دستم گاهی اگزما میشه و وقتی ملتهب میشه از این پماد استفاده میکردم
الان که باردار هستم هم میتونم ازش استفاده کنم یا ضرر داره ؟
یا پماد جایگزینی هست برای این مشکل تو بارداری ؟ 🥺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



308
1402/08/25


