Ooma

جواب سونو گرافی لطفا

سلام پزشک محترم میشه لطف کنید سونو من رو ببینید و بگید مشکل جدی وجود داره یا نه ممنون میشم

5 پاسخ 512 بازدید


نوزاد من چند روز گوش هاش بیشتر از قبل میخاره و همش دستش به گوشش و غذا به شیر

نوزاد من چند روز گوش هاش بیشتر از قبل میخاره و همش دستش به گوشش آیا به خاطر دندان درآوردن میتونه باشه ؟؟؟؟
میل به شیر نداره و غذا ترجیح میده اشکال نداره اگر روزی یه بار شیر بخوره؟؟؟
روزی ۱۲۰ میل آب میخوره

49 پاسخ 366 بازدید


فراموشی زدن آمپول hmg ??

سلام دوستان من این ماه ای یو ای دارم قرار بود ۵روز لتروزول بخورم و دیروز و فردا ک میشه ۱۲ و ۱۴ آمپول hmg بزنم و ۱۶ برم برا سونو من امروز فهمیدم امروز ۱۳ و آمپول دیروزو نزدم اگه امروز برم بزنم فردا میتونم بازم امپول بزنم؟؟؟؟بیمارستانم ک الان تعطیله چیکار کنم ب نظرتون

8 پاسخ 898 بازدید


بالا آوردن نوزاد دوماهه

سلام دخترم روزی چهار پنج بار بالا میاره طبیعیه نی نیای شما روزی چند بار بالا میارن

25 پاسخ 345 بازدید


سلام دوستان میگم تکان خوردن جنین در هفته 26

باید چند تا در روز باشه آخه الان آب و عسل خوردم بیسکویت خوردم ولی بازم مثل یه روزهای که با قدرت میزد نمیزنه چیکارکنم؟

22 پاسخ 494 بازدید


گرفتگی صدای نوزاد

سلام خدمت دکتر اوما و مامان های عزیز
دخترم از صبحی صداش گرفته ، کسی تجربه ای داره ؟ چی می‌تونه باشع؟خیلی نگرانم

10 پاسخ 571 بازدید


خانم های باردار و واکسن کردنا

سلام بچه ها میگم ب خانم های باردار واکسن کرونا میزنن...؟؟؟
از یه ماما شنیدم ک نمیزنن...

59 پاسخ 708 بازدید


اقدام ب بارداری دوباره

سلام خانما و پزشک اوما من امروز ۱۳ روزه سقط کردم تو هفته ۱۳ بارداری
برا اقدام بعدی باید از کی برم تحت نظر دکتر ؟؟

46 پاسخ 615 بازدید


ختنه سنتی و حلقه ای؟ چه فرقی دارند؟ کدوم بهتره؟

تروخدا راهنماییم کنید ختنه حلقه ای خوبه یا سنتی؟
تروخدا راهنماییم کنید

46 پاسخ 613 بازدید


زمان انجام آزمایش تحمل گلوکز

سلام دکتر عزیز و مامانای اومایی. یه سوال، اگه به هر دلیلی نشه تا اتمام 28 هفته تست تحمل گلوکز و انجام داد. یکی دو روز بعدش میشه رفت یا دیگه قابل اعتماد نیست نتیجه؟

6 پاسخ 368 بازدید


سلام‌.خواهشنا جواب بدید

سلام به دکتر اوما ..من نسبت به شیرم‌هیچ گونه اطلاعاتی ندارم‌ک‌خوبه یان ..بچه م‌سیر میشه از کجا متوحه شم‌بعد اینکه بجه م گاهی اوغات زیر سینه م‌نق میزنه با نق و غر میخوره .دلم‌ میسوزه تورو خدا بگید چرا غر میرنه

43 پاسخ 471 بازدید


سلام میشه عکس سونوگرافی منو ببینید...برا هفته ۳۰؟

میزان امنیوتیکم رو زده حد اکثر نرمال...
از استرس دارم میمیرم ...دکترم شنبه قرار برم...
تو اینترنت که خوندم نوشته بود آب دور جنین زیاد بشه خطر ناک...اره؟

29 پاسخ 1,352 بازدید


خوردن قرص یدوفولیک اشکال داره یا نه؟

با سلام.ببخشین دکتر زنان بهم قرص یدوفولیک داده ولی یه نفر که کارشناس مامایی بود میگفت این قرص چون ید داره خوب نیست چون ید خودش سم داره وقتی وارد بدن میشه خوب نیست.
میشه لطف کنید راهنماییم کنین که این قرص و بخورم یا نه؟

21 پاسخ 449 بازدید


کسانی که ای یو ای کردن بیان...

سلام خانمایی که ای یو ای کردین بار اول میگیره بنظرتون؟؟

161 پاسخ 627 بازدید


باردار بودن با وجود لکه خون

سلام .ببخشید کسی بوده روزموعدش لکه بزرگ خون ازش اومده باشه،بعد فکر کنه پریود شده ولی حامله بوده باشه.
پزشک اوما لطفا راهنماییم کنید.
من پریودم نامنظمه،ماه قبل ۲۷ اسفند پریود شدم.دیروز یه کم خون ازم اومد.اما امروز هنوز نیامده از داخل حدود یک بند انگشت چک کردم.چیزی خونی نبود.ممکنه حامله باشم یا بخوام پریود بشم.لطفا هرکی هرچی بلده راهنمایی کنه

توروخدا هرکی این مطلب رو خوند ۳تا صلوات بفرسته حامله باشم

37 پاسخ 599 بازدید


لک قبل از موعد + عکس

سلام ب همگی
خانم ها الان وارد روز ۲۶ سیکل شدم رفتم سرویس موقع خشک کردن این لک افتاد
چی میتونه باشه
لانه گزینی یا پری؟
سیکلام سی روزه ست

48 پاسخ 1,095 بازدید


بالا بودن قند ناشتا

سلام من قند ناشتام شده ۱۲۳ باید چیکار کنم؟خطرناکه؟ چیکار کنم بیاد پایین ...هفته ۳۳ هستم...چند روز پیش آمپول بتا زدم...خطر زایمان زودرس دارم.

37 پاسخ 721 بازدید


راجب سنورنگی زایمان درهفته 37

سلام خانوما.امروزرفتم دکتروزن بچه کمه رشدش کمه بچه ریزس..بعدگف چون فشارت بالاس تو37هفته بایدزایمان کنی..بعدگف سنورنگی برات مینویسم انجام بده..نمیدونم خیلی استرس گرفتم چیکارکنم..توسنورنگی چیارونشون میده؟نکنه بگن بچم ناقصه..تو37هفته زایمان کنم بچم دستگاه نمیره؟

38 پاسخ 493 بازدید


دل درد نوزاد شش ماهه

سلام‌دوستان
دخترم توی شش ماهه هنوزم‌ وقتی من غذاهای نفاخ مثل آش میخورم انگاری دل درد میشه و خواب نداره دیوونم‌کرد پریشب که آش خوردم با اینکه بعدش رازیانه هم‌خوردم بخودشم دارو دادم تا صبح دقم‌داد. مشخصه از دلشه چون‌خودشو پیچ‌میده و بادشکم میزنه یه وقتایی.
من امیدوار بودم توی این سن دیگه خوب میشن.بچه های شما هم‌اینجور میشن؟ داروی خاصی میدین

18 پاسخ 326 بازدید


کرونا در بارداری

سلام ، من روز هفتم از جواب تست کرونامه
یه آزمایش دادم میخواستم تفسیر کنید
و اینکه آزیترومایسین در دوران بارداری مصرف کنم؟

24 پاسخ 521 بازدید