قرص قطع شیر چی استفاده کنم؟
سلام من ۵ ماهه که دخترم شیرمو نمیخوره و توی این ۵ ماه اصلا شیردهی نداشتم ...
ولی شیر قطع نمیشه باید چی کار کنم؟
چه قرصی مصرف کنم؟
علت گرفتگی عضلات پا
سلام دکترجان واومایی های عزیز....من از هفته ۳۲ روزی دوعدد امپول هپارین میزنم....ازاونموقع تاحالا صبحا ساعت هفت وهشت یهو وسط ماهیچه ساق پام میگیره انگار دارن با دریل یه نقطه رو سوراخ میکنن اصن خیلی حالت بدیه اینقد جیغ داد میکنم وصلوات میفرستم سه چهاردقیقه اینجوری میشه وبعد خوب میشه علتش چیه
نداشتن شیر کافی برای نوزاد
چیکار کنم شیرم بیاد توروخدا بگید. هرکی هر چی گفت دارم میخورم آبگوشت کله پاچه سیرابی شیر شیره مکملهای شیرافزا سوپ جو هندونه رازیانه زیره
ولی بازم سینه هام شله و بچه همش گشنس. مجبورم شیرخشک هم بدم. الان با شیردوش دستی دوشیدم ۱۰سی سی اومد.
مسافرت طولانی تو هفتە من
سلام دوستان عزیز و دکتر اوما
من اخر هفته آینده 33هفته رو کامل میکنم میرم تو 34 بارداریمم شکر خدا بی خطر بوده تا الان
حالا ی کار پیش اومده دوروزه میخوام برم مسافرت و برگردم ولی راهش طولانیه
یه 10 12ساعتی راهه یعنی رفت و برگشت 20یا 24 ساعت تو ماشینم
ماشین خودمون بنظرتون خطرناکە اگە برم؟؟ مشکلی خدایی نکرده پیش میاد؟؟؟
علت سندرم پای بی قرار
سلام مامانها
من قبلا کمی سندرم پای بیقرار داشتم بعد اینکه باردار شدم خصوصا ماه های آخر شدید تر شد طوریکه شبها بیدار میشدم از شدت اذیت شدن و باید ۲ یا ۳ ساعت راه میرفتم که بهتر شه حالا بعد زایمانم بازم این حالت شدید رو دارم و شبها تا دو ساعت بیخودی فقط باید راه برم ، به نظرتون علتش چیه یا چیکار میشه کرد؟
سلام دوستم در حال اقدامه یه لحظه بیان
سلام. دوستم سه روزه لکه میبینه روز اول رنگشون قرمز بود بدش لکه ها سیاه دیده.
1ماه از پریودیش گذشته بیبی هم گذاشته منفی شد. الانم لکه هاش رو ب اتمامه توی اقدام هم هست.
7ماه اقدامه تو این مدت همیشه پریودیهاش عقب افتاد دکتر بهش آمپول داد بازم خوب نشد.
آزمایش و سنو هم رفته مشکلی نداشته
درد شکم و عکس رنگی
سلام خانم دکتر من چهارشنبه رفتم عکس رنگی دادم پریشب اقدام کردم الان زیر شکمم درد میگیره دوباره خوب میشه
خواستم ببینم علتش چی میتونه باشه
جواب آزمایش دیابت بارداری
سلام میشه آزمایش من نگاه کنید ببینید دیابت دارم یا نه
سلام دوستان با تجربه برای واکسن دوماهگی
تت چندروز باید بهش استامینفون بدم؟
سلام خانم دکتر و بچه ها من دیشب خوابالو بودم میخاستم برم سرویس بهداشتی...
از دوتا پله افتادم زمین😢😢😢 ب پهلو افتادم زمین، فقط دست و پام یکم قرمز شد و خداروشکر هیچ خون یا لکه ای ازم نیومد؛ حالا سوالم اینکه چیکار کنم تا از سلامت جنین خیالم راحت بشه؟🥺 میگم نکنه دست و پاهاش اسیب دیده باشه؟😭 خدا منو لعنت کنه😔😔😔
از دیشبم خداروشکر تکون خورده اما بازم استرس دارم😭
استفاده از شیاف پروژسترون
سلام دکتر اوما خسته نباشی من میخوام با ماشین سفر برم در حال حاضر شیاف استفاده نمیکنم ایا لازمه به مقصد رسیدم بخاطر نشستن طولانی مدت شیاف بزنم؟
چون شب حرکته احتمال ایستادن ماشین خیلی کمه و اگه توصیه ای دارید بگید ممنون میشم
توانایی های نوزاد دو ماهه و سه ماهه
پزشک اوما لطفا یه مختصر توضیح بدید تو این سن نوزاد چه توانایی هایی داره
مامانایی که بچه شون ۱ فروردین ۱۴۰۰ به دنیا اومده لطفا بیاین دور هم باشیم
نوزاد من دختره
الان دقیقا ۲ماه و ۴روزه هست
قدش ۶۱
وزنش ۵.۵
دورسرش ۳۸
الان کار خاصی نمیتونه انجام بده
فقط واکنش نشون میده به من و باباش و میخنده باهاش که حرف میزنیم و یه صداهایی هم از خودش در میاره
ولی جغجغه رو نمیتونه بگیره
کلا دستاش قدرت نداره که زیاد بیارشون بالا
شیر خودمو میخوره فقط
شنیدم تو دو ماهگی بچه باید کنترل دستاشو داشته باشه
لطفا تجربه هاتونو بگید
دارم نگران میشم
نفس کشیدن نوزاد در خواب
سلام دخترم بعضی موقع ها تو خواب خیلی تندتند نفس میکشه و عمیق مبخواستم ببینم طبیعیه یا ن؟
مدفوع نوزاد و شکل ان
سلام مدفوع دخترم دو زوزی هس حالت لَزِج مانند و چسبناکی داره و اینگار دون دونه ای هس داخلش یکدست نیست و رنگش هم مثله قبل زرده و شیرخودم هم میخوره فقط اخر شبا ۲ واحد شیرخشک نان میخواستم ببینم طبیعیه یا نه؟
کیلینک خوب برای غربالگری
سلام خداقوت به همه اومایی های عزیز.....کلینیک خوب ودقیق برای غربالگری درمشهد میخوام کجاخوبه عزیزان؟
هماتوم در هفته ی هجده
بچه ها من قبل از سونو آنومالی هماتوم نداشتم.
ولی این سری که رفتم گفت هماتوم کوچک قسمت پایین جفت داری
همش ذهنم درگیره که چرا به وجود اومده.
از وقتی رفتم سونو رعایت می کنم دراز کشیدم همش.
لکه بینی هم ندارم.
البته دکترم گفت آ اس آ خودش کمک می کنه نگران نباش
ولی من نگرانم .
چقدر طول می کشه تا خوب بشه؟
اصلاً کسی بوده این هفته ها هماتوم بیاد سراغش؟؟
بوتاکس در شیردهی میشه انجام داد
با سلام خدمت پزشک اوما نی نی من ۲ماه ونیمشه میخاستم بوتاکس بزنم به پیشانیم مشکلی نداره؟
جوش تناسلی در بارداری
سلام پزشک اوما,هفته ۱۰ بارداری هستم و دیشب متوجه یدونه جوش تناسلی شدم,هم دردناکه و هم سوزش دارم,آیا برای بارداریم خطرناکه?
تفسیر آزمایش اولیه بارداری
سلام این برگه آزمایش زن داداشمه لطفا ی نگاه بندازین ممنون
پی پی نوزاد چرا اینطوریه
توروخدا بیاین ببینین چرا دخترم اینطوری پی پی کرده




