یکسال اقدام.حالت تهوع ودل درد
سلام یکسال اقدامم.الان روزه میگیرم.سحرپامیشم حالت تهوع ودل درد دارم.موعد پریودمم هنوز نشده.آیا باردارم🙄
جواب تست بی بی چک
سلام دوستان من این ماه اقدام داشتم برای بارداری دیروز موعد پریودم بود تا عصر صبر کردم پریود نشدم همه ی علائم پریودی هم داشتم به جز دل درد عصر بی بی زدم یه خط پرنگ و کم رنگ شد و بعد ها اون خط کمرنگه شروع شد به پر رنگ شدن یعنی مثبته؟
خانما و خانم دکتر میشه یه راه حل بهم بدین؟؟
با سلام خانمای عزیز و خانم دکتر گل
یه سوال داشتم که خودش داره یه مشکل بزرگ شده
بچه ی خواهر شوهرم پسر ۴ ساله ای هست که کار ایی میکنه که واقعا کم آوردیم
هر غذایی که بخواد بخوره مرتب میجوه و میخوره ولی برنج نه مدام برنج رو مک میزنه تا از ظهر تا شب برنج تو دهنشه و مک میزه هر راهی رو امتحان کردیم ولی درست نشد به نظرتون چیکار کنه خیلی اعصاب خورد کن و بده حال همه مون رو به هم میزنه نه با حرف نه با ترس و حتی کتک درست نشده به نظرتون چیکار کنه شده یه عادت بد
مرسی
سردرد شدید هفته ۵ بارداری
سلام پزشک اوما و دوستای خوبم سه روز همش سردرد دارم ، میخوابم سرم درد میکنه بیدار میشم درد میکنه
چیکار کنم خیلی اذیت میشم یعنی واقعا هیچی نمیتونم بخورم
جوش زدن درشکم فقط درناحیه ناف
سلام خانم دکتروخانمای عزیز لطف کنید اگه کسی اطلاعی داره راهنماییم کنه ممنون میشم دخترم ازدیروزتوشکمش چندتا جوش دراومد ومیگه خیلی خارش دارن داره گریه میکنه لطف کنید جوابمو بدین
دندون در نیاوردن کودکم در 8 ماهگی
سلام وقت بخیر،کودک من وارد 8 ماه میشه هنوز دندون در نیاورده میخواستم ببینم علتش چی میتونه باشه و اینکه دیر نیست برای دندون در آوردن؟
ثابت موندن وزن کودک 7 ماهه
سلام وقتتون بخیر،پسرم الان 7 ماشه یک هفته دیگه 8 ماهه میشه،پسرمو که تو خونه وزن میکنم یه چند وقتی هست که وزن پسرم ثابته بعضی موقع ها هم حتی حس میکنم کم میشه،غذای کمکی بهش میدم و نزدیک به یه هفته که شروع کردم بهش سوپ دادن به صورت پوره و البته هنوز دندون در نیاورده ،هر مسی میبینه میگن که چقدر لاغر شده نمیدونم چیکار کنم البته بگم وزنش طبیعی هست یعنی 8 کیلو هست ولی کمو زیاد میشه نمیدونم چیکار کنم راهنماییم کنید لطفا
دردهای خفیف تخمدان و رحم
سلام دکتر اوما و دوستان عزیز
من دو ماه اقدامم، از وقتی که داریم اقدام میکنیم دردهای ملایم و خفیف تخمدانها و رحم رو دارم، هر از گاهی یا تخمدان راست یا چپم تیر میکشه یا رحمم همینطور، میخواستم ببینم طبیعیه یا نه؟ چونکه من دو سال پیش عمل لاپاراتومی کیست تخمدان داشتم میترسم مجدد کیست داشته باشم، ناگفته نماند هر ۶ماه سونو میدم و همه چی نرماله
اینم بگم همیشه بدون لکه و خیلی سریع پریود میشدم با خون غلیظ و تیره (با لخته) اما این ماه درد پریودیم خیلی کم بود و دو روز اول و اخر لک داشتم و ۳ روز وسط خونریزی داشتم که اونم شفاف و معمولی بود. ممنون میشم نظرتونو بگین.مرسی
درد شکم در هفته ۲۱
سلام خسته نباشید من از اول بارداری درد زیر شکم داشتم الانم بعضی وقتا این مخصوصا زمانی که فعالیت دارم ....بعضی وقتا هم واژنم تیر میکشه ولی خفیف
طبیعیه ؟
سلام بچه ها خوبین میشه بیاین
دخترم ۱۳ روزشه کلا یهفته میشه بالا میاره روزی یک الی دوبار میترسم بالا اوردنش ارومه بشدت نیست مشکلی هست؟
سلام خوبین خانوما دخترم الان داره یه سالش میشه ولی هنوز بالا میاره چیکارش کنم؟
بعد جدیدا یاد گرفته انگشت تو حلقش میکنه تا بالا بیاره 😂؟چیکارش کنم خسته شدم روزی یه بار رو داره؟
سلام این سونو مربوط به یکی از دوستامه میشه تفسیرش کنین؟ گویا نوشته کیست
کسی سر در میاره باید چیکار کنه؟
زردی نوزاد چقدر باشه خطرناکه
سلام خدمت دوستان اومایی من بچم زردیش رو 22هستش و دکتر گفتن باید خونش رو عوض کنیم 😭به نظرتون چکار کنم پایین بیاد من میترسم از عوض کردن خون
رحم دو شاخ و هماتوم
سلام وقت همگی بخیر
من هفته هفتم هستم و به خاطر لک بینی قهوه ای که داشتم دیروز رفتم سونوگرافی
خداروشکر جنین قلبش تشکیل شده بود و ضربان نرمالی داشت
اما تو توضیحات رحم دو شاخ آورده و اینکه یه هماتوم با ابعاد ک ۱۳ میل
خواهش میکنم اگه کسی تجربه ای داره بهم کمک کنه من خیلی ناراحتم که مشکلی برای جنین به وجود بیاد.
جنسیت جنین از روی چشم
میگن جنسیت جنین اگه پلک چشم رو پایین بکشی تو چشم راست رگه خون بشکل yیاvباشه پسره و چپ باشه دختره ؟حالا من تو چشم راست yهست تو چشم چپ v.یعنی چیه ؟من گیج شدم
وزن جنین در هفته ۳۲
سلام دوستان من دیروز سونو وزن دادم تو ۳۲ هفته سه روز وزنش ۱۹۵۰ به نظرتون وزنش خوبه؟ یعنی تا اخر بارداری وزنش به سه کیلو خورده ای میرسه؟
استفاده از سولاردوم
سلام
من کل بارداریم تا حالا تقریبا هرروز از سولاردوم برا گرم کردن نون و بعضی روزا هم در حد گرم کردن غذا استفاده کردم و فاصله هم نگرفتم و اصلا یادم نمیاد تو چه فاصله ای بودم
دیشب اتفاقی یه مقاله دیدم و کلی نگران شدم اصلا فک نمیکردم مشکل داشته باشه
خواهشا اگه کسی بوده تو بارداری تو شرایط من بوده بگه خیلی نگرانم
سلام خانم دکتر و خانمای محترم
من شباف گل مغربی رو پیدا نکردم .همجا گفتن کپسول داریم و چربه .چیکار کنم بجای شیاف ک دهانه رحمم زودی باز شه ؟؟و دیگه چکارایی خوبه ک انجام بدم؟؟
چرا من با بیبی چک مثبت ماه پیش که تو اموما گذاشتم دوباره شدم
سوالمو بالا پرسیدم
لطفا جواب آزمایش منو تفسیر کنید
سلام دوستان
این آزمایش ۶ تا ۱۰ هفته ی منه
لطفا تفسیر کنید
ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🌹




