ورم کرده و قرمز بود و خارش داش پزشک بهش کتوتیفن و قطره ی کلرور سدیم و آموکسی سیلین دادن ک هنوزم استفاده میکنه
از امرز آنیا ک ۳ ماه و ۲۲ روزشه کمی آبریزش بینی گرفته و عطسه و چن دفه هم سرفه ی کوتاه داشته ب نظرم داغ تر از قبل بوده ک با دماسنج چک کردم تب نداره و مدتیم هس دور دهانش دونه های قرمز میزنه رفلاکس داره و شیر بالا میاره ک گاها پنیریه
چ دارویی مجازم استفاده کنم؟
پزشکشونم مسافرتن

34 پاسخ 367 بازدید


استفاده از روغن ارگان و کرچک

سلام خانوم دکتر میتونم از روغن آرگان و کرچک برای موهای دخترم استفاده کنم؟

5 پاسخ 254 بازدید