سلام چند وقت پیش بخاطر زردی طول کشیده دکتر برای بچه ام آزمایش تیروئید نوشت که دفعه آخر tsh 7.5 بود و بردمش پیش فوق تخصص غدد مجدد آزمایش نوشت و تاکید کرد که آزمایشگاه را تغییر بدم به نظر شما این آزمایش که دادم خوبه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



355
1400/04/09




