سلام بچه ها امروز دکتر بودم گفت باید بمونی بری واسه زایمان...گفت نهایتا تا دو روز دیگه وقت داری...منم اومدم خونه گفتم تا پس فردا اگه دردم نگرفت صبحش میرم...قبول کرد...واسم دعا کنید زایمانم خیلی سخت نشه بچه ۴کیلو بیشتره قراره با آمپول فشار بیارنش...کلی برام دعا کنید منم همتونو دعا میکنم
4
1402/08/14
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
انشالله ب سلامتی زایمان کنی عزیزم
شنیدم که اگه وزن بچه زیاد باشه نامه میدن برای سز
شنیدم که اگه وزن بچه زیاد باشه نامه میدن برای سز
2
1402/08/14
مامان زهرا 🥰
سلام عزیزم 🌿 ان شاء الله بسلامتی و راحتی بار شیشه تدروزمین بزاری و بغلش کنی. قوی باش 🌱
2
1402/08/14
پریـناز 🤍
انشالله زایمان راحتی داشته باشی
0
1402/08/14
Fatemeh Az
انشالله زایمان خوبی داشته باشی گل، منو هم دعا کن، میگم مهتاب جان طبق ان تی دقیقا چند هفته ای؟
0
1402/08/14
خدیج♥️ ..
ان شاالله بسلامتی و ب راحتی زایمان کنی عزیزدل 💗
1
1402/08/14
سوال کننده
۴۰هفته و ۵روز
0
1402/08/14
سوال کننده
نه پسرمم وزنش بالا بود ...بدنم طبیعی جوابه،
0
1402/08/14
سوال کننده
مرسی از همه
0
1402/08/14
Gisoo .....
بسلامتی بدنیا بیاد
عزیزم برای وزن جنینت چی خوردی که درشته؟
عزیزم برای وزن جنینت چی خوردی که درشته؟
0
1402/08/14
:) ❤️
چرا همه اینجوری شدن الان 😞 ان شاالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم منم چارشنبه باید برم بستری شم با امپول بزام 😑
1
1402/08/14
سوال کننده
سر این هیچی...چون دختره میخواستم ریزه باشه ولی سر پسرم خیلی بستنی خوردم
1
1402/08/14
sh as
سلام عزیزم
از ته قلبم دعا میکنم شما و بقیه مادرا بهترین و راحت ترین زایمان رو داشته باشین .
انشاءالله به سلامتی فارغ بشی 🌹🌹🌹
از ته قلبم دعا میکنم شما و بقیه مادرا بهترین و راحت ترین زایمان رو داشته باشین .
انشاءالله به سلامتی فارغ بشی 🌹🌹🌹
0
1402/08/14
سوال کننده
نمیدونم بخدا...ایشالله راحت زایمان کنی
0
1402/08/14
سوال کننده
مرسی گلم همچنین
0
1402/08/14
فاطمه اصغری
عزیزم برو سز
0
1402/08/14
فاطمه اصغری
اصلا طبیعی خوب نیس
0
1402/08/14
آیناز ❤
سلام انشالله بسلامتی زایمان کنید و بغل بگیرید
0
1402/08/14
سوال کننده
نگوووووو...طبیعی عالیه
1
1402/08/14
مامان گل
خودش اولی رو طبیعی اورده😂
1
1402/08/14
مامان گل
بعدا میگی طبیعی خوبه
منم تا به ماه میگفتم خوب نیست
منم تا به ماه میگفتم خوب نیست
0
1402/08/14
مامان گل
انشالله سریع و راحت باشه زایمانت
0
1402/08/14
kok_mi
اتفاقا من بعدا گفتم طبیعی مضخرفه😬
0
1402/08/14
kok_mi
ان شالله ب سلامتی زایمان کنی عزیزدلم
التماس دعا دارم 🙏💋 دعا کن پسرم سر وقت بیاد
التماس دعا دارم 🙏💋 دعا کن پسرم سر وقت بیاد
1
1402/08/14
سوال کننده
ایشالله چشم
0
1402/08/14
سوال کننده
طبیعی راحت ترینه به نظرم
0
1402/08/14
kok_mi
خیلی عالیه ک بدنتون اوکیه
من درد زایمانو تحمل کردم اما امااااان از عوارض
من درد زایمانو تحمل کردم اما امااااان از عوارض
0
1402/08/15
سوال کننده
عوارضی نداشت بعدش حتی بعد ۵ماه باز باردار شدم اصلا سخت نیست بارداریم
0
1402/08/15
kok_mi
خداروشکر عزیزم ان شالله این یکی نی می هم ب سلامتی بیاد پیشت😍
0
1402/08/15
kok_mi
نینی *
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی



717

