سلام ببخشید من هی سوال میپرسم
من روز یکشنبه ۱۲سیملم آمپول آزاد سازی زدم ساعت ۸شب
الان سه شب شده
روز ۱۳سیکلم ساعت ۸شب
و روز ۱۴سیکلم یبار ساعت ۹صبح یبار ساعت ۸شب رابطه داشتم
بعد سوالم اینه الان ک نزدیک ۷۲ساعت از آمپول گذشته درد و گرفتگی زیر دلم بیشتر شده
شوهرم نیس تا پس فردا اینا
بعد سوالم اینه میشه تخمک تا ۳۶ساعت ک میگن آزاد نشده باشه
الان آزاد شع؟
قرص مدروکسی پروژسترون
سلام دوستان کسی میدونه وقتی ده روز قرص مدروکسی پروژسترون میخوریم بعد که قطعش میکنیم چند روز پریود میشیم من ماه قبل اینکارو کردم سه روز هم نشد پریود شدم اما این ماه باز دیدم پریود نمیشم ده روز خوردم الان سه روز هم شده اما پریود نشدم چقدر زمان استانداداردش هست ؟
تفسیر آزمایش ان تی
سلام دوستان و دکتر اومای عزیز،میشه آزمایش ان تی منو تفسیر کنین ممنونم
سونو دفع بقایا
سلام پزشک اوما و خانما من امروز ۴۰ روزه قسط کردم رفتم سونو دادم گفت بقایا داری عکس سونو میفرستم بگین که بقایا با قرص قابل دفع یا کورتاژ احتیاج داره .امروز نتونستم ببرم نشون دکتر بدم
خانومای اصفهانی کمک
سلام روز بخیر دکتر میشناسید که سزارین اختیاری انجام بده ؟
کسی دکتر الهه امیری را میشناسه؟
بی خوابی نوزاد
مامانای عزیز لطفا از تجربیات بچه داریتون برام بگید
پسر من الان ۲ ماهشه اصلا نمیتونم بخوابونمش تا میخوابه یه ربع بعد بیداره
لطفا از تجربیاتتون برام بگید بچه های شما چطوری بودن؟ کی خوب میشن معمولا؟
به معنای واقعی دارم روانی میشم
پهلو درد شبانه در بارداری
من شبا اصلا نمیتونم بخوابم بس که پهلو به پهلو میشم و کمر درد هم میگیرم .چیکار کنم ؟تا الان همیشه رو به بالا (به پشت )خوابیدم یا رو به شکم خوابیدم ولی الان میگن نباید اینجوری بخوابی .من اصلا شبا خواب ندارم پهلو به پهلو بخوابم .
برا دختر دار شدن چه باید کرد
سلام خدمت دکتر اوما و خانم های گل. کسی میدونه چه کارایی یا چه چیزایی قبل از بارداری باید انجام بشه که بچه دختر بشه؟
اگه بدونید و راهنمایی کنید ممنون میشم
شاید براتون سوال باشه من یه پسر 8ماهه خدا لطف کرده بهم داد خداروشکر. حالا میخوام بدونم اگه بخوام بعد یک سالگی پسرم اقدام کنم بچه بعدیم دختر باشه باید چیکار کنم. چون طبعم خیلی گرمه میگن اگه بچه دار بشی بعدی هم پسره.
از همگی ممنونم
دوستانی که مشهدی هستن و بیمارستان ثامن الائمه زایمان کردند یا خدای نکرده سقط کر
دسلام دوستان من رشد جنینم متوقف شد دکترم نامه داده برای بیمارستان. میخواستم ببینم بیمارستان ثامن الائمه چطوریه.
رسیدگیشون و پرسنل؟
اونایی که سقط کردین چطور بوده. با قرص و دارو بوده یا کورتاژ
قطره اهن و مولتی ویتامین برای نوزاد ؟
سلام عزیزان .کوچولوی من تازه شش ماهش تموم شده و قطره اهن فروزومال بهش میدم ..قطره خوبی هست یا ن عوضش کنم ؟
و دوم اینکه چه مولتی ویتامیتی بهش بدم ک هم خوشمزه و قوی و خوب باشه ..
خارجی بهتره یا ایرانی ؟
ممنون میشم از راهنمایی تون .
سلام خانم دکتر قرص ایزوپرین با آمپول آنوکساپارین و قرص آسپرین تداخل نداره؟آخه همه ی اینا رو باید بخورم
سوالمو بالا پرسیدم ممنون
دکتر عزیز لطفا تصویر رو ببنید و نظرتون رو بگید
سلام برادرم تمام بدنش از اینا دراورده و بشدت خارش داره چرک هم میکنن دکتر بردیم فقط یه ازمایش خون و ادرار براش نوشت که جوابش نرمال بود و فقط یه بسته ازیرترومایسین۲۵۰ داد که تاثیری نداشت
خانم دکتر و اومایی های عزیز اگه میشه راهنمایی کتین واقعا اذیت میشه.منتظر جوابتون هستم
حرکت جنین از هفته چند حس میشه؟
از هفته چند میشه حرکت جنین رو حس کرد؟من جفتم قدامیه هنوز هیچی حس نمیکنم از حرکتهای بچم یکم نگرانم😔
تزریق انوکسپارین و تنگی نفس
سلام شبتون بخیر من آمپول آنوکسپارین میزنم ۶ هفته هست چند مدت تنگی نفس دارم .میتونه از عوارضش باشه ؟
خانمهایی ک درد زیر شکم تو هفته ۱۵داشتن و سرکلاژ نیاز بوده میشه بیاید
خانما من از دیروز صب زیر دلم سمت راستم تیر میکشه شدید نیس ولی هست همش زنگ زدم دکترم میگه باید بیاید دهانه رحمتو چک کنم کسی اینجور بوده ک طبیعی باشه؟یا کسی بوده بااین حال طول سرویکسش کم باشه و سرکلاژ یا استراحت باشه؟
میشه از شیاف بیزاکودیل برای یبوستم استفاده کنم؟
مامانا من امروز زنگ زدم ب دکترم منشیش گفت بخاطر یبوستم شیاف بزار
البته چون فردا وقت سرکلاژ دارم یبوستم هستم گفتم بگم که چیکار کنم بعد عمل ی وقت برای دفع بهم فشار نیاد گفت بیزاکودیل بزار اما من هرچی سرچ میکنم میگن استفادش ضرر داره الان چیکار کنم؟ کسی بوده ک گذاشته باشه
سوزش و خارش واژن
سلام دوستان و دکتر اوما
الان چند وقت هست واژنم سوزش و خارش داذه علتش چی میتونه باشه
سلام خانم دکتر نوزادم فقط شیر خشک میخوره و از جمعه است مدفوعش سبزه
نیکو از جمعه تا دیروز که پی پی میکنه سبز پر رنگه دلیلش چیه شیر خشک روز جمعه و شنبه ببلاک کامفورت میدادم بعدش نان ۱ گرفتم چرا پی پیش سبزه؟؟؟؟ممنون از پاسخگوییتون
رفلاکس و بالا اوردن شیر نوزاد
سلام خدمت دکتر ومامانهای عزیز.دوستانی که تجربه رفلاکس نوزاد و درمانش رو دارن لطفا راهنمایی کنید چه کارهایی کردید رفلاکسش بهتر شده .پسر من بعد از شیر خوردن بالا میاره و دکتر براش امپرازول تجویز کرده با این حال باز هم گاهی بالا میاره .میشه راهنمایی کنید چکار کنم که دیگه اصلا بالا نیاره؟
دوستان ای وی اف جواب میدین لطفا
سلام دوستان .
سیکل ای وی اف کلا چقد طول می کشه
و اینکه چقد درد داره من بیشتر بخاطر دردش میترسم اقدام کنم.
یه بار ای یو ای کردم خارج رحم شد جراحی کردم الان لوله سمت چپ رد ندارم.




