سلام خانم دکتر من تو این هفته حرکت های بچه رو خیلی پایین حس میکنم در ناحیه ی پوبیس و یکم بالاتر درواقع زیر ناف کلا .دوشنبه هم سونو دادم طول سرویکس ۲۸بود ک سرکلاژ شده بودم با طول سرویکس ۲۷و سفالیک هست بچه. ایا طبیعیه یا نه تو این هفته
بچه های اومایی کسی تجربه مشابه داشته؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



447
1402/08/25


