جواب سونو گرافی لطفا
سلام پزشک محترم میشه لطف کنید سونو من رو ببینید و بگید مشکل جدی وجود داره یا نه ممنون میشم
نوزاد من چند روز گوش هاش بیشتر از قبل میخاره و همش دستش به گوشش و غذا به شیر
نوزاد من چند روز گوش هاش بیشتر از قبل میخاره و همش دستش به گوشش آیا به خاطر دندان درآوردن میتونه باشه ؟؟؟؟
میل به شیر نداره و غذا ترجیح میده اشکال نداره اگر روزی یه بار شیر بخوره؟؟؟
روزی ۱۲۰ میل آب میخوره
فراموشی زدن آمپول hmg ??
سلام دوستان من این ماه ای یو ای دارم قرار بود ۵روز لتروزول بخورم و دیروز و فردا ک میشه ۱۲ و ۱۴ آمپول hmg بزنم و ۱۶ برم برا سونو من امروز فهمیدم امروز ۱۳ و آمپول دیروزو نزدم اگه امروز برم بزنم فردا میتونم بازم امپول بزنم؟؟؟؟بیمارستانم ک الان تعطیله چیکار کنم ب نظرتون
بالا آوردن نوزاد دوماهه
سلام دخترم روزی چهار پنج بار بالا میاره طبیعیه نی نیای شما روزی چند بار بالا میارن
سلام دوستان میگم تکان خوردن جنین در هفته 26
باید چند تا در روز باشه آخه الان آب و عسل خوردم بیسکویت خوردم ولی بازم مثل یه روزهای که با قدرت میزد نمیزنه چیکارکنم؟
گرفتگی صدای نوزاد
سلام خدمت دکتر اوما و مامان های عزیز
دخترم از صبحی صداش گرفته ، کسی تجربه ای داره ؟ چی میتونه باشع؟خیلی نگرانم
خانم های باردار و واکسن کردنا
سلام بچه ها میگم ب خانم های باردار واکسن کرونا میزنن...؟؟؟
از یه ماما شنیدم ک نمیزنن...
اقدام ب بارداری دوباره
سلام خانما و پزشک اوما من امروز ۱۳ روزه سقط کردم تو هفته ۱۳ بارداری
برا اقدام بعدی باید از کی برم تحت نظر دکتر ؟؟
ختنه سنتی و حلقه ای؟ چه فرقی دارند؟ کدوم بهتره؟
تروخدا راهنماییم کنید ختنه حلقه ای خوبه یا سنتی؟
تروخدا راهنماییم کنید
زمان انجام آزمایش تحمل گلوکز
سلام دکتر عزیز و مامانای اومایی. یه سوال، اگه به هر دلیلی نشه تا اتمام 28 هفته تست تحمل گلوکز و انجام داد. یکی دو روز بعدش میشه رفت یا دیگه قابل اعتماد نیست نتیجه؟
سلام.خواهشنا جواب بدید
سلام به دکتر اوما ..من نسبت به شیرمهیچ گونه اطلاعاتی ندارمکخوبه یان ..بچه مسیر میشه از کجا متوحه شمبعد اینکه بجه م گاهی اوغات زیر سینه منق میزنه با نق و غر میخوره .دلم میسوزه تورو خدا بگید چرا غر میرنه
سلام میشه عکس سونوگرافی منو ببینید...برا هفته ۳۰؟
میزان امنیوتیکم رو زده حد اکثر نرمال...
از استرس دارم میمیرم ...دکترم شنبه قرار برم...
تو اینترنت که خوندم نوشته بود آب دور جنین زیاد بشه خطر ناک...اره؟
خوردن قرص یدوفولیک اشکال داره یا نه؟
با سلام.ببخشین دکتر زنان بهم قرص یدوفولیک داده ولی یه نفر که کارشناس مامایی بود میگفت این قرص چون ید داره خوب نیست چون ید خودش سم داره وقتی وارد بدن میشه خوب نیست.
میشه لطف کنید راهنماییم کنین که این قرص و بخورم یا نه؟
کسانی که ای یو ای کردن بیان...
سلام خانمایی که ای یو ای کردین بار اول میگیره بنظرتون؟؟
باردار بودن با وجود لکه خون
سلام .ببخشید کسی بوده روزموعدش لکه بزرگ خون ازش اومده باشه،بعد فکر کنه پریود شده ولی حامله بوده باشه.
پزشک اوما لطفا راهنماییم کنید.
من پریودم نامنظمه،ماه قبل ۲۷ اسفند پریود شدم.دیروز یه کم خون ازم اومد.اما امروز هنوز نیامده از داخل حدود یک بند انگشت چک کردم.چیزی خونی نبود.ممکنه حامله باشم یا بخوام پریود بشم.لطفا هرکی هرچی بلده راهنمایی کنه
توروخدا هرکی این مطلب رو خوند ۳تا صلوات بفرسته حامله باشم
لک قبل از موعد + عکس
سلام ب همگی
خانم ها الان وارد روز ۲۶ سیکل شدم رفتم سرویس موقع خشک کردن این لک افتاد
چی میتونه باشه
لانه گزینی یا پری؟
سیکلام سی روزه ست
بالا بودن قند ناشتا
سلام من قند ناشتام شده ۱۲۳ باید چیکار کنم؟خطرناکه؟ چیکار کنم بیاد پایین ...هفته ۳۳ هستم...چند روز پیش آمپول بتا زدم...خطر زایمان زودرس دارم.
راجب سنورنگی زایمان درهفته 37
سلام خانوما.امروزرفتم دکتروزن بچه کمه رشدش کمه بچه ریزس..بعدگف چون فشارت بالاس تو37هفته بایدزایمان کنی..بعدگف سنورنگی برات مینویسم انجام بده..نمیدونم خیلی استرس گرفتم چیکارکنم..توسنورنگی چیارونشون میده؟نکنه بگن بچم ناقصه..تو37هفته زایمان کنم بچم دستگاه نمیره؟
دل درد نوزاد شش ماهه
سلامدوستان
دخترم توی شش ماهه هنوزم وقتی من غذاهای نفاخ مثل آش میخورم انگاری دل درد میشه و خواب نداره دیوونمکرد پریشب که آش خوردم با اینکه بعدش رازیانه همخوردم بخودشم دارو دادم تا صبح دقمداد. مشخصه از دلشه چونخودشو پیچمیده و بادشکم میزنه یه وقتایی.
من امیدوار بودم توی این سن دیگه خوب میشن.بچه های شما هماینجور میشن؟ داروی خاصی میدین
کرونا در بارداری
سلام ، من روز هفتم از جواب تست کرونامه
یه آزمایش دادم میخواستم تفسیر کنید
و اینکه آزیترومایسین در دوران بارداری مصرف کنم؟




