دوستان لطفا اگر میدونین جواب بدین همینطوری نخونین رد بشین
سلام دوستان من ی مدت دست چپم ازکتف دردمیکنه میخوام بخوابم سمت چپم کتف و دستم دردمیگیره دستمم انگار سنگین میشه یهو برام یهو بی حس میشه انگار این بی حسیم بیشتر وقتی ک داراز کشیدم گوشی دستمه این اتفاق میوفته دستم انگار چجوری خون نرسه بهش اونطوری میشه ازچیع
شیر نخوردن دخترم رو اعصابمه😔🤕
مامانا من ی دختر 8 ماهه دارم. بهش شیرخشک دادم از اول. جون شیرم کم بود.
اما کنارش شیر خودمم همون یکمو میخوره
الان 4 5 روزه اصلا لب به شیشه شیرش نمیزنه. شیشه رو میبینه عق میزنه ک ندم بهش
آبمیوه اینا میریزم تو شیشش کم و بیش میخوره اما شیر اصلا
تو خوابم میدم بیدار میشه نمیخوره
نمیدونم چرا اینجوری شده
دندوناشم این دوتا پایینی، یکیش 10 15 روزه دراومده، اون یکی زیر پوسته هنوز. ورم داره
شکمشم روزی 4 5 بار دفع داره
کسی تجربه ای داره؟ چیکار کنم با بی اشتهاییش؟
دخترا من باز است زدم هاله هست امکان داره خط تبخیر باشت
سلام خانوما من بی بی چک زدم الان 10ذوز میگذره ولی هنوز نشدم دوتا بی ب سوم زدم دوتاشم هاله داره امکان داره خط تبخیر باشه
مصرف یدوفولیک در بارداری
با سلام
آیا مصرف یدوفولیک در بارداری ضروریست؟حتی با وجود نرمال بودن تیروئید
سرماخوردگی در بارداری و کیپ شدن بینی
سلام من سرماخوردهم.کمی گلوم درد میکنه بینی هم گرفته و کیپ شده میترسم برم دکتر چی مصرف کنم بهتر شم .
هفته ی هفت بارداری ام و خارش شدید ناحیه تناسلی دارم
سلام من از روزی که سونو واژینال شدم خارش ناحیه تناسلی گرفتم
بو و ترشح ندارم فقط میخاره و میسوزه بعضی وقتا آروم میشم بعضی وقتا ولی اذیت میکنه
بهداشت رو خیلی رعایت میکنم هر روز لباس زیرمو عوض میکنم یا ژل مخصوص میشورم خودمو از دستمال کاغذی برای خشک کردن استفاده میکنم دیگه نمی دونم چیکار کنم والا
امروز آزمایشم هم عفونت باکتریایی مثبت زده ولی مقدارش رو کم زده a few
چیکار کنم به نظرتون لازمه برم دکتر؟
کسی بوده که قبلا اینجوری شده باشه چاره اش چیه؟
بچه ها این خط تبخیره رو بیبی چکم ؟
مارک مدیکوره نمیفهمم تا حالا مدیکور برام این شکلی نشده بود لحظه اول که زدم ۲ دیقه صبر کردم دیدم هاله ننداخت گذاشتم رفتم دیگه الان دیدم این شکلی شده روز ۲۲ سیکلمم هنوز یه هفته مونده به موعد ولی خیلی تکرر ادرار داشتم و سینه هامم مدت هاس ازردس گفتم یه بیبی بزنم
سلام میشه سونو منو بیبینید ممنون
سلام میشه سونو منو ببین ممنون همه چی خوبه جفتم اینا ممنون واینکه من تاریخ 22ماه قبل رفتم 11و5روز بود الان چند هفته میشه به حساب ک دکترم کرد 14 هفته و 3روز درسته؟
لک روی صورت دخترم
سلام دوستان این چیه روی صورت دخترم به نظرتون حساسیت؟
عدم وجود علائم بارداری در شرایط بارداری
سلام وقت بخیر
من امروز پنج هفته و هفت روزمه
و از ۴/۵ روز پیش علائم بارداریم تقریبا از بین رفته مخصوصا صبحا که از خواب بیدار میشم هیچی حس نمیکنم
تا قبل از این ۴/۵ روز من درد زیر شکم داشتم سوزش معده کلافگی تنگی نفس و احساس سنگینی میکردم اما الان هیچکدومو ندارم و فقط زود خسته میشمو دلم میخواد همش بخوابم و سینه هام حساس تر شده اما خداروشکر لکه بینی هم نداشتمو ندارم
این چند روز صبح که بیدار میشم وقتی هیچی حس نمیکنم میترسم که نکنه مشکلی پیش اومده
به نظرتون حالات من طبیعیه؟!
داروهای مجاز کرونا در بارداری
سلام
شنبه تست کرونام مثبت شده . میخواستم بدونم چه دمنوشا و خوراکیایی مجازم بخورم ، چه داروهایی نباید بخورم
هیچ علائمی هم ندارم جز کمردرد که از دیشب شروع شده ، کمردرد حالت سیاتیکه فقط تو یه پامه
سونوگرافی هفته چهاردهم
باسلام .
خدمت پزشک اوما ودوستان .
میشه سونوی منا ببینیدجوابش خوبه یانه .چون تو آزمایش غربالگری برام ریسک سندروم زده میخواستم بدونم سونوم مشکلی داره یانه ؟
دل درد در هفته هشتم
سلام خانما و خانم دکتر
بچه ها من چند روزه دل درد دارم،ی دردی مثل دلپیچه زمان مسمومیت
اطراف نافم
طبیعیه؟
خدا را شکر دائم نیست،میگیره ول میکنه ،لکه بینی هم ندارم
معده درد و مصرف گلوکوفاژ💊💊💊
سلام دکتر اوما و خانمهای اومایی که تجربه گلوکوفاژ دارین
من قندم لب مرز هست
دکتر بهم گلوکوفاژ داده روزی یک عدد با ناهار
این دو سه روز معده درد بی اشتهایی تهوع و از همه بدتر کمردرد داغونم کرده
راهنمایی کنید لطفا
سلام لطفا ازمایش همسرمو تفسیر کنید
ازمایش اسپرم،بالا پرسیدم
پی پی نکردن نوزاد دوماهه
سلام وقتتون بخیر پسرم الان سه روزه پی پی نکرده هرچی هم شکمشو با روغن زیتون ماساژ میدم مقعدشو چرب میکنم پاهاشو خم میکنم تو شکمش انگار نه انگار ، چیکار کنم ؟ و راهی بلدید خوابشو تنظیم کنم روز و شب رو قاطی کرده شبا تا صبح بیداره روزها خوابه اصلا تاریکی و سکوت شبم روش تاثیر نداره به هیچ کاریم نمیتونم برسم
درد پهلو شدید دارم
با سلام خدمت پزشک اوما من ۲۲ هفته هستم به پهلو خوابیدم واقعا درد شدیدی دارم تا صبح اذیتم البته وزنم کمی بالاست..
الان مجبورم به پشت بخوابیم مشکلی پیش نمیاد چه را کاری پیشنهاد میکنید..
باتشکر
سلام بچه ها دیشب ناف دخترم افتاد حالا
حالا شنیدم میگن تو نافش حنا بریز خوبه یا اینک ی کپسولو نصف کنو توشو بریز تو نافش این حرفا چقد واقعیت داره شما چیکار کردین چی ریختین تو ناف بچه
تفسیر ازمایش دیابت بارداری
سلام این ازمایش منه میشه تفسیرش کنید
اون سه تا که بالاست و رنگش قرمزه چیه ؟
بعده کورتاژ تا چه مدت نباید نزدیکی انجام بشه
سلام من دیروز کورتاژ کردم امروزم خونریزیم کم شده ولی یکم درد زیر شکم و کمر دارم بعد چه مدت میتونم رابطه جنسی داشته باشم




