من هفته ۳۰ که بودم ترشحات آبکی و سفید داشتم دکتر معاینه کرد و گفت یه سانت دهانه رحم باز شده و استراحت کن، و یه آمپول پروژسترون و ریه نوشت که زدم،چند روز بعدش حس پریودی هم بهم دست میداد تو روز مثلا دو یا سه بار البته بیشتر توی پاهام گرفتگی بود و بیشتر حس پریودی بود نه درد، به دکترم گفتم ۵ تا شیاف پروژسترون داد، دوباره دو روز پیش که رفتم بهش گفتم هنوز حسش هس بهم امپول پروژسترون داد ، الان همش استرس زایمان زودرس گرفتم، چون امروز دو بار حس پریودی بهم دست داد، و بچه هم امروز چند بار که حرکتش زیاد بود مثل حالت انقباض میشد البته سفت نبود ولی نمیدونم انقباض چطوریه که بدونم خطری نیس، حالتای انقباض چطوریه؟ و دیگه این که امپول پروژسترون تا چند وقت جلوی زایمان زودرس رو میگیره، آیا لازمه شیاف هم بزنم؟
739
43
1401/08/17
سوال کننده
1
1401/08/17
shadi F
ایزوپرین نمیخوردی؟؟
0
1401/08/17
سوال کننده
نه تا الان دو تا امپول پروژسترون زدم بعد از هفته ۳۰ و ۵ تا شیاف پروژسترون
0
1401/08/17
shadi F
فک کنم ایزوپرین برای زایمان زودرس حالا بازم باید دکترتون بگه و حتما شرایط شما حاد نبود ک بده
0
1401/08/17
سوال کننده
آمپول پروژسترون چقدر اثر داره؟
1
1401/08/17
shadi F
ی دو هفته دیگه استراحت باش انشالله زود بدنیا نمیاد منم استرس زایمان زودرس دارم همش😭بمن قرص داد همراه امپول
0
1401/08/17
shadi F
هفته یکی ۲۵۰ داد بمن
1
1401/08/17
سوال کننده
اره انشالا، به من ۵۰۰ داد دو روز پیش که زدم اولیو یادم نیس چند بود
0
1401/08/17
shadi F
هفته یکی میده ۲۵۰ یا دو هفته ی ۵۰۰
0
1401/08/17
سوال کننده
تو چه علائمی داشتی؟ الان استراحتی؟
1
1401/08/17
shadi F
آره من استراحتم من انقباض داشتم و هفته ام از شما ۴ هفته کمتره 😔
1
1401/08/17
shadi F
نگران نباش ۳۵ دیگه بچه اوکیه خداروشکر تا۳۳ رد کردی
0
1401/08/17
سوال کننده
نگران نباش عزیزم البته منم یهو استرسی میشم ولی یه دوستام همینطوری بود کلا سه تا امپول زد و تا ۴۰ هفته هم رفت
1
1401/08/17
سوال کننده
خب دهانه رحمت هم باز شده؟ حس پریودی یا درد داری؟ و انقباض که میگی برا تو چطوریه؟ و الان این انقباصه برطرف شده؟
0
1401/08/17
shadi F
من طول سرویکسم کمه
1
1401/08/17
shadi F
واقعا خدا کنه همش میگم خدا من ۳۳ رد کنم
1
1401/08/17
shadi F
انقباض برای من سفت شدن شکم و درد بود
0
1401/08/17
سوال کننده
خیلی زود میگذره یعنی من خودمم مثل شما هستم و استرس دارم، ولی انگار همین دیروز بود که تو ۳۰ هفته بودم ، خودتو سرگرم کن به کتاب و موسیقی
0
1401/08/17
سوال کننده
الان برطرف شده؟ یا هنوزم هس
0
1401/08/17
محدثه S.M
خانوما اینکه میبینن دهانه رحم باز شد یا نه با معاینه متوجه میشن یا تو سونو مشخصه؟؟؟؟
0
1401/08/17
سوال کننده
برا من با معاینه مشخص شد ولی سونو رو نمیدونم چطوریع
0
1401/08/17
محدثه S.M
شمام درد واژن داری؟؟
0
1401/08/17
سوال کننده
درد واژن نه ولی حس پریودی که بیشتر تو پاهام اذیت میشم و گرفتگیه و یه حس خفیف زیر دل و شایدم وازن و لگن
0
1401/08/17
سوال کننده
شما آمپول هم زدبد؟
0
1401/08/17
محدثه S.M
نه امپول نزدم
0
1401/08/17
محدثه S.M
من حس پریودی ندارم،امروز درد واژن دارم
1
1401/08/17
shadi F
خیلی سخته بخدا هر یک روزش هزار روزه مخصوصا وقتی دائم تو خونه باشی و هیچ کاری نتونی کنی تازه شروع کردم من
1
1401/08/17
shadi F
این دوشنبه ی آمپول زدم تا دوشنبه بعدی باز یکی دیگه اما بمن ریه نداد چون فک کنم زوده بشماآمپول ریه چه هفته ای داد
0
1401/08/17
سوال کننده
اره میدونم چی میگی سخته ، من که خودم همش با موبایل سرگرمم و تلوزیون میبینم
0
1401/08/17
سوال کننده
به من همون هفته ۳۰ داد که زدم
0
1401/08/17
سوال کننده
خب شاید نظرات دکترا فرق داره با هم مثلا دکتر من به همه آمپول ریه رو میده دیگه کاری به این نداره که خطر زایمان زودرس هس یا نه، ولی شاید از منو زودتر داده
0
1401/08/18
shadi F
آره شرایط ها متفاوته نظر دکتر ها هم فرق داره
وزن جنین شما خوبه راضی بود دکتر
وزن جنین شما خوبه راضی بود دکتر
0
1401/08/18
سوال کننده
اره تا الان پرسیدم گفته خوبه دیگه نمیدونم بعد از این چطور پیش میره
0
1401/09/19
shadi F
زری بانو بسلامتی زایمان کردید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




