چه نوع سرلاکی برای دخترم بگیرم؟
سلام دختر من 3 روز دیگه 6 ماهش تموم میشه و وارد 7 ماهگی میشه.از اول 6 ماهگی بهش لعاب برنج و فرنی دادم حالا چه نوع سرلاکی بدم؟گندم یا برنج یا؟
گذاشتن پساری با طول سرویکس ۳۳
سلام من هفته نوزدهمم، بارداری اولمه و تا حالا سقط هم نداشتم، توی سونو آنومالی طول سرویکسم ۳۳ بود و دکترم گفته حتما باید پساری بذاری
میخوام ببینم چقدر ضروریه این کار؟ آیا کسی بوده که پساری نذاشته و بعدا مشکلی هم براش پیش نیومده؟
من توی سونو NT هم ۳۳ بودم یعنی روند کاهشی نداشته
دکتر اومای عزیز لطفا جواب بدین
سلام خدمت دکتر اوما و بچه های عزیز.ببخشیدتاپیکم عکس داره.امروز پوشک بچمو باز کردم و اینو دیدم. دیروز هم یبار دیدم.نمیدونم خون هستش چی هستش.لازمه ببرم دکتر؟بخاطر چی اینجور شده.
آمپول انکوساپارین در بارداری بزنم؟
من بعد شش سال باردار شدم و یه سقط فراموش شده داشتم این سری هم دکترم برام این آمپولو ننوشت ولی میگن برای ضد انعقاد خون لازمه مخصوصا که دلیل سقطم مشخص نشد چی بگم به دکترم؟ تهران دکتر خوب بهم پیشنهاد میدین؟ من شهرستانم
تحرک در بارداری با توجه به داشتن سقط
سلام من هفته ۹ هستم تحرکم باید به چه صورت باشه؟
با توجه به اینکه یه بار سقط داشتم
فعلا تا ۸ روز اینده هم شیاف پروژسترون مصرف میکنم
واکسن شش ماهگی و عوارض واکسن🙇
سلام دوستان امروز برا بچه م واکسن شش ماهگی زدم تا عصر خوب بود از عصر به بعد سرفه میکنه یکم اسهالم داره ،پاشم درد میکنه چهارساعتی یکبار هم بهش شربت دادم الانم خوابه ،چیکار کنم خیلی نگرانم ،به نظرتون تا صبح بهش شربت بدم یا بذارم بخوابه تب هم ندارههه.. توروخدا یکی جواب بده
خانم سمیرا داوطلب لطفا بیا
پبج خانمی رو که از عدد بتا جنسیت رو حدس میزد پیدا کردم برات ،خودشم الان حاملست
چرا من بعد از ۷ ماه زایمان باید درد بکشم😶😪
خانم دکتر از وقتی زایمان طبیعی کردم معذرت میخوام موقع دفع درد میکشم زیادددد . نمیدونم بواسیر شده چیه😑پماد آنتی هموروئید هم بعضی وقتا میزنم تا وقتی بزنم خوبه ولی وقتی نزنم درد دارم میترسم دائم بزنم چون میگن موقع شیردهی خوب نیس
پس من کی خوب میشم چرا اینجور شدم
زایمان طبیعی اصلا خوب نیس پشیمونم چرا طبیعی شدم منکه نفعی نبردم😒😐😔
گرمای بدن و گر گرفتگی
سلام وقتتون بخیر، من 3 اردیبهشت تاریخ اخرین پریودیم بود و در تاریخ 17 اردیبهشت یعنی روز تخمکگذاریم فقط نزدیکی داشتم، الان 2 الی 3 روزه لگن پای چبم درد میکنه و دچار گر فتگی میشم یهو از دیشب گرمای درونی بدنم ثابت مونده و گرممه میخواستم بدونم علتش چیه
نه چربی خون دارم و نه دیابت و نه مثل تیروئید دارم تموم ازمایشاتم دوماه پیش اوکی بود
دیدن یه لکه در شیش هفتگی
سلام به همگی من امروز یه لکه دیدم روی شورتم و بعدش که تو دستشویی خودم رو شستم متوجه یه لکه شدم خیلی ترسیدیم نکنه اتفاقی برای جنین افتاده باشه یک شنبه میخوام تازه برم صدای قلبش رو بشونم خیلی میترسم چیکار کنم
آیا با خوردن قرص اورژانسی امکان بارداری هست ؟
سلام خانما و دکتر عزیز من دیشب ساعت یک و نیم رابطه داشتیم ک بعد ک رابطه تموم شد فهمیدیم کاندوم پاره شده
صبح ساعت 9:40دقیقه قرص اورژانسی خوردم و یکی دیگش هم 9:40امشب خوردم
آیا امکان بارداری وجود داره ؟
و اینکه بعد زایمان هم تا حالا پریود نشدم فقط ی بار دو روز و ی بار هم س روز لک قهوه ای داشتم
زایمان هم سزارین بودم
عفونت ادراری درد لگن
با سلام خدمت پزشک اوما
من ۵۳روزه زایمان کردم زایمانم طبیعی بود۴۵ روز بعد نزدیکی داشتم بعدش زیرشکمم درد میگرفت خارش واژن داشتم پماد واژینال کلوتریمازول استفاده کردم خوب شدبعد پریود شدم الان یکم طوزش ادرار دارم و چند لکه خون ازم اومد دلیلش چیه؟
کی برم سنو انومالی؟
سلام خانما من کی برم سنو انومالی الان هفده هفتمه
زایمان در بیمارستان ارومیه شهید مطهری
سلام اونایی که اهل ارومیه هستند میشه بگید بیمارستان شهید مطهری چه جوریه خیلی میترسم
آزمایش تیتر بتا بیاین
سلام دوستان خوبین،من 10 روز از موعدم میگذره سه تا تست زدم مثبت بود و آزمایش دادم عدد بتاش115هست یکم نگرانم چرا اینقدر کمه اخه دلیلش چیه،استرس گرفتم
بی بی چک بارداری
سلام دوستان من ۲۷فروردین در هفته ۱۰بارداری دو قلو سقط کردم و کورتاژ شدم ۴روز خون ریزی داشتم بعد پاک شدم
دو روزه مونده به ۲۷روزی که کورتاژ کردم
یه بی بی چک زدم دیشب تا ده دقیقه دیدم چیزی نیست صبح بیدار شدم دیدمهاله افتاده تفسیرش چیه؟؟؟☹☹☹☹
جواب آزمایش کم خونی
سلام دکتر اوما من یک ماه پیش ازمایش کم خونی داده بودم که یه مورد پایین بود ۱۰بود از اول بارداری از زمانی ک قرص آهن تجویز شد من کپسول فورفروت میخوردم ولی از زمانی ک متوجه شدم کم خونم شبی دوتا از این کپسول دکترم گفت بخورم ولی امروز مجدد آزمایش دادم اومده پایین باید چیکار کنم؟؟
کسی این مولتی ویتامینی که عکسشو میزارم میشناسه؟
خوب هست؟ روش نوشته آهن داره .دیگه جداگانه به دخترم آهن ندم
بچها بیاید یه سوال دارم .خانم دکتر شمام جواب بدید
بچها و خانم دکتر
من چند روز پیش یه درد پریود داشتم که فشار میورد ب لگن و پاهام خوب شدم الان زانو چپم درد میکنه به نظرتون ب ارتوپد نشون بدم یا علائم بارداری؟
بعد اینکه شما چه قرص هایی میخورید من ۲۰هفته ام قرص فیفول با ویتامین d میخورم
خانم دکتر نیازه قرص کلسیم بخورم ؟
تفسیر سونوی ان تی
سلام لطفا سونوی ان تی منو برام تفسیر کنید
ایا همه چی نرماله بجز کیستم




