۴ دوره خونریزی شدید قاعدگی
من ۳ ساله عروسی کردم ۳۴ ساله هستم اقدام به بارداری هم نداشتم فقط سال اول عروسیم ۳ یا ۴ بار اقدام کردیم خونریزی قاعدگیم حدودا ۴ دوره است زیاده چیکار کنم؟
سرماخوردگی وسرفه شدید دربارداری
سلام خسته نباشید من هفته یازدهم بارداری هستم از هفته 8دچار سرماخوردگی شدید شدمواز سرماخوردگی فقط سرفه های شدید مونده وخیلی اذیتم نمیدونم چی مصرف کنم خوب بشم
طول سرویکس در ان تی
سلام
من ان تی سرویکسم 30بود خیلی کوتاهه؟؟دکترم گفت برا 12هفته نرماله حرفی از سرکلاژ نزد گفت مراعات کن دو هفته بعد بیا سونو
الان من دو هفته کلا استراحت بودم اصلا میترسم دولا راست بشم
کسی بوده با این سرویکس و بعدش با استراحت رفته باشه بالا؟
خونریزی و عدم تشکیل قلب
سلام عزیزان. من امروز خونریزی داشتم با استرس و نگرانی به بیمارستان مراجعه کردم پزشک زنان بیمارستان ااز من یه سونو شکمی گرفت، ریپورت سونو ضربان قلبو 100 و سن جنین رو 46 روز نشون داده. در صورتی که من سه هفته پیش پزشک خودم گفته بود که شما هفته 8 هستین و تازه قلب بچه داره تشکیل میشه. الان تناقض بین سونوی امروز و سه هفته پیش وجود داره. از طرفب امروز پزشک بیمارستان به من گفته ممکنه تو این هفته بچت سقط بشه چون بچه رشدش خیلی کم بوده و ضربانش پایینه. خیلی نگرانم لطفا جواب بدین. تشکر
تفسیر جواب آزمایش شیرخوار
میشه لطفا بگین آزمایشش چطوره؟ عفونت داره یانه
ممنون
غذای کمکی نوزاد ۶ ماه
سلام 🙋♀️میخاسم بدونم میشه ب نوزاد ۶ماه پوره موز و سیب داد😐😐و اینک چن سی سی اب میشه داد بهشون
برای سرفه کردن نوزاد چی خوبه
بالا پرسیدم
کرونا، و زایمان طبیعی
سلام خسته نباشید، من کرونا گرفتم، زایمان اولم طبیعی بود و خیلی راحت، الان از این زایمانم واقعا میترسم نفس کم بیارم،، 11 روز از موقعی ک کرونا گرفتم میگذره، ولی حس میکنم مثل سابق نمیتونم درد طبیعی رو تحمل کنم، نفس کم میارم، تا 4 هفته دیه خوب میشم؟
مصرف قرص مولتی ویتامین
سلام دوستان این قرصای مولتی ویتامین ک من میخورم خیلی خوبن اشتهامم زیاد میکنن.خاهرم پونزده سالشه اصلا اشتهاندارع میشه ازاین قرصای مولتی ویتامینی ک من میخورم بگیریم براش؟ضرر نداره احیانا؟؟؟
بدخوابیدن پسرم لطفا راهنمایی
سلام خسته نباشیدپسرم ۵ ماه و ۳ روزشه خیلی بد میخابه سرش رو کامل روبالشت به سمت عقب میبره بدنشم کج میکنه هی صافش میکنم دوباره همینجوری میخابه بعدشم قهر میکنه گریه میکنه میگ ب من دست نزن .
بعصی وقتاهم روب صورت میخابه میترسم نفسش قطع شع جراتم نمیکنم دست بزنم قهر میکنه یکساعت گریه میکنه😥
دوتا طرفشم بالش میزارم غلت نزنع گریه میکنع میگ بردار غلت بزنم
چکارکنم میترسم پشتش و گردنش همینجوری کج بمونه.
کسی راهکاری داره؟
زایمان طبیعی وزن جنین ۴کیلو
سلام دوستان و دکتر عزیز میشه با وزن ۴ کیلو جنین طبیعی زایید
تفسیر سونو وزن جنین
سلام دکتر ودوستان اومایی لطف میکنید سونوم رو تفسیر کنید همه چی خوبه ??😘😘😘
لانه گزینی و لکه بینی😑😑
سلام عزیزان من واقعا گیج شدم امروز صب با ۳ روز تاخیر چنتا لک دیدم نوار انداختم ولی از صب یه قطره بزور افتاد رو نوار وقتی میرم دسشویی بزور یکی دوتا لک میبینم بنظرتون پریودیه این؟؟؟
شربت دیفن هیدرامین اطفال و فاوبسم
سلام. دکتر بخاطر آلرژی برای پسرم دیفن هیدرامین تجویز کرد هر ۸ساعت ۳ سی سی. من فراموش کردم که بگم فاویسم داره. آیا این دارو خطرناکه؟
خواب شب نوزادتان از کی تنظیم شد
مامانا خواب نوزادتان از چند ماهگی تنظیم شد و دیگه شبها میخابن راحت
علائم کیست چیع؟میشه کمکم کنید؟
بعضی موقها یا سمت چپ شکم یا سمت راست یهو تیر میکشه
بعد واژنمم تیر میکشه ران پامم تیر میکشع
سینه هامم ک نگمم اصلا نمیتونم دس بزنم از بس درد میکنن تیر میکشن ماه پیشم درد میکردن ۳روز عقب زدم بعد پریود شدم
میتونید علائم چیه؟ درضمن اقدام نیستم
عدد ان تی بین چندتا چند باید باشه؟
سلام عدد ان تی نرمالش چنده؟؟ ایا ۲/۶ زیاده؟؟؟؟ نگرانم کمک کنید ، آزمایش غربال هم موندم که برم یانرم
مصرف داروی کلوفن برای کودک
سلام روز بخیر. خسته نباشید
یکی از دوستام بچه اش رو که14 ماهشه برای مشکل
گوارشش برده دکتر وبراش کلوفن ۱۰تجویز کرده گفته یک چهارم صبح یک چهارم شب بخوره. حالا میخواد بدونه که مصرف این دارو عوارضی مثه خواب آلودگی داره یا نه؟ تا چند روز باید مصرف کنه؟ و اینکه باید یهو قطع بشه یا کم کم؟
ممنون
عفونت واژن دربارداری بایدچیکارکرد؟
سلام من احساس میکنم عفونت گرفتم چون واژنم خیلی بومیده خیلی رواعصابه چیکارکنم خوب بشه که ضررم نداشته باشه؟ چون نمیخام قرص بخورم، عنبرنساراکه مال عفونته میگن خیلی خوبه اشکال داره ازاون استفاده کنم؟
در مورد غذای کمکی
سلام . ببخشید دکترم بچم برای شروع کمکی گفته بودن از ۱ قاشق تا ۷ قاشق به مرورهفته ی اولو بدید هفته ی دوم صبحو شب بدید. الان حجم این دوبار تو روز چقد باید باشه؟ و اینکه از هفته ی سوم هم باید فقط همین فرنی رو ادامه بدم؟ من چون به واسطه این جوابو ازش شنیدم نشد ک دوباره بتونم ازش سوال کنم .




