پریود شدن بعد سقط
سلام دوستان من تو ۷ هفته بارداری بطور طبیعی سقط کردم یعنی یهو خونریزی پیدا کردم بتام در ۳ روز رسید به ۵۰ دکتر م بهم گفت درحال سقط هستی دیگه بهم سونو هم نداد گفت دوهفته دیگه یه بتا بده خیالمون راحت بشه من یه هفته بیشتر خونریزی نداشتم الان یک هفته گذشته دیگه خونریزی ندارم میخوام بدونم کی پریود میشم واینکه دوباره کی میتونم اقدام کنم
دادن شیر بز ب نوزاد هشت ماه
سلام دکتر عزیز .شنیدم میشه ب نوزاد ۸ماه شیر بز داد اره؟؟؟
سقط جنین در هفته ششم
سلام دوستان عزیز. آیا کسی تو این سایت بوده که تو هفته 5 تا 10 سقط داشته؟ متاسفانه من تو هفته نهم بودم که پزشک بهم گفته بچت تو هفته ششم مونده و رشد نکرده،ضربان نداشته و چند جا سونو دادم و متسفانه قرص سقط بهم داده. منم مصرف کردم. میخوام بدونم دلایل عدم رشد چی بوده و اینکه تجربتون از سقط رو بهم بگین. ممنونم
کسایی که سقط کردن راهنمایی کنن ممنون میشم
خانما من اسفندماه سقط کردم بعدا۳۰فروردین پریود شدم و امروز که میشه ۲۵ پریودم دوباره پریود شدم دوره هام قبلا۳۰روزه بود ولی الان ۵روز زودتر شدم شماهام اینطوری بودین؟ ممنون میشم بگین
بی قراری زیاد بچه و اسهال😞
دوستان سلام
بچه م شش ماهشه خیلی بی قراری میکنه دستشو تو دهن میکنه جیغ میزنه
ی هفته س اسهال شده پاش سوخته، آب دهنشم که میریزه و اون قسمتا تماما دون زده
امروزم یکم تو پی پی ش خون بود، دکتر بردمش گف حساسیت ب پروتئین گاوی، نه چیز جدیدی بهش دادم نه خودم خوردم ممکن بعد شش ماه حساسیت نشون داده یا چیز دیگه ایه؟؟؟ 😔😔😔😔😔
سلام خانمایی که از تامین شکایت کردن بابت مرخصی زایمان بیاین یلحظه
سلام عیدتون مبارک من بخش خصوصی کار میکنم ۶ ماه مرخصی تعلق میگیره میخاستم بدونم کسی از تامین اجتماعی به دیوان شکایت کرده بابت ۳ ماه باقی مانده اگر کسی هست لطفا راهنماییم کنه که چه مدارکی میخاد و کجکجا باید برم ، چه اقداماتی لازمه ممنون میشم کمک کنید ضمنن من ساکن شهرستانم
معده درد و هموروئد خارجی و داخلی و خارش واژن و پرینه و درو مقعد
من هم معده درد دارم خیلی زیاده که براش قرص لانزو میخورم ولی فایده نداره .. و هم هموروئید دارم که هم داخلی و خارجی که پماد ام جی باریج براش استفاده میکنم که الان دچار خارش عذاب آور شدم اونم فایده نداره.. همینطور از واژن هم عفونت کردم شبیه پنیر زرد شده که دارم پماد کلوتریمازول واژینال و بیرونی استفاده میکنم بتزم فایده نداره .. دارم میمیرم و یبوست هم دارم که اونم خوب نمیشه ... به خاطر معده درد هم فقط چند روزه نون و پنیر میخورم اونم فایده نداره قرصای تقویتیمم نمیخورم... الان میتونم بشینم تو آب و نمک تا خارشم بهتر شه یا برا بچه ضرر داره؟
پریود نشدن در شیردهی
سلام خانما من شیر میدم
از زمان زایمانم هنوز پریود نشدم
یعنی به خاطر شیردهیه😐
آخه من تا کی پریود نمیشم هر ماه مجبورم بیبی چک بزنم
جلوگیری داریم ولی خب بازم میترسم به خاطر اینکه پریود نمیشم....
غسل روز چهلم نوزاد
سلام خانما میشه بگید غسل روز چهلم نوزاد چجوریه؟ یا دعای مخصوصی داره؟
چه شیرخشکی بدم به دخترم؟
سلام دکتر اوما و دوستان دختر من ۳ ماه و ۷ روزشه دیروز وزنش کردم ۵۷۰۰ گرم بود
وزن تولدشم ۲۹۰۰ گرم بود
الان میخام بدونم وزنش کمه؟شیر خودمو بهش میدم حس میکنم سیر نمیشه نمیدونم از کجا بفهمم شیرم خوبه یا کمه😑
همش انگشتشو میکنه دهنش میخوره یعنی گشنشه و سیر نشده؟؟
میخام شیرخشک بخرم فقط شبا بهش بدم بخوره چه مارکی بگیرم؟
اصلا لازمه شیرخشک بدم بهش؟
بعد اینکه چیا شیرو زیاد و مقوی میکنه؟؟؟؟بگید لطفا
شیرخشک خوب برای دخترم
سلام دخترمن کلا شیرخشکیه
ببلاک میخوره اوایل خوب وزن میگرفت ولی الان اصلا راضی نیستم
پنج ماه و نیمشه شش کیلو ونیمه
وزن تولدشم 2700
یه شیرخشک خوب لطفا معرفی کنید
قند بالا در بارداری
سلام من ازمایش قند دادم دو مرحله ای ۵۰ تا بالاس قندم😒چیکار کنم پایین بیاد و کنترلش کنم ،چه خوراکیخوراکیایی قندشون بالاس چی قندو پایین میاره
تا چند روز بعد از عکس رنگی میشه اقدام کرد؟
سلام،دوروز پیش عکس گرفتم ولی هنوز یکم لکه بینی دارم
فردا هم تخمک گذاریمه،اقدام کنم یا نه؟
یه سوال دیگه هم دارم
اینکه پسفردا نوبت دندونپزشکی دارم و قراره دندونمو پر کنه و روکش بذاره، واسه الان که تو اقدامم مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟شوهرم میگه بیحسی میزنن ممکنه بدنت سرد شه اگه باردار شی روی جنین تاثیر میذاره
چون فردا باید نزدیکی کنم،پسفردا هم نوبت دندونپزشکی دارم.
دوستای قزوینی کمک کنید
سلام من تازه اومدم قزوین میخوام تحت نظر دکتر زنان باشم که با بیمارستان تامین اجتماعی قرارداد داشته باشه کسیو میشناسین؟
سلام دکتر اوما ودوستان
کسی در مورد پودر پدیا شور چیزی میدونه واینکه میدونه از کجا بخرم
بالا آوردن پنیری و خلطی نوزاد
سلام خدمت دکتر اوما و مامانای عزیز
من دخترم دو هفته ی دیگه سه ماهش تموم میشه ، بالا که میاره پنیری و خلط مانند هست ولی بیرنگ و کاملا سفیده
میخواستم بدونم این حالت طبیعی هست ؟؟؟
سرماهم نخورده
اما صداش گرفته یکم
این موردا طبیعی هست ؟؟؟
طریقه مصرف شربت لاکسمل دربارداری چجوریه؟!
برایبوست شدید
بیبی چک مثبت شد
سلام من سه روز مونده به پریودیم بیبی چک زدم مثبت شد فردا برم ازمایش بدم بنظرتون مناسبه یا فعلا صبر کنم؟ فردا میشه یه روز مونده به قاعدگیم. از طرفی هم ماه پیش 6روز جلو انداختم ولی این ماه خبری نشد بخاطر همین تست زدم که مثبت شد.
علائم اوتیسم در نوزادان
سلام مامانها
پسر من داره میره توی ۷ ماه ولی پدرش و که میبینه بغض میکنه و میزنه زیر گریه ، اصلا بغل باباش نمیمونه ، جدیدا هم یه دستش و هی میبره سمت صورتش هی میاره پایین ، البته موقع شیر خوردن یهو برمیگرده به من نگاه میکنه یا مثلا پدربزرگ و مادربزرگش و میبینه لبخند میزنه ، نمیدونم حالا ممکنه پسرم اوتیسم داشته باشه یا نه ؟ کسی تجربه ای در این زمینه داره؟
ترشحات قهوه ای رنگ
امروز صبح متوجه شدم ترشحاتم رنگ قهوه ای روشن داره.آیا نگران کننده است؟نشونه سقطه؟پزشک اوما خواهش میکنم راهنمایی کنید




