- میشه راهنمایی کنید این چیه و عفونته یا خونه اینجوری دیده میشه
تو چکاپمم عفونت ادراری و اینا دیده نشده>اورژانسی ترشحات عجیب در بارداری فوری585 بازدید9 پاسخ - ترشحات در اوایل بارداری طبیعیه؟؟؟298 بازدید13 پاسخ
- دکتر جان من سه شنبه هفته قبل ،بعد از یک روز پرکار توی خونه دچار لکه بینی در حد دو بند انگشت شدم و بعد دیگه لک ندیدم اما بعد اون ترشحات تقریبا کرمی به سمت نارنجی دارم که هیچ بوی خاصی هم نداره، فقط زیر شکم احساس سنگینی و درد خفیف دارم.
آیا مشکلی هست؟>ترشحات نارنجی رنگ در بارداری185 بازدید9 پاسخ - ترشحات بارداری در هفته یازدهم298 بازدید7 پاسخ
- ترشحات بارداری ولکه صورتی388 بازدید8 پاسخ
- ❌❌ترشحات موکوس در بارداری ❌❌491 بازدید8 پاسخ
- ❌❌ترشحات موکوس در بارداری ❌❌491 بازدید8 پاسخ
- ترشح در سه ماه سوم بارداری225 بازدید4 پاسخ
- در مورد ترشحات سفید زیاد485 بازدید8 پاسخ
- یه سوال داشتم اینکه در هفته من (۱۹ هفته) آیا ترشح موکوسی منطقی هست؟ یا این ترشح موکوسی نیست و ترشحات طبیعی بارداری
حالت غلیظ کرمی یا شیری رنگ هست
گاها مخصوصا بعد از سرویس رفتن ازم خارج میشه
نمیدونم موکوسی هست یا ترشح طبیعی
اصلا بو نداره و اینکه خارش و سوزش و درد هم ندارم
میتونه از چی باشه؟خطرناکه برام؟
جفتم هم low lying خلفی هست>ترشح موکوسی در هفته ۱۹495 بازدید17 پاسخ - من ده روز پیش معاینه شدم بهم گفتن یک سانتونیم بازه دهانه رحم عفونت هم ندارم
اما بعد سه چاارروز ترشح قهوه های داشتم ی حالت ژله ای داشت ک خیلی هم زیاد بود
اون قطع شد الان یکم ک ورزشهای قبل زایمان ک انجام میدم ترشح هام ی حالت سبز خیلی کمرنگ داره ممکنه از عفونت باشه؟ب پزشکم دسترسی ندارم >ترشحات قبل از زایماان380 بازدید11 پاسخ - ترشحات در دروران بارداری350 بازدید5 پاسخ
- من نمیدونم دچار عفونت شدم یا نه نمیتونم تشخیص بدم در طول روز ترشحات آبکی دارم اون هم نه همیشه و ترشحات سفید رنگ غلیظ گاهی دارم مثلا دو سه بار به مقدار خیلی کم
وقتی سرپا باشم زیاد یا تحرکم زیاد باشه بیشتر میشه سفیدها
تکرر ادرار ندارم
سوزش خیلی خیلی کمی توی واژنم دارم که نمیدونم چون حساس شدم اینجوری حس میکنم یا نه هست واقعا
ممکنه راهنماییم کنید
>کمک به تشخیص علائم عفونت در بارداری و درمان آن505 بازدید54 پاسخ - امکان داره کیسه آب باشه؟یا ترشحات طبیعی هست؟
تو این مدت سه چهار بار سونو دادم هربار آب دور بچه نرمال بوده
یک ماه پیش هم امینوسنتز دادم
حالا الان یکی دو هفتس اینجوری شدم ولی قبل امینوسنتزهم همینجوری بودم حالا نمیدونم ترشحه یانه ولی ببخشید لباس زیرم چسبناک میشه
سونوهام همه نرمال بوده آب دور بچه
ممکنه تو سونو نشون نده؟>ترشحات بارداری در هفته نوزدهپ368 بازدید36 پاسخ
خانما هم اگه تجربه دارید ممنون میشم کمکم کنید>ترشح قهوه ای در هفته ۱۱ بارداری1,168 بازدید57 پاسخ- ترشحات بی اندازه در بارداری602 بازدید3 پاسخ
- من الان ۱۷ هفته هستم و یک هفته ای هست که وقتی کار زیاد میکنم و خسته میشم میزان ترشحاتم خیلی بالا میره انگار که اب هستش
پریروز هم وقتی ببخشید بالا اوردم و از سرویس بیرون اومدم دیدم لباس زیرم کاملا خیس شده و فکر کردم کیسه ابم نشتی داره که رفتم سونوگرافی و گفتن اب دور بچه نرمال است و به اندازست و مشکلی نداره
میخواستم ببینم این طبیعی که بعد فعالیت زیاد که باعث کمر درد میشه ترشحاتمم افزایش پیدا کنه ؟>بالا رفتن ترشحات واژن532 بازدید11 پاسخ - و نوشته یک فانلینگ V شکل در اینترنال اوس دیده شده ولی دکتر اصلا درموردش چیزی به من نگفت و بعدا توی جواب کتبی این رو دیدم
الان خیلی نگرانم و استرس دارم میشه کمی راهنماییم کنید در این مورد و اینکه چکار کنم که برطرف بشه یا بیشتر نشه
ضمنان چند روزی هست که ترشحاتم زیاد شده و اون هم باعث نگرانیم هست ممکنه بخاطر وجود همین فانلینگ باشه؟ چکار کنم کمتر یا قطع بشه ترشحاتم؟ عکس میفرستم
ممنونم>دیده شدن فانلینگ با انجام سونو واژینال3,901 بازدید29 پاسخ - من سن بارداریم(پنچ هفته و شش روزه)میخواستم بدونم آیا ترشحات نامنظم(یعنی در طول شبانه روز همیشه این ترشح رو ندارم،مثلا در ساعات پایانی شب بیشتر میشه) کرم رنگ عادی است؟خیلی ذهنم رو درگیر کرده>ترشحات بارداری در هفته پنجم یا ششم618 بازدید7 پاسخ
- احساس خیسی بعد از استفاده از شیاف282 بازدید5 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
بلد نیستم لباسام رو با هم ست کنم کمک
خانوما من پول خوب میدم برای خرید لباس و کفش و..
اما هیچوقت بلد نیستم چیزی رو با همدیگه ست کنم
مثلا میرم یه شلوار گرون میخرم
اما بعد یه شومیزی روش میپوشم که بهش نمیاد
در صورتیکه خیلیا رو میشناسم خیلی قشنگ لباس میپوشن پول زیادی هم خرج نمیکنن
من چکار کنم چطوری یاد بگیرم
واقعا عذاب وجدان میگیرم فقط پول الکی هدر میدم بعد لباسام به هم نمیاد
شنبه یکشنبه میپوشم
چطوری یاد بگیرم
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝
سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢
عمل صافی کف پا و مچ بچه ..لطفا کمک کنید
سلام عزیزان
من عضو تازه وارد هستم
ازتون راهنمایی می خواستم ، کسی در اینجا هست که صافی و مچ پای فرزندش رو عمل کرده باشه؟ چند سال گذشته از جراحیش؟راضی بودین از عمل؟ اگر ساکن تهران هستین لطفا اسم پزشک جراح رو هم بفرمایید
کسایی ک زایمان طبیعی داشتن بیان
سلام خانوما میخاستم ازتون بپرسم کیازایمان طبیعی راحتی داشتن یا بدون برش بوده وچیکارکردین ک راحت شد مخصوصاهفته های اخر لطفا نیاید از بدی هاش وزایمانای سخت بگید فقط کسایی ک زایمان راحتی داشتن بیان
چون بلخره هرزایمانی عوارض خودشوداره من چون اولی طبیعی بوده این هم باید طبیعی باشه ونمیخام دیگ هردومدل رو روی بدنم داشته باشم
ممنون از وقتی ک میزارید ❤️




