روش مصرف قرص واژینال نیستاتین و کوتریمازول
سلام دکترم برام دوتا قرص واژینال داده برای عفونت چجوری باید استفاده کنم همون جلو بزارم فقط؟؟؟؟
خونریزی در حین مصرف سیپروترون کامپاند
با سلام.من 40 روزه زایمان کردم سزارین.از 14روز پیش شروع کردم به خوردن قرص سیپروترون کامپاند.تا امروز ترشحاتم رگه های خیلی کم خونی داشت ولی امروز یکباره خون کامل ازم اومد وقتی دسشویی رفتم و هنوز هم همونجور ادامه داره فقط وقتی دسشویی میرم.با وجود خوردن قرص نباید خونریزی داشته باشم که.پس اون خون ریزی از چه چیزی هست؟
پوسته شدن سردخترم همراه باخارش شدید
سلام دکتر جان من دیروز سوال کردم در مورد پوسته شدن سر دخترم که الان یکسال و سه ماهه است وشما گفتین شامپوی کرمی ایروکس وصابون کرمی سیوند رواستفاده کنم ولی من فقط شامپو بدن کرمی ایروکس رو دیدم آیا این شامپو رواستفاده کنم موردی نداره وسوال دیگه ام این است میشه ازشامپوی ضدخارش هم استفاده کنم
تفسیر سونو ان تی
سلام اندازه نرمال nt چقدر باید باشه ؟ جواب سونو غربالگری اولم چطوره ؟
مسمومیت در بارداری چیکار کنم؟
سلام بچه ها من تا الان هیچ وقت بالا نمی آوردم فقط حالت تهوع از اذان صبح تا الان چند بار بالا آوردم خودم می دونم مسموم شدم چیکار کنم؟
خارش و خشکی لابیا
سلام
وقت بخیر
خانم دکتر من از وقتی باردار شدم قسمت لابیا بیرونی دستگاه تناسلیم خیلی میخاره و خیلی هم خشک شده
معمولا بعد از شیو با ژیلت که دیگه خیلی بدتر میشه
چ پمادی برای رفع مشکلم میتونم استفاده کنم؟؟
در ضمن ازمایش و کشت ادرارم مشکلی نداره،سوزش یا علامت خاصی هم ندارم کلا
عصاره قلم گوساله ، پروتیین گاوی هست؟؟؟
سلام خانوما من پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره البته این حساسیت در حد مدفوع بلغمی هست ولی چون یه کم هم رفلاکس داره من کلا هیچ لبنیاتی نمیخورم،شیرینی،مغذیجات هیچی نمیتونم بخورم،حالا شیرم دیگه خیلی بی رمقه میخواستم بپرسم اگه تو غذاهام عصاره قلم بریزم بازم همون پروتیین گاوی هست؟ کسی تجربه نداره؟
دلدرد بچه تازه بدنیا اومده
سلام خدمت دکتر محترم اوما
پسر من روز ۲۱ اردیبهشت دنیا اومد
از اون موقع تاحالا کلا ۳ بار ادرار کرده و هنگام ادرار خیلی اذیت میشه
مدفوع هاش به موقع ست وروزی ۴ تا پوشک رو پر میکنه ولی ادرار نمیکنه
یک مقدار کمی هم زردی داشت که فکر میکنم از اونموقع بیشتر شده و چشم راستش هم یک مقداری عفونت کرده که دکترش قطره داده اما خوبش نکرده
خیلی نگرانم تروخدا زودتر جوابم رو بدین
من چی کار باید بکنم
برای زردیش من عرق کاسنی و شیر خشت و دمنوش ترنجبین میخورم
راهکار تون چیه؟
خانم marzi m. k میشه یه لحظه بیای یه سوال دارم ازت؟
عزیزم یه جا خوندم نوشته بودی سن جنینت با سن بارداری خودت اختلاف داری. میشه بگی چطوری
آخه من شنبه هفته پیش میشد 11 اردیبهشت رفتم سونو دکتر سونو بهم گفت ساک حاملگی و کیسه زرده هست ولی جنین نیست.
باز دوباره دیروز که رفتم گفت جنین و ساک و کیسه زرده هست.ینی خداروشکر جنینم تشکیل شده بود و گفت 6 هفته و 1 روزشه.
حالا امکان داره چون جنین دیر تشکیل شده قلبش هم دیر تشکیل بشه. چون 6 هفته است
بعد اختلاف سن بارداری با سن جنینم میشه 3 هفته ینی دکتر گفت طبق پریودیم من 9 هفتمه ولی جنینم 6 هغته
میشه راهنمایی کنین. ممنون
اقدام به بارداری وامدن شیر از سینه
سلام من یک سالی میشه که اقدام به بارداری کردم ولی نتیجه نگرفتم واینکه من وقتی سینه هام رو فشار میدم مقداری شیر شبیه اغوز میاد بیرون وچون الان بچه هام هم بزرگ هستن وشیرم حدود پنج سال پیش خشک شد واومدن این شیر از سینه هام میتونه نشانه چی باشه ایا میشه علت نتیجه نگرفتنم این باشه ایا خطر ناکه
سلام خانمااونایی که نوزادداریدبیاید
خانماپسرم جیش کردنی(لولو)انقدزورمیده به خودش،بی قراری میکنه،نق میزنه
ولی وقتی لولوکرددیگ راحت میشه ساکت میشه
ازچیه یعنی؟تجربه دارید؟
سلام عزیزان حالتون خوبه
شما چه موقعه قطره آد رو به بچه هاتون میدین
عناب و کاسنی در بارداری
سلام مانانای جدید و قدیم😚😚کیا تو بارداری عناب و کاسنی خوردن؟ ضرر نداره؟ زایمان زودرس میاره؟🌹🌹
ترسیدن در بارداری و تاثیرش روی بچه
سلام خانوما من امروز ترسیدم میگم خدایی نکرده اتفاقی نیوفته برای بچم؟۳۷هفته و۴روزمه
از همون موقع ترس تاالان تکوناشم حس میکنم ولی باز نگرانشم
بارداری بعد از خارج رحمی با یه لوله
سلام خدمت دکتر خوب اوما ودوستان
من شهریور ماه بخاطر خارج رحمی لوله سمت راستم رو از دست دادم الان سه چهار ماهه اقدامم باز ولی هر دفعه باز تخمدان سمت راستم فولی خوب داره وسمت چپ فولیکول غالب ندارم
دکترم گفته ای وی اف کن
ولی هزینه اش زیاده
به نظرتون با یه لوله باردار میشم
واینکه حتما باید سمت چپم فولیکول خوب داشته باشه تا باردار بشم
فکرم خیلی درگیره وناراحتم
تفسیر ازمایش عدم پریودی خانم 34ساله
سلام دکترعزبزم. خواهرم 34سالشه الان 1سال هست پریود نمیشه با دارو میشه قبلا مشکل ینداشتن ومنظم بود الان این ازمایش ها و رو انجام داذن لطفا بگین مشکلش چیه؟ چیکارباید بکنه
سلام ب اومایی های عزیز
پسرم نفخ شکم داره و خیلی اذیت میشه زور میزنه پاهاشو جمع میکنه دکترم رفتم دارو داده زیاد تاثیری نداره چی خوبه بهش بدم بهتر بشه؟؟؟؟و اینکه من قطره پدی لاکت میدم سه چهار قطره کامل دادم بهش تموم شده اگه دیگه هم قطره بگیرم براش ضرر نداره؟؟
خراشیدگی ناحیه پرینه در زایمان طبیعی
سلام دکتر اوما و دوستان من زایمانم طبیعی بوده و یه خراشیدگی کوچک در ناحیه پرینه دارم که برام بخیه نزدن گفتن رعایت کن البته درد ندارم و اذیت نیستم ولی میترسم جوش نخوره
کمر درد شدید هفته ۳۴
استخون بالای باسنمه.ب سختی کارامو میکنم به دکترمم دسترسی ندارم تا شنبه.پمادی هست بزنم خوب شه؟درد پریود نیستا استخون درده
واکسن ۶ ماهگی دیر بشه عیب داره؟
واکسن ۶ ماهگی دخترمون اگه یک هفته دیرتر بزنم عیب نداره؟
چون الان شهر خودمون نیستم




