Ooma

فیبروز در شیردهی

سلام
ببخشید من نوزاد دوماهه دارم که شیر خودمو میخوره الان دلم میخواد برم خط چشم انجام بدم و رو ابروهام فیبروز انجام بدم حالا تاثیری رو شیردهی داره ؟
میشه انجام بدم ؟چه تاثیری روی بچه ام یا شیرم و خودم داره؟
مشکلی پیش میاد؟لطفا جواب بدین

4 پاسخ 305 بازدید


دوستای گلم بباید

پسرم‌جند‌وقته موفع شیر خیلی گوشاشو مبکشه و‌هی شیشه‌ رو ول‌ مکنه معلومه خیلی درد میکشه کوشاش.چکار کنم خوب شه.دوم ابنکه جند وقت موفع خاب خودشو‌قوس میده و‌باد معده داره همش.خیلی باد معده داره طفلک حتی ببداری.چکار کنم‌خوب شه.غذای کمکی هم مخوره.هفت ماهس

4 پاسخ 321 بازدید


سلام من بعد زایمانم باز تنبلیم برگشته سه ماه پیش آخرین پریودم بود با دوفاستون؟

الان سه هفته پیش دوفاستون شروع کردم بخوردن پریود نشدم حالاآمپول پروژسترون گرفتم سه تا چه طور باید بزنم چدتا در روز؟... گیر کردمااا؟

3 پاسخ 656 بازدید


میل جنسی کم و زیاد

سلام و وقت بخیر میل جنسی من خیلی کم شده جوری که حتی شاید به ندرت ماهی یکبار اشتیاق به رابطه داشته باشم دارویی وجود داره که میل جنسی رو زیاد کنه ؟

11 پاسخ 644 بازدید


تاخیر در پریودی

سلام پزشک اوما
من تا یه ماه پیش قرص مصرف میکردم برای تنبلی و بعدش سسونوگرافی و دکتر رفتم و گفتن حل شده و نیازی به قرص نیست و وقتی قرص مینداختم دوره ام ۲۷ روزه بود .
این ماه اولی هست که قرص مصرق نکردم و ۲۳ فروردین پریود شدم تا ۲۷ فروردین .
۲۸ رابطه محافظت نشده داشتیم و یه ساعت بعدش قرص اورژانسی خوردم و حدود یه هفته بعدش ، دوم و سوم اردیبهشت دو روز خونریزی کمی داشتم
و الان هنوز پریود نشدم و توی روز ۳۳ ام هستم و حدود ۶ روز میگذره از پریودم
و علایمی مثل سرگیجه دارم و بعضا حالت تهوع و دمای بدنمم بالا رفته
احتمال بارداری هست ؟ یا چون اون وسط دو روز خونریزی کردم . دوره ام رو باید از اون دو روز حساب کنم ؟
نمیدونم چیکار کنم الان من

6 پاسخ 320 بازدید


درد پایین شکم وسط سیکل

سلام پزشک اوما من امروز ۱۸ سیکلمه چند روزه حالت تهوع دارم و قسمت پایین شکمم با تخمدان راست درد می کنه و ترشحاتم خیلی زیاده بدون بو و خارش دوره هام خیلی نامنظمه ۳۰، ۳۲، ۴۰ و ۴۵ ممکنه تخمک گذاریم اوایل سیکل بوده باشه و حامله باشم. اگر حامله نباشم ممکنه این دردها نشانه عفونت باشه برای عفونت چه دارویی مصرف کنم؟

2 پاسخ 321 بازدید


لک در بارداری

سلام دوستان من هفته نوزدهم بارداری هستم تو سونو انومالی که رفتم جفتم دوسانت پایین یود .چند روز چون ناراحتی و استرس داشتم و گریه زیاد کردم لک قهوه ای داشتم.امروز بیرون بودم از بیرون امدم یک لک کوچلو قرمز رنگ همراه ترشحاتم بود .الان فقط زیر شکمم درد میکنه بچه م تکون میخوره حس میکنم ولی جای بخیه سزارین قبلیم درد میکنه.نمیدونم این لک طبیعیه یا برم دکتر؟؟

5 پاسخ 443 بازدید


سلام خسته نباشین میخواستم بپرسم رنگ کردن تو هفته های من ایرداری داره?

پرسیدم ممنون😁

89 پاسخ 567 بازدید


احساس فشار زیاد روی مثانه بچهااا بیاین🙏🙏🙏

سلام دکتر و دوستان
من چند ساعته فشار زیادی روی مثانم حس میکنم از ظهر هم حرکتای نی نی رو توی واژنم حس کردم
دراز کشیدم دوساعت بهتر نشدم احساس فشار دارم هنوز دسشوییم زود زود میرم

49 پاسخ 667 بازدید


سوزش شدید واژن بعده نزدیکی

سلام هم خودم هم همسرم بعده نزدیکی به شدت واژنم میسوزه و همسرمم میگه آلت منم خیلی میسوزه‌و زود میره میشوره و آلت همسرم حتی گاهی تا دوسه روز میخاره و گاهی هم پوسته پوسته میشه احتمالش هست من عفونت داشته باشم و این‌سوزش هر دوتامون از عفونت من باشه

17 پاسخ 680 بازدید


پماد کلوتریمازول در دوران شیردهی

سلام . تو دوران شیردهی هستم
یکم ترشح پنیری دارم با سوزش میتونم از پماد کلوتریمازول استفاده کنم ؟؟؟

2 پاسخ 270 بازدید


سونو فولیکول و تخمک رو چندم سیکل باید بدم؟

سلام به همه دوستان و پزشک خوب اوما
یه سوال مهم داشتم،من ۱۱ خرداد وقت دکترمه، میخوام سایز فولیکول و تخمکم در ماه دیگه رو مقایسه کنم، میخوام سونو بدم که نتیجه اش رو با خودم ببرم، تخمک گذاریم دقیق ۱۷ سیکلمه، روزهای چندم سیکلم باید سونو انجام بدم؟ ممنونم

23 پاسخ 548 بازدید


کفی شدن مدفوع نوزاد ۵ ماهه

سلام دوستان و دکتر اوما
من چند روز بخاطر عفونت خودم ناچار به مصرف قرص داکسی سایکلین به تجویز پزشک شدم، که گفت مشکلی برا بچه نداره، اما پسرم بعد از سه رو دفع داشت اونم کف آلود بود دلیلش همین قرصه؟
اصلا علت کف توی مدفوع چیه؟

8 پاسخ 522 بازدید


لطفا جواب بدین پزشک اوما

باسلام من نوزادم ۲ماهشه یکم تکرر ادرار دارم چه دارویی مصرف کنم ؟ گفتن مترونیدازول بخور ولی میترسم ضرر داشته باشه سفکسیم هم بهم نمیسازه کلیه درد میگیرم.لطفا جواب بدین ممنون.

3 پاسخ 332 بازدید


💥تاخیر سیکل 💥بررسی وضعیت تنبلی تخمدان💥

سلام دکتر محترم اوما
تاریخ پریودی من در ماههای اخیر بصورت زیر بوده:
۳ مهر
۱ آبان
۳۰ آبان
۲۷ آذر
۲۷ دی
۲۷ اسفند
۱۹ فروردین
آخرین دورم ۸ روز جلو افتاد که اوایل اردیبهشت رفتم آزمایش و سونو،
سونو که دادم دکتر گفت تنبلی نداری
این ماه هنوز پریود نشدم و طبق اوما ۵ روز تاخیر دارم.
حدود دو هفته هست بخاطر کمکاری تیرویید و قندم که لب مرز هست لووتیروکسین و گلوکوفاژ میخورم.
آیا تنبلی تخمدان دارم؟ چه قرصی باید بخورم؟

22 پاسخ 300 بازدید


بنظرتون تواین هفته هامیتونم دکلره کنم؟

سلام ممنون میشم کمکم کنید، میخواستم رنگ ساده بذارم ولی میگن بعدازبارداری هم نمیتونیم یه مدت رنگ بذاریم بنظرتون میتونم دکلره کنم مشکلی پیش نمیاد

2 پاسخ 429 بازدید


هفته یازده هایی ک علائم ندارن بیان🙂🙂🙂

بچه ها شماهم هیچیتون نیس؟من انگار ن انگار باردارم😅😅😅هی میگم خدا چرا ن تهوع ن هیچی شماهم اینجورید عایا؟😌😌

110 پاسخ 564 بازدید


افسردگی هنگام شیر دادن

سلام من وقتی دخترمو شیر میدم همون لحظه دلم میگیره و انگار افسردگی بگیرم اینجوری میشم .
ولی وقتی ک شیر نمیخوره طبیعی هستم و مشکلی ندارم .
علتش چیه چیکار کنم خوب بشم .
برام خیلی عجیبه دو ماهی هست این مشکلو دارم
ممنون💚💙💚
🌺🌺🌺

17 پاسخ 731 بازدید


زمان قطع مصرف شیاف پروژسترون

سلام به همگی، اوما جان من از هفته 7بارداری چون کمی لکه بینی داشتم و البته دوقلو باردار بودم و در همون هفته یکی از بچه هام ایست قلبی کرد تا الان که سن بارداریم بالارفته دارم هرشب شیاف استفاده میکنم، بنظرتون وقتش نرسیده مصرف شیاف رو کم کم قطعش کنم یا کمش کنم؟
مثلا یه شب درمیون بذارم

67 پاسخ 594 بازدید


فشار اومدن ب دستگاه تناسلی

سلام دوستان یکی از اقواممون الان اخر هفته34 هست میگ ی یک ساعتی میشه زیر نافم خیلی درد میکنه ب دستگاه تناسلیم فشار میاره جوری ک نمیتونم سرپا وایسم میگ احساس میکنم الانه ک بچه دنیا بیاد تو رو خدا زودی بیاین بهم جواب بدین خیلی میترسه

51 پاسخ 483 بازدید