Ooma

عمل کورتاژ و‌ پولیپ‌و‌بارداری

سلام خانم دکتر عزیز من پولیپ ۲ میلی متری دارم رفتم‌دکتر گفت باید اخر کورتاژ کنم کسی هست که کورتاژ کرده باشه اخه میگن خیلی درد داره هزینه کورتاژ کسی میدونه راستی ربطی به بارداری داره یا نه یعنی میشه باردار بشی به من گفتن حامله بشی تا اخر زایمانت برش داریم نمیدونم چکار کنم الانم کلا زیر دلم درد میکنه دردش خفیفه قرص ضد بارداری هم میخورم لطفا کمکم کنین

12 پاسخ 422 بازدید


سلام خانوما چیکار کنم 🤕😭 یبوستم و دل پیچه دارم

امروز بعد ۳ الی ۴ روز یه مقدار کم به زور مدفوع اومد دل پیچه دارم هی میگیره ول میکنه چیکار کنم شربت لاکسی ژل هم دکتر داده واسه یبوست ولی خوردم یک دفعه فایده نداشت 🤕😭

84 پاسخ 659 بازدید


سونوگرافی هفته ۱۶ بارداری

سلام عزیزان سونوگرافیمو ببینید همه چی خوبه؟

7 پاسخ 3,554 بازدید


قبل از پانچر و ال دی

سلام بچها
من پلی کیست هستم و ivfهستم .قرص تقویتی میخورم ماه بعد پانچر بشم.ایا الان یعنی ماه قبل پانچر قرص ال دی بخورم یا نه؟کیا ماه قبل پانچر ال دی خوردن
دلیلش چیه

24 پاسخ 1,803 بازدید


خوشگلا بیاین جنسیت شو بگین😉 انومالیه😍

هیچی دیکه بگین چیه😀😀😀

100 پاسخ 914 بازدید


نظرسنجی اسم پسر لطفا همگی جواب بدین

لایک کنید لطفا

170 پاسخ 936 بازدید


عکسی که گذاشتم چی هست؟

سلام وقت بخیر
من از دستشویی فذنگی استفاده میکنم همراه ادرارم این اومده
نه درد دارم نه خارش نه عفونت
به نظرتون چیه؟

75 پاسخ 1,093 بازدید


عفونت ادراری در هفته 9

سلام من امروز وارد هفته 9 بارداری شدم، ابتدای بارداری دچار عفونت ادراری شدم که علائمی مانند تب سرد و لرز درونی و ادرار تیره بودم آزمایش دادم که گفت wbc بین 4 تا 5 بود 10 روز، روزی 2 بار سفکسیم و استامینوفن مصرف کردم حالا بعد از دو هفته علائم برگشتند، حالا چکار میکنم خیلی استرس دارم

12 پاسخ 390 بازدید


چگونه قند خون بالا را در دوران بارداری کاهش بدم؟

سلام دوستان اگ تجربه مفیدی درمورد سوال بالا دراین ممنون میشم جواب بدین

20 پاسخ 391 بازدید


از خواب پریدن نوزاد ۳ماهه

سلام دوستان پسرم ۳ ماهشه وقتی خوابه با صداهای بلند بیدار نمیشه اما کافیه ی قاشق ب بشقاب بخوره یا ی صدای پللستیک خیلی اروم بیاد فورا بیدار میشه. نی نی های شمام اینطورین دلیلش چیه؟؟؟

101 پاسخ 732 بازدید


خونریزی بعد از ۲۲روز از زایمان سزازین

سلام. من ۲۲ روزه زایمان کردم، چند روز اخیر فقط در حد لک و ترشح زرد بود خونریزی نداشتم، پسرمو ختنه کردم این مدت خیلی بهم فشار وارد شد، و از دیروز خونریزیم زیاد شده، حتی روزای اول زایمان ببخشید رنگ خونریزیم روشن تر بود ولی الان غلیظ و پر رنگه و زیاد شده، درد ندارم، این زیاد شدن خونریزی مشکلی نداره؟؟ به نظرتون طبیعیه؟؟؟

9 پاسخ 463 بازدید


تفسیر ازمایش 26هفته بارداری

سلام دکتر جان میشه ازمایش منو تفسیر کنید ؟

8 پاسخ 527 بازدید


خانم دکتر درباره قرص متیل ارگونوین سوال دارم لطفا جوابم بدید ممنون میشم

سلام خانم دکتر هفته پیش سقط کردم دکتر قرص متیل ارگونوین بهم داده امروز مصرف کردم ،استفراغ دارم و گردنم و پشت شونم درد میکنه شدید،آیا مصرف کنم بقیشو ،و اگر این و نخورم چ قرصی جایگزین هست ک مصرف کنم ،۱ سانت از جنین تو رحمم مونده ممنون میشم جوابم بدید

2 پاسخ 766 بازدید


آیا امکان استفاده از قرص آهن به جای قطره آهن برای کودک۱۵ ماهه وجود دارد؟

سلام کودکم کم خونی داره هیچ نوع قطره ی آهنی نمی خوره آیا امکان استفاده از قرص آهن به جای قطره ی آهن برای کودک ۱۵ ماهه وجود داره البته۱۴ ماه و ۲۷ روزشه می خوام از ۱۵ ماهگی شروع کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟

11 پاسخ 926 بازدید


بی بی چک مثبت هست ایا

سلام دوستان اومایی باورم نمیشه یعنی این بی بی چک مثبت ? کاذب نیست

157 پاسخ 1,293 بازدید


زیر نظر دکتر زنان

سلام دوستان و پزشک محترم به نظرتون نیاره زیر نظر دکتر زنان باشم برای بارداری؟؟؟؟؟

28 پاسخ 650 بازدید


کم تکان خوردن بچه در هفته ۳۴

سلام مامانا من ۳۴ هفته و یک روزم هست سه روزه حرکتای بچم کم شده کسی هست مثل من باشه؟؟؟؟؟
نگرانم

18 پاسخ 647 بازدید


آزمایش ازدواج سیکل سل

سلام پزشک اوما من و همسرم آزمایش ازدواج هر دو سیکل سل مثبت بودیم .الان ک اقدام ب بارداری کردم رفتم ژنتیک گفت باید آزمایش غربالگری بیاری .ما فقط این ازمایشا انجام دادیم الان میفرستم آیا این غربالگریه و اینکه از این آزمایش میشه نتیجه گرفت هر دو سیکل سل هستیم آخه هر دو سالمیم و هیچ درد استخون و ....نداریم .ممنونم پاسخ بدید

4 پاسخ 993 بازدید


پَرِش دست نوزاد سه ماهه

سلام....
پسرم سه ماه و ش روز داره‌.‌‌از بدو تولد با کوچکترین صدایی میپره از خواب....و به خصوصپر دستهاش زیاده...‌‌کلا احساس میکنم استرس داره....همیشه یه دستشو مشت میکنه و زیر گردنش میزاره..‌‌مدام دوست داره در هر حالتی که باشه حتی خواب کنارش باشم‌‌‌‌‌.....خواب عمیق اصلا نداره......تا از کنارش بلند میشم سریع حتی اگه خواب عمیق باشه بیدار میشه...‌و وقتی هم بیدارشه انگار نگرانه و دستهاش تکون میخورن به خصوص یه دستش....وقتی باهاش بازی میکنم این حالت لرزش کم میشه...کلا هر چیزی که نگرانش کنه تکون دستهاش بیشتر میشه بعضی شبها تا قنداق نکنم دستهاشو نمیتونه بخوابه.‌‌‌‌..خیلییی ناراحتم ....نمیدونم برطرف میشه این حالتها یا باید ببرمش متخصص؟

18 پاسخ 395 بازدید


سلام خانمابیایددوباره من سوال دارم

سلام خانم های عزیز،دوروزه بچه توشکمم خودشوخیلی سفت میکنه شکمم ومخصوصاپهلوهام دردمیکنه چیکارکنم
بعدم بخاطراینکه هر۵دقیقه میرم دسشویی دکتربهم سفیکسیم داده میخورم روزی یدونه اشکال نداره؟

11 پاسخ 495 بازدید