Ooma

جواب آزمایش غربالگری اول

دوستان و خانم دکتر جواب خوبه دیگه؟؟
ریسک تری زومی و سندروم داون رو منفی زده

33 پاسخ 575 بازدید


دوره ۵۲ پریود شدم و پریودم مثل ترشح شده

سلام خسته نباشید من این دوره۵۲ هست که پریود شد پریودم خیلی لزجه انگار ترشح خونی داره ازم میاد بیرون ازچی هست

16 پاسخ 282 بازدید


مالیدن مشت به صورت

سلام خانما بچه ی من 57روزست دیشب کل شب رو دخترم با مشتش هی صورتش رو مالوند خواب بودا اما هی می مالید به چشاش و دماغش و صورتش میشه بگید چرا بچه های شماهم این حوری میکنن!؟

15 پاسخ 470 بازدید


کمر درد و شکم درد بارداری

سلام دوستان خوب هستید،اونایی که هفته ۵ به بالا هستین بیاین از علائم بارداریتون بگید دور هم باشیم،من کمر درد و دل درد دارم به نظرتون طبیعی هس؟شما چه علائمی دارید؟

48 پاسخ 400 بازدید


سفت شدن شکن هفته ۱۸

سلام من هفته ۱۷رو دارم تموم میکنم
امروز از ۱۱تا الان حدودا ۴ساعته شکمم اینجوری یه وری سفت شده
مشکلیه؟
دوستان تجربه ای دارید؟

31 پاسخ 452 بازدید


بارداری .اقدام بعد از سنو داخلی

سلام خانم های گل .من دیروز بعد از 8 روز تاخیر تست خون دادم و مثبت شد .اخرین پریودیم 6 اردیبهشت بود که روز 14 سیکل سنو داخلی دادم ولی دکتر گفتند هیچ اثری از تخمک نیست ولی من بعد از سنو اقدام کردم .
ایا ممکنه لقاح صورت گرفته باشه ولی با سنو داخلی مشخص نشده باشه ؟ یا اینکه تخمک ازاد شده و با سنو مشخص نبوده ؟
احتمال داره بارداری پوچ باشه .این موضوع نگرانم کرده
(اقدامم طبیعی بود بدون هیچ دارویی .)

53 پاسخ 551 بازدید


اقدام به بارداری بعد لاپاراسکوپی کیست شکلاتی

سلام
من ۲۷ آذر پریود شدم. ۱۱ دی بعلت کیست اندومتریوز دو طرفه که سمت چپم خیلی بزرگ بود لاپراسکوپی کردم .خداروشکر مسیر لوله هام باز بود و ذخیره تخمکگذاریم ۲.۶ بود. جراحی خیلی خوب و راحت و بدون دردی داشتم و ۶ روز خونریزی داشتم . سه هفته رابطه نداشتم بعد از سه هفته یکبار رابطه ملایم داشتم
دوباره ۷ بهمن بعد از دوروز لکه بینی پریود شدم. روز تخمک گذاریم کیت استفاده کردم و بعد سه بار پشت سرهم اقدام کردیم. ولی متاسفانه به خاطر رابطه خشن و به شدت طولانی من یکم لک داشتم با درد زیاد.. الآن خیلی نگرانم. ممکنه اتفاق بدی افتاده باشه؟ دکترم هیچ قرص و آمپولی غیر از مولتی ویتامین بهم نداد و گفت اوضاعت خیلی خوبه.
سوالم اینه جای نگرانی هست؟ چندوقت بعد از لاپارسکوپی احتمال بارداری هست؟ من یکم سیکلهامو قاطی کردم. آیا خونریزی بعد از عمل پریود محسوب میشه؟
راستی من ۳۳ سالمه و ۵ ساله ازدواج کردم بارداری یا سقط تاحالا نداشتم...روش جلوگیری هم فقط طبیعی بوده

16 پاسخ 713 بازدید


تهوع دارم خانما میشه بیاین

سلام من امروز ۳۷ هفته و ۶ روزم گاهی اوقات تهوع میگیرم بخصوص بعد غذا چیکار کنم خطرناک نیست به نظر شما؟تا ماه پنج تقریبا مرتب داشتم
الانم دوباره دارم

34 پاسخ 392 بازدید


درد پهلوی راست در ۶ ماهگی

سلام من ماه اوایل ماه ۶ بارداری هستم. ۲ روزه پهلوی راستم حالت کشیدگی داره درد شدید نیس ولی کشیدگی با کمی کوفتگیه ممکنه خطرناک باشه؟

9 پاسخ 453 بازدید


دردسمت راست رحم چندروز

سلام دکتر چند وزسمت راست رحمم تیرمیکشه چه سونویی یا ازماییش انجام بدم

6 پاسخ 414 بازدید


لطفا هرکس می‌دونه بیاد خواهش میکنم

امروز سونو رفتم برا فولیکول ای یو ای انجام بدم
دکتر گفت تعداد فولیکولات خیلی بالاس احتمال ده قلویی هم هست ای یو ای نمیکنم
خیلی اعصابم خورده
بعد یدونه آزادسازی 5000داده فقط
گف سایزاشونم ۱۷و ۱۸و اینا هست
فقط ی آزاد سازی دادد
بنظرتون ب دکتر خانواده بگم بکنتش دوتا ؟ دکتره هرچی گفتم دوتا آمپول بده نداد

78 پاسخ 685 بازدید


خواندن نسخه دکتر چی میشه

سلام خانم دکتر میشه یه نگاه به نسخه من کنید دستورشو بهم بگید

8 پاسخ 422 بازدید


درد زایمان دارم

سلام بچه ها،، درد زایمان دارم،،، معاینه درد داره؟؟؟

56 پاسخ 664 بازدید


بهداشت و صدای قلب🤚😐

سلام اومایی های عزیز. من امروز بهداشت رفتم مثلا خواست صدای قلب بچمو چک کنه.۲۰ دقیقه تمام دستگاهش رو رو شکمم چرخوند میگه فقط صدای شکمته دوباره چرخوند گفت چرا نمیشنوم؟!!!! یعنی مردم و زنده شدم صدای قلبم رو خودم میشنیدم انقدر حاام بد شد. بعد از کلی تلاش یه ذره برد پایین صداش اومد. میگم چرا اینجوری شد؟ مشکلی داره؟ میگه نه دستگاه ما قدیمیه خوب شنیده نمیشه😑😑😑😑😑😑. حالا نمیدونم چیکار کنم برای چک برم سونوگرافی یا نه؟
خیلی استرس کشیدم.😔😔😔😔😔

66 پاسخ 1,483 بازدید


خانماگریمیچرمیدم به پسرم خیلی میخوابه

سلام،میگم من سه روزه به پسرم هر۱۲ساعت گرمیچرمیدم،ظهرباشب،اونومیخوره خیلی میخوابه،ضررنداره؟میترسم

44 پاسخ 450 بازدید


کرم ضد افتاب کودک

سلام دکتراوما ودوستان.یه کرم ضدافتاب خوب معرفی میکنید..پسرم ۹ماهش پوستشم سفید..ممنونم

6 پاسخ 397 بازدید


دردِ گوش سمت چپ

سلام. من گوش سمت چپم از دیشب خیلی درد میکنه، انگار که عفونت کرده... باید چیکار کنم؟ میتونم برم دکتر گوش و حلق و بینی؟ ایا میتونم دارویی مصرف کنم برای این موضوع؟

4 پاسخ 226 بازدید


لطفا تفسیر آزمایش اسپرم

پزشک اوما ممنون از راهنمایی شما

10 پاسخ 303 بازدید


استفراغ ، رفلاکس، کولیک، بالا آوردن

دخترم ۳روزه جهشی بالا میاره روزی ۲بار امروز که بالا آورد خلط داشت علائم رفلاکسه ؟؟؟
چی بهش بدم

15 پاسخ 342 بازدید


کیا روز موعد بی بی چکشون منفی بوده

سلام دخی ها دوستا و مامانا کیا روز موعد تستشون منفی بوده ؟ و بعد از چند روز مثبت شده؟

74 پاسخ 764 بازدید