Ooma

خانومایی که ای یو ای با تعیین جنسیت کردن بیان جواب بدین

سلام دوستان دکتر به من گفته ای یو ای میتونم انجام بدم حالا سوال من اینه چند تا نطفه کاشته میشه در یک مرحله واینکه کسی بوده با ای یو ای تعیین جنسیتم کرده باشه ونتیجه هم گرفته باشه تورو خدا جواب بدین اگه احتمالش بالاست برم انجام بدم

69 پاسخ 6,437 بازدید


آزمایش انومالی هفته نوزده

سلام میشه آزمایش منو نگاه کنید

17 پاسخ 421 بازدید


سلام بررسی وضعیت و تفسیر سونو و نشان دادن پولیپ

سلام خواهر من عادت ماهیانش کلا بهم ریخته به طوری که دو هفته بیشتر درگیر خونریزیه رفته سونو داده میشه لطفا تفسیر بشه؟
و اینکه پولیپ ک نشون داده میتونه به خاطر تغییر در عادت ماهیانش باشه یا ربطی به این قظیه نداره؟

10 پاسخ 311 بازدید


بازم منم دلی بیاین لطفا

سلام امروز ۱۶ سیکلمه دوسه روزه تخمدانام درد داره بیشتر سمت چپی ۱۰ روزپیش پریودم تموم شده خیلی میترسم نکنه حامله ام خیلی درد داره تاحالا این جوری نبودم و اینکه دسشویی هم میرم موقع اردار باز درد داره فشار بهش میاد

14 پاسخ 469 بازدید


اختلاف سن بارداری با ساک بارداری

تاریخ ۲/۲سونو واژینال دادم gs و سن بارداری ۶هفته دوروز .....
امروز سونو واژینال دادم gs31 سم بارداری ۸هفته دوروز
CRL 4mm شش هفته دو روز
الان این دوهفته اختلاف سن بارداری و crlخطر ناک نیست ,crl رشد میکنه ؟؟
امکان داره سن بارداری سونو اضافه بگه ....
و برای سونو صدای قلب رفتم گفتن تشکیل نشده و تو جواب سونو early pregnancy failure تشخیص داده شده

43 پاسخ 446 بازدید


مصرف قرص آموکسی سلین دردوران شیردهی

سلام به پزشک اوما و خانومای عزیز میتونم تودوران شیردهی قرص آموکسی سلین مصرف کنم؟؟؟؟

4 پاسخ 208 بازدید


خون ریزی در روز 14 اقدام

سلام.
من حدود 13 روز پیش اقدام داشتم، قبلش رژیم داشتم، کلی تقویتی خوردیم مدت 8 ماه زیر نظر پزشک، آزمایش اسپرم اوکی بود و هرروز سونو بودم از روز ده و با نظر گزسک با دوتا فولیکول سایز بزرگ اقدام کردم. حالا از دیروز خون قهوه ای دیدم گفتم حتما لانه گزینی هست ولی امروز خون ریخت مدت کوتاه ولی تازه که شبیه پریود نبود ولی بی‌بی چک منفی شد، از صبح لکه بود تا الان که باز خون تازه اومد، موعد پریودم فرداست، نمیدونم حامله هستیم، نیستم، آزمایش خون برم، نرم. هیچی نمیدونم فقط ناراحتم. زیر دلم درد میکنه، مثل پریودی

8 پاسخ 443 بازدید


سلام ببخشید دانه های قرمز روی شکم نشان شیر خشک نمیسازه؟ همرا عکس

سلام ببخشید دانه های قرمز روی شکم نشان شیر خشک نمیسازه؟
همرا عکس

12 پاسخ 2,370 بازدید


خواستم بدونم مقدار شیر که میخوره یعنی اگر دو یا ۳ بار باشه اشکال نداره ؟؟؟

سلام
ببخشید نوزاد من چند روز دیگه میره تو ۷ ماه الان فقط صبح و شب شیر میدهم و یک یا دوبار در روز شیر خشک ۱۲۰ میل
ولی دو روز که شیر خشک به سختی میخوره مثلا امروز صبح که ساعت ۹ فرنی خورده تا ساعت ۱ فقط ۶۰ سی‌سی شیر خورده ولی اگر غذا بدم راحت میخوره یه کاسه پر .
در روز تقریبا ۴ وعده غذا و یک وعده پوره میوه میخوره .
خواستم بدونم مقدار شیر که میخوره یعنی اگر دو یا ۳ بار باشه اشکال نداره ؟؟؟ با توجه به اینکه شب کمتر میخوره و زود خوابش میبره.
ممنون

6 پاسخ 678 بازدید


پد تب بر مخصوص پیشانی

سلام خانمها
من پد تب بر میخوام کسی میدونه از کجا تهیه کنم ؟

2 پاسخ 379 بازدید


زایمان سزارین تو ۳۸ هفته و ۲ روز

خانومای سوال دوستمه لطفا جواب بدین ۳ روز دیگه زایمانشه نگرانه که ببینه تو ۳۸ هفته و ۲ روز زود نیست برای زایمان سزارین؟؟؟؟

29 پاسخ 618 بازدید


از موعد گذشتن پریودی

سلام من سه روز قبل از موعدم بیبی زدم مثبت شد دو روز بعد ازمایش دادم منفی شد الان دو روز از پریودیم گذشته بیبی زدم منفی میشه. دلیل این مثبت و منفی شدنا چیه؟

11 پاسخ 666 بازدید


خواهش میکنم جواب بدین بچه ام هرچی شیر میخوره بالامیاره

توروخدا جواب بدین بچم هرچی شیر میخوره بالا میاره از چیه چش میتونه باشه خانم های با تجربه لطفا بهم بگین

42 پاسخ 428 بازدید


قند خون بالا چی بخورم چی نخورم باید قرص بخورم؟؟

سلام
من هفته ۲۸ ک آز قند دادم لب مرز بود دکترم گفت قند و شکر و شیرینی نخورم ک نخوردم دیگ
تا هفته قبل ک دستگاه قند خریدم و دارم اندازه گيري میکنم چهارشنبه ناشتا ۱۰۰ بود و ۲ ساعته ۱۳۰ امروز ناشتا ۱۳۰ و ۲ ساعته م ۱۷۰ بود ... خیلی بالا رفته با وجود اینکه تنقلات و ... قط کردم و اصن نمی خورم 🤔🤔😑
چ کنم ب نظرتون؟؟

19 پاسخ 356 بازدید


فرق بین کروناوسرماخوردگی

سلام من دوروزه ابریزش بینی عطسه دارم گلومم دردمیکنه ضعف وبی حالیم اضافه شده بدنمم کوفتگی داره انگاردستم دردمیکنه بنظرتون کروناس یاسرماخوردگی بویایی ندارم ولی چشایی دارم میشه بگیدداروچی بخورم زودخوب شم ممنون میشم.

67 پاسخ 430 بازدید


بزرگ شدن کیست اندومتریوز در حاملگی

سلام دوستان و دکتر اوما من درتخمدان چپم کیست اندومتریوز دارم هفته ۹که برای تشکیل قلب رفتم سونو۵۸میلی متر بود ولی دیروز در سونوی ان تی فهمیدم که بزرگ شده و ۷۸میلی متر شده ایا این کیست تااخر بارداری رشد میکنه؟چون شنیدم باید کوچیک میشد
واینکه برا بچه خطرناک نیست؟چکارکنم خیلی نگرانم

15 پاسخ 372 بازدید


درد مجاری ادرار و تکرر ادرار

سلام ۳روزه شب ها از درد مجاری ادرار نمیتونم بخوابم
درد بدی داره بطوری که شب ها از دردش از خواب پامیشم و لازمه بارها دستشویی برم و هر بار کم کم ادرار دارم
این اتفاق دقیقا از اخرین نزدیکیم به بعد افتاد ینی ۴ روز پیش
از طرفی ادرارم بوی خیلی تندی گرفته که قبلا اینطوری نبود
لطفا راهنمابیم کنین
ممکنه بوی ادرار بخاطر مصرف مکمل ویتامین گروه bباشه؟
یه مدته مصرف ابم بسیار کمه
ولی از همه اینا گذشته دقیقا این مشکل بعد نزدیکیم اتفاق افتاده

7 پاسخ 273 بازدید


آزمایش بتا چه موقع قطعی مثبت نشون میده؟؟؟

سلام خواستم بدونم آزمایش خون چند روز پریودی عقب افتاده باشه مثبت نشون میده؟ حتما باید مثل بی بی چک یک هفته تا ده روز بگذره؟ من چهار روز عقب افتاده دیروز بی بی زدم منفی بود.نگران شدم آخه هیچوقت عقب نمی انداختم و منظمه پریودم.

26 پاسخ 626 بازدید


تشکیل نشدن قلب تو هفته ۶

تاریخ ۲/۲سونو واژینال دادم gs و سن بارداری ۶هفته دوروز .....
امروز سونو واژینال دادم gs31 سم بارداری ۸هفته دوروز
CRL 4mm شش هفته دو روز
الان این دوهفته اختلاف سن بارداری و crlخطر ناک نیست ,crl رشد میکنه ؟؟
امکان داره سن بارداری سونو اضافه بگه ....
و برای سونو صدای قلب رفتم گفتن تشکیل نشده و تو جواب سونو early pregnancy failure تشخیص داده شده

18 پاسخ 590 بازدید


موعد پریودم از کی حساب کنم؟

سلام دوستان اومایی عزیز ممنون میشم جواب سوالمو بدین،من فروردین۵ پریود شدم و ۹تمام،باز ۲۹فروردین پریود شدم ۳ اردیبهشت تمام،بااین حساب من این ماه باید چندم پریود بشم؟چجوری باید حساب کنم؟این ماه هنوز پریود نشدم

5 پاسخ 401 بازدید