سلام بچه ها خوبین ؟
لطفا جواب بدین
من یک سال و خورده ای هست که پریودیام نا منظمه از اسفند ۹۸
خیلی میترسم خیلی
سونو دادم مشکل نداشته
البته اون موقع تقریبا ۶ ماه بود که نامنطم شده بود
دو دوره ام دوفاستون مصرف کردم که طول سیکلم ماه اول ۳۱ روز شد و ماه دوم ۲۷ روز
این ماه مصرف نکردم و از ۴ ماه پیش هنوز پریود نشدم
بی بی هم زدم منفی شد
این ماه هم دو هفته اقدام نداشتم به خاطر مصرف داروهای عفونت واژن چون پزشک گفت عفونت دارم
کسی این جور بوده که بعدا باردار شده باشه؟
به نظرتون دلیل اصلیش چیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



343
1400/03/11





