اسهال نوزادان چ شکلیه؟
دوستان من پسرم سه ماهشه و از دوماهگی تعداد دفعات مدفوعش کم شده و یک روز درمیون یا روزی ی بار شکمش کار میکرد.ولی امروز سه بار کار کرده تا الان و دفعه اخر حجمش هم زیاد.عایا الان اسهال شده پسرم؟🤔🤔
تفسیر آزمایش ادرار بارداری
سلام دوستان ازمایش منو تفسیر کنید عفونت دارم یا نه؟ دفع پروتئین چی؟از کجا باید بفهمم ؟
تفسیر آزمایش ان آی پی تی و سونو ان تی
با سلام و وقت بخیر
دکتر اوما عزیز و دوستان گل ، من یه مامان اولی هستم و ۴۰ سالمه ...امروز ۱۴ هفته و یک روز هستم ..
ده روز پیش من سونوی ان تی دادم و همون روزم آزمایش nipt(سلفری)دادم ..الان جواب هردو رسیده دستم ، ممنون میشم راهنماییم کنید که آزمایش و سونو نرمال هست ویا خدانکرده مشکلی داره یا نه؟ و در ضمن اینکه توی آزمایش سل فری بعضی جاها را زده low risk این برای چی هستش یعنی امکانی ریسک وجود داره که این برای من نوشته... کمی نگرانم لطفا کمک و راهنماییم کنید.
ویار بارداری به غذا .البته هرچی میخورم حالم بهم میخوره
سلام
من ویار دارم از غذا و بوی غذا حالم بهم میخوره
نمیتونم چیزی بخورم
چیکارکنم بنظرتون
بهم ریختن پریودی بعد زایمان
سلام خانما من اذر ۹۹ زایمان کردم دی پریود شدم و دوباره بهمن پریود ک شدم دستگاه گذاشتم اما بهم نساخت خونریزی داشتم تویه ماه دوبار پریود شدم اسفندم دوباره شدم و رفتم دستگاهو برداشتم حالا پریودیام بهم ریخته یه بار۱۳ شدم به بار ۲۴ یه بارم ۲۰ شدم و این ماه خونریزیم خیلی ناجوره تکون میخورم همه جام پرمیشه با اینکه پنج تاشورت و گن و شلوارپوشیدم
چرا اینجوری شدم من کسی میدونه؟
گلوله شدن بچه توشکم
سلام دوسیای گلم من بچم دختره...بعضی اوقات بچه کنار نافم گلوله میشه واون قسمت سفت سفت میشه علتش چیه مخصوصا وقتی که می ایستم خیلی خودشو جمع کنه کنار نافم
جواب تست بیوپسی سینه
سلام خانم دکتر
جواب بیوپسی مامانم اومد
میشه بیزحمت ببینید چی نوشته و برام توضیح بدید لطفا بابت خطرناک بودنش. ممنون
هر کی تخصص داره لطفا آزمایش غربالگری دوم منو تفسیر کنه دوستان
متشکرم از همتون
مصرف قرص آلپرازولام در سه ماهه سوم
سلام من در طول سه ماهه ی سوم بارداریم دو بار آلپرازولام نیم خوردم برای بیخوابی
آیا با دو بار خوردن این قرص تاثیری روی جنین خواهد داشت؟
لطفا سونو بیوفیزیکال رو تفسیرکنید
سلام خسته نباشید لطفا سونوم رو تفسیر کنید...ایا خطر ناکه؟
مقدار ان تی بالا
سلام
دکتربهم گفته مقدار ان تی بالا و لب مرز 2/40 آیاخطرناک؟؟؟
باید آزمایش انجام بدم؟اگر خدانکرده خطرناک باشه یعنی بچه چجوریه؟مشکل ژنتیکی داره؟؟؟؟
گم کردن روز تخمک گزاری،🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
سلام ب همگی و پزشک اوما
خانم ها من سیکلام منظم و سی روزه بودند .دو ماهه ۳۷ و ۳۸ روزه شدند.امروز روز هشتم سیکلم و دیروز پاک شدم.میخاستم ببینم روز تخمک گزاریمو چجوری حساب کنم.و اینکه امروز صبح کیت زدم این شکلی شد.مگه میشه با اون شرح حالی ک دادم تخمک گزاریم ب این زودی اتفاق بیافته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.خیلی گیج شدم
آنالیز آزمایش ادرار .
سلام آزمایش ادرار دادم مشکلی دارم یا نه؟
آیاکسانی هستند که بعداز سزارین پریودی دردناکی داشتند؟
من فوق العاده درد دارم وخونریزیم زیاده 24دی ماه سز شدم بعد از چهل روز پاک شدم روز 45پریود شدم دوباره 7روز پاک بودم ومجدد پریود شدم رفتم دکترم سونو شکمی کرد وگفت یک کیس خیلی خیلی کوچولو داری بایه دوره مصرف قرص جلوگیری خوب میشی من قرص را مصرف کردم وبعدش پریود شدم ولی پریودم خیلی وحشناک درد داره وخونریزیم زیاده آیا امکانش هست اززایمان چیزی تو شکمم مونده باشه ؟
از سونو داخلی خیلی میترسم وتحملشا نکردم آیا جایی تواصفهان هست ک با بی حسی انجام بدن؟
ممنون ازکسانی ک وقت میذارن وجواب میدن❤️🌹
بچع ها توروخدا سرلاک مخصوص حساس ب پروتیین گاوی چی هست ک توبازارم باشه
بچه ها کمک کنید لطفا پزشک اوما لطفا معرفی کنید برام
جواب ازمایش تیتر بتا مثبت ?
سلام دوستان دیروز بی بی زدم روز قبل موعد مثبت شد امروز موعدم بود از دادم این جوابش مثبت دیگه خیالم راحت باشه
پریود نشدن بعد گذاشتن ای یو دی
سلام خانم دکتر عزیز من ماه قبل بیستم ای یو دی مسی گذاشتم یعنی روز چهلم بعد زایمان و تا چند روز خونریزی داشتم که تمام شد و بعد روز چهارم تا هفتم فقط لکه های خون قهویی دیدم که زیاد نبود مثل روز چهار پریودی و شانزدهم تا هجدهم هم همینطور و از روزی که ای یو دی گذاشتم اصلا پریود نشدمآیا این مشکلی داره
بعد میخواستم که توی ماه رمضان پریود یا لکه بینی نشم آیا راهی هست باید چیکار کنم
گردن درد تو بارداری
من گردنم دو روز درد میکنه چراااااا ؟؟؟؟؟؟ از پشت گوشم تا اون استخون گردنم 😢😢😢😢😢😣😣😣😣😓😓😭😭😭😭😭😭😭😭 شماها نداشتین اینجوری چرب کنم با روغن سیاه دونه یا کنجد؟؟؟؟؟؟؟
سونوگرافی روز دوم یا سوم پریدی
سلام آیاا برای آیو ای که سونوگرافی رحم وتخمدان مینویسن روز دوم یا سوم پریدی . بهتره دوم انجام بشه یا سوم ؟؟ واینکه روی شکم انجام میشه؟؟ وباید مثانه پر باشه
درد یکطرفه پهلو در اوایل بارداری
سلام دکتر اوما
خسته نباشید
اواخر هفته 6 بارداری هستم سمت چپم از قسمت زیر دنده تا تخمدان هام درد میکنه
آیا طبیعیه؟چکارمیتونم بکنم آروم بشم.




