سلام وقتتون بخیر.
یه سوال تکراری در مورد نشت کیسه آب داشتم.
هفته ی پیش سونوگرافی کردم و مایع دور جنین اوکی بود.دکتر هم بخاطر ترشحاتم اسپوکولوم گذاشت و نتیجش منفی بود و نشتی نداشتم.ولی من همچنان احساس میکنم واژنم مرطوبه.لباس زیرم خیس نمیشه.
یه سوال ذهنمو درگیر کرده که برای تست خانگی نشتی کیسه آب ،وقتی پد یا دستمال میذاریم مثلا در حد نیم ساعت، چه مقدار از پد یا دستمال باید خیس بشه،یعنی حجمش باید چقدر باشه تا به شک کردن بیفتیم و به پزشکمون بگیم؟
و اینکه اصلا متوجه میشیم ازمون چیزی خارج میشه یا نه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



646
1400/03/06




