Ooma

تفسیر سونو وزن در 31 هفته

خانوم دکتر عزیز لطفا میشه بگید بچم چقد وزن کم داره؟
چیکار باید کنم تا موقع زایمان

21 پاسخ 391 بازدید


ضعف و سرگیجه بعد از سرماخوردگی

سلام پزشک عزیز من حدودا ۳ هفته پیش سرماخوردگی شدیدی داشتم الان خوب شدم ولی ضعف و سرگیجه اومده سراغم
نمیتونم چند دقیقه روی پا وایسم
چشمام سیاهی میره

اشتهام هم خوب هست

قرص هایی ک مصرف میکنم

مکمل کلسیم و منزیوم و زینک
آهن
امگا۳ هفته ای یکی

فشارم هم تو کل بارداری ۱۰ روی ۶ یا ۱۰ روی ۷ بوده

اخرین ازمایش و سونو هم فرستادم خدمتتون

17 پاسخ 294 بازدید


درمان اسهال در بارداری

سلام مامانا و خانم دکتر عزیزم من توی ۳۴ هفته هستم اسهال گرفتم و کلا اشتهام و از دست دادم میتونم دارو مصرف کنم و چه دارویی و چه کاری توصیه میکنید ک زودتر خوب بشم ؟!

4 پاسخ 286 بازدید


برطرف کردن یبوست با چه داروی امنی قابل برطرف کردن است؟ درمان هموروئید چطور ؟

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر امکانش هست منو راهنمایی کنید برای برطرف کردن یبوست و هموروئید چه دارویی مصرف کنم ؟!

16 پاسخ 663 بازدید


سرماخوردگی در شیردهی چ دارویی خوبه

سلام دکتر عزیز.
من هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک امروز خیلی گلودرد دارم حس سرماخوردگی دارم چ دارویی میتونم استفاده کنم؟

2 پاسخ 337 بازدید


ابتلای همسر به کرمک ونگرانی مبتلا شدن

سلام پزشک عزیز
همسرم دیروز متوجه شده که مبتلا به کرمک شده
و از توالت فرنگی مشترک استفاده میکنیم

من هیچ علائمی ندارم
ایا نیاز هم من هم مبندازول جویدنی مثل همسرم بخورم یا خیر؟

18 پاسخ 972 بازدید


عفونت و درد دندان در بارداری

سلام وقتتون بخیر میشه راهنماییم کنید برای عفونت دندان در بارداری چه کاری انجام بدم؟

12 پاسخ 466 بازدید


خوردن بیش از حد شربت تقویتی

سلام وقت به خیر ببخشید من بجای 4میل تقویتی (دکتر کیدز)14میل به کودک 19ماهه ام دادم، خطرناکه؟ ممکنه اتفاقی بیافته؟
شربت تقویتیش شامل زینک و ویتامینc وبکمپلکس و d3 وk2 هستش

6 پاسخ 429 بازدید


سلام لطفا بگین چ جوری نوتیفیکیشن وفعال کنم؟

سلام اگه کسی بلده راهنماییم بکنه چ جوری باید نوتیفیکیشن یاهمون /اعلان های اپلیکیشن اوما /روفعال بکنم ؟

28 پاسخ 508 بازدید


سرماخوردگی در هفته آخر بارداری

سلام خدمت دکتر محترم...من سی و هفت هفته باردارم و یکشنبه هفته بعد نوبت سزارین دارم..ولی الان سرماخوردم و با عرض معذرت گلوم عفونت زرد رنگ داره..و همین عفونت باعث میشه یکم سرفه کنم..فعلا نمیتونم برم دکتر چون رگ کمرمم گرفته و زیاد نمیتونم راه برم...حالا چه دارویی استفاده کنم که تا هفته بعد عفونتش کم بشه و سرماخوردگیم کم بشه؟

2 پاسخ 497 بازدید


سلام دکتر واکسن پره ونار و شیرخشک

سلام دکتر
کوچولو من ۴ ماه و ۸ روزشه
میخوام واکسن پره ونار بزنم براش
1-نظرتون در مورد این واکسن چیه؟
اگر از الان شروع کنم ،دوزهای بعدی در چند ماهگی باید تزریق شود؟
2-بعد از تزریق واکسن ۴ماهگی در مرکز بهداشت،تعداد وعده های شیرخشک زیاد ولی مقدار مصرف کم شده یعنی قبلا هر ۴ساعت ۱۲۰سی سی میخورد ولی الاه هر دوساعت ۶۰ تا ۷۰ سی سی میخوره ،این طبیعیه؟
شیر خشک مصرفی نان کامفورت

4 پاسخ 342 بازدید


سر و خواب رفتن انگشت ها بعد از زایمان

با سلام خدمت دکتر اومای عزیز
من بعد از زایمان انگشت شصت و اشاره و انگشت بغل اشاره دست چپم دچار خواب رفتگی و بی حسی شده آیا این موضوع ربط به بیهوشی اسپاینال که گرفتم میشه ؟و اصلا ربطی به عوارض بعد زایمان داره؟مچکرم

8 پاسخ 712 بازدید


درد سینه و جوش روی سینه علائم بدی هست؟

سلام من پلیکیستیک هستم ۳ سال که اقدامم آی یو ای کردم دارو های خیلی سنگین گرفتم یبار ۶ هفته سقط داشتم
الان ۳.۴ ماهه رها کردم هرچی درمان هست یکمم زندگی کنم بدون فکر استرس
الان نزدیک ۱۰.۱۲ روزه سینه هام درد میکنه سینه چپم خیلی بیشتر از سینه راستم
از تقریبا ۱۶.۱۷ سیکلم درد سینه هام کم بود شروع شد
الان ۲۷ سیکلم هست دیشب روی سینه هام مستقیم نمیشد بخوابم درد میکنه پتو چند لایه کردم روش خوابیدم تا درد نگیره تو اینترنت نوشته جوش سینه و درد سینه ممکنه سرطان باشه
چقدر احتمالش هست خیلی ترسیدم
و اینکه ممکنه من بدون هیچی دارویی خود ب خود باردار شده باشم؟
ولی عجیب نیست از ۱۷ سیکلم بخواد درد سینه شروع بشه تا الان که دردش سنگین و زیاد شده؟

8 پاسخ 351 بازدید


سرماخوردگی نوزاد دوماهه ودرمان آن

سلام خانم دکتر پسرمن یک ماه و بیست و پنج روزشه ،از امروز صب سرفه و خس خس داره و انگار بینیش خلطیه و گاهیی با آب دهن قورت دادن عق میزنه و سرفه
تب نداره اما خیلی وقته ک آب دهنم میریزه و ریفلاکسشم بیشترشده ،هم بالا میاورد هم توخواب بی قرارمیشد
برای درمان سرفه و گرفتگی بینیش چیکارمیتونم بکنم؟

5 پاسخ 253 بازدید


علت درد زیر بغل و پشت و اطراف سینه

سلام خانم دکتر عزیز من ۵ ماهه تقریبا که پریودم علامت دار شده تقریبا ده روز قبل پریود علائم دارم

حالا انگار هر ماه دردناک تر از ماه های قبل میشه
چن ماهی میشه درد سینه دارم ولی این ماه یسمت از زیر بغلم درد عجیبی داره و دست میزنم درد میگیره و این درد میخوره به پشت و گردنم و کمرم...احتمال داره کیست پستان باشه
نگران شدم...درد عجیبیه انگاری یه چیز گردی زیر بغلم هست و دست میزنم درد میگیره در حالت عادی هم درد داره

12 پاسخ 304 بازدید


پریودی با ۴روزتاخیری باعلائم بارداری

سلام خدمت دکتر عزیز
من دوهفته علائم بارداری داشتم . زمان قائدگی یکی دوروز قبل بدن درد وسرگیجه داشتم و حالت افسردگی . امروز با ۴روز تاخیر خونریزی روشن ازم اومده . ولی بازم سینه هام درد میکنه و زیر شکمم سمت چپ درد میکنه. دیشب دختر ۴ساله ام خواب بد دید بلند شد محکم زد ب سینم و من یهووترسیدم. نمیدونم از ترس خون اومده یا پریودم. قبل قائدگی غذام کم شد و حالت تهوع شدید گرفتم که سابقه نداشت .
لطفا بگید چکار کنم ؟ صبح بیدار شدم دیدم خونریزی دارم

11 پاسخ 364 بازدید


ورم دست و پا در بارداری

سلام دکتر جان
وقتتون بخیر
من ۳۶ هفته و ۳ روز هستم
انگشتای پام و روی پام ورم داره یکم،دستهام هم همینطور
اما مثلا ساق پاهام ورم نداره اصلا
ایا این طبیعیه؟فشارمم همیشه ۹ و ۱۰ و نهااایتا ۱۱ هست
بارداری اولم اصلا ورم نداشتم و تجربشو نداشتم
فقط میدونم ک اگر ساق پاها ورم کنه مربوط ب دریچه لانه کبوتریه و خطرناک ک خب من این مورد رو ندارم

سوال بعدیم هم این هست که ورزش هایی ک انجام میدیم برای زایمان راحتتر ممکنه باعث پارگی کیسه اب بشه؟اخه من سر پسر اولم،۳ سانت دهانه رحمم باز بود و ب توصیه دکترم رفتم خونه و گفت دیگه ورزش نکن و دو س روز دیگه بیا بستری،اما من ورزش کردم و همون شب کیسه ابم ترکید تو هفته ۳۸..حالا ورزشهارو با استرس انجام میدم،ممکنه باعث بشه ک با ورزش کیسه اب پاره بشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنین

28 پاسخ 520 بازدید


باز شدن رحم اندازه سه سانت

با سلام و احترام ضمنا یه راهنمایی از حضورتون میخواستم من در فرزند اولم هم درد نداشتم هیچ علایمی رویت نشد در من فقط دکتر از باز شدن دهانه رحم به اندازه 3 سانت باز شده بود گفت بستری بشو و با آمپول فشار فرزندم بدنیا اومد الان در سی و هفت هفته و چهار روز هستم درد در کمر و لگن واژن دارم و خانم حجت الاسلامی معاینه کردند سه سانت دهانه رحم باز شده گفتن الان وقت زایمان نیست برو اگه خونابه دیدی یا شکمت کاملا سفت شد و درد هر لحظه گرفت ول کرد اون موقع بیا خانم دکتر اصلا در من علایم زایمان دیده نمیشه الان شما چی صلاح میدونید واقعا درد واژن و زیر شکم اذیتم می‌کنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

65 پاسخ 1,551 بازدید


مکمل های دوران بارداری

دکتر جان خسته نباشید
پزشک من برام مکمل داده ولی حس میکنم مقدارش زیاده براتون میفرستم بنظر شما همه اینارو باید مصرف کنم؟ میترسم زیاد باشن و خدای نکرده ضرر داشته باشه
خیلی ممنون

7 پاسخ 850 بازدید


علت نداشتن درد پریودی

سلام خدمت پزشک اوما
من از بعد زایمان که تا حالا دارم پریود میشم هیچ دردی ندارم درصورتی که تاقبل زایمان وحشتناک درد داشتم اما حالا یه پریودی نسبتا سبک و بدون درد دارم علت چیه

14 پاسخ 885 بازدید