سلام دکتر عزیز ....من ۲۶مهر اولین روز پریودم بود ...و روزی ک باید پریود شم نشدم و بتام همون روز شد ۳۳۲......الان دقیقا من چند هفته ام؟و اینکه سونو گرافی خیلی شلوغ بود ۲۱اذر نوبت برا سونو قلب گرفتم....تا ۲۱اذر چند هفته میشم؟بنطرتون خیلی دیر نیس ؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



294
1402/08/26







