Ooma

وضعیت سونو قلب جنین

وضعیت سونو قلب خوبه؟
کیست کورپوس لوتئال و اکوی میومتر مشکلی برای جنین بوجود نمیاره؟!

9 پاسخ 552 بازدید


خلط پشت گلو کودک ده ماهه

سلام خدمت خانم دکتر عزیز و خانومای گرامی
دخترم چند روزه خلط پشت گلو داره که موقع شیر خوردن و خواب اذیتش میکنه. بار اول که اینطور شد دو ماهه بود که دکتر بردم گفت بخاطر رفلاکسش و با مصرف امپرازول درست شد. یکبار هم چند ماه قبل اینطور بود که باز یه مدت امپرازول دادم بهتر شد. آیا راهی نیست که بشه زودتر خلط رو از بین برد؟ طفلی تو خواب اذیت میشه.

13 پاسخ 361 بازدید


سلام پزشک اوما لطفا آزمایش های منو تفسیر کنید.

تشکررررررِ فراوان♥️

19 پاسخ 336 بازدید


چه ورزش هایی برای کسایی ک سزارین کردن خوب نیست

سلام دکترجان میشه راهنماییم کنید برای جمع شدن شکم دارم ورزش میکنم میخاستم ببینم خطرناک نیست

9 پاسخ 388 بازدید


درد لگن و کمر درد

سلام من تقریبا یه هفته میشه که کمر درد دارم طوریکه صبحا که از جام بلند میشم با لگن درد راه میرم یعنی تمیز نمیتونم راه برم
بعد الان از دیروز که رفتم بازار و پیاده روی داشتم سمت چپ کمرم پایین خیلی درد داره وقتی که راه میرم یا سرپا وایمیستم درد میگیره و همش احساس سنگینی رو مثانم میکنم
موقعی هم که دراز میکشم به سختی از این پهلو به اون پهلو میشم چون لگنم درد میکنه
چیکار کنم؟

28 پاسخ 382 بازدید


تغییر شیر و اسهال بچه

سلام من دو شبه آپتامیل 3 نبود نان گرفتم برا دخترم حالا اسهاله چیکار کنم آپتامیل 2 بدم بهش یا نمیشه چیکاکنم😭😭😭

16 پاسخ 347 بازدید


نخوردن شیر بعد از واکسن

سلام خانم دکتر دخترم دیروز صبح واکسن دوماهگی زد تا شب همه چی تقریبا نرمال بود هر ۴ ساعت هم استامینوفن میدم ولی دیشب اصلا شیر نخورد و فقط به خودش پیچید و گریه کرد ببخشید خیلی هم باد از شکمش خارج میشه امروز ساعت یازده تقریبا تونست دو پیمانه شیر بخوره خیلی نگرانشم میشه بخاطر استامینوفن باشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید .... دخترم فقط شیر خشک میخوره از بدو تولد

26 پاسخ 306 بازدید


حساسیت یا بیماری پوستی

سلام خانم دکترنازنینم علیسان چندروزی زیرپوست اش جوش های زیرپوستی زده و پوستش خشک شده و میخاره میخواستم راهنمایی کنید چیکارکنم راستی تاحالا بهش گردو نداده بودم چون ب بادام زمینی و بادام حساسیت نشون داد معده اش بهم ریخته بود کلا از آجیل ترسیدم چندروزی گردو میدم بنظرتون میشه ازاون باشه عکسسومیفرستم خدمتتون راستی کل بدن اش اینجورشده حتی صورت اش

10 پاسخ 251 بازدید


باز شدن دهانه رحم معلومه؟

از کجا بفهمیم باز شدن دهانه رحم پیشرفتی داشته؟
چن روز پیش دکتر به من گفت سرش تو لگنه و یکسانت باز شده دهانه رحم
اخه بعضیا میگن دردو انقباض داریم بعضیام میگن اصن نفهمیدیم
به چن سانت برسه لکه بینی یا انقباض و درد میاد؟
اصن نمیدونم انقباض زایمان هم چجوریه

10 پاسخ 587 بازدید


ژل روان کننده دوران اقدام

سلام وقت بخیر
آیا استفاده از ژل روان کننده در دوران اقدام باعث کاهش احتمال بارداری میشه؟
یعنی در طول دوران اقدام نباید هیچ وقت استفاده کرد؟

16 پاسخ 679 بازدید


بچها پسرم فرنی میخوره دل درد میگیره چه غذایی میتونم بهش بدم

پسرم یه هفته دیگه پنج رو پر میکنه چیا بهش بدم

25 پاسخ 285 بازدید


درمان موی نازک و ضعیف

سلام موهام فوق العاده نازک و شکننده شده پسرم موهامو کشید کلی کنده شد چی بخورم برا تقویت و رشد و ضخامت مو

7 پاسخ 410 بازدید


راه رفتن کودک و چهار دست و پا رفتن

سلام دختر من ۱۰ ماهشه ولی نه چهار دست و پا میره نه میتونه روی پا وایسه فقط غلت میزنه و میشینه؟
تا کی وقت هست و آیا طبیعیه؟ چیکارکنم

26 پاسخ 606 بازدید


غذا نخوردن نوزاد ۹ ماهه

سلام و وقت به خیر خدمت خانم دکتر و دوستان عزیز
ممنون میشم منو راهنمایی کنید
خانم دکتر دختر من خیلی کم پیش میاد چیزی سمت دهنش ببره وقتی غدای کمکی شروع کردم خودم با قاشق بهش غذا میدادم تا همین یک ماه پیش اوایل زیاد استقبال نمیکرد از غذاها ولی بعد بهتر شد.
اینم بگم بیشتر فرنی و سوپ می‌پختم براش.
تا اینکه از یک ماه پیش خیلی کم شد اشتهاش و من سعی کردم در بافت غذاها تنوع بدم و برم سمت غذاهای انگشتی تا خودش بخوره
ولی از اونجایی که نمی‌بره سمت دهنش فقط با غذاها بازی میکنه له میکنه و پرت میکنه
دیگه حتی غذاهایی که با قاشق هم میدم نمیخوره جز ماست.شربت نئوزینک هم روزی ۳ سی سی دادم اثر نداشت.
من واقعا در مانده شدم
ورنگیری هم خیلی افت کرده
و اینم بگم هنوز دندون در نیاورده امروز دیدم یکم حالت سفیدی پیدا کرده لثه هاش
ممنون میشم راهنمایی کنید چطور خودش یاد بگیره غذا ببره سمت دهنش

32 پاسخ 938 بازدید


تزریق آمپول نوروبیون و واکسن آنفلوآنزا

سلام خانم دکتر و مامانا

میشه خودم آمپول نوروبیون بگیرم بزنم؟
اگه آره چند وقت یکبار میشه زد؟
بدون چک کردن سطح ویتامین های بدن هم میشه زد؟

کسلم بیشتر وقتا انرژی ندارم شنیدم آدمو سر حال می‌کنه
درسته؟

در مورد واکسن آنفلوآنزا تو شیر دهی میشه زد؟

11 پاسخ 627 بازدید


تب و سرماخوردگی در نوزاد ۴ماهه

سلام دکتر جان وقتتون بخیر ،پسر من ۴ماه و نیمشه دیروز بدنش داغ بود و با دماسنج دیجیتالی گرفتم ۳۷/۱بود،دکتر خودش نبود بردمش درمونگاه تبشو با دماسنج جیوه ای گرفت گف تب داره و استامينوفن بش داد،ولی هیچی از سرماخوردگیو اینا نگف،ولی دیشب تو خواب یکم سرفه میکرد و دماغشم صدا میداد مثه اینکه کیپ باشه و هراز گاهی ام عطسه میکنه ممکنه سرما خورده باشه؟یا تبش بخاطر دندونه چون خیلی آب دهانش میره،میتونم قطره پلارژین بش بدم تا شنبه که ببرمش دکتر؟

11 پاسخ 309 بازدید


سرما خوردگی نوزاد ۸ ماهه

سلام دکتر جان
پسرم هفته پیش سرما خوردگی گرفت بردم دکتر ۳ روز دارو داد و گفت بعد ۳ روز دیگه نده.
الان سرما خوردگیش برطرف شده فقط وقتی میخوابه انقدر خلط پشت گلوش میاد اذیت میشه و بیدارش میکنه.

راهی برلی برطرف شدن خلط گلوش هست؟؟

5 پاسخ 353 بازدید


کیست فولیکولار ، فولیکول آزاد نشده؟

سلام دکتر روز ۱۲ پریودیمم سونو انجام دادم. چی کار باید کنم؟ اقدام کنم یا نه؟

68 پاسخ 817 بازدید


چطور پرونده پزشکی بگیرم

سلام خانم دکتر من خلاصه پرونده های جراحی رو گم کردم.چطور میتونم دوباره از بیمارستان آنها را بگیرم؟حتما باید برم بیمارستانی ک جراحی کردم؟؟اخه یکی دوتا بیمارستان نیست و سخته برام
برای تشکیل کمیته بیمارستان فیروزگر تهران واسه گرفتن مجوز بستن لوله میخام

16 پاسخ 468 بازدید


تفسیر آزمایش و سونو سه ماهگی

سلام و خداقوت خانم دکتر عزیز، میشه نظرتون رو راجع ب این سونو و آزمایش من بدین، در آزمایش کروموزوم ۲۱ ، ۱ به ۶۸۰ هستم، سنم ۴۰ ساله، خیلی نگرانم و اضطراب دارم، به نظرتون سلفری کافیه؟ یا آمینوسنتز؟ ممنون میشم راجع ب سونو آزمایش نظرتون رو بگین

87 پاسخ 438 بازدید