Ooma

اسهال نوزادان چ شکلیه؟

دوستان من پسرم سه ماهشه و از دوماهگی تعداد دفعات مدفوعش کم شده و یک روز درمیون یا روزی ی بار شکمش کار میکرد.ولی امروز سه بار کار کرده تا الان و دفعه اخر حجمش هم زیاد.عایا الان اسهال شده پسرم؟🤔🤔

1 پاسخ 426 بازدید


تفسیر آزمایش ادرار بارداری

سلام دوستان ازمایش منو تفسیر کنید عفونت دارم یا نه؟ دفع پروتئین چی؟از کجا باید بفهمم ؟

4 پاسخ 1,061 بازدید


تفسیر آزمایش ان آی پی تی و سونو ان تی

با سلام و وقت بخیر
دکتر اوما عزیز و دوستان گل ، من یه مامان اولی هستم و ۴۰ سالمه ...امروز ۱۴ هفته و یک روز هستم ..
ده روز پیش من سونوی ان تی دادم و همون روزم آزمایش nipt(سلفری)دادم ..الان جواب هردو رسیده دستم ، ممنون میشم راهنماییم کنید که آزمایش و سونو نرمال هست ویا خدانکرده مشکلی داره یا نه؟ و در ضمن اینکه توی آزمایش سل فری بعضی جاها را زده low risk این برای چی هستش یعنی امکانی ریسک وجود داره که این برای من نوشته... کمی نگرانم لطفا کمک و راهنماییم کنید.

13 پاسخ 9,211 بازدید


ویار بارداری به غذا .البته هرچی میخورم حالم بهم میخوره

سلام
من ویار دارم از غذا و بوی غذا حالم بهم میخوره
نمیتونم چیزی بخورم
چیکارکنم بنظرتون

24 پاسخ 597 بازدید


بهم ریختن پریودی بعد زایمان

سلام خانما من اذر ۹۹ زایمان کردم دی پریود شدم و دوباره بهمن پریود ک شدم دستگاه گذاشتم اما بهم نساخت خونریزی داشتم تویه ماه دوبار پریود شدم اسفندم دوباره شدم و رفتم دستگاهو برداشتم حالا پریودیام بهم ریخته یه بار۱۳ شدم به بار ۲۴ یه بارم ۲۰ شدم و این ماه خونریزیم خیلی ناجوره تکون میخورم همه جام پرمیشه با اینکه پنج تاشورت و گن و شلوارپوشیدم
چرا اینجوری شدم من کسی میدونه؟

9 پاسخ 344 بازدید


گلوله شدن بچه توشکم

سلام دوسیای گلم من بچم دختره...بعضی اوقات بچه کنار نافم گلوله میشه واون قسمت سفت سفت میشه علتش چیه مخصوصا وقتی که می ایستم خیلی خودشو جمع کنه کنار نافم

14 پاسخ 990 بازدید


جواب تست بیوپسی سینه

سلام خانم دکتر
جواب بیوپسی مامانم اومد
میشه بیزحمت ببینید چی نوشته و برام توضیح بدید لطفا بابت خطرناک بودنش. ممنون

7 پاسخ 1,612 بازدید


هر کی تخصص داره لطفا آزمایش غربالگری دوم منو تفسیر کنه دوستان

متشکرم از همتون

9 پاسخ 396 بازدید


مصرف قرص آلپرازولام در سه ماهه سوم

سلام من در طول سه ماهه ی سوم بارداریم دو بار آلپرازولام نیم خوردم برای بیخوابی
آیا با دو بار خوردن این قرص تاثیری روی جنین خواهد داشت؟

13 پاسخ 454 بازدید


لطفا سونو بیوفیزیکال رو تفسیرکنید

سلام خسته نباشید لطفا سونوم رو تفسیر کنید...ایا خطر ناکه؟

11 پاسخ 1,202 بازدید


مقدار ان تی بالا

سلام
دکتربهم گفته مقدار ان تی بالا و لب مرز 2/40 آیاخطرناک؟؟؟
باید آزمایش انجام بدم؟اگر خدانکرده خطرناک باشه یعنی بچه چجوریه؟مشکل ژنتیکی داره؟؟؟؟

20 پاسخ 546 بازدید


گم کردن روز تخمک گزاری،🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

سلام ب همگی و پزشک اوما
خانم ها من سیکلام منظم و سی روزه بودند .دو ماهه ۳۷ و ۳۸ روزه شدند.امروز روز هشتم سیکلم و دیروز پاک شدم.میخاستم ببینم روز تخمک گزاریمو چجوری حساب کنم.و اینکه امروز صبح کیت زدم این شکلی شد.مگه میشه با اون شرح حالی ک دادم تخمک گزاریم ب این زودی اتفاق بیافته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.خیلی گیج شدم

31 پاسخ 516 بازدید


آنالیز آزمایش ادرار .

سلام آزمایش ادرار دادم مشکلی دارم یا نه؟

71 پاسخ 384 بازدید


آیاکسانی هستند که بعداز سزارین پریودی دردناکی داشتند؟

من فوق العاده درد دارم وخونریزیم زیاده 24دی ماه سز شدم بعد از چهل روز پاک شدم روز 45پریود شدم دوباره 7روز پاک بودم ومجدد پریود شدم رفتم دکترم سونو شکمی کرد وگفت یک کیس خیلی خیلی کوچولو داری بایه دوره مصرف قرص جلوگیری خوب میشی من قرص را مصرف کردم وبعدش پریود شدم ولی پریودم خیلی وحشناک درد داره وخونریزیم زیاده آیا امکانش هست اززایمان چیزی تو شکمم مونده باشه ؟
از سونو داخلی خیلی میترسم وتحملشا نکردم آیا جایی تواصفهان هست ک با بی حسی انجام بدن؟
ممنون ازکسانی ک وقت میذارن وجواب میدن⁦❤️⁩🌹

23 پاسخ 439 بازدید


بچع ها توروخدا سرلاک مخصوص حساس ب پروتیین گاوی چی هست ک توبازارم باشه

بچه ها کمک کنید لطفا پزشک اوما لطفا معرفی کنید برام

15 پاسخ 4,658 بازدید


جواب ازمایش تیتر بتا مثبت ?

سلام دوستان دیروز بی بی زدم روز قبل موعد مثبت شد امروز موعدم بود از دادم این جوابش مثبت دیگه خیالم راحت باشه

49 پاسخ 926 بازدید


پریود نشدن بعد گذاشتن ای یو دی

سلام خانم دکتر عزیز من ماه قبل بیستم ای یو دی مسی گذاشتم یعنی روز چهلم بعد زایمان و تا چند روز خونریزی داشتم که تمام شد و بعد روز چهارم تا هفتم فقط لکه های خون قهویی دیدم‌ که زیاد نبود مثل روز چهار پریودی و شانزدهم تا هجدهم هم همینطور و از روزی که ای یو دی گذاشتم اصلا پریود نشدم‌آیا این مشکلی داره
بعد میخواستم که توی ماه رمضان پریود یا لکه بینی نشم آیا راهی هست باید چیکار کنم

13 پاسخ 5,292 بازدید


گردن درد تو بارداری

من گردنم دو روز درد میکنه چراااااا ؟؟؟؟؟؟ از پشت گوشم تا اون استخون گردنم 😢😢😢😢😢😣😣😣😣😓😓😭😭😭😭😭😭😭😭 شماها نداشتین اینجوری چرب کنم با روغن سیاه دونه یا کنجد؟؟؟؟؟؟؟

13 پاسخ 626 بازدید


سونوگرافی روز دوم یا سوم پریدی

سلام آیاا برای آیو ای که سونوگرافی رحم وتخمدان مینویسن روز دوم یا سوم پریدی . بهتره دوم انجام بشه یا سوم ؟؟ واینکه روی شکم انجام میشه؟؟ وباید مثانه پر باشه

17 پاسخ 516 بازدید


درد یکطرفه پهلو در اوایل بارداری

سلام دکتر اوما
خسته نباشید
اواخر هفته 6 بارداری هستم سمت چپم از قسمت زیر دنده تا تخمدان هام درد می‌کنه
آیا طبیعیه؟چکارمیتونم بکنم آروم بشم.

1 پاسخ 503 بازدید