Ooma

خوردن مربا هویج در بارداری

۳۵ هفتمه . ضرر داره ؟ تا الان نخوردم خیلی دلم میخاد با یذره کره بخورم 😢

15 پاسخ 523 بازدید


کیست بارتولن در بارداری

سلام
من پارسال سمت چپ واژنم کیست بارتولن زد که خیلی خیلی دردناک بود اصلا نمیتونستم نه راه برم و‌ نه بشینم و نه حتی بخوابم..
عمل کردم و دکترم گفت کلا غده ی بارتولن سمت چپ رو برداشتن..
اما از وقتی باردار شدم سمت راستم هم کیست بارتولن زده، روز به روز بزرگتر میشه
از دیروز دردناک شده ولی نه زیاد..
سوالم اینه الان که باردارم چکار باید بکنم؟ عمل کردن که سخته و‌ در بارداری نمیشه..
تروخدا خانم دکتر یه راه حلی بهم بدین..
خانم دکتر پمادی چیزی نیست بزنم بهش؟؟

26 پاسخ 423 بازدید


تفسیر سونوی انومالی و ضرورت انجام تست آمینو سنتز

سلام .خسته نباشید این جواب سونوی خواهرمه امروز رفته سونو دکتر سونو گفته تیغه بینیش کوتاهه مشکوک ب سندروم دانه آئورتشم سمت راسته ک اینم خودش نشونه سندروم دان بودنه بهش گفته ک امینو بده جوابو ب دکتر خودش نشون داده دکترش گفته لازم‌نیس اما اگه میخای خیالت راحت شه برو پیش متخصص بااون مشورت کن حالا براونم وقت گرفته چن روز دیگست.خیلی استرس داریم میشه شماهم نظرتونو بدین ممکنه اشتباه سونوگرافی باشه😭😭😭😭😭

11 پاسخ 510 بازدید


کار در منزل برای. خانومایی ک انجام میدن

سلام بچا میخام کار درمنزل انجام بدم شامل تایپستو پخش بنر تو دایرکتا
کسی انجام داده؟؟

12 پاسخ 639 بازدید


مامانایی که بچه ۹ماهه دارن بیان باهم باشیم

بیایید سوالامونو بپرسیم دقیقا ۹ماهه دارهابیان تو 😍

48 پاسخ 1,472 بازدید


افسردگی بعد از زایمان

سلام دوستان میگم همه خانوما بعد زایمانشون افسرده میشن؟ علتش چیه؟ خیلی میترسم میگم بعد زایمانم افسردگی نگیرم. کسایی ک گرفتن چطوری خوب شدن یعنی باید چیکار کنیم ک کمتر دچارش بشیم. بقیه هم توی بهبودش نقش داری. اگ میشه بیاید صحبت کنیم راجبش

53 پاسخ 481 بازدید


قرص آهن در بارداری

مامانای گل من دکتر قرص مکمل بهم داده و توش اهن داره اما قرص اهن جدا نداده؟ایا نیاز جدا قرص اهن بخورم. خیلی کسل و افسردم و دست و پامم از خواب بیدار میشم خواب میره

16 پاسخ 412 بازدید


خانوم دکتر تفسیر سونو واژینال لطفا

میشه نگاه کنین ببین چجوریه جوابش؟روز ۱۲ سیکل

30 پاسخ 742 بازدید


قند بالای حد نرمال در بارداری

سلام خانوما میخواستم بدونم کسی بوده که از اول بارداری قندش بالاتر از حد نرمال بوده و برای جلوگیری از دیابت بارداری بهش قرص داده باشن و اوکی شده باشه؟
قنده من ۱۰۵ هرکار میکنم تکون نمیخوره

12 پاسخ 393 بازدید


کیا هفته چهلم بارداری هستن

سلام دوستان خوبین.کیا هفته چهلمن و درد ندارن من دیگه کلافم باید چیکار کنم.بنظرتون طبیعی سخته زایمان کنم؟؟

10 پاسخ 655 بازدید


چشمم خون توشه و میخواره

سلام دکتر عزیز و دوستهای گلم سه روزه چشمم خون توشه و میخواره چیکارش کنم

15 پاسخ 594 بازدید


بیبی چک منفی شد

سلام دوستای گلم من امروز صبح نرسیدم برم ازمایش بدم قرار شد عصری برم ولی دوباره بیبی چک زدم البته صبح با ادار اول صبح نزدم الان زدم ولی بیبی چکم منفی شد ضدحال خوردم بنظرتون دلیلش چیه؟ 😔

80 پاسخ 1,342 بازدید


قرص دگزامتازون جهت بارداری کسی استفاده کرده

سلام پزشک اوما و دوستای عزیز دکترم از اول سیکل روزی دو میلی گرم دگزا متازون نوشته بود الان اون تعدادی که نسخه کرده بود تموم شده باید بگیرم و تا پایان سیکل بخورم یا از ۲۰ سیکل به بعد دیگه نمی‌خواد ، چیزی هم بهم نگفت؟

10 پاسخ 937 بازدید


قرمزی آلت تناسلی پسرم +عکس

سلام دکتر و دوستان میشه بیاید ببینید چرا اینطوری شده امروز ک پوشکشو باز کردم متوجه شدم ک جای ختنش قرمز شده(وقتی ک ۴۰ روزش تموم شده ختنش کردیم)الان چی بزنم خوب شه خیلی نگرانشم انگار درد داره نمیزاره پماد بزنم😔🥺

44 پاسخ 1,518 بازدید


دکتر زنان خوب درتهران کیست؟؟

باسلام من دراقدام ب بارداری هستم
میخواستم ببینم کدوم دکتر زنان خوب و خوش برخورد و کارش خوب باشه توتهران معرفی کنین ممنون

15 پاسخ 397 بازدید


با ریزش موهام چکار کنم دارم کچل میشم😭😭😭

سلام دکتر جان و دوستان اومایی
الان ۲ ماهه پسرم شیر خشکی شده ‌۲ماه پیشم کرونا گرفتم از ۴ ماهگی موهام ریزش شدید پیدا کرد و کرونا هم بدترش کرد
الانم اصلا قطع نمیشه زینک و hairvit میخورم موهام خیلی کم شده افسرده شدم چکار کنم چی جواب میده؟؟؟

10 پاسخ 1,032 بازدید


علت خشک بودن صورت نوزاد

با سلام بچه من سه ماهشه صورتش خشک و قرمز و دونه ریز میزنه علتش چیه؟ چ پماد یا داروی مصرف کنم

25 پاسخ 670 بازدید


مکمل های قبل از بارداری

سلام پزشک محترم اوما و دوستای گلم
لطفا بهم بگین این دارو و مکمل ها چ مواقعی بهتره استفاده‌ کنم؟ و کسی بوده استفاده کرده باشه و نتیجه بگیره؟

12 پاسخ 446 بازدید


حاله سفید رو مردمک چشم نوزاد

سلام
من پسرم نزدیک ۲ ماهش هست از اول دنیا اومدن بالای مردمک چشمش یکم سفیده انگاری سفیدی چشمش یکم اومده رو مردمک هر دو چشمش میخواستم بدونم طببعیه؟

14 پاسخ 460 بازدید


سلام من هفته ۵بارداری ام عفونت دارم

چیکارکنم ترشحام زردابکی بعضی وقتایکم بومیده دکترمم میترونیدازول داده ک میگن ۳ماه اول ضررداره حالاچه دارویی مجازه

104 پاسخ 536 بازدید