بهترین موقع واسه مصرف ویتامین در بارداری
سلام. دوستان لطفا بگید این قرصای ویتامینو چ موقع بخورم ک جذبش بهتر باشه؟ بعد تو همه این ویتامینا فولیک اسید داره، منم فولیک اسید رو. جدا میخورم، الان چیکار کنم نخورم دیگه؟ کلسیم رو از چ ماهی شروع میکنن؟
تفسیر ازمایش خون هفته هشتم
سلام لطفا جواب ازمایش منو ببینید و نظر بدین
غیر از قند مشکل دیگهای هم هست؟
ممنونم
سلام دوستان میش راهنمایی کنید
سلام دوستان من الان نمیدونم هفته هامو چجوری باید حساب کنم
باید از روز اولین آخرین پریودیم حساب کنم یا از روی سونو ان تی؟
پسرمو ختنه کردم
سلام دوستان پسرمو ختنه کردم به روش حلقه
حالا قطره استامینوفن چن ساعتی بهش بدم ؟؟۴ساعتی یا۶ساعتی؟؟
بیقراری میکنه چکارش کنم؟
پریود نشدن و دوز دارو
سلام من قبلا از روز ۱۶ تا ۲۶ پریودم دوفاستون میخوردم یکی صبح یکی شب پریودام سی روزس سر سی روز از خواب بیدار میشدم پریود بودم این ماه دکترم گف شبی یه دونه بخور از ۱۶ تا ۲۶ .. امروز تا الان پریود نشدم امکان داره به خاطر دوز دارو پایین بوده پریود نشدم؟ البته پریودم مرتبه قبلا یکم عقب مینداختم که دوفاستون خوردم منظم شد
استفراغ، مدفوع، اسهال، مسمومیت
سلام
دخترم از دیشب استفراغ میکنه همین که شیر میدم نیم ساعت بعد بالا میاره امروز صبح بردمش دکتر بهش دارو داد (نئوزینک، دمیترون، پدی لاکت) الان استفراغ نمیکنه ولی معذرت میخوام مدفوعش آبکی و زردرنگ و بوی تخم مرغ گندیده میده و همه اش بی حال و حس میکنم کم کم داره تب میکنه
البته دکتر یه آزمایش مدفوع هم نوشت گفت اگه دیدی عفونت داره ببر آزمایش
چیکار کنم
❓❓به پسرم ۱۴ماهم چ میوه هایی بدم
سلام
پسرم ۱۴ماهشه میتونم میوه هایی مثل کیوی ملون طالبی و میوه های فصلو بدم
ممنون
روزه داری وداشتن سیاتیک
سلام خسته نباشین مامانم رفته دکتر کمرو پاش درذ میکرده گفته سیاتیکه . الان باید چکار کنه پرهیز غذایی داره . بعد دکتر گفته روزه نگیر خوب نیست الان نباید روزه بگیره ضرر داره
صورت پسرم چرا اینطور اخه بوس هم کسی نمیکنه
چیکلر کنم ببرم دکتر
کم نشدن تیروئید 😔
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز، چرا تیروئید من کنترل نمیشه؟ دیگه چکار باید بکنم؟ دوماه پیش رسید به 1ونیم ولی امروز دوباره 3/86شده، هروز قرص 100 میخورم ☹️☹️
توروخداکمک کنیدچیکاکنم خونریزی دارم
زیردلم دردمیکنه رفتم دستشویی دوباره ترشحام قرمزروشن شده خیلی میترسم چندروزقبل داشتم باشیاف برطرف شدبازدوباره دارم خیلی میترسم اینم سونومه ایاخطرناکه برم دکتر
سلام خانم دکتر و خانمای محترم من
سه و نه هفته وچند روزم چیکار کنم که دهانه رحمم باز بشه و بتونم زودتر زایمان کنم معدمم خیلی سوزش داره 😥
سردرد شدید در بارداری و کرونا
سلام خسته نباشید کرونا گرفتم ولی خوب شدم داروها کامل استفاده کردم،، الان سرم مخصوص طرف راست خیلی درد میکنه استامینوفن هم خوردم، ولی فایده نداره، چیکار کنم؟
ازتون خواهش میکنم جواب بدین
سلام عزیزان ، لطفا آزمایش اسپرم همسرم رو میگین اوضاع چطوره ، اولین باره آزمایش میده
ترشحات در بارداری در هفته ۲۵
هفتن ۲۵ بارداری هستم .یه هفته ی دچار ترشحات سفید رنگی در رحمم شدم که به شدت سوزش و درد برام ایجاد کرده .دلیلش چیه و بلید چیکار کنم.
قرص ضد بارداری و حاملگی
سلام من چند ماهه قرص ضد بارداری مصرف میکنم ولی دوشب فراموش کردم و رابطه محافظت نشده داشتم میخواستم ببینم امکان نداره حاملگی شکل بگیره امروز این بی بی رو زدم ۱۰ روز دیگه مونده به پری میشه کمکم کنین
بارداری سه ماهه اول
سلام خونه مادرشوهرم طبقه 4 بدون آسانسور من مجازم این همه پله برم؟ البته خونه خودم طبقه دوم ولی در صورت نیاز و اورژانسی میرم پایین من چون قبلا هماتوم داشتم الان استرس دارم و می ترسم زیاد راه برم و از پله ها برم
پایین بودن فشار خون
سلام وقت بخیر
من سابقه فشار خون بالا داشتم و به طور متوسط هیچ وقت فشارم زیر 12رو 8_9نبوده
سال گذشته تجربه سقط داشتم که اون موقع فشارم به 22هم میرسید
الان ولی فشارم خیلی پایینه و هر بار پایینتر هم میاد همین الان که فشارمو گرفتم 10/6بود
جای نگرانیه؟
میشه آزمایش غربالگری منو تفسیر کنید
سلام پزشک اوما، میشه این آزمایش رو برام تفسیر کنید؟چند مورد رو برام ریسک زدن خطرناکه؟
لطفا سونوی آنومالی منو تفسیر کنید
سلام پزشک اوما، میشه سونوی آنومالی منو تفسیر کنید،تو سونو غربالگری اولمم شریان چپش مقاوم بود گفتن احتمالا تا هفته ۱۸هم خوب شه ولی همچنان هموطوریه،آسپرینم میخورم خطرناکه؟




