Ooma

روش مصرف قرص واژینال نیستاتین و کوتریمازول

سلام دکترم برام دوتا قرص واژینال داده برای عفونت چجوری باید استفاده کنم همون جلو بزارم فقط؟؟؟؟

13 پاسخ 570 بازدید


خونریزی در حین مصرف سیپروترون کامپاند

با سلام.من 40 روزه زایمان کردم سزارین.از 14روز پیش شروع کردم به خوردن قرص سیپروترون کامپاند.تا امروز ترشحاتم رگه های خیلی کم خونی داشت ولی امروز یکباره خون کامل ازم اومد وقتی دسشویی رفتم و هنوز هم همونجور ادامه داره فقط وقتی دسشویی میرم.با وجود خوردن قرص نباید خونریزی داشته باشم که.پس اون خون ریزی از چه چیزی هست؟

2 پاسخ 445 بازدید


پوسته شدن سردخترم همراه باخارش شدید

سلام دکتر جان من دیروز سوال کردم در مورد پوسته شدن سر دخترم که الان یکسال و سه ماهه است وشما گفتین شامپوی کرمی ایروکس وصابون کرمی سیوند رواستفاده کنم ولی من فقط شامپو بدن کرمی ایروکس رو دیدم آیا این شامپو رواستفاده کنم موردی نداره وسوال دیگه ام این است میشه ازشامپوی ضدخارش هم استفاده کنم

9 پاسخ 446 بازدید


تفسیر سونو ان تی

سلام اندازه نرمال nt چقدر باید باشه ؟ جواب سونو غربالگری اولم چطوره ؟

10 پاسخ 793 بازدید


مسمومیت در بارداری چیکار کنم؟

سلام بچه ها من تا الان هیچ وقت بالا نمی آوردم فقط حالت تهوع از اذان صبح تا الان چند بار بالا آوردم خودم می دونم مسموم شدم چیکار کنم؟

9 پاسخ 593 بازدید


خارش و خشکی لابیا

سلام
وقت بخیر
خانم دکتر من از وقتی باردار شدم قسمت لابیا بیرونی دستگاه تناسلیم خیلی میخاره و خیلی هم خشک شده
معمولا بعد از شیو با ژیلت که دیگه خیلی بدتر میشه
چ پمادی برای رفع مشکلم میتونم استفاده کنم؟؟
در ضمن ازمایش و کشت ادرارم مشکلی نداره،سوزش یا علامت خاصی هم ندارم کلا

2 پاسخ 455 بازدید


عصاره قلم گوساله ، پروتیین گاوی هست؟؟؟

سلام خانوما من پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره البته این حساسیت در حد مدفوع بلغمی هست ولی چون یه کم هم رفلاکس داره من کلا هیچ لبنیاتی نمیخورم،شیرینی،مغذیجات هیچی نمیتونم بخورم،حالا شیرم دیگه خیلی بی رمقه میخواستم بپرسم اگه تو غذاهام عصاره قلم بریزم بازم همون پروتیین گاوی هست؟ کسی تجربه نداره؟

7 پاسخ 372 بازدید


دلدرد بچه تازه بدنیا اومده

سلام خدمت دکتر محترم اوما
پسر من روز ۲۱ اردیبهشت دنیا اومد
از اون موقع تاحالا کلا ۳ بار ادرار کرده و هنگام ادرار خیلی اذیت میشه
مدفوع هاش به موقع ست وروزی ۴ تا پوشک رو پر میکنه ولی ادرار نمیکنه
یک مقدار کمی هم زردی داشت که فکر میکنم از اونموقع بیشتر شده و چشم راستش هم یک مقداری عفونت کرده که دکترش قطره داده اما خوبش نکرده
خیلی نگرانم تروخدا زودتر جوابم رو بدین
من چی کار باید بکنم
برای زردیش من عرق کاسنی و شیر خشت و دمنوش ترنجبین میخورم
راهکار تون چیه؟

17 پاسخ 504 بازدید


خانم marzi m. k میشه یه لحظه بیای یه سوال دارم ازت؟

عزیزم یه جا خوندم نوشته بودی سن جنینت با سن بارداری خودت اختلاف داری. میشه بگی چطوری
آخه من شنبه هفته پیش میشد 11 اردیبهشت رفتم سونو دکتر سونو بهم گفت ساک حاملگی و کیسه زرده هست ولی جنین نیست.
باز دوباره دیروز که رفتم گفت جنین و ساک و کیسه زرده هست.ینی خداروشکر جنینم تشکیل شده بود و گفت 6 هفته و 1 روزشه.
حالا امکان داره چون جنین دیر تشکیل شده قلبش هم دیر تشکیل بشه. چون 6 هفته است
بعد اختلاف سن بارداری با سن جنینم میشه 3 هفته ینی دکتر گفت طبق پریودیم من 9 هفتمه ولی جنینم 6 هغته
میشه راهنمایی کنین. ممنون

324 پاسخ 667 بازدید


اقدام به بارداری وامدن شیر از سینه

سلام من یک سالی میشه که اقدام به بارداری کردم ولی نتیجه نگرفتم واینکه من وقتی سینه هام رو فشار میدم مقداری شیر شبیه اغوز میاد بیرون وچون الان بچه هام هم بزرگ هستن وشیرم حدود پنج سال پیش خشک شد واومدن این شیر از سینه هام میتونه نشانه چی باشه ایا میشه علت نتیجه نگرفتنم این باشه ایا خطر ناکه

22 پاسخ 605 بازدید


سلام خانمااونایی که نوزادداریدبیاید

خانماپسرم جیش کردنی(لولو)انقدزورمیده به خودش،بی قراری میکنه،نق میزنه
ولی وقتی لولوکرددیگ راحت میشه ساکت میشه
ازچیه یعنی؟تجربه دارید؟

59 پاسخ 568 بازدید


سلام عزیزان حالتون خوبه

شما چه موقعه قطره آد رو به بچه هاتون میدین

9 پاسخ 320 بازدید


عناب و کاسنی در بارداری

سلام مانانای جدید و قدیم😚😚کیا تو بارداری عناب و کاسنی خوردن؟ ضرر نداره؟ زایمان زودرس میاره؟🌹🌹

17 پاسخ 1,152 بازدید


ترسیدن در بارداری و تاثیرش روی بچه

سلام خانوما من امروز ترسیدم میگم خدایی نکرده اتفاقی نیوفته برای بچم؟۳۷هفته و۴روزمه
از همون موقع ترس تاالان تکوناشم حس میکنم ولی باز نگرانشم

7 پاسخ 701 بازدید


بارداری بعد از خارج رحمی با یه لوله

سلام خدمت دکتر خوب اوما ودوستان
من شهریور ماه بخاطر خارج رحمی لوله سمت راستم رو از دست دادم الان سه چهار ماهه اقدامم باز ولی هر دفعه باز تخمدان سمت راستم فولی خوب داره وسمت چپ فولیکول غالب ندارم
دکترم گفته ای وی اف کن
ولی هزینه اش زیاده
به نظرتون با یه لوله باردار میشم
واینکه حتما باید سمت چپم فولیکول خوب داشته باشه تا باردار بشم
فکرم خیلی درگیره وناراحتم

18 پاسخ 1,718 بازدید


تفسیر ازمایش عدم پریودی خانم 34ساله

سلام دکترعزبزم. خواهرم 34سالشه الان 1سال هست پریود نمیشه با دارو میشه قبلا مشکل ینداشتن ومنظم بود الان این ازمایش ها و رو انجام داذن لطفا بگین مشکلش چیه؟ چیکارباید بکنه

30 پاسخ 410 بازدید


سلام ب اومایی های عزیز

پسرم نفخ شکم داره و خیلی اذیت میشه زور میزنه پاهاشو جمع میکنه دکترم رفتم دارو داده زیاد تاثیری نداره چی خوبه بهش بدم بهتر بشه؟؟؟؟و اینکه من قطره پدی لاکت میدم سه چهار قطره کامل دادم بهش تموم شده اگه دیگه هم قطره بگیرم براش ضرر نداره؟؟

6 پاسخ 330 بازدید


خراشیدگی ناحیه پرینه در زایمان طبیعی

سلام دکتر اوما و دوستان من زایمانم طبیعی بوده و یه خراشیدگی کوچک در ناحیه پرینه دارم که برام بخیه نزدن گفتن رعایت کن البته درد ندارم و اذیت نیستم ولی میترسم جوش نخوره

17 پاسخ 1,246 بازدید


کمر درد شدید هفته ۳۴

استخون بالای باسنمه.ب سختی کارامو میکنم به دکترمم دسترسی ندارم تا شنبه.پمادی هست بزنم خوب شه؟درد پریود نیستا استخون درده

80 پاسخ 342 بازدید


واکسن ۶ ماهگی دیر بشه عیب داره؟


واکسن ۶ ماهگی دخترمون اگه یک هفته دیرتر بزنم عیب نداره؟
چون الان شهر خودمون نیستم

25 پاسخ 1,427 بازدید