سلام من سال گذشته یه بارداری پوچ داشتم امروز بی بی چک گذاشتم مثبت شد اما هیچ حالت تهوع ندارم نگرانم مشکلی پیش بیاد اما حساسیت به سینه رو دارم و اشتهام زیاد شده در ضمن من pcos هستم و با دارو باردار شدم ؟؟؟
0
1400/03/09
فاطیما احمدی
😐😐😐
0
1400/03/09
فاطیما احمدی
سلام قرار نیس دوباره تکرار بشه
0
1400/03/09
فاطیما احمدی
هنوز اول راهی بذار حالت تهوعاتم میاد میگی غلط کردم☺️
0
1400/03/09
فاطیما احمدی
منم یه بارداری پوچ داشتم و pcoهستم
0
1400/03/09
فاطیما احمدی
بارداریت مبارک انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
0
1400/03/09
سوال کننده
توکل به خدا ممنونم عزیز دلم ❤️❤️❤️
0
1400/03/09
نسترن ..
مبارک باشه ..نترس همون اولش ک حالت تهوع نمیاد
0
1400/03/09
mahsa panahi
من تا این لحظه اصلا حالت تهوع نداشتم مگه قراره حتما داشته باشیم؟
0
1400/03/09
نسترن ..
خداروشکر
0
1400/03/09
سوال کننده
ممنونم عزیزم هفته پنجم هستم الان نباید این علائم باشه ؟؟؟کی تو سونوگرافی مشخص میشه بارداری؟
0
1400/03/09
سوال کننده
چند وقتتونه شما ؟؟؟
0
1400/03/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
مبارک باشه
برای تهوع خیلی زوده
ایشالا که تهوع نیاد سراغت اما درحالت کلی از هفته 7شروع میشه
برای تهوع خیلی زوده
ایشالا که تهوع نیاد سراغت اما درحالت کلی از هفته 7شروع میشه
0
1400/03/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
عزیزم من هم کم کاری تیروئید دارم هم تنبلی تخمدان دوهفته دیگم زایمانمه از اول بارداریم تا الانش تهوع نداشتم چرا الکی استرس میدی ب خودت
0
1400/03/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
همه ک تهوع نمیگیرن
0
1400/03/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من کلا ویار نداشتم
0
1400/03/09
فاطیما احمدی
بادارو باردار شدی
0
1400/03/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
نه عزیزم با رژیم و ورزش
0
1400/03/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
فقط برا تیرویید قرص میخوردم
1
1400/03/09
سوال کننده
ممنونم از دلگرمی شما عزیزم ❤️🌹
0
1400/03/09
marziyeh bazargan
منم تهوع ندارم
0
1400/03/09
سوال کننده
عزیز دلم انشالله که به سلامتی و به راحتی زایمان کنی بله درسته باید دیدم رو مثبت کنم خیلی ممنونم ازتون
0
1400/03/09
سوال کننده
پس طبیعیه انشالله که دوره بارداریتون رو به راحتی و سلامتی سپری کنید عزیزم
0
1400/03/09
یکتا (مامان نلین ❤️)
اصلا نداشتن تهوع موهبتیه که گیر بندههای خاص خدا میاد... من که از تهوع نابودم
0
1400/03/09
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
مرسی گلم ان شاءالله، شمام ان شاءالله بارداری بی خطری داشته باشی و نینی سالم بیاد بغلت
0
1400/03/09
الهه م
من ۳ هفته بعد از اینکه آزمایش دادم حالت تهوعم شروع شد
0
1400/03/09
ye parii ii
من از شروع ۸هفته تهوع شروع شد تا الان .بیچاره شدم اصن ۷کیلو کم کردم .
1
1400/03/09
الهه م
اما بعضیا کلا ندارن انشالله جز همون افراد باشین
0
1400/03/09
سوال کننده
عزیزدلم خدا بهت کمک کنه انشالله ❤️🙏🌹
1
1400/03/09
سوال کننده
قربان محبتتون عزیزم 🌹🙏
0
1400/03/09
سوال کننده
عزیزم خدا بهت کمک کنه انشااله که به سلامتی این دوره رو بگذرونید 🌹😘🙏
0
1400/03/09
سوال کننده
ممنونم عزیز دلم
0
1400/03/10
دونه ی سیب
گلم در گبر علائم نباش من اصلا تهوع نداشتم تا الان
0
1400/03/10
سوال کننده
چشم ممنونم عزیزم انشالله که به سلامتی بارداریتون رو سپری کنید
0
1400/03/10
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک نگران نباشید علائم بارداری کم کم به سراغتان خواهد آمد
0
1400/03/10
سوال کننده
سلام سپاسگزارم از شما
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



556

