Ooma

کمبود مایع آمنیوتیک

من رفتم سونو هفت ماهگی دیروز بچم وزنش ۱۷۰۰بود کم نیست مایع یه امینی تیک هم ۱۳ هست چون از مایع میاد کم دکتر گفته باید استراحت کنم برای کمبود وزن و مایع یه امینیو تیک چیکار کنم چی بخورم

21 پاسخ 529 بازدید


قرص ال کارنتین

سلام
قرص ال کارنتین در دوران شیر دهی مصرفش مانعی نداره؟؟

8 پاسخ 376 بازدید


تفسیر سونو گرافی آنومالی

سلام خدمت پزشک محترم اوما و مادران گرامی
لطفا سونو آنو مالی من رو ببینید مشکل ندارم؟

16 پاسخ 530 بازدید


تفسیر ازمایش اسپرم همسری

ازمایش اسپر همسرم رو تفسیر کنید ببینم داستان چیه، امیدی به بارداری طبیعی هست؟

9 پاسخ 415 بازدید


خونریزی در دوره ی تخمک گذاری

سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان اومایی. ممنون میشم به سوالم جواب بدید.
۱۴ سیکل هستم، و دوره هام ۳۰ روزه ست ولی این ماه بخاطر مصرف مدروکسی پرژسترون دو روز جلو افتاد.
تقریبا چند روزی هست که درد های خفیفی تو قسمت زیر شکم، تخمدانها و کمر همچنین سردرد دارم.
امروز درد زیر شکم و تخمدانها بیشتر شد، ساعت ۱۱ لکه قهوه ای رنگ دیدم از اون بعد هم به فاصله چند ساعت مجددا میومد.
الان لکه بینی به خونریزی تبدیل شده و دردم هم بیشتر.

چیکار کنم دردم کمتر بشه؟ خونریزی که دارم نگرانم کرده. اگه کسی تجربه داره ممنون میشم بهم بگه .

16 پاسخ 362 بازدید


زیاد بودن آب دور جنین در ۲۴ هفته🥴

سلام میشه سنوگرافی رو تفسیر کنین؟
آیا جای نگرانی هست؟
چی کار کنم🤦

151 پاسخ 1,647 بازدید


تفسیر آزمایش قند بارداری

سلام خدمت دکتر عزیز و خانومای اوما 😁
میشه آزمایشم رو تفسیر کنید
تو ادرارم خون بود
نگران کننده؟
آیا قند یه ساعتم لب مرزه؟ نیاز به مراعات داره؟
فاکتورهای خونیم چطوره🥴

66 پاسخ 352 بازدید


سوالم در مورد آمپول تشکیل ریه است ممنون میشم زود جواب بدین!

من امروز ۳۷ هفته و یکروزم قراره ۳۸ هفته و چند روز سزارین شم دکترم گفت آمپول تشکیل ریه بزن یعنی ریه تو هفته ۳۸ تشکیل نشده؟
و اینکه این آمپول عوارضی نداره؟

80 پاسخ 583 بازدید


عدم کنترل تب کودک 13ماهه

سلام دختر من 2روزه تب داره. باتب سنج دیجیتالی زیربغل تب روی 38ونیم معمولا هست. دکترهم بردم قطره استایمنوفن و بروفن میدم بازم کنترل نشده. پاشویه هم میکنم. دکترگفت سرماخورده ولی ب جز تب علایم دیگ نداره. الان فقط سر وگردن داغه بدنش خوبه. لطفا بگین چیکارکنم؟ الانم روی 39. 2درجه بود. نورانم کرونا نگرفته باشه.

20 پاسخ 483 بازدید


علت پریود نشدن در ۵ ماه گذشته

سلام خسته نباشید
من خواهر شوهرم ۵ ماه هست پریود نمیشه
دکترهم رفته فایده نداشته
گفتن کیست هم دارن سمت چپ در حدب نیست که عمل کنند
متولد ۶۳ هستن

25 پاسخ 456 بازدید


شیر شب نوزاد ۴ ماهه

سلام به همگی، پسرم ۴ ماهشه و فقط شیر خشک میخوره الان یه هفته اس از ساعت ۹ شب تا ۸ صبح یکسره میخوابه و فقط یکبار واسه شیر بیدار میشه خودم بیدار میشم بهش شیر بدم نمیخوره و بازم میخوابه.
الان باید خوشحال باشم که شبها خوب میخوابه یا نگران باشم از اینکه کم شیر میخوره توی خواب؟😒

13 پاسخ 425 بازدید


خوردن خاکشیر و تخم شربتی

میگم دخترا تو بارداری میشه شربت خاکشیر و تخم شربتی خورد با عرق درست شده باشه یا ضرر داره؟؟

17 پاسخ 520 بازدید


کم تکان خوردن جنین

سلام دوستان من تو هفته های پایین تر که بود بیشتر بچم تکان میخورد الان تو این هفته ها که تکان هاش مهمتره خیلی کم تکان می‌خورد چیکار کنم؟ نگرانم

11 پاسخ 539 بازدید


اقدام بارداری و روغن زیتون

سلام
خانمایی ک باردارین و تجربه دارین موقع رابطه برای نزدیکیه راحت تر میشه از یکم روغن زیتون بهداشتی استفاده کرد؟؟؟؟؟

19 پاسخ 439 بازدید


دل درد و گرفتگی بینی و شیر نخوردن نوزاد ۱۵ روزه

سلام نوزادم ۱۵ روزشه و وعده شیر خوردنش( شیر خشک و شیر خودم) هر ۳ ساعت ۳۰ سی سی هست البته همش خوابه، دل درد هم داره که حین شیرخوردن خیلی بهش فشار میاد. همچنیم برای گرفتگی بینی چی استفاده کنم؟ ممنون

8 پاسخ 283 بازدید


سلام خانم دکتر کسی که آمپول hcg میزنه میتونه از کیت تخمک گذاری هم استفاده کنه؟

آمپول روی جواب کیت تاثیر نمیزاره؟و مثه بیبی چک بعد آمپولhcg مثبت کاذب نشون نمیده؟

9 پاسخ 590 بازدید


احساس سوزش ادراری بعد از زایمان

سلام خانوما و دکترجان
من ۲۰ ام این ماه زایمان سزارین انجام دادم و امروز احساس کردم که موقع دفع ادرار سوزش دارم.
متاسفانه به آنتی بیوتیک هم آلرژی دارم.
بنظرتون چیکار باید کنم؟؟

3 پاسخ 347 بازدید


مصرف قرص باکلوفن 10در نوزاد 38 روزه

سلام خسته نباشید من پسرم ۳۸ روزشه رفلاکس و کولیک داره خیلی وحشتناک گریه میکنه عضله هاشو خیلی سفت میکنه دیروز دکتر قرص باکلوفن 10 تجویز کرد هرشب یک شیشم توی آب حل کنم بهش بدم بعد از خوردن کلا شل شدش راحت خوابید فقط برای شیر دادن به زور بیدارش میکردم میخواستم بدونم این دارو ضرری نداره براش چون کلا خوابیده دکترش گفت برای رفلاکس و کولیکش خوبه لطفا پزشک اوما پاسخ بده و ممنون میشم از کاربرا هرکسی تجربه ای داره مطرح کنه تا من از نگرانی در بیام ممنون از لطف همگی.

3 پاسخ 264 بازدید


توصیه های قبل عمل سزارین

سلام دوستان عزیز من پس فردا باید برم برای سزارین اولین بارمه تو عمرم میرم بیمارستان اونم تو همچین شرایطی خلاصه که خیلی اضطراب دارم کسایی که تجربه سزارینو داشتن لطفا بیاید ا اون روز برام بگید و اینکه چه توصیه هایی دارید ممنونم🙏

303 پاسخ 2,455 بازدید


جوش زدن بدن پسر 5ماهم بعد از خوردن حریر بادام

سلام خسته نباشید...پسرم 5ماهشه..14روزه که فرنی میخوره و الان 2روزه که حریر بادام میخوره...البته به تجویز دکترش اینارو بهش میدم...الان روی ران پاهاش مچ باهاش حالت حساسیت هست و جوش زده..احساس میکنم برای حریر بادام هست.. حالا باید چکارکنم حریر رو قطع کنم یا ادامه بدم؟یا از داروی خاصی باید استفاده کنم؟؟؟

2 پاسخ 339 بازدید