Ooma

یکسال اقدام.حالت تهوع ودل درد

سلام یکسال اقدامم.الان روزه میگیرم.سحرپامیشم حالت تهوع ودل درد دارم.موعد پریودمم هنوز نشده.آیا باردارم🙄

29 پاسخ 454 بازدید


جواب تست بی بی چک

سلام دوستان من این ماه اقدام داشتم برای بارداری دیروز موعد پریودم بود تا عصر صبر کردم پریود نشدم همه ی علائم پریودی هم داشتم به جز دل درد عصر بی بی زدم یه خط پرنگ و کم رنگ شد و بعد ها اون خط کمرنگه شروع شد به پر رنگ شدن یعنی مثبته؟

108 پاسخ 1,063 بازدید


خانما و خانم دکتر میشه یه راه حل بهم بدین؟؟

با سلام خانمای عزیز و خانم دکتر گل
یه سوال داشتم که خودش داره یه مشکل بزرگ شده
بچه ی خواهر شوهرم پسر ۴ ساله ای هست که کار ایی میکنه که واقعا کم آوردیم
هر غذایی که بخواد بخوره مرتب میجوه و میخوره ولی برنج نه مدام برنج رو مک میزنه تا از ظهر تا شب برنج تو دهنشه و مک میزه هر راهی رو امتحان کردیم ولی درست نشد به نظرتون چیکار کنه خیلی اعصاب خورد کن و بده حال همه مون رو به هم میزنه نه با حرف نه با ترس و حتی کتک درست نشده به نظرتون چیکار کنه شده یه عادت بد
مرسی

9 پاسخ 550 بازدید


سردرد شدید هفته ۵ بارداری

سلام پزشک اوما و دوستای خوبم سه روز همش سردرد دارم ، می‌خوابم سرم درد می‌کنه بیدار میشم درد می‌کنه
چیکار کنم خیلی اذیت میشم یعنی واقعا هیچی نمیتونم بخورم

53 پاسخ 773 بازدید


جوش زدن درشکم فقط درناحیه ناف

سلام خانم دکتروخانمای عزیز لطف کنید اگه کسی اطلاعی داره راهنماییم کنه ممنون میشم دخترم ازدیروزتوشکمش چندتا جوش دراومد ومیگه خیلی خارش دارن داره گریه میکنه لطف کنید جوابمو بدین

35 پاسخ 387 بازدید


دندون در نیاوردن کودکم در 8 ماهگی

سلام وقت بخیر،کودک من وارد 8 ماه میشه هنوز دندون در نیاورده میخواستم ببینم علتش چی می‌تونه باشه و اینکه دیر نیست برای دندون در آوردن؟

24 پاسخ 417 بازدید


ثابت موندن وزن کودک 7 ماهه

سلام وقتتون بخیر،پسرم الان 7 ماشه یک هفته دیگه 8 ماهه میشه،پسرمو که تو خونه وزن میکنم یه چند وقتی هست که وزن پسرم ثابته بعضی موقع ها هم حتی حس میکنم کم میشه،غذای کمکی بهش میدم و نزدیک به یه هفته که شروع کردم بهش سوپ دادن به صورت پوره و البته هنوز دندون در نیاورده ،هر مسی میبینه میگن که چقدر لاغر شده نمی‌دونم چیکار کنم البته بگم وزنش طبیعی هست یعنی 8 کیلو هست ولی کمو زیاد میشه نمی‌دونم چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا

16 پاسخ 456 بازدید


دردهای خفیف تخمدان و رحم

سلام دکتر اوما و دوستان عزیز
من دو ماه اقدامم، از وقتی که داریم اقدام میکنیم دردهای ملایم و خفیف تخمدانها و رحم رو دارم، هر از گاهی یا تخمدان راست یا چپم تیر میکشه یا رحمم همینطور، میخواستم ببینم طبیعیه یا نه؟ چونکه من دو سال پیش عمل لاپاراتومی کیست تخمدان داشتم میترسم مجدد کیست داشته باشم، ناگفته نماند هر ۶ماه سونو میدم و همه چی نرماله
اینم بگم همیشه بدون لکه و خیلی سریع پریود میشدم با خون غلیظ و تیره (با لخته) اما این ماه درد پریودیم خیلی کم بود و دو روز اول و اخر لک داشتم و ۳ روز وسط خونریزی داشتم که اونم شفاف و معمولی بود. ممنون میشم نظرتونو بگین.مرسی

6 پاسخ 456 بازدید


درد شکم در هفته ۲۱

سلام خسته نباشید من از اول بارداری درد زیر شکم داشتم الانم بعضی وقتا این مخصوصا زمانی که فعالیت دارم ....بعضی وقتا هم واژنم تیر میکشه ولی خفیف
طبیعیه ؟

11 پاسخ 529 بازدید


سلام بچه ها خوبین میشه بیاین

دخترم ۱۳ روزشه کلا یهفته میشه بالا میاره روزی یک الی دوبار میترسم بالا اوردنش ارومه بشدت نیست مشکلی هست؟

57 پاسخ 457 بازدید


سلام خوبین خانوما دخترم الان داره یه سالش میشه ولی هنوز بالا میاره چیکارش کنم؟

بعد جدیدا یاد گرفته انگشت تو حلقش میکنه تا بالا بیاره 😂؟چیکارش کنم خسته شدم روزی یه بار رو داره؟

12 پاسخ 604 بازدید


سلام این سونو مربوط به یکی از دوستامه میشه تفسیرش کنین؟ گویا نوشته کیست

کسی سر در میاره باید چیکار کنه؟

8 پاسخ 782 بازدید


زردی نوزاد چقدر باشه خطرناکه

سلام خدمت دوستان اومایی من بچم زردیش رو 22هستش و دکتر گفتن باید خونش رو عوض کنیم 😭به نظرتون چکار کنم پایین بیاد من میترسم از عوض کردن خون

44 پاسخ 733 بازدید


رحم دو شاخ و هماتوم

سلام وقت همگی بخیر
من هفته هفتم هستم و به خاطر لک بینی قهوه ای که داشتم دیروز رفتم سونوگرافی
خداروشکر جنین قلبش تشکیل شده بود و ضربان نرمالی داشت
اما تو توضیحات رحم دو شاخ آورده و اینکه یه هماتوم با ابعاد ک ۱۳ میل
خواهش میکنم اگه کسی تجربه ای داره بهم کمک کنه من خیلی ناراحتم که مشکلی برای جنین به وجود بیاد.

26 پاسخ 1,077 بازدید


جنسیت جنین از روی چشم

میگن جنسیت جنین اگه پلک چشم رو پایین بکشی تو چشم راست رگه خون بشکل yیاvباشه پسره و چپ باشه دختره ؟حالا من تو چشم راست yهست تو چشم چپ v.یعنی چیه ؟من گیج شدم

216 پاسخ 21,924 بازدید


وزن جنین در هفته ۳۲

سلام دوستان من دیروز سونو وزن دادم تو ۳۲ هفته سه روز وزنش ۱۹۵۰ به نظرتون وزنش خوبه؟ یعنی تا اخر بارداری وزنش به سه کیلو خورده ای میرسه؟

19 پاسخ 486 بازدید


استفاده از سولاردوم

سلام
من کل بارداریم تا حالا تقریبا هرروز از سولاردوم برا گرم کردن نون و بعضی روزا هم در حد گرم کردن غذا استفاده کردم و فاصله هم نگرفتم و اصلا یادم نمیاد تو چه فاصله ای بودم
دیشب اتفاقی یه مقاله دیدم و کلی نگران شدم اصلا فک نمیکردم مشکل داشته باشه
خواهشا اگه کسی بوده تو بارداری تو شرایط من بوده بگه خیلی نگرانم

29 پاسخ 391 بازدید


سلام خانم دکتر و خانمای محترم

من شباف گل مغربی رو پیدا نکردم .همجا گفتن کپسول داریم و چربه .چیکار کنم بجای شیاف ک دهانه رحمم زودی باز شه ؟؟و دیگه چکارایی خوبه ک انجام بدم؟؟

25 پاسخ 682 بازدید


چرا من با بیبی چک مثبت ماه پیش که تو اموما گذاشتم دوباره شدم

سوالمو بالا پرسیدم

199 پاسخ 1,344 بازدید


لطفا جواب آزمایش منو تفسیر کنید

سلام دوستان
این آزمایش ۶ تا ۱۰ هفته ی منه
لطفا تفسیر کنید
ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🌹

19 پاسخ 392 بازدید