Ooma

بالا اورد نوزاد زیاد جیش نکردن

سلام به پزشک اوما و مامان های امایی پسرم بالا اورد الان خیلی زیاد بالا اورد الان دو روزه هم هست پوشکش سنگین نیست شیر منم فقط میخوره چکار کنم 😔😔😔

64 پاسخ 681 بازدید


تعیین جنسیت هفته ۱۶

سلام خانوما من الان رفتم سونو بهم گفت جنسیت که ۱۸ هفته باید بیای ولی ۸۰ درصد دختره
ان تی هم یه جا دیگه رفته بودم که حدس نزده بود
ولی هممممه دور و وریام از حالتام بهم میگن پسره حتی یه نفرم نگفته دختر
حالا یعنی الان دختره؟ اعتماد کنم؟ خودشم ۱۰۰ درصد نگفت آخه

44 پاسخ 662 بازدید


سونو آنامالی در هفته19

سلام لطفا نتیجه سونو برام بگید

29 پاسخ 548 بازدید


بچه ها لطفا راهنماییم کنید.کلافه شدم واقعا

دوستان سلام،من و همسرم هر دو مشکل داریم برای باروری.الان مشکل اصلیم اینه ک شوهرم با خوردن داروهای دکتر مشکل داره،یک بارم ب زور فرستادمش اما داروها را نخورد.میگه طب سنتی،که اونم کلی زمان بره و تازه ب شرط رعایت خ چیزها.ک خودشم میدونه نمیشه.حتی باید کلی تلاش کنم تا بره آزمایش.خواهش میکنم بگید چکار کنم

103 پاسخ 551 بازدید


سلام در مورد نشتی کیسه آب سوال دارم

سلام خانم دکتر من چند روز پیش احساس کردم لباس زیرم خیس میشه و ازآنجایی که بی اختیاری ادرار هم دارم ولی به کیسه آب هم شک کردم
ولی امروز هیچ خبری حس نکردم نی ممکنه کیسه آب باشه؟

12 پاسخ 350 بازدید


واکسن نوزاد و جای واکسن

سلام جای واکسن دخترم این شکلی شده ایا طبیعیه یا نه؟

17 پاسخ 552 بازدید


هماهنگی قرص با نسخه

سلام روزتون بخیر من ۳۷ هفته و ۴ روز هستم نسخه و براتون ارسال میکنم برای عفونت ادرار (بسیار کم دارم) قرص و نوشتن ا
اول این که سخت دارو پیدا کردم ممکنه ببینید دارو و نسخه هم خونی داره یا نه ؟
دوم تو اینترنت خوندم تو هفتهد۳۸ نباید مصرف بشه میشه راهنماییم کنید لطفا

6 پاسخ 535 بازدید


وزن کم کردن کودک 8 ماهم

سلام وقتتون بخیر،پسر من الان 8 ماهو نیمش هست حدود یک ماه خورده ای بود که وزن اضافه نکرده بود چند روز پیش وزن که کردم 150 گرم کم کرده بود یعنی در حال حاظر 7 کیلو 850 گرم هستش دکتر که رفتم براش سانستول و زینک سولفات و لیپوزوفر نوشته بهش میدم البته هنوز دندون در نیاورده و چند روزی هست که اصلا غذا نمیخوره یا ماجان بهش میدم یا شیر خودم و یا شیر خشک نمی‌دونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید ممنونم

78 پاسخ 447 بازدید


خانمهایی که در آروغ گیر حرفه ای هستند بیان

سلام. من بلد نیستم آروغ کوچولومو بگیرم. میزارمش سر شونم و تپ تپ میزنم به پشتش اما از هر ده بار ی بار صدا در میاد. شما چند دقیقه اینکارو انجام میدین تا آروغش میاد و اینکه همیشه به ازای هر بار شیردهی بچه آروغ داره؟ شما مدل بهنر و راحت تری برای آروغ گیری ندارین؟

32 پاسخ 931 بازدید


دانشجویانی که کارهای دانشگاهی‌ دارن

بچهای دانشگاهی‌ عزیز
میدونیم که این روزا استادا با پروژه‌ای مختلف و پاورپوینت و کلی کارای داشنگاهیی دیه خستتون کردن
ما اینجایم ک تنها نباشید
کلی تایپهای مختلف
به ما بسپارید
با ارائه رزومه
جهت ارتباط با واتساپ ب شماره 09915398978

9 پاسخ 540 بازدید


خانومایی که بچشون رو از شیر گرفتن میشه یه لحظه بیاین؟!

سلام دوستان من امروز هفت روز میشه پسرمو از شیر گرفتم.

ماه پیشم قرص اوسیز خورده بودم، یه هفته هم میشه شیرهی و قطع کردم، الان چهار روز پریودم تاخیر داره، دردشو دارم هم کمرم هم پاهام هم زیر دلم ولی نمیاد، چهار روزه هیچ ترشحیم ندارم ببخشیدا ولی کاملا خشکه،بی بی چک هم منفی بوده میشه بخاطر قطع شیر باشه که نا منظم شده؟!

شما تجربه ای ندارین؟

5 پاسخ 495 بازدید


علت پریودی نا منظم

سلام بچه ها خوبین ؟
لطفا جواب بدین
من یک سال و خورده ای هست که پریودیام نا منظمه از اسفند ۹۸
خیلی میترسم خیلی
سونو دادم مشکل نداشته
البته اون موقع تقریبا ۶ ماه بود که نامنطم شده بود
دو دوره ام دوفاستون مصرف کردم که طول سیکلم ماه اول ۳۱ روز شد و ماه دوم ۲۷ روز
این ماه مصرف نکردم و از ۴ ماه پیش هنوز پریود نشدم
بی بی هم زدم منفی شد
این ماه هم دو هفته اقدام نداشتم به خاطر مصرف داروهای عفونت واژن چون پزشک گفت عفونت دارم
کسی این جور بوده که بعدا باردار شده باشه؟
به نظرتون دلیل اصلیش چیه؟

14 پاسخ 343 بازدید


سلام تهرانی های عزیز میشه تشریف بیارید راجب بیماریتان ازتون سوال دارم

خانم های تهرانی من خودم شهر ساوه هستم فاصله امون تا تهران ۴۵ دقیقس میخام تهران زیر نظر دکتر ندا حاجیان باشم تو بیمارستان
پردیس یا پارسیان زایمان کنم من پرسیدم گفتن هزینش میشه ۱۵ ملیون میخام بدونم هیچ بیمه ای قبول نمیکنن من بیمه تکمیلی سینا هستم و هزینه زایمان سزارین رو هم میده میخام بدونم بیمارستانش با بیمه کار میکنه یا نه

17 پاسخ 350 بازدید


شیر مادر و زردی نوزاد

سلام من پسرم دو روزش بود ازمایش زردیش ۱۰بود یه شب گذاشتیم زیر دستگاه شد ۴/۷ . خودمم مدام خاک شیر و ترنجبین میخورم و گرمی و چربی نمیخورم. ایا مواد غذایی ربط داره؟
و اینکه یه سریا میگن شیر خودمو بهش ندم. میگن شیر خشک بده خوب میشه ایا درسته؟
میگن نده تا چند روز بریزش تا بعد سفید سفید شه بعد بده.الان شیرم شیری رنگه. وقتی میدوشم تو شیشه میکنم میگن یه کوچولو زردی داره شیرت

24 پاسخ 314 بازدید


رنگ زرد ادرار نوزاد

سلام دکتر اوما و دوستان
دخترم رنگ ادرارش خیلی زرد پررنگه دلیلش چیه؟عفونت ادراریه یا ممکنه بخاطر مولتی ویتامین باشه که میخوره؟چون قطره مولتی ویتامینشم زرد پررنگه
کسی به نوزادش مولتی داده؟ شماهم همینطور میشه ادرارش؟

11 پاسخ 390 بازدید


سلام خسته نباشید میخواهم پزشک برنامه جوابمو بده ممنونم

من الان 3 ماه هستش که وقتی پریود میشم فشارم میره بالا با قرص کنترول میکنم واینکه نیم کره سمت راست سرم شروع میکنه به درد گرفتن و سرگیجه های بد میگیرم وواقعا خیلی میترسم به نظر شما مشکل من چیه واینکه واقعا من میترسم برم دکتر تو رو خدا شما بگین من چرا اینطوری شدم
خواهش میکنم جواب منو بدین ممنون میشم

3 پاسخ 449 بازدید


سلام دکتر وقت بخیر،در مورد کیست کوروئید سوال دارم

سلام دکتر جان وقتتون بخیر،۱۸ هفته و ۲روز بودم ک سونو آنومالی دادم و همه چیز اوکی و عالی بود،آزمایش های اول و دوم غربالگری هم دادم ریسک ها خیلی خیلی پایین بودن،سونو ان تی هم دادم۹دهم بودم،ولی تو سونو آنومالی دوتاکیست۴،۷میلی در چپ و راست سر بچه بود،میخواستم راهنماییم کنید،ممنونم

5 پاسخ 353 بازدید


نکات دندون در آوردن نوزاد

سلام دکتر اوما و خانما خوبین
دختر من ۴ ماه و ۱۳ روزشه و بعد واکسن ۴ماهگی دیدم ک آب دهنش میره اما گفتم ک از الان دندون درنمیاره بعد سه روز پیش متوجه شدم که از پایین جای دوتا دندون سفید شده و همش میخواد یه چیری بهش بماله میگم چه چیزی به دندونش بزنم ک درد نداشته باشه و اونجوری نخاره دیگه؟ الان هم دیکه آب دهنش نمیربزه قورت میده نمیزاره بریزه بیرون اون چیکار کنم ک بریزه بیرون؟
پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون😍😍

17 پاسخ 391 بازدید


درد بدن یهویی

سلام دکتر اوما و خانما خوبین
پنج روز هستش که یهویی یه جام درد میکنه و بعد ۳،۴ثانیه دردش میره یه روز داخل دستم یه روز مچم به روز پاهام و ازهمه مهمتر کمرم بد درد میکنه خیلی شدید کار هم ک میکنم دراز کشیدنی یا نشستنی میمیرم و زنده میشم مامانمم میگه جای آمپول بیخسی هستش که درد میکنه چیکار کنم که خوب شم

10 پاسخ 298 بازدید


احتمال کرونا گرفتن نوزاد ۵ماهه وقتی خودم گرونا دارم هست؟

وقت بخیر
لطفا راهنمایی کنید خیلی استرس دادم
حدود یک هفته پیش یکم بدن درد و سردرد داشتم گفتم شاید از خستگی باشه....تا اینکه دیشب تب و لرز و سردرد و همیچی مبتلا شدم..الان تست کرونا دادم منتظر جوابشم..هرچند حتمااا مثبته...دوقلو دارم بهشون شیر خشک میدم...۵ماهه...میترسم مبتلا شده باشن....چیکار کنم؟ از کجا بفهمم مبتلا شدن یا نه؟ و اگه آره چه کاری انجام بدم..‌‌‌خیلییییی ناراحتم

32 پاسخ 499 بازدید