خانومایی که ای یو ای با تعیین جنسیت کردن بیان جواب بدین
سلام دوستان دکتر به من گفته ای یو ای میتونم انجام بدم حالا سوال من اینه چند تا نطفه کاشته میشه در یک مرحله واینکه کسی بوده با ای یو ای تعیین جنسیتم کرده باشه ونتیجه هم گرفته باشه تورو خدا جواب بدین اگه احتمالش بالاست برم انجام بدم
آزمایش انومالی هفته نوزده
سلام میشه آزمایش منو نگاه کنید
سلام بررسی وضعیت و تفسیر سونو و نشان دادن پولیپ
سلام خواهر من عادت ماهیانش کلا بهم ریخته به طوری که دو هفته بیشتر درگیر خونریزیه رفته سونو داده میشه لطفا تفسیر بشه؟
و اینکه پولیپ ک نشون داده میتونه به خاطر تغییر در عادت ماهیانش باشه یا ربطی به این قظیه نداره؟
بازم منم دلی بیاین لطفا
سلام امروز ۱۶ سیکلمه دوسه روزه تخمدانام درد داره بیشتر سمت چپی ۱۰ روزپیش پریودم تموم شده خیلی میترسم نکنه حامله ام خیلی درد داره تاحالا این جوری نبودم و اینکه دسشویی هم میرم موقع اردار باز درد داره فشار بهش میاد
اختلاف سن بارداری با ساک بارداری
تاریخ ۲/۲سونو واژینال دادم gs و سن بارداری ۶هفته دوروز .....
امروز سونو واژینال دادم gs31 سم بارداری ۸هفته دوروز
CRL 4mm شش هفته دو روز
الان این دوهفته اختلاف سن بارداری و crlخطر ناک نیست ,crl رشد میکنه ؟؟
امکان داره سن بارداری سونو اضافه بگه ....
و برای سونو صدای قلب رفتم گفتن تشکیل نشده و تو جواب سونو early pregnancy failure تشخیص داده شده
مصرف قرص آموکسی سلین دردوران شیردهی
سلام به پزشک اوما و خانومای عزیز میتونم تودوران شیردهی قرص آموکسی سلین مصرف کنم؟؟؟؟
خون ریزی در روز 14 اقدام
سلام.
من حدود 13 روز پیش اقدام داشتم، قبلش رژیم داشتم، کلی تقویتی خوردیم مدت 8 ماه زیر نظر پزشک، آزمایش اسپرم اوکی بود و هرروز سونو بودم از روز ده و با نظر گزسک با دوتا فولیکول سایز بزرگ اقدام کردم. حالا از دیروز خون قهوه ای دیدم گفتم حتما لانه گزینی هست ولی امروز خون ریخت مدت کوتاه ولی تازه که شبیه پریود نبود ولی بیبی چک منفی شد، از صبح لکه بود تا الان که باز خون تازه اومد، موعد پریودم فرداست، نمیدونم حامله هستیم، نیستم، آزمایش خون برم، نرم. هیچی نمیدونم فقط ناراحتم. زیر دلم درد میکنه، مثل پریودی
سلام ببخشید دانه های قرمز روی شکم نشان شیر خشک نمیسازه؟ همرا عکس
سلام ببخشید دانه های قرمز روی شکم نشان شیر خشک نمیسازه؟
همرا عکس
خواستم بدونم مقدار شیر که میخوره یعنی اگر دو یا ۳ بار باشه اشکال نداره ؟؟؟
سلام
ببخشید نوزاد من چند روز دیگه میره تو ۷ ماه الان فقط صبح و شب شیر میدهم و یک یا دوبار در روز شیر خشک ۱۲۰ میل
ولی دو روز که شیر خشک به سختی میخوره مثلا امروز صبح که ساعت ۹ فرنی خورده تا ساعت ۱ فقط ۶۰ سیسی شیر خورده ولی اگر غذا بدم راحت میخوره یه کاسه پر .
در روز تقریبا ۴ وعده غذا و یک وعده پوره میوه میخوره .
خواستم بدونم مقدار شیر که میخوره یعنی اگر دو یا ۳ بار باشه اشکال نداره ؟؟؟ با توجه به اینکه شب کمتر میخوره و زود خوابش میبره.
ممنون
پد تب بر مخصوص پیشانی
سلام خانمها
من پد تب بر میخوام کسی میدونه از کجا تهیه کنم ؟
زایمان سزارین تو ۳۸ هفته و ۲ روز
خانومای سوال دوستمه لطفا جواب بدین ۳ روز دیگه زایمانشه نگرانه که ببینه تو ۳۸ هفته و ۲ روز زود نیست برای زایمان سزارین؟؟؟؟
از موعد گذشتن پریودی
سلام من سه روز قبل از موعدم بیبی زدم مثبت شد دو روز بعد ازمایش دادم منفی شد الان دو روز از پریودیم گذشته بیبی زدم منفی میشه. دلیل این مثبت و منفی شدنا چیه؟
خواهش میکنم جواب بدین بچه ام هرچی شیر میخوره بالامیاره
توروخدا جواب بدین بچم هرچی شیر میخوره بالا میاره از چیه چش میتونه باشه خانم های با تجربه لطفا بهم بگین
قند خون بالا چی بخورم چی نخورم باید قرص بخورم؟؟
سلام
من هفته ۲۸ ک آز قند دادم لب مرز بود دکترم گفت قند و شکر و شیرینی نخورم ک نخوردم دیگ
تا هفته قبل ک دستگاه قند خریدم و دارم اندازه گيري میکنم چهارشنبه ناشتا ۱۰۰ بود و ۲ ساعته ۱۳۰ امروز ناشتا ۱۳۰ و ۲ ساعته م ۱۷۰ بود ... خیلی بالا رفته با وجود اینکه تنقلات و ... قط کردم و اصن نمی خورم 🤔🤔😑
چ کنم ب نظرتون؟؟
فرق بین کروناوسرماخوردگی
سلام من دوروزه ابریزش بینی عطسه دارم گلومم دردمیکنه ضعف وبی حالیم اضافه شده بدنمم کوفتگی داره انگاردستم دردمیکنه بنظرتون کروناس یاسرماخوردگی بویایی ندارم ولی چشایی دارم میشه بگیدداروچی بخورم زودخوب شم ممنون میشم.
بزرگ شدن کیست اندومتریوز در حاملگی
سلام دوستان و دکتر اوما من درتخمدان چپم کیست اندومتریوز دارم هفته ۹که برای تشکیل قلب رفتم سونو۵۸میلی متر بود ولی دیروز در سونوی ان تی فهمیدم که بزرگ شده و ۷۸میلی متر شده ایا این کیست تااخر بارداری رشد میکنه؟چون شنیدم باید کوچیک میشد
واینکه برا بچه خطرناک نیست؟چکارکنم خیلی نگرانم
درد مجاری ادرار و تکرر ادرار
سلام ۳روزه شب ها از درد مجاری ادرار نمیتونم بخوابم
درد بدی داره بطوری که شب ها از دردش از خواب پامیشم و لازمه بارها دستشویی برم و هر بار کم کم ادرار دارم
این اتفاق دقیقا از اخرین نزدیکیم به بعد افتاد ینی ۴ روز پیش
از طرفی ادرارم بوی خیلی تندی گرفته که قبلا اینطوری نبود
لطفا راهنمابیم کنین
ممکنه بوی ادرار بخاطر مصرف مکمل ویتامین گروه bباشه؟
یه مدته مصرف ابم بسیار کمه
ولی از همه اینا گذشته دقیقا این مشکل بعد نزدیکیم اتفاق افتاده
آزمایش بتا چه موقع قطعی مثبت نشون میده؟؟؟
سلام خواستم بدونم آزمایش خون چند روز پریودی عقب افتاده باشه مثبت نشون میده؟ حتما باید مثل بی بی چک یک هفته تا ده روز بگذره؟ من چهار روز عقب افتاده دیروز بی بی زدم منفی بود.نگران شدم آخه هیچوقت عقب نمی انداختم و منظمه پریودم.
تشکیل نشدن قلب تو هفته ۶
تاریخ ۲/۲سونو واژینال دادم gs و سن بارداری ۶هفته دوروز .....
امروز سونو واژینال دادم gs31 سم بارداری ۸هفته دوروز
CRL 4mm شش هفته دو روز
الان این دوهفته اختلاف سن بارداری و crlخطر ناک نیست ,crl رشد میکنه ؟؟
امکان داره سن بارداری سونو اضافه بگه ....
و برای سونو صدای قلب رفتم گفتن تشکیل نشده و تو جواب سونو early pregnancy failure تشخیص داده شده
موعد پریودم از کی حساب کنم؟
سلام دوستان اومایی عزیز ممنون میشم جواب سوالمو بدین،من فروردین۵ پریود شدم و ۹تمام،باز ۲۹فروردین پریود شدم ۳ اردیبهشت تمام،بااین حساب من این ماه باید چندم پریود بشم؟چجوری باید حساب کنم؟این ماه هنوز پریود نشدم




