Ooma

عفونت خییییییلی شدید دارم چیکار کنم

سلام خسته نباشید من یه چند وقتی میشه سوزش خارش بوی بد واژن دارم چه پمادی یا قرضی رو شما برام تجویزمیکنین دکتر چون من الان به دکتر دیگه ای دسترسی ندارم

4 پاسخ 626 بازدید


بلرداری، خواب الودگی، کم اشتهایی

سلام هفته ۳۵ هستم و بشدت خواب الوده ام و خیلی کم اشتها وفقط خیلی گشنه ام شه غذا میخورم ، چیکار کنم راهکارتون چیه؟ وزن بچه هم کمه 😐

14 پاسخ 781 بازدید


استفاده از نوره در بارداری ضرر داره؟

سلام
استفاده از نوره یا پودر موبر در بارداری مضره؟

28 پاسخ 794 بازدید


درد بعد از اقدام

سلام روز بخیر خانم دکتر
من چندروزی هست که اقدام کردم از اون روز سمت راست کمرم درد میکنه و دردش رو به پای راستم میزنه؛
۹ماه پیش سقط در هفته ۵ داشتم الان بخاطر این درد ترسیدم سوالم اینه که این درد طبیعیه؟!
آیا توی این مرحله کاری هست که برای پیشگیری از سقط انجام بدم؟
دوره هام ۲۶ روزه است و الان روز ۱۶ سیکل هستم

4 پاسخ 401 بازدید


بچه ها تیتر بتا دادم

سلام بچه ها و دکتر اومای عزیز، من رفتم آزمایش بتا دادم خیلی استرس دارم ببینین این درسته؟؟؟اگه درسته میشه فهمید چند وقته؟؟

36 پاسخ 876 بازدید


انجام ندادن ورزش های بارداری

سلام دکتر ودوستان اومایی من تا سی هفته ورزش انجام میدادم نه بصورت مداوم ولی انجام میدادم الان که زیاد پیاده روی میکنم حوصله وتوان حرکات ورزشی رو ندارم ایا بدون ورزش کسی بوده زایمانش خوب بوده دکتر معاینم کرد گفت بچه تو لگنه شیاف گل مغربی هم بهم داد روزی دوتا میزارم

7 پاسخ 525 بازدید


سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز

سلام ی سوال: دیشب درد های نا منظم داشتم خیلی پله بالا پایین رفته بودم .دیگه داشت موقعی ک دردم میومد نفسم میگرفت شدید بود ولی نامنظم .رفتم بیمارستان معاینه لگنی کردن گفتن دهانه رحم بسته است و رو ب بالا .فقط چون خیلی پله و اینا رو رفتی ماه درد هستی🤦‍♀️
بعد که طبق اون دفترچه زرد ک بهداشت داریم نشونش دادم گفت الان سی و پنج هفته و پنج روزی😳

الان خواستم ببینم بلاخره چند هفته ام ؟.چون پریود هامم نامنظم بودن بخاطر کیست ،😅تو سونو ان تیم زده 15 اردیبهشته تاریخ زایمان.الان دقیق من چند هفته ام .

17 پاسخ 556 بازدید


حرکات تند جنین و کمر درد

سلام...علت حرکات تند جنین چیه..حتی صداشو می شنومم...کمرم خیلی درد می کنه.
توی سنوی 30هفتگی جنین بریچ بوده..

15 پاسخ 562 بازدید


سلام بچه ها جونم بیاین آزمایش اسپرم همسرم رو بگین ممنون میشم

بالا توضیح دادم

34 پاسخ 448 بازدید


درد زیر شکم در شروع هفته ۳۰

سلام به همگی
من اولین روز هفته ۳۰ از صبح زیر شکمم درد میکنه میشه تحمل کرد ولی درد دارم . مثل این میمونه ادرار داری و نگه میداری نمیری دستشویی .
قبل عید ادرارم کمی عفونت داشت البته علاعمی نداشتم . که دارو مصرف کردم و دیروز تکرار ازمایش که جواب نیومده . باید نگران باشم یا برای رشد رحم

24 پاسخ 373 بازدید


🚩🚩🚩قرص برای ریزش مو⁉️⁉️⁉️

سلام
ریزش موهام زیاده
موهام خیلی نرم و لخت و نازکه
برا تقویت موهام قرص چی بخورم؟

14 پاسخ 489 بازدید


احتمال بارداری خارج از رحم

سلام من باید ۳ فروردین پریود میشدم ۴ روز بعد بی بی زدم منفی بود روز ۱۲ رفتم ازمایش بتام ۱۱۳ بود امروز طبق اوما ۶ هفته و۶ روز هستم رفتم سونو ساک دکترم تو مطب انجام داد چیزی ندید برام ازمایش دوباره نوشت سریع انجام دادم بتام ۴۹۷ بود دکترم گفت اگه زیر ۱۰۰۰بود بیرون برو سونو احتمال بارداری خارج رحم هست من فقط کشاله پام سمت راست درد میکنه خونریزی هم ندارم الان به نظرتون بارداری خارج رحمه اگه باشه من باید چکارکنم تا زود تر تموم بشه چند وقت بعد دوباره میتونم باردار بشم واینکه میتونم تو خونه کاری انجام بدم

93 پاسخ 1,099 بازدید


ایا نیمه شعبان برای بچه دار شدن اقدام‌میشه ؟

سلام نیمه شعبان‌تخمک‌گذاریمه میشه اقدام‌ داشت؟

34 پاسخ 2,075 بازدید


بی بی چک مثبته؟؟

سلام
بچها من سه روز ب موعدم مونده
بی بی چک زدم منفی بود
ولش کردم رفتم بیرون از خونه
الان ک اومدم ی هاله خیلی کمرنگ صپرتی داره
سریعا ی مارک دیگه زدم سر ۶ مین اونم هاله کمرنگ انداخت
ب نظرتون مثبته یا توهم زدم؟؟؟

131 پاسخ 1,365 بازدید


سلام میشه جواب بدین

امروز رفتم سونوبرای غربالگری اول،دکترگفت جفتت پایینه ،بایدچیکارکنم

12 پاسخ 480 بازدید


تعیین بارداری و بی بی چک

چند وقت بعد رابطه معلوم میشه بارداریم یا نه؟از بی بی چک چند وقت بعدش میشه استفاده کرد؟

1 پاسخ 797 بازدید


کرونا در هفته ۲۶

سلام خانومها و دکتر عزیز
من ده روزی هست علائم کرونا در حد بدن درد شدیییید و بیحالی رو داشتم که بدن دردم خوب شد چند روزی هست ضربان قلبم بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ متغیره و پایین نمیاد از امروز تنگی نفس خفیف همراه تک سرفه های خشک دارم که زنگ زدم از بیمارستان برام دستگاه گرفتن سطح اکسیژن خون همراه دستگاه اکسیژن اوردن
سطح اکسیژنم ۸۷ بود و ضربان قلبم همچنان بالا که اکسیژن رو میزارم میاد رو ۹۲
خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی میترسم از اینکه مجبور بشم بستری بشم کسی تو شرایط من بوده و خوب شده باشه

4 پاسخ 519 بازدید


کاهش مایع آمنیوتیک در هفته ۳۴ بارداری

سلام خانوما و دکتر عزیز
تو سونوی این هفته مشخص شد که مایع آمنیوتیکم کاهش پیدا کرده و حدود ۹ سانتی متره،تو سونو هم کلیه های جنین مشکلی نداره شکرخدا
و دکتر خودمم نوشته برا اکوی قلب جنین! بنظرتون ربطی به هم دارن؟؟
و اینکه ایا از هزینه اکو خبر دارین که چقدره؟؟؟؟

16 پاسخ 1,144 بازدید


جواب ازمایش سونوگرافی و زنان

سلام این جواب سونو ی خواهر شوهرمه ‌کسی میدونه چیه؟

12 پاسخ 538 بازدید


روز ۱۷ سیکل لکه صورتی

سلام دوستان من امروز ۱۷ سیکلم هستم الان لکه صورتی دستمال کشیدم رو دستمال اومد به نظرتون واسه چیه؟؟

66 پاسخ 803 بازدید