Ooma

عفونتو خارش در بارداری

سلام خسته نباشد ببخشد من ۵هفته است باردارم و خارش دارم دکترم گفت که تا قلب بچه تشکیل نشه نمیتونی دارویی مصرف کنی میخواستم بپرسم میتونم از ژل شستشوی بانوان استفاده کنم ضررنداره؟

12 پاسخ 439 بازدید


ترشحات زرد رنگ بعد از زایمان

دوماه و13 روز از زایمان طبیعی میگذره ولی هنوز باید پد بزارم و ترشحات زرد رنگ گاهیمتمایل به قهوه ای دارم. چکار کنم؟

4 پاسخ 450 بازدید


بهترین تغذیه در بارداری

سلام وقت شما بخیر
من الان هفته هفت بارداریم . اصلا میلی به هیچ غذایی ندارم اصلا دلم غذا نمیکشه .بیشتر اوقات حالت تهوع دارم .میشه راهنمایی ام کنید چیکار کنم چه چیزهایی بخورم تو این دوره؟

26 پاسخ 505 بازدید


تب و لرز بعد از زایمان

سلام خانوما من ۱۵ روز زایمان کردم صبح ها یک تایم مشخصی انقدر عرق میکنم که لباسم خیس آب میشه شب ها هم یک تایمی تب و لرز میکنم کلی پتو میندازم روم بعد از نیم ساعت اوکی میشم ،من سزارین کردم الانم دارم شیر خودمو به بچم میدم به نظرتون دلیلش چیه؟؟؟

29 پاسخ 481 بازدید


آسپرین و هماتوم

سلام من سه قلو باردارم ان تی که رفتم همه چی خوب بودبعد سونو دو روز اسپرین خوردم دچار لکه بینی شدم سونو شدم گفتن دوتا هماتوم خیلی کوچیک هست یک سی سی و دو سی سی و جفت پایینه با امپول و شیاف لکه بینی قطع شدواسپرین نخوردم و سرکلاژ شدم .ممکنه هماتوم بر اثر اسپرین بوجود اومده باشه؟؟
الان هفده روز اسپرین نخوردم از امشب دوباره دکتر گفت شروع کن نگرانم اگه هماتوم جذب نشده باشه هنوز با خوردن اسپرین مشکلی پیش نمیاد؟؟

24 پاسخ 567 بازدید


طول سرویکس در هفته ۱۸ بارداری

سلام مهربونا. طول سرویکس واسه من۳۳ هستش. به نظرتون کم نیست؟ مراقبت خاصی لازمه؟

13 پاسخ 476 بازدید


درد و سفت شدن سینه در شیردهی

سلام و خسته نباشید من از دیروز که از خواب بیدار شدم سینه ی سمت راستم مثل یه غده سفت و دردناک شده و اون قسمت قرمزه تب و لرزو بدن دردم داشتم میخواستم بدونم ایا عفونت کرده یا بخاطر تجمع شیر هستش ؟و الان من باید چکار کنم به چه متخصصی مراجعه کنم؟ برای درمان ماساژ اب گرممم افاقه نکرده بچمم یه سالشه و همچنان از دوتا سینه شیر میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید

6 پاسخ 383 بازدید


سلام دکتر اومای عزیز🌹 بارداری مجدد و شیر دهی +ختنه +واکسن

من ۲۸بهمن ماه زایمان کردم سزارین
بعد یه ۱۰روزی خونیزیری داشتم دیک‌نداشتم فقط در حد لک بود و چند هفته ای میشه فهمیدم باردارم هفته دیگ nt سنو دارم
با وجود بچه تو شکم تا چند ماهگی میتونم شیر خودم بدم ب پسرم ؟؟؟؟؟؟

سوال بعدی اینکه الان دقیقا پسر من چند ماهه هست از حساب خودم ۲۸وم میشه ۴ماه و باید واکسن ۴ماهگی بزنیم ؟درسته ؟؟؟؟؟

حالا من چقدر فاصله بدم ببین واکسن و ختنه آخه هنوز ختنه نکردیم ؟؟؟؟

ممنون میشم جواب بدین 🙏دقیق ب سوالاتم 🌹

2 پاسخ 839 بازدید


ترشح سبز رنگ‌از ناف نوزاد دوماهه

سلام بچه ی من دوماهشه از نافش ترشح سبز رنگ میاد و این ترشح روی نافش خشک میشه پاکش میکنم دوباره بعد چندساعت یه مقدار روی نافش ترشح خشک شده اندازه عدس درست میشه لباسش هم کثیف میکنه.چیکار باید بکنم؟خطرناکه واسش؟ ممنونم ازتون

1 پاسخ 367 بازدید


بچه ها من احساس پیچیدن هوا و نفخ زیر شکم و تو واژن دارم

من استراحت مطلقم .سرکلاژ کردم و دهانه رحمم ۱۴میل باز شده و طول سرویکسم به شدت پایینه (۱۶) چند روزه احساس میکنم نفخ زیر شکمم دارم و هوا میپیچهتو واژنم و احساس تیر کشیدن دارم.کسی میدونه چرا؟

9 پاسخ 622 بازدید


گرگرفتگی عوارض قرص لتروزول

سلام. من 3 ماه هست که اقدام کردم. الان این ماه لتروزول مصرف کردم. از روز تخمک گذاری دمای بدنم رفت بالاو دیگه نیومده پایین.قبلا همیشه 36/5بود الان 37 ایناست همش. آیا از عوارض لتروزول هست یا نه؟

10 پاسخ 408 بازدید


چی نوشته تو برگه واسه سونو

سلام دوستان میخواستم بدونم دکترم از سونوگرافی چیا خواسته چی نوشته برای سونو ؟ آخه سونو وزن باید باشه

7 پاسخ 440 بازدید


بزرگ شدن شکم در اوایل بارداری

سلام دوستان
من الان هفته دوازدهم هستم و از هفته نهم تقریبا من شکمم بزرگ شد غذا که میخورم بدتر واقعا چرا از الان من شکم دراوردم من وزنم ۵۴ کیلو هستش و قبل بارداری هم اصلاااا شکم نداشتم
کسی مثل من بوده؟

43 پاسخ 767 بازدید


تورم کنارانگشت نوزاد و درمان آن

سلام لطفا راهنمایی کنیدپسرم سه ماه وده روزشه احتمال میدم ناخن دستشو بدگرفتم ک حالت متورم کنارانگشتت اش داره چیکارکنم برلی برطرف شدنش عکس وببینیدلطفا

33 پاسخ 405 بازدید


تنگی آئورت جنین و تجربه

سلام دکتر اوما و دوستان من هفته ی پیش اکو قلب جنین دادم به خاطر بلاک درجه یک، مشخص شد که جنینم تنگی آئورت داره و دکتر گفت ممکنه بهتر شه ممکنه بدتر شه و به دنیا بیاد عمل بخواد یا حتی تو شکمت بمیره کسی تجربه ای داره یا چیزی شنیدین یا خوندین؟؟

28 پاسخ 496 بازدید


میشه لطفا غربالگری دوم رو ببینید نرماله یا نه؟

میشه لطفا سونوگرافیم رو ببینید

11 پاسخ 424 بازدید


تفسیر آزمایش خون وعفونت زایمان

سلام به دوستای خوبم و دکتر عزیز اومایی
من 10روزه زایمان سزارین کردم..تا چند روز مشکلی نبود اما بعد از اون علی رغم عفونت نداشتن بخیه ها و جمع شدن و بسته شدن دهانه ی رحم و چکاپ سینه ..دچار تب و لرز در ساعت خاصی می شم.روزای اول زمانش بیشتر بود اما الان درحد یه ربع...و تمام می
شه..
من درحال حاضر سفکسیم هر6ساعت مصرف می. کنم..آزمایش خون دادم یه مورد عفونت در گلبول سفید که خیلی هم نیست مشاهده شده.دکترم گفت باید بستری بشم.اما واقعا شرایط روحی بستری شدن رو ندارم..ممنون می شم منو راهنمایی کنید و برای رفع این مشکل راه حل بدین.البته دکترم گفت مایعات زیاد بخور..

4 پاسخ 507 بازدید


نزدیک زایمانم ؟؟برم بیمارستان؟❌❌

سلام ببخشید درد دارم یکم کمرم و زیر شکمم گاهی میگیزه. یبار ۱۲ و ۲۵ دقیقه . یبار نزدیک ۴۵ دیقیه . ی رب یبار میگیره. کلا اینطوری شروع شد . برم بیمارستان؟ . یبار شکممه یبار کمرم . نزدیک زایمانم؟یا بمونم خونه
منشی دکترم گفت برو بیمارستان چک شی ولی همه میگن نرو اذیتت میکنن. یکم بمون بعد برو

202 پاسخ 675 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری اول

سلام خانوم دکتر و دوستان این آزمایش غربالگریه اولمه لطفا ببینید مشکلی هست یا نه؟اون ک پایین با خط قرمز نوشته شده چیه؟

10 پاسخ 547 بازدید


از دیشبه سینه راستم یهو میگیره تیر میکشه😣😣

سلام از دیشب سینه راستم یهو میگیره تییییییر میکشه ول میکنه علتش چیه؟ کیا اینجوری بودن؟۲ روز دیگه موعدمه سابقه نداشتم اینجوری شم

12 پاسخ 406 بازدید