سلام پزشک عزیز پسرم حدودا ۱۷ماهه هست هفته پیش ویروس گرفت و اسهال استفراغ و تب شدید داشت ک تواون حالت فقط شیرمیخورد و غذا بالادمیاورد.الان حدودا ۴روزه ک کاملا خب شده ولی ازوقتی خب شده شیر نمیخوره مثل قبل بزور صبح ساعت ۷و۸ ازخواب بیداربشه ی ۶۰تا اگه بخور نهایت ۹۰تا
قبلاهم البته خیلی شیر نمیخورد ولی ۳تا۴وعده ۱۲۰تایی میخورد ۳تارو حتما میخورد اگ بیشترم میدادم بدش نمیومد.
ولی الان تا شیشه میبرم سمتش بادستش میزنه کنار پرت میکنه دهنش محکم میبنده یاتف میکنه توخوابم نمیخوره حتی😐😫
فقط همون صبح بعدازخواب اونم کم میخوره و تمام.
دلیلش چیه بنظرتون و اینکه دوست داشتمحداقل تا ۱۸یا۲۰ماه شیربخوره.؟؟؟
شیرخشک پپتی۲میخوره الرژیشم دوماه هست فک کنم کاملا خب شده ولی فقط پپتی میخورد
اپتامیل پرونوترا و نان باعث دلدردش میشدنمیخورد.
الان براش اپتامیل ساده گرفتم اونمنمیخوره
پپتی و شیرپاکتی هم نمیخوره
حدودا ۱۵روز پیشم دوتا ازدندون جلوش نیش زده ولی اون موقع ک میخورد
ببخشید طولانی شد.
پرسش (1402/08/22):
امتناع ازشیرخوردن کودک یکسال و چهارماهه😪
347
31
1402/08/22
سوال کننده
0
1402/08/22
سوال کننده
و اینکه مثلا تو شیشه اش آب یا ابمیوه چیزی باشه میخوره دوغ بدون گازم یکم میخوره ولی شیر نه
0
1402/08/22
samira m.h
سلام عزیزم منم دقیقا همین مشکل شمارو دارم پسر منم ویروس گرفت و بیمارستان بستری شد
اول شیرخشک اپتامیل ha میخورد بعدا بخاطر اسهال دکتر نان آل ۱۱۰ داد حالا ک حالش خوب شده هیچ کدومو نمیخوره امروز حتی یه آپتامیل معمولی باز کردم اونم نخورد شکمش از گشنگی صدا میده گریه میکنه پستونک با ولع میخوره ولی شیشه نمیگیره الان ب زور ۳۰ تا با قطره چکون بهش دادم خورد واقعا موندم چیکار کنم
🥺
اول شیرخشک اپتامیل ha میخورد بعدا بخاطر اسهال دکتر نان آل ۱۱۰ داد حالا ک حالش خوب شده هیچ کدومو نمیخوره امروز حتی یه آپتامیل معمولی باز کردم اونم نخورد شکمش از گشنگی صدا میده گریه میکنه پستونک با ولع میخوره ولی شیشه نمیگیره الان ب زور ۳۰ تا با قطره چکون بهش دادم خورد واقعا موندم چیکار کنم
🥺
1
1402/08/22
samira m.h
باز پسر شما میتونی بهش غذا کمکی بدی بچه من هیچی بجز شیر نمیتونه بخوره دارم دیونه میشم
0
1402/08/22
سوال کننده
سلام گلم بازکارشما سختتره بچتون کوچیکه
بازپسرم یخورده غذا میخوره نمیدونم چرا ازشیر بدش اومده
بازپسرم یخورده غذا میخوره نمیدونم چرا ازشیر بدش اومده
0
1402/08/22
سوال کننده
اره خیلی سخته خداکمکت کنه
0
1402/08/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
غذا چطور میخورد؟
غذا چطور میخورد؟
0
1402/08/22
سوال کننده
خیلی تعریفی نداره گاهی خیلی خب میخوره گاهی خیلی نمیخوره.
ولی چیزایی ک دوست داشته باشه رو میخوره
ولی چیزایی ک دوست داشته باشه رو میخوره
0
1402/08/22
سوال کننده
موز
ماکارانی
فرنی
پوره
اینارو بهتر میخوره
ماکارانی
فرنی
پوره
اینارو بهتر میخوره
0
1402/08/22
سوال کننده
و اینکه الان اگ شیر ترک کنه زود نیست چیکارکنم؟؟
0
1402/08/23
پزشک اوما
عزیزم اگر بتوانید بیشتر ادامه دهید خب بهتر است، با لیوان نی دار یا لیوان آب حوری امتحان کردید؟
0
1402/08/23
سوال کننده
بله نمیخوره متاسفانه تا مزه میکنه فرار میکنه🥲🥲
0
1402/08/23
سوال کننده
فقط همونجور ک گفتم صبح زود ازخدا بلندبشه ۶۰ یا۹۰تا میخوره
0
1402/08/23
پزشک اوما
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟با چه برندی ؟
0
1402/08/23
سوال کننده
آهن لیپوزفرآبی
نئوزینک
مولتی پدیابست گاهی هم بیبی جویس بصورت دوره ای
نئوزینک
مولتی پدیابست گاهی هم بیبی جویس بصورت دوره ای
0
1402/08/23
سوال کننده
دکترجان الان اگ شیرش کلا ول کرد چیکارکنم نکنه افت وزن بگیره یا کم آب بشه بدنش
0
1402/08/23
پزشک اوما
نترسید عزيزم به هرحال خیلی از مادران در این سن روند تدریجی از شیر گرفتن را شروع میکنند، اجازه شروع لبنیات را گرفته اید؟
0
1402/08/23
سوال کننده
بله دکتر جان حدود دوماه ببشتر تست هاشروع شد ازمایش گرفته شد بطور کامل خب شده و همه چیز ب ترتیب امتحان کردیم واکنش نداشت خداروشکر.
چیو جایگزین کنم اخه شیرپاکتی روهم نخاست
چیو جایگزین کنم اخه شیرپاکتی روهم نخاست
0
1402/08/24
پزشک اوما
شیرموز، شیر کاکائو میخورد؟
شیرخشک گیگوز یا آپتامیل را هم تست کنید
شیرخشک گیگوز یا آپتامیل را هم تست کنید
0
1402/08/24
سوال کننده
بله میخوره.
اپتامیل پرونوترا بشت دلدردش میکرد
اپتامیل ساده هم نمیخوره
اپتامیل پرونوترا بشت دلدردش میکرد
اپتامیل ساده هم نمیخوره
0
1402/08/25
پزشک اوما
خب به همین شکل بدهید
گیگوز چطور؟
گیگوز چطور؟
0
1402/08/25
سوال کننده
راستش اینجا سخت پیدامیشه اصلا توداروخونه ها ندیدم قبلا بود الان نه.فقط ببلاک و اپتامیل خیلی تلاش کنم سوپرامیل باشه
0
1402/08/25
پزشک اوما
تروویتال چطور ؟ نیدو و نمونه های دیگر شیر مایع چطور؟
0
1402/08/25
سوال کننده
راستش اینارو نپرسیدم برم بپرسم
شیرمایع اینفاترینی خوبه؟امتحان کنم
شیرمایع اینفاترینی خوبه؟امتحان کنم
0
1402/08/25
سوال کننده
یاشیرمایع پدیاشور کدوم بهتره
1
1402/08/26
پزشک اوما
عزیزم برای سن دلبندتان نوترینی درینک بهتر است ، نیدو هم خوب است، شیرخشک هم که مارک تروویتال را تست کنید خوشمزه هست
1
1402/08/26
سوال کننده
چشم ممنون مرسی
1
1402/08/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا و اميدوارم نتیجه خوبی بگیرید 😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




