Ooma

پریود شدن بعد سقط

سلام دوستان من تو ۷ هفته بارداری بطور طبیعی سقط کردم یعنی یهو خونریزی پیدا کردم بتام در ۳ روز رسید به ۵۰ دکتر م بهم گفت درحال سقط هستی دیگه بهم سونو هم نداد گفت دوهفته دیگه یه بتا بده خیالمون راحت بشه من یه هفته بیشتر خونریزی نداشتم الان یک هفته گذشته دیگه خونریزی ندارم میخوام بدونم کی پریود میشم واینکه دوباره کی میتونم اقدام کنم

14 پاسخ 507 بازدید


دادن شیر بز ب نوزاد هشت ماه

سلام دکتر عزیز .شنیدم میشه ب نوزاد ۸ماه شیر بز داد اره؟؟؟

25 پاسخ 827 بازدید


سقط جنین در هفته ششم

سلام دوستان عزیز. آیا کسی تو این سایت بوده که تو هفته 5 تا 10 سقط داشته؟ متاسفانه من تو هفته نهم بودم که پزشک بهم گفته بچت تو هفته ششم مونده و رشد نکرده،ضربان نداشته و چند جا سونو دادم و متسفانه قرص سقط بهم داده. منم مصرف کردم. میخوام بدونم دلایل عدم رشد چی بوده و اینکه تجربتون از سقط رو بهم بگین. ممنونم

56 پاسخ 1,686 بازدید


کسایی که سقط کردن راهنمایی کنن ممنون میشم

خانما من اسفندماه سقط کردم بعدا۳۰فروردین پریود شدم و امروز که میشه ۲۵ پریودم دوباره پریود شدم دوره هام قبلا۳۰روزه بود ولی الان ۵روز زودتر شدم شماهام اینطوری بودین؟ ممنون میشم بگین

11 پاسخ 405 بازدید


بی قراری زیاد بچه و اسهال😞

دوستان سلام
بچه م شش ماهشه خیلی بی قراری میکنه دستشو تو دهن میکنه جیغ میزنه
ی هفته س اسهال شده پاش سوخته، آب دهنشم که میریزه و اون قسمتا تماما دون زده
امروزم یکم تو پی پی ش خون بود، دکتر بردمش گف حساسیت ب پروتئین گاوی، نه چیز جدیدی بهش دادم نه خودم خوردم ممکن بعد شش ماه حساسیت نشون داده یا چیز دیگه ایه؟؟؟ 😔😔😔😔😔

12 پاسخ 391 بازدید


سلام خانمایی که از تامین شکایت کردن بابت مرخصی زایمان بیاین یلحظه

سلام عیدتون مبارک من بخش خصوصی کار میکنم ۶ ماه مرخصی تعلق میگیره میخاستم بدونم کسی از تامین اجتماعی به دیوان شکایت کرده بابت ۳ ماه باقی مانده اگر کسی هست لطفا راهنماییم کنه که چه مدارکی میخاد و کجکجا باید برم ، چه اقداماتی لازمه ممنون میشم کمک کنید ضمنن من ساکن شهرستانم

12 پاسخ 1,636 بازدید


معده درد و هموروئد خارجی و داخلی و خارش واژن و پرینه و درو مقعد

من هم معده درد دارم خیلی زیاده که براش قرص لانزو میخورم ولی فایده نداره .. و هم هموروئید دارم که هم داخلی و خارجی که پماد ام جی باریج براش استفاده میکنم که الان دچار خارش عذاب آور شدم اونم فایده نداره.. همینطور از واژن هم عفونت کردم شبیه پنیر زرد شده که دارم پماد کلوتریمازول واژینال و بیرونی استفاده میکنم بتزم فایده نداره .. دارم میمیرم و یبوست هم دارم که اونم خوب نمیشه ... به خاطر معده درد هم فقط چند روزه نون و پنیر میخورم اونم فایده نداره قرصای تقویتیمم نمیخورم... الان میتونم بشینم تو آب و نمک تا خارشم بهتر شه یا برا بچه ضرر داره؟

22 پاسخ 478 بازدید


پریود نشدن در شیردهی

سلام خانما من شیر میدم
از زمان زایمانم هنوز پریود نشدم
یعنی به خاطر شیردهیه😐
آخه من تا کی پریود نمیشم هر ماه مجبورم بیبی چک بزنم
جلوگیری داریم ولی خب بازم میترسم به خاطر اینکه پریود نمیشم....

8 پاسخ 411 بازدید


غسل روز چهلم نوزاد

سلام خانما میشه بگید غسل روز چهلم نوزاد چجوریه؟ یا دعای مخصوصی داره؟

9 پاسخ 574 بازدید


چه شیرخشکی بدم به دخترم؟

سلام دکتر اوما و دوستان دختر من ۳ ماه و ۷ روزشه دیروز وزنش کردم ۵۷۰۰ گرم بود
وزن تولدشم ۲۹۰۰ گرم بود
الان میخام بدونم وزنش کمه؟شیر خودمو بهش میدم حس میکنم سیر نمیشه نمیدونم از کجا بفهمم شیرم خوبه یا کمه😑
همش انگشتشو میکنه دهنش میخوره یعنی گشنشه و سیر نشده؟؟
میخام شیرخشک بخرم فقط شبا بهش بدم بخوره چه مارکی بگیرم؟
اصلا لازمه شیرخشک بدم بهش؟
بعد اینکه چیا شیرو زیاد و مقوی میکنه؟؟؟؟بگید لطفا

36 پاسخ 379 بازدید


شیرخشک خوب برای دخترم

سلام دخترمن کلا شیرخشکیه
ببلاک میخوره اوایل خوب وزن میگرفت ولی الان اصلا راضی نیستم
پنج ماه و نیمشه شش کیلو ونیمه
وزن تولدشم 2700
یه شیرخشک خوب لطفا معرفی کنید

23 پاسخ 353 بازدید


قند بالا در بارداری

سلام من ازمایش قند دادم دو مرحله ای ۵۰ تا بالاس قندم😒چیکار کنم پایین بیاد و کنترلش کنم ،چه خوراکی‌خوراکیایی قندشون بالاس چی قندو پایین میاره

36 پاسخ 741 بازدید


تا چند روز بعد از عکس رنگی میشه اقدام کرد؟

سلام،دوروز پیش عکس گرفتم ولی هنوز یکم لکه بینی دارم
فردا هم تخمک گذاریمه،اقدام کنم یا نه؟
یه سوال دیگه هم دارم
اینکه پسفردا نوبت دندونپزشکی دارم و قراره دندونمو پر کنه و روکش بذاره، واسه الان که تو اقدامم مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟شوهرم میگه بیحسی میزنن ممکنه بدنت سرد شه اگه باردار شی روی جنین تاثیر میذاره
چون فردا باید نزدیکی کنم،پسفردا هم نوبت دندونپزشکی دارم.

35 پاسخ 453 بازدید


دوستای قزوینی کمک کنید

سلام من تازه اومدم قزوین میخوام تحت نظر دکتر زنان باشم که با بیمارستان تامین اجتماعی قرارداد داشته باشه کسیو میشناسین؟

57 پاسخ 327 بازدید


سلام دکتر اوما ودوستان

کسی در مورد پودر پدیا شور چیزی میدونه واینکه میدونه از کجا بخرم

5 پاسخ 343 بازدید


بالا آوردن پنیری و خلطی نوزاد

سلام خدمت دکتر اوما و مامانای عزیز
من دخترم دو هفته ی دیگه سه ماهش تموم میشه ، بالا که میاره پنیری و خلط مانند هست ولی بیرنگ و کاملا سفیده
میخواستم بدونم این حالت طبیعی هست ؟؟؟
سرماهم نخورده
اما صداش گرفته یکم
این موردا طبیعی هست ؟؟؟

11 پاسخ 963 بازدید


طریقه مصرف شربت لاکسمل دربارداری چجوریه؟!

برایبوست شدید

18 پاسخ 5,716 بازدید


بیبی چک مثبت شد

سلام من سه روز مونده به پریودیم بیبی چک زدم مثبت شد فردا برم ازمایش بدم بنظرتون مناسبه یا فعلا صبر کنم؟ فردا میشه یه روز مونده به قاعدگیم. از طرفی هم ماه پیش 6روز جلو انداختم ولی این ماه خبری نشد بخاطر همین تست زدم که مثبت شد.

145 پاسخ 1,164 بازدید


علائم اوتیسم در نوزادان

سلام مامانها
پسر من داره میره توی ۷ ماه ولی پدرش و که میبینه بغض میکنه و میزنه زیر گریه ، اصلا بغل باباش نمیمونه ، جدیدا هم یه دستش و هی میبره سمت صورتش هی میاره پایین ، البته موقع شیر خوردن یهو برمیگرده به من نگاه میکنه یا مثلا پدربزرگ و مادربزرگش و میبینه لبخند میزنه ، نمیدونم حالا ممکنه پسرم اوتیسم داشته باشه یا نه ؟ کسی تجربه ای در این زمینه داره؟

62 پاسخ 1,073 بازدید


ترشحات قهوه ای رنگ

امروز صبح متوجه شدم ترشحاتم رنگ قهوه ای روشن داره.آیا نگران کننده است؟نشونه سقطه؟پزشک اوما خواهش میکنم راهنمایی کنید

33 پاسخ 574 بازدید