Ooma

قرص قطع شیر چی استفاده کنم؟

سلام من ۵ ماهه که دخترم شیرمو نمیخوره و توی این ۵ ماه اصلا شیردهی نداشتم ...
ولی شیر قطع نمیشه باید چی کار کنم؟
چه قرصی مصرف کنم؟

4 پاسخ 803 بازدید


علت گرفتگی عضلات پا

سلام دکترجان واومایی های عزیز....من از هفته ۳۲ روزی دوعدد امپول هپارین میزنم....ازاونموقع تاحالا صبحا ساعت هفت وهشت یهو وسط ماهیچه ساق پام میگیره انگار دارن با دریل یه نقطه رو سوراخ میکنن اصن خیلی حالت بدیه اینقد جیغ داد میکنم وصلوات میفرستم سه چهاردقیقه اینجوری میشه وبعد خوب میشه علتش چیه

9 پاسخ 457 بازدید


نداشتن شیر کافی برای نوزاد

چیکار کنم شیرم بیاد توروخدا بگید. هرکی هر چی گفت دارم میخورم آبگوشت کله پاچه سیرابی شیر شیره مکملهای شیرافزا سوپ جو هندونه رازیانه زیره
ولی بازم سینه هام شله و بچه همش گشنس. مجبورم شیرخشک هم بدم. الان با شیردوش دستی دوشیدم ۱۰سی سی اومد.

15 پاسخ 374 بازدید


مسافرت طولانی تو هفتە من

سلام دوستان عزیز و دکتر اوما
من اخر هفته آینده 33هفته رو کامل میکنم میرم تو 34 بارداریمم شکر خدا بی خطر بوده تا الان
حالا ی کار پیش اومده دوروزه میخوام برم مسافرت و برگردم ولی راهش طولانیه
یه 10 12ساعتی راهه یعنی رفت و برگشت 20یا 24 ساعت تو ماشینم
ماشین خودمون بنظرتون خطرناکە اگە برم؟؟ مشکلی خدایی نکرده پیش میاد؟؟؟

29 پاسخ 548 بازدید


علت سندرم پای بی قرار

سلام مامانها
من‌ قبلا کمی سندرم پای بیقرار داشتم بعد اینکه باردار شدم خصوصا ماه های آخر شدید تر شد طوریکه شبها بیدار میشدم از شدت اذیت شدن و باید ۲ یا ۳ ساعت راه میرفتم که بهتر شه حالا بعد زایمانم بازم این حالت شدید رو دارم و شبها تا دو ساعت بیخودی فقط باید راه برم‌‌ ، به نظرتون علتش چیه یا چیکار میشه کرد؟

24 پاسخ 579 بازدید


سلام دوستم در حال اقدامه یه لحظه بیان

سلام. دوستم سه روزه لکه میبینه روز اول رنگشون قرمز بود بدش لکه ها سیاه دیده.
1ماه از پریودیش گذشته بیبی هم گذاشته منفی شد. الانم لکه هاش رو ب اتمامه توی اقدام هم هست.
7ماه اقدامه تو این مدت همیشه پریودیهاش عقب افتاد دکتر بهش آمپول داد بازم خوب نشد.
آزمایش و سنو هم رفته مشکلی نداشته

1 پاسخ 695 بازدید


درد شکم و عکس رنگی

سلام خانم دکتر من چهارشنبه رفتم عکس رنگی دادم پریشب اقدام کردم الان زیر شکمم درد میگیره دوباره خوب میشه
خواستم ببینم علتش چی میتونه باشه

65 پاسخ 481 بازدید


جواب آزمایش دیابت بارداری

سلام میشه آزمایش من نگاه کنید ببینید دیابت دارم یا نه

10 پاسخ 368 بازدید


سلام دوستان با تجربه برای واکسن دوماهگی

تت چندروز باید بهش استامینفون بدم؟

12 پاسخ 337 بازدید


سلام خانم دکتر و بچه ها من دیشب خوابالو بودم میخاستم برم سرویس بهداشتی...

از دوتا پله افتادم زمین😢😢😢 ب پهلو افتادم زمین، فقط دست و پام یکم قرمز شد و خداروشکر هیچ خون یا لکه ای ازم نیومد؛ حالا سوالم اینکه چیکار کنم تا از سلامت جنین خیالم راحت بشه؟🥺 میگم نکنه دست و پاهاش اسیب دیده باشه؟😭 خدا منو لعنت کنه😔😔😔
از دیشبم خداروشکر تکون خورده اما بازم استرس دارم😭

46 پاسخ 803 بازدید


استفاده از شیاف پروژسترون

سلام دکتر اوما خسته نباشی من میخوام با ماشین سفر برم در حال حاضر شیاف استفاده نمیکنم ایا لازمه به مقصد رسیدم بخاطر نشستن طولانی مدت شیاف بزنم؟
چون شب حرکته احتمال ایستادن ماشین خیلی کمه و اگه توصیه ای دارید بگید ممنون میشم

2 پاسخ 373 بازدید


توانایی های نوزاد دو ماهه و سه ماهه

پزشک اوما لطفا یه مختصر توضیح بدید تو این سن نوزاد چه توانایی هایی داره
مامانایی که بچه شون ۱ فروردین ۱۴۰۰ به دنیا اومده لطفا بیاین دور هم باشیم
نوزاد من دختره
الان دقیقا ۲ماه و ۴روزه هست
قدش ۶۱
وزنش ۵.۵
دورسرش ۳۸
الان کار خاصی نمیتونه انجام بده
فقط واکنش نشون میده به من و باباش و میخنده باهاش که حرف میزنیم و یه صداهایی هم از خودش در میاره
ولی جغجغه رو نمیتونه بگیره
کلا دستاش قدرت نداره که زیاد بیارشون بالا
شیر خودمو میخوره فقط
شنیدم تو دو ماهگی بچه باید کنترل دستاشو داشته باشه
لطفا تجربه هاتونو بگید
دارم نگران میشم

31 پاسخ 445 بازدید


نفس کشیدن نوزاد در خواب

سلام دخترم بعضی موقع ها تو خواب خیلی تندتند نفس میکشه و عمیق مبخواستم ببینم طبیعیه یا ن؟

7 پاسخ 379 بازدید


مدفوع نوزاد و شکل ان

سلام مدفوع دخترم دو زوزی هس حالت لَزِج مانند و چسبناکی داره و اینگار دون دونه ای هس داخلش یکدست نیست و رنگش هم مثله قبل زرده و شیرخودم هم میخوره فقط اخر شبا ۲ واحد شیرخشک نان میخواستم ببینم طبیعیه یا نه؟

5 پاسخ 390 بازدید


کیلینک خوب برای غربالگری

سلام خداقوت به همه اومایی های عزیز.....کلینیک خوب ودقیق برای غربالگری درمشهد میخوام کجاخوبه عزیزان؟

14 پاسخ 303 بازدید


هماتوم در هفته ی هجده

بچه ها من قبل از سونو آنومالی هماتوم نداشتم.
ولی این سری که رفتم گفت هماتوم کوچک قسمت پایین جفت داری
همش ذهنم درگیره که چرا به وجود اومده.
از وقتی رفتم سونو رعایت می کنم دراز کشیدم همش.
لکه بینی هم ندارم.
البته دکترم گفت آ اس آ خودش کمک می کنه نگران نباش
ولی من نگرانم .
چقدر طول می کشه تا خوب بشه؟
اصلاً کسی بوده این هفته ها هماتوم بیاد سراغش؟؟

28 پاسخ 457 بازدید


بوتاکس در شیردهی میشه انجام داد

با سلام خدمت پزشک اوما نی نی من ۲ماه ونیمشه میخاستم بوتاکس بزنم به پیشانیم مشکلی نداره؟

7 پاسخ 420 بازدید


جوش تناسلی در بارداری

سلام پزشک اوما,هفته ۱۰ بارداری هستم و دیشب متوجه یدونه جوش تناسلی شدم,هم دردناکه و هم سوزش دارم,آیا برای بارداریم خطرناکه?

16 پاسخ 447 بازدید


تفسیر آزمایش اولیه بارداری

سلام این برگه آزمایش زن داداشمه لطفا ی نگاه بندازین ممنون

10 پاسخ 587 بازدید


پی پی نوزاد چرا اینطوریه

توروخدا بیاین ببینین چرا دخترم اینطوری پی پی کرده

19 پاسخ 835 بازدید