Ooma

۴ دوره خونریزی شدید قاعدگی

من ۳ ساله عروسی کردم ۳۴ ساله هستم اقدام به بارداری هم نداشتم فقط سال اول عروسیم ۳ یا ۴ بار اقدام کردیم خونریزی قاعدگیم حدودا ۴ دوره است زیاده چیکار کنم؟

1 پاسخ 453 بازدید


سرماخوردگی وسرفه شدید دربارداری

سلام خسته نباشید من هفته یازدهم بارداری هستم از هفته 8دچار سرماخوردگی شدید شدمواز سرماخوردگی فقط سرفه های شدید مونده وخیلی اذیتم نمی‌دونم چی مصرف کنم خوب بشم

7 پاسخ 377 بازدید


طول سرویکس در ان تی

سلام

من ان تی سرویکسم 30بود خیلی کوتاهه؟؟دکترم گفت برا 12هفته نرماله حرفی از سرکلاژ نزد گفت مراعات کن دو هفته بعد بیا سونو
الان من دو هفته کلا استراحت بودم اصلا میترسم دولا راست بشم
کسی بوده با این سرویکس و بعدش با استراحت رفته باشه بالا؟

200 پاسخ 586 بازدید


خونریزی و عدم تشکیل قلب

سلام عزیزان. من امروز خونریزی داشتم با استرس و نگرانی به بیمارستان مراجعه کردم پزشک زنان بیمارستان ااز من یه سونو شکمی گرفت، ریپورت سونو ضربان قلبو 100 و سن جنین رو 46 روز نشون داده. در صورتی که من سه هفته پیش پزشک خودم گفته بود که شما هفته 8 هستین و تازه قلب بچه داره تشکیل میشه. الان تناقض بین سونوی امروز و سه هفته پیش وجود داره. از طرفب امروز پزشک بیمارستان به من گفته ممکنه تو این هفته بچت سقط بشه چون بچه رشدش خیلی کم بوده و ضربانش پایینه. خیلی نگرانم لطفا جواب بدین. تشکر

16 پاسخ 929 بازدید


تفسیر جواب آزمایش شیرخوار

میشه لطفا بگین آزمایشش چطوره؟ عفونت داره یانه
ممنون

2 پاسخ 478 بازدید


غذای کمکی نوزاد ۶ ماه

سلام 🙋‍♀️میخاسم بدونم میشه ب نوزاد ۶ماه پوره موز و سیب داد😐😐و اینک چن سی سی اب میشه داد بهشون

11 پاسخ 804 بازدید


برای سرفه کردن نوزاد چی خوبه

بالا پرسیدم

1 پاسخ 314 بازدید


کرونا، و زایمان طبیعی

سلام خسته نباشید، من کرونا گرفتم، زایمان اولم طبیعی بود و خیلی راحت، الان از این زایمانم واقعا میترسم نفس کم بیارم،، 11 روز از موقعی ک کرونا گرفتم میگذره، ولی حس میکنم مثل سابق نمیتونم درد طبیعی رو تحمل کنم، نفس کم میارم، تا 4 هفته دیه خوب میشم؟

5 پاسخ 548 بازدید


مصرف قرص مولتی ویتامین

سلام دوستان این قرصای مولتی ویتامین ک من میخورم خیلی خوبن اشتهامم زیاد میکنن.خاهرم پونزده سالشه اصلا اشتهاندارع میشه ازاین قرصای مولتی ویتامینی ک من میخورم بگیریم براش؟ضرر نداره احیانا؟؟؟

10 پاسخ 353 بازدید


بدخوابیدن پسرم لطفا راهنمایی

سلام خسته نباشیدپسرم ۵ ماه و ۳ روزشه خیلی بد میخابه سرش رو کامل روبالشت به سمت عقب میبره بدنشم کج میکنه هی صافش میکنم دوباره همینجوری میخابه بعدشم قهر میکنه گریه میکنه میگ ب من دست نزن .
بعصی وقتاهم روب صورت میخابه میترسم نفسش قطع شع جراتم نمیکنم دست بزنم قهر میکنه یکساعت گریه میکنه😥
دوتا طرفشم بالش میزارم غلت نزنع گریه میکنع میگ بردار غلت بزنم
چکارکنم میترسم پشتش و گردنش همینجوری کج بمونه.
کسی راهکاری داره؟

64 پاسخ 1,060 بازدید


زایمان طبیعی وزن جنین ۴کیلو

سلام دوستان و دکتر عزیز میشه با وزن ۴ کیلو جنین طبیعی زایید

24 پاسخ 6,877 بازدید


تفسیر سونو وزن جنین

سلام دکتر ودوستان اومایی لطف میکنید سونوم رو تفسیر کنید همه چی خوبه ??😘😘😘

22 پاسخ 2,269 بازدید


لانه گزینی و لکه بینی😑😑

سلام عزیزان من واقعا گیج شدم امروز صب با ۳ روز تاخیر چنتا لک دیدم نوار انداختم ولی از صب یه قطره بزور افتاد رو نوار وقتی میرم دسشویی بزور یکی دوتا لک میبینم بنظرتون پریودیه این؟؟؟

57 پاسخ 743 بازدید


شربت دیفن هیدرامین اطفال و فاوبسم

سلام. دکتر بخاطر آلرژی برای پسرم دیفن هیدرامین تجویز کرد هر ۸ساعت ۳ سی سی. من فراموش کردم که بگم فاویسم داره. آیا این دارو خطرناکه؟

8 پاسخ 17,509 بازدید


خواب شب نوزادتان از کی تنظیم شد

مامانا خواب نوزادتان از چند ماهگی تنظیم شد و دیگه شبها میخابن راحت

14 پاسخ 700 بازدید


علائم کیست چیع؟میشه کمکم کنید؟

بعضی موقها یا سمت چپ شکم یا سمت راست یهو تیر میکشه

بعد واژنمم تیر میکشه ران پامم تیر میکشع

سینه هامم ک نگمم اصلا نمیتونم دس بزنم از بس درد میکنن تیر میکشن ماه پیشم درد میکردن ۳روز عقب زدم بعد پریود شدم
میتونید علائم چیه؟ درضمن اقدام نیستم

8 پاسخ 531 بازدید


عدد ان تی بین چندتا چند باید باشه؟

سلام عدد ان تی نرمالش چنده؟؟ ایا ۲/۶ زیاده؟؟؟؟ نگرانم کمک کنید ، آزمایش غربال هم موندم که برم یانرم

46 پاسخ 931 بازدید


مصرف داروی کلوفن برای کودک

سلام روز بخیر. خسته نباشید
یکی از دوستام بچه اش رو که14 ماهشه برای مشکل
گوارشش برده دکتر وبراش کلوفن ۱۰تجویز کرده گفته یک چهارم صبح یک چهارم شب بخوره. حالا میخواد بدونه که مصرف این دارو عوارضی مثه خواب آلودگی داره یا نه؟ تا چند روز باید مصرف کنه؟ و اینکه باید یهو قطع بشه یا کم کم؟ ممنون

1 پاسخ 317 بازدید


عفونت واژن دربارداری بایدچیکارکرد؟

سلام من احساس میکنم عفونت گرفتم چون واژنم خیلی بومیده خیلی رواعصابه چیکارکنم خوب بشه که ضررم نداشته باشه؟ چون نمیخام قرص بخورم، عنبرنساراکه مال عفونته میگن خیلی خوبه اشکال داره ازاون استفاده کنم؟

21 پاسخ 785 بازدید


در مورد غذای کمکی

سلام . ببخشید دکترم بچم برای شروع کمکی گفته بودن از ۱ قاشق تا ۷ قاشق به مرورهفته ی اولو بدید هفته ی دوم صبحو شب بدید. الان حجم این دوبار تو روز چقد باید باشه؟ و اینکه از هفته ی سوم هم باید فقط همین فرنی رو ادامه بدم؟ من چون به واسطه این جوابو ازش شنیدم نشد ک دوباره بتونم ازش سوال کنم .

5 پاسخ 336 بازدید