بچه ها من فردا میرم تو هفته ۳۹. تو هفته های آخر ممکنه نشت کیسه آب داشته باشی یا نه فقط پارگی کیسه آب رخ میده؟
بعد میدونین که نشت کم کیسه آب هم نشانه زایمان هست و باید برم بیمارستان یا نه هنوز زوده؟
پرسش (1401/11/24):
نشت کیسه آب هفته ۳۹
506
38
1401/11/24
سوال کننده
1
1401/11/24
❤️مامان گلی ❤️
سلام برای منم سوال هست. با توجه به این که حجم ترشحات تو هفته های آخر زیاد میشه افتراق دادنش با کیسه آب خیلی سخته🥺
0
1401/11/24
Zahra7667 ...
سلام،برای من از ساعت ۵ نیم ۶ عصر نشت شروع شد،ساعت ۹ نیم ۱۰ شب دیگه کلا پاره شد و رفتم بیمارستان،یکی دو ساعت بعدم تازه دردام شروع شد
0
1401/11/24
Zahra7667 ...
هفته ۳۹ بودم منم
0
1401/11/24
Zahra7667 ...
چند ساعته نشتی داری؟
0
1401/11/24
nazgol solo
برای من که یه دفعه سوراخ شد کیسه آب کلی خالی شد تا برسم بیمارستان همینجوری داشت میرفت ،،،خداروشکر زود خودم رسوندم بیمارستان بچه ام ترشحات شکمی خورده بود ، ان اس تی که کردن دو تا حرکت ریز بیشتر نزده بود سریع بردنم اتاق عمل
0
1401/11/24
Zahra7667 ...
سزارین شدی؟
1
1401/11/24
Zahra7667 ...
برای منم تو بیمارستان کلا پاره شد،ولی عین هیالشون نبود،گفتن باید طبیعی بیاری،منم دردام شروع شد وبعد از چند ساعت ب دنیا اومد بعد از کلی درد کشیدن
1
1401/11/24
Mehrsa ❤❤❤
نترس ادم تشخیص میده قبل نشت کیسه اب ترشحات تقریبا شبیه سفیده تخم مرغ که صورتی هست میاد مایع کیسه اب هم لباس زیرت رو کلا خیس میکنه خودشم گرم
0
1401/11/24
سوال کننده
آهان چه جالب پس حواسم باشه. والا چون فکر میکردم فقط پارگی رخ میده خیلی دقت نکردم ببینم ترشحات هست یا نشت کیسه آبه یا ادراره.
الان اینجوری گفتی بیشتر دقت میکنم و اون تست معروف رو انجام میدم مرسی
الان اینجوری گفتی بیشتر دقت میکنم و اون تست معروف رو انجام میدم مرسی
0
1401/11/24
سوال کننده
واقعا
0
1401/11/24
سوال کننده
ای وای کار خاصی انجام دادی که به این شدت پاره شد؟ کار سنگین مثلا
1
1401/11/24
شادی 🌈
سلام
من هی خیس میشدم ولی فک میکردم جیشه چون سر بچه رو دکتر گفته بود اومده تو لگن، میگفتم لابد ب مثانه داره فشار میاره 🤣🤣🤣
هر تکونی میخوردم یه ریزه اب میریخت 🤣
زنگ زدم موبایل دکترم، گف برو بیمارستان باید بستری شی، کیسه اب سوراخ شده 😅😅
من هی خیس میشدم ولی فک میکردم جیشه چون سر بچه رو دکتر گفته بود اومده تو لگن، میگفتم لابد ب مثانه داره فشار میاره 🤣🤣🤣
هر تکونی میخوردم یه ریزه اب میریخت 🤣
زنگ زدم موبایل دکترم، گف برو بیمارستان باید بستری شی، کیسه اب سوراخ شده 😅😅
0
1401/11/24
سوال کننده
بچه ها دکترم گفت حجم مایع کیسه آبم زیاده و به زودی پاره میشه. چقد آب خارج میشه حدودا؟ باید همه جا مثلا رو تخت زیرم زیر انداز پلاستیکی بندازم؟ یا پوشک و نوار بهداشتی کافیه؟
0
1401/11/24
شادی 🌈
ینی چی؟ تو خونه رو داری میگی یا بیمارستان؟
0
1401/11/24
سوال کننده
عه منم همینم. طبیعی زایمان کردی؟
0
1401/11/24
سوال کننده
تو خونه
0
1401/11/24
شادی 🌈
اره
الان تو چجوری ای؟
الان تو چجوری ای؟
0
1401/11/24
سوال کننده
من سرفه میکنم یا مثلا از رو صندلی بلند میشم یه کم در حد دو قطره خیس میشم
0
1401/11/24
سوال کننده
میخوام پیشگیری کنم تشک تخت اتاق خوابم به فنا نره 😆
1
1401/11/24
شادی 🌈
ببین خودتو بشور و خشک کن
یه نوار بهداشتی بذار
یه کم راه برو
سرفه کن
دولا راست شو
بعد برو ببین اگه خیس شده کیسه ابته
یه نوار بهداشتی بذار
یه کم راه برو
سرفه کن
دولا راست شو
بعد برو ببین اگه خیس شده کیسه ابته
0
1401/11/24
سوال کننده
باش عزیزم
0
1401/11/24
شادی 🌈
اگه کیسه ابت کلا پاره شه چ با زیر انداز چ بی زیر انداز بازم تختت ب گند کشیده میشه
0
1401/11/24
شادی 🌈
خبر بده
روشنت میذارم
روشنت میذارم
0
1401/11/24
سوال کننده
اوه پس هیچی
0
1401/11/24
سوال کننده
قربونت حتما
1
1401/11/24
شادی 🌈
چند هفته ای دقیق؟
من ۳۹ فیکس ساعت دوازده شب بستری شدم، تا شیش درد نداشتم، شیش امپول زدن و معاینه ها شروع شد، ۱۱زاییدم
من ۳۹ فیکس ساعت دوازده شب بستری شدم، تا شیش درد نداشتم، شیش امپول زدن و معاینه ها شروع شد، ۱۱زاییدم
0
1401/11/24
سوال کننده
من طبق تاریخ پریود ۳۷ هفته و ۵ روزم ولی طبق سونو ان تی ۳۸ هفته و دو روزم که دکترم گفت ان تی درسته. عزیزم نوار بهداشتی استفاده کردم چیز خاصی نبود خدا رو شکر. مرسی بازم از راهنماییت
1
1401/11/25
شادی 🌈
ایشالا بزودی ب سلامتی و خوشی زایمان کنی عزیزم
0
1401/11/26
سوال کننده
مرسی عزیزم انشاالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




