سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من به دلیل لکه بینی و خونریزی شدید که تو هفته هشت کردم الان سه هفته میشه که استراحت مطلق هستم امروز لای باسنم از بالای مقعد به سمت دنبالچه زخم شده که فکر میکنم زخم بستر باشه
از چه پمادی میتونم استفاده کنم؟ چسب کامفیل میتونم استفاده کنم؟
پرسش (1402/08/10):
زخم بستر در بارداری به دلیل استراحت مطلق
957
31
1402/08/10
سوال کننده
0
1402/08/10
زینب نصرتی
ماساژ اون قسمت و اگه میتونین هر چند ساعت تغییر وضعیت بدین. منم استراحت مطلق بودم ولی تغییر وضعیت میدادم و خونریزیم کمتر شد برای نماز و غذا خوردن و سرویس رفتن راه میرفتم .
0
1402/08/10
فاطمه ****
همش به پشت نخواب .به پهلو .هی سعی کن جابه جا کنی
0
1402/08/10
سوال کننده
منمخیلی تغییر وصعیت میدم گاهی اوقات بلند هم میشم چون تو خونه تنهام کمی از کارهای خونه رو انجام میدم اما نمیدونم چرا اینطوری شده
0
1402/08/10
فاطمه ****
به داروخانه بگی پمادشو بهت میده .حتی از کرم سوختگی بچه ها مثل سودوکرم میتونی استفاده کنی
0
1402/08/10
سوال کننده
باشه حتما ممنونم🙏
0
1402/08/10
فاطمه ****
پس بعید میدونم زخم بستر باشه ناخن نکشیدی یه وقت موقع شستن یا موقع حموم حواست باشه مو نمونه اونحات
0
1402/08/10
سوال کننده
نه چون قبلا لیزر کردم مو نداره اما تو حموم خواستم خودمو بشورم متوجه شدم تو ایینه دیدم چند تا زخم کوچک بغل هم
1
1402/08/10
فاطمه ****
به نظرم اگه میتونی برو دکتر یا عکس بگیر که فقط زخم هات مشخص باشه سوال تخصصی بزن شاید قارچه نمیدونم ولی وقتی فعالیت داری زخم بستر نیست
1
1402/08/10
سوال کننده
سوال تخصصی زدم منتظر جواب دکتر اوما م
🙏🙏
🙏🙏
0
1402/08/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
باید مراجعه کنید زخم ها از نزدیک دیده شوند چون در حد استراحت کاملا مطلق نیستید مه زخم بستر ایجاد گردد حتما فورا مراجعه کنید دیده شود
وقتتون بخیر ❤️
باید مراجعه کنید زخم ها از نزدیک دیده شوند چون در حد استراحت کاملا مطلق نیستید مه زخم بستر ایجاد گردد حتما فورا مراجعه کنید دیده شود
1
1402/08/10
سوال کننده
ممنونم🙏
1
1402/08/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
1
1402/08/11
m 00 0
برو حمام قشنگ خودتو بشو خشک کن ان ان بزن شورت پات نکن سریع خوب میشه
ما پارسال مسافرت بودیم برگشت یه سره تو ماشین نشسته بودیم باسنم عرق سوز شد همینکارو کردم شب تا صبح خوب خوب شد
ما پارسال مسافرت بودیم برگشت یه سره تو ماشین نشسته بودیم باسنم عرق سوز شد همینکارو کردم شب تا صبح خوب خوب شد
0
1402/08/11
m 00 0
واسه شمام عرق سوز شده
1
1402/08/11
سوال کننده
آره فکر کنم همینطوره چون مطمئنما کیست مویی نیست زخم بسترم نمیتونه باشه همون عرق سوز
1
1402/08/11
m 00 0
اره
همین کارایی که گفتم انجام بده زودی خوب میشی
وقتی زدی به پهلو بخواب بزار هوا بخوره
همین کارایی که گفتم انجام بده زودی خوب میشی
وقتی زدی به پهلو بخواب بزار هوا بخوره
0
1402/08/11
سوال کننده
ممنون از راهنماییت
1
1402/08/11
m 00 0
سلامت باشی
0
1402/08/14
m 00 0
چیکار کردی بهتر شدی خانومی؟
0
1402/08/14
سوال کننده
سلام عزیز
اره یک بار چسب کانفی زدم یک روز موند
شبم ان ان زدم کاملا خوب خوب شد خدا روشکر
اره یک بار چسب کانفی زدم یک روز موند
شبم ان ان زدم کاملا خوب خوب شد خدا روشکر
1
1402/08/15
m 00 0
خداروشکر
0
1402/08/15
سوال کننده
🙏🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




