Ooma

پزشک اوما میشه لطفا ازمایش من رو چک کنید

در رابطه با انتی بادی سرخچه خیلی نگرانم مشکلی داره؟

5 پاسخ 330 بازدید


زیاد بالااوردن نوزاد

باسلام....عزیزان پسر من دوماهشه چند روزی هس ک هرچی شیر میخوره همشو بالا میاره شاید بیشتر از ده بار در روز بالا میاره با این اروغش هم میگیرم ولی بازم بعدش بالا میاره دیگ خستم کرده ..خواهشا راهنمایی کنین اگ نیازه ببرشم پیش متخصص؟؟؟؟

6 پاسخ 359 بازدید


درد کف پا در بارداری

سلام خانوم دکتر عزیز لطفا جواب بدین🙏
وسلام خانومای عزیزلطفا اگ اطلاع دارین کمک کنید
من الان نوزده هفته وپنج روزمه کف پام شدید دردمیکنه مث گرفتگی عضلات ی همچین دردیه ،سرکار میرم و راه زیاد میرم روزایی ک بیشتر راه میرم بیستر میشه بعصی روزا کمتر ،خونمم بیشت جاهاش فرش داره کمتر سرامیکه ،نمیدونم باید چیکارکنم یکوچولوپاهامم ورم کرده،وزنمم شیش کیلو زیادشده الان ۷۸ هستم ممکنه از وزن زیادم باشه؟یا ازچیز دیگس؟فعلا نمیتونم برم پیش دکترم،بنطرتون باید سریع پیگیری کنم؟کسی شبیه من بوده عایا ؟

22 پاسخ 372 بازدید


درد شکم و احتمال اپاندیس در بارداری

ببخشید میشه سوال دوستمو جواب بدین=سلام من ۱۲ هفته و پنج روز باردارم.سونو ان تی و خون جوابش نرمال بود.از دیشب ی قولنج و دل پیچه و شکم درد بالای ناف تا معده و کلا اون اطراف شدید داشتم الان بهتر شده ولی وختی دست میکشم تو اون قسمت ها یا میخندم یا سرفه میکنم یا مخوام بلند شم درد میکنه . از صبح هم درد سمت تخمدان راست داشتم فقط وقتی دست میزدم یا از جام بلند میشدم.(اینم بگم یک کیست ۵ سانتی طرف راست هم دارم)
دکتر با سونو مطب گف بچه خوبه و برام این ازمایش هارو نوشت و دادم و گفت احتمال اپاندیس هستو ب جراح عمومی نشون بدم. میخواستم نظر شمارو بدونم.اخه من بیشتر بخاطر دل پیچه رفتم و اپاندیس در اومد.بنظرتون امکان داره عفونت روده ای گرفته باشم بخاطر همون روده و معده و اینا درد کنه؟قبلا یبار این دردو بعد جراحی شکمی بره کیست تجربه کرده بودم ک فک میکردم بخاطر سردی بیمارستان بود

8 پاسخ 488 بازدید


دیده نشدن ساک بارداری

سلام طبق این نرم افزار من امروز پنج هفته و 6 روزم هست، و10 روزه که عقب انداختم، امروز برای سونو رفتم ولی ساک بارداری دیده نشده، 4 روز که عقب انداخته بودم بی‌بی چک مثبت شده بود، امروز گفت هیچی از ساک دیده نمیشه در ضمن یه کیست عادی هم سمت چپ تخمدان هستش، ممکنه باردار نباشم؟ ساک بارداری تا کی مشخص میشه ؟اگه این باردار باشم این کیست مشکلی ایجاد نمیکنه؟

21 پاسخ 699 بازدید


بیخوابی و گریه شبانه

سلام دوستان
من واقعاً مستأصل شدم. اگر میتونین کمک کنین.پسر من کولیک داره، دکتر بهش پدی لاکت و کولیکز و اینفاکول داده. روزها حالش خیلی خوبه و خیلی هم می‌خوابه، خوش اخلاقه و اذیت نمیکنه. شبها ولی انگار جن زده میشه، فقط گریه میکنه، باید بغل کنیم بگردونیمش. برا خوابیدن مقاومت میکنه. وقتی سینه مو میذاره تو دهنش دو سه تا میک میزنه بعد شروع میکنه به غر غر و بعدش جیغ. اصلا نمیفهمم چه اتفاقی براش میفته‌. اگر تجربه مشابه داشتین لطفا راهنمایی کنید.

43 پاسخ 765 بازدید


عکس رنگی گرفتم لطفا تفسیرش کنيد

سوالمو پرسیدم

18 پاسخ 486 بازدید


پریود شدن بعد از زایمان

سلام خانم دکتر.خسته نباشید
من ۳ ماهه زایمان کردم( سزارین) ، دوماه بعد زایمان در تاریخ ۱۹ فروردین پریود شدم، ۴روز پاک شدم و دوباره پریود شدم و همچنان پریودم، یعنی الان ۳۰ روز هست که پریود هستم.خونریزیم هم مثل پریود هست متوسط.ایا مشکلی هست؟؟ برم دکتر؟؟ کی پریودم تنظیم میشه؟ درضمن بنده شیر دهی ندارم و بچه هام شیرخشک میخورن.

12 پاسخ 382 بازدید


درد تخمدان سمت چپ به علت کیست فولیکولی

سلام
من این ماه از سوم پریودی تا ده شب قرص لتروزول خوردم کیست شد الان خیلی درد دارم ممکنه کیست پاره شده اگه پاره شده باشه. خطرناکه ؟

22 پاسخ 419 بازدید


انتخاب شیر مناسب برای نوزاد

سلام.تو رو خدا جواب بدین دارم دیوونه میشم. پسرم شیر ببلاک آپتامیل سوپرامیل بیومیل پلاس هیچ کدوم رو نمیخوره. هر ۴ ساعت به زور ۶۰ تا میخوره. کسی اینجا شیر تروویتال استفاده کرده؟ جواب بدین خواهشا. پزشک اوما باید چیکار کنم؟

26 پاسخ 506 بازدید


خوردن دمنوش در بارداری

سلام دوستان
آیا خوردن دمنوش زنجبیل و گل‌گاوزبان ضرر داره؟؟؟

28 پاسخ 635 بازدید


جوش های ریز روی صورت نوزاد دختر

سلام پزشک اوما و دوستان
روی صورت دخترم ازدیروز اینجوری جوشای ریز زده رولپش نزدیک به دهنشه و روی چونه ش ازچی میتونه باشه خیلی نگرانم پماد هیدروکورتیزون و ثمین ۳درصدم زدم نرفت چیکار باید کنم 😰

11 پاسخ 950 بازدید


سرفه شدید و تنگی نفس در بارداری

سلام خانوم دکتر و دوستان،خواهر شوهرم 5ماهه بارداره،از اول بارداری سرفه های شدید و تنگی نفس داره،آزمایش کرونا و اینام داده منفی هستش،کلافه شده،دکترم رفته گفتن احتمالا آلرژی بارداریه،میخواستم بپرسم چیکار باید بکنه ک سرفه هاش کمتر بشه و آرومتر بشه؟مثلا شبا تا صبح ی بند سرفه میکنه،حتی بهش اسپری هم دادن

6 پاسخ 400 بازدید


شیردادن نوزاد و قطره دلدرد

سلام میخواستم ببینم ضروریه ک نصف شب بچه رو بیدار کنم شیر بدم اخه خواب الود ک باشه سینه رو نمیگیره اگه شیرش ندم قندش نمیفته؟
و بعد برا دلدرد این قطره رو از دازوخونه گرفتم میخواستم ببینم‌میتونم بهش بدم
اخه تو این ویروس و مریضی دیگه میترسم برا دلدرد هم ببرمش دکتر از وقتی ب دنیا اومده برا هرچیزی سریع بردمش دکتر

14 پاسخ 453 بازدید


با یک سینه شیر میدم

سلام دوستان عزیزم من ۵ ماهه ک تک سینه ای شدم
توواین مدت عمل جراحی داشتم و درگیر کلیه ام بودم نتونستم این مشکل رو حل کنم و پسرم فقط از سینه راستم شیر میخوره
سینه چپم رو که فشار میدم ازش قطره قطره میاد.
خواستم ببینم این شیر فاسده؟ و اینکه ممکنه دوباره از سینه ام شیر بیاد؟؟

17 پاسخ 442 بازدید


سردی دست و پا در واکسن شش ماهگی

سلام مامانها
امروز واکسن شش ماهگی پسرم و زدم اومدیم خونه بهش استامینوفن دادم بهداشت گفت هر ۴ ساعت بهش استامینوفن بده،بعد ۴ ساعت میبینم دست و پاهاش سرده زیر بغلش و گرفتم ۳۵.۶ بود ، دیگه استامینوفن ندم؟ بعد دمای زیر بغل و باید به اضافه ۰.۵ کنم؟

19 پاسخ 481 بازدید


بررسی سونو ۳۲ هفته

سلام.من دو هفته پیش سونو دادم وزن جنین۱۲۰۰بود و طول سرویکس ۴۲..بعد ۱۵ روز طول سرویکس شده۲۸ و عرض سرویکس ۲۸ با وزن ۱۶۰۰
سوال من اینه
۱: عرض سرویکس میشه همون اندازه دهانه رحمم که باز شده؟
۲:طول سرویکس خیلی کم نشده؟
۳:چهارصد گرم کم نبوده برا دو هفته؟

44 پاسخ 530 بازدید


چند هفته باید برای تشخیص چسبندگی جفت سونو داپلر بدم؟

پزشک اوما و خانومایی که این سونو رو بعد سز اول انجام دادن چند هفتگی انجام دادین؟
نتیجه چی بود؟
دکترم نگرانم کرده میترسم چسبندگی داشته باشه آخه جفتم قدامیه
دکترم گفت 28 هفته بیا الان دکترمو عوض کردم که خودش دکتر زایمان پرخطر و پریناتولوژیسته (نمیدونم اصطلاحشو درست نوشتم یانه) و خودش سونو میکنه حالا به نظرتون چند هفته برم؟

10 پاسخ 529 بازدید


علت دست درد چیه🤔

سلام مدتی هس دست همسرم قسمت بازو و ساعدش درد میکنه به طوری که بالا نمیتونه ببره علتش چیه و چه دکتری باید بریم؟

13 پاسخ 333 بازدید


ترشحات سبز شفاف بدون بو

سلام وقتتون بخیر
تقریبا یک هفتس هر بار بعد از دسشویی که خودمو میشورمو میخوام خشک کنم ازم یه ترشحات سبز شفاف میاد که روی دستمال مشخصه و اصلا بو نداره . سوزش و خارش هم ندارم . ولی چون میگن ترشحات سبز نشونه عفونت هست نگران شدم . من لباس زیرمو هم ۳، ۴ بار در روز عوض میکنم و از پد روزانه استفاده می کنم چون ترشحات مثل آب همش دارم که فقط لباس زیرمو خیس میکنه و رنگی نیست. ولی این ترشحات سبز رو فقط هر وقت خودمو با دستمال خشک کردم رو دستمال میریزه و میبینم . علت این ترشحات چیه و باید چیکار کنم ؟

12 پاسخ 571 بازدید