خوردن مربا هویج در بارداری
۳۵ هفتمه . ضرر داره ؟ تا الان نخوردم خیلی دلم میخاد با یذره کره بخورم 😢
کیست بارتولن در بارداری
سلام
من پارسال سمت چپ واژنم کیست بارتولن زد که خیلی خیلی دردناک بود اصلا نمیتونستم نه راه برم و نه بشینم و نه حتی بخوابم..
عمل کردم و دکترم گفت کلا غده ی بارتولن سمت چپ رو برداشتن..
اما از وقتی باردار شدم سمت راستم هم کیست بارتولن زده، روز به روز بزرگتر میشه
از دیروز دردناک شده ولی نه زیاد..
سوالم اینه الان که باردارم چکار باید بکنم؟ عمل کردن که سخته و در بارداری نمیشه..
تروخدا خانم دکتر یه راه حلی بهم بدین..
خانم دکتر پمادی چیزی نیست بزنم بهش؟؟
تفسیر سونوی انومالی و ضرورت انجام تست آمینو سنتز
سلام .خسته نباشید این جواب سونوی خواهرمه امروز رفته سونو دکتر سونو گفته تیغه بینیش کوتاهه مشکوک ب سندروم دانه آئورتشم سمت راسته ک اینم خودش نشونه سندروم دان بودنه بهش گفته ک امینو بده جوابو ب دکتر خودش نشون داده دکترش گفته لازمنیس اما اگه میخای خیالت راحت شه برو پیش متخصص بااون مشورت کن حالا براونم وقت گرفته چن روز دیگست.خیلی استرس داریم میشه شماهم نظرتونو بدین ممکنه اشتباه سونوگرافی باشه😭😭😭😭😭
کار در منزل برای. خانومایی ک انجام میدن
سلام بچا میخام کار درمنزل انجام بدم شامل تایپستو پخش بنر تو دایرکتا
کسی انجام داده؟؟
مامانایی که بچه ۹ماهه دارن بیان باهم باشیم
بیایید سوالامونو بپرسیم دقیقا ۹ماهه دارهابیان تو 😍
افسردگی بعد از زایمان
سلام دوستان میگم همه خانوما بعد زایمانشون افسرده میشن؟ علتش چیه؟ خیلی میترسم میگم بعد زایمانم افسردگی نگیرم. کسایی ک گرفتن چطوری خوب شدن یعنی باید چیکار کنیم ک کمتر دچارش بشیم. بقیه هم توی بهبودش نقش داری. اگ میشه بیاید صحبت کنیم راجبش
قرص آهن در بارداری
مامانای گل من دکتر قرص مکمل بهم داده و توش اهن داره اما قرص اهن جدا نداده؟ایا نیاز جدا قرص اهن بخورم. خیلی کسل و افسردم و دست و پامم از خواب بیدار میشم خواب میره
خانوم دکتر تفسیر سونو واژینال لطفا
میشه نگاه کنین ببین چجوریه جوابش؟روز ۱۲ سیکل
قند بالای حد نرمال در بارداری
سلام خانوما میخواستم بدونم کسی بوده که از اول بارداری قندش بالاتر از حد نرمال بوده و برای جلوگیری از دیابت بارداری بهش قرص داده باشن و اوکی شده باشه؟
قنده من ۱۰۵ هرکار میکنم تکون نمیخوره
کیا هفته چهلم بارداری هستن
سلام دوستان خوبین.کیا هفته چهلمن و درد ندارن من دیگه کلافم باید چیکار کنم.بنظرتون طبیعی سخته زایمان کنم؟؟
چشمم خون توشه و میخواره
سلام دکتر عزیز و دوستهای گلم سه روزه چشمم خون توشه و میخواره چیکارش کنم
بیبی چک منفی شد
سلام دوستای گلم من امروز صبح نرسیدم برم ازمایش بدم قرار شد عصری برم ولی دوباره بیبی چک زدم البته صبح با ادار اول صبح نزدم الان زدم ولی بیبی چکم منفی شد ضدحال خوردم بنظرتون دلیلش چیه؟ 😔
قرص دگزامتازون جهت بارداری کسی استفاده کرده
سلام پزشک اوما و دوستای عزیز دکترم از اول سیکل روزی دو میلی گرم دگزا متازون نوشته بود الان اون تعدادی که نسخه کرده بود تموم شده باید بگیرم و تا پایان سیکل بخورم یا از ۲۰ سیکل به بعد دیگه نمیخواد ، چیزی هم بهم نگفت؟
قرمزی آلت تناسلی پسرم +عکس
سلام دکتر و دوستان میشه بیاید ببینید چرا اینطوری شده امروز ک پوشکشو باز کردم متوجه شدم ک جای ختنش قرمز شده(وقتی ک ۴۰ روزش تموم شده ختنش کردیم)الان چی بزنم خوب شه خیلی نگرانشم انگار درد داره نمیزاره پماد بزنم😔🥺
دکتر زنان خوب درتهران کیست؟؟
باسلام من دراقدام ب بارداری هستم
میخواستم ببینم کدوم دکتر زنان خوب و خوش برخورد و کارش خوب باشه توتهران معرفی کنین ممنون
با ریزش موهام چکار کنم دارم کچل میشم😭😭😭
سلام دکتر جان و دوستان اومایی
الان ۲ ماهه پسرم شیر خشکی شده ۲ماه پیشم کرونا گرفتم از ۴ ماهگی موهام ریزش شدید پیدا کرد و کرونا هم بدترش کرد
الانم اصلا قطع نمیشه زینک و hairvit میخورم موهام خیلی کم شده افسرده شدم چکار کنم چی جواب میده؟؟؟
علت خشک بودن صورت نوزاد
با سلام بچه من سه ماهشه صورتش خشک و قرمز و دونه ریز میزنه علتش چیه؟ چ پماد یا داروی مصرف کنم
مکمل های قبل از بارداری
سلام پزشک محترم اوما و دوستای گلم
لطفا بهم بگین این دارو و مکمل ها چ مواقعی بهتره استفاده کنم؟ و کسی بوده استفاده کرده باشه و نتیجه بگیره؟
حاله سفید رو مردمک چشم نوزاد
سلام
من پسرم نزدیک ۲ ماهش هست از اول دنیا اومدن بالای مردمک چشمش یکم سفیده انگاری سفیدی چشمش یکم اومده رو مردمک هر دو چشمش میخواستم بدونم طببعیه؟
سلام من هفته ۵بارداری ام عفونت دارم
چیکارکنم ترشحام زردابکی بعضی وقتایکم بومیده دکترمم میترونیدازول داده ک میگن ۳ماه اول ضررداره حالاچه دارویی مجازه




