استفاده از روروئک به بچه آسیب میرسونه ؟
سلام وقت بخیر
من میخواستم برای سیسمونی دخترم روروئک بگیرم ولی بعضی ها گفتن اصلا خوب نیست و باعث میشه پاهاش پرانتزی بشه و کلا آسیب میزنه به بچه
منم دیگه نگرفتم
ولی الان که نزدیک ۷ ماهه هست میبینم خیلی ها برای بچه هاشون روروئک گرفتن و راضی هستن
میخواستم راهنمایی کنین که بگیرم براش یا اینکه واقعا ضرر داره !!؟
کاپ قاعدگی بعد سزارین
سلام خانم دکتر عزیز.وقتتون بخیر
ببخشید ده روز بعد سزارین با خون ریزی کم و جزئی میشه کاپ قاعدگی گذاشت؟!
سیر نشدن نوزاد و شیردهی
سلام دکتر عزیز
نوزاد من از بدو تولد دائما سینه میخواد
من اوایل که توخونه کمکی داشتم مشکلی نداشتم و بصورت دراز کش دائم سینه تودهن نوزادم بود ومیخورد
وزن اولیه ۳۳۰۰،وزن ۱۴روزبعد ۳۸۰۰،وزن الان که ۲۰روزه هست ۴کیلو هست
ولی الان که کنار نوزاد کارهای دیگه و منزل وبچه اولم هست خیلی سخت هست که دائما سینه تودهنش باشه وقتی بلند میشم ۵دقیقه بعد گریه میکنه و خواب کمی داره
یعنی مثل نوزادهای دیگه پرخواب نیست
بنظر شما ایا گشنه است وسیر نمیشه.آیا پستونک یا شیرخشک کمکی بهش بدم
چکارکنم؟
تفسیر سونوگرافی جنین ۳۲هفته
سلام خسته نباشین.امکانش هست از روی سونوگرافی ک انجام دادم ببینین جنین طبیعی هستش یا مشکلی داره؟
سونو گرافی ۵ هفته ۳ روز
سلام خسته نباشید دکتر جان
دیروز رفتم سونوگرافی پنج هفته سه روزم بود
فقط ساک حاملگی داخل رحم بود توش چیزی نبود
دکتر گفت زود اومدی خیلی
هفته دیگه یا دو هفته دیگه بیا ضربان قلب جنین تشکیل شه
گفت ساک حاملگی سالمی داری
پرسیدم خدایی نکرده پوچ نباشه گفت بعید میدونم ساک حاملگی سالمه
دردم دارم گفت بخاطر فیبروماته..
چند هفته تشکیل میشه ضربان قلبش
برای سونوی پسرم یادم رفته اصلا..
دکتر لطفا کمک کنید راجب زردی نوزاد
سلام من 35هفته و 2روز زایمان کردم بدلیل پارگی کیسه آب
یک هفته بستری بود نوزاد
یکروز قبل مرخص شدن آزمایش زردی 11/5بود یکروز داخل دستگاه بود و فرداش زردی اومد روی9و مرخص شدیم
الان بعد از گذشت دو روز حس میکنم یکم به زردی میزنه نوزاد
برای ادامه درمانش چکار کنیم
چطور پیشگیری کنیم بالا نره
شیر خودمم میخوره و دفع هم داره
غذای کمکی به نوزاد
سلام وقتتون بخیر
میشه راهنمایی کنید غذای کمکی برای نوزاد رو باید با چی شروع کنم؟ و اینکه میتونم از همون اول میوه رو هم شروع کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. ممنون
علت نقطه های سفید روی صورت نوزاد
سلام خانوم دکتر 🥰
بی زحمت میشه این عکسارو نگا کنید❤️
بالای چشمش یکم قرمزی هست بعضی وقتا کم رنگه بعضی وقتا پر رنگ،روی صورتش هم نقطه های سفید سفید هست .علتشون چیه؟
وقتی که خودت وزن نکنی آیا بچه وزنش خوبه
من نگرانم هرچی دکترمیرم میگه وزنت کم شده یا وزن نکردی آیا وزن بچم خوبه
جوش روی واژن همراه خارش و سوزش
سلام
ی جوش یا چیزی شبیه اون روی لبهای داخلی واژنم در اومده خیلی سوزش و خارش داره خاروندمش خون اومد چیکار کنم خیلی اذیتم
دفع پروتئین بالا در هفته 35
آزمایش ادرار 24 ساعته دادم، دفع پروتئینم 1500 بوده
فشارم هم این هفته روی 13 بوده
تاری دید ندارم ولی اول هفته سردرد و الانم حالت تهوع دارم
باید چیکارکنم؟! آیا اگر برم بیمارستان زایمانم میکنن؟!
هرکسی اطلاعاتی داره کمکم کنه
مصرف قرص هیوسین یا دی سکلومین در زمان اقدام به بارداری
سلام
من در حال اقدام به بارداری هستم آیا مصرف قرص هیوسین یا دی سکلومین برای شکم درد منع مصرف دارد یا مشکلی ندارد؟
شربت پانادول برای کودک
سلام وقت بخیر
سوالم اینه ، پسر من چهار روز دیگه واکسن ۱۸ ماهگی باید بزنه . یکی از آشنایان شربت پانادول واسش آورده ، آیا من برای تبِ بعد از واکسن میتونم از این شربت استفاده کنم و اگر میتونم مقدار مصرف و چند ساعت یکبار میتونم بهش بدم .
اصلا آیا شربت خوبی هست ؟
پرکردن و عصب کشی دندان در شیردهی
سلام خسته نباشید من دندونمو پرو عصب کشی کردم آیا مشکل داره بچمو شیر بدم زودتر جواب بدین لطفا
قرص دمیترون بر روی جنین که ضرر نداره؟
سلام
من از ابتدای هفته ی ۶.تهوع های شدید گرفتم هم شبانه هم صبحگای و با خوردن خالی ب۶ فایده ای نداشت و دمیترون خوردم قبلنا هر ۱۲ ساعت مینداختم ولی الان یک هفته س که شبا تحمل میکنم و فقط صبح میندازم.دوسه بار قصد قطع دمیترون کردم که حالم افتضاح شد و با معده ی خالی جون میدادم و اصلا نمیتونستم از جام بلندشم.
با لطف دمیترون حالم بهتره و کمتر بالا میارم و میتونم سرپا وایستم و غذا بخورم هرچند که دمیترون از اینور مشکلاتی مثل یبوست برام ایجاد کرده
امروز قصد داشتم تحمل کنم و دمیترون نخورم بخاطر بچم ولی حالم افتضاح شد و از معده درد و تهوع به خودم میپیچیدم.نگرانیم بابت جنین داخل شکممه.دمیترون بهش آسیبی که نمیزنه؟😔
مصرف قرص کلومیفن و خونریزی زیاد
سلام دکتر عزیز و کاربرای اوما. امروز سوم پریودم هست دکتر قرص کلومیفن و لتروزل دادن. کلومیفن خوردم بعدش خیلی خونریزیم شدید شده شر شر داره میاد😭 هیچوقت روز سوم انقد خونریزی نداشتم. بعد مصرف این قرص طبیعیه؟ قطع کنم یا نه
چیکار کنم پریود نشم؟کمممممممک کمممممکککککم
سلام وقتتون بخیر من امروز رسیدم شمال چیکار کنم ک پریود نشم.
امروز سه روزه ک روزی یدپنه قرص ضد بارداری خوردم ک پریود نشم ولی الان زیر دلم درد میکنه و ترشحم صورتی شده چکار کنم ک قطع بشه؟۱ ماهم بودش ک با شوهرم قهر بودم الان این مسافرت حکم ماه عسلو داره😂
درد سمت چپ شکم
سلام
من هفته ۱۳ بارداری هستم دیشب سمت راست شکمم سفت شده بود و درد میکرد الان سمت چپ احساس سوزن سوزن شدن و کشیدگی داره ،به نظرتون طبیعیه یا برم دکتر؟؟
سلام عزیزان الهامممم هستم .پچمو امروز اوردن بعداز ده روززززز
خواستم بهتون خبر خوب بدم البته با هزارتا دوندگی و مامور بردن ..فردا قرار بود که حکم جلبشو بگیرم و ورود به منزل مامور ببرم که خودشون امشب بچمو اموردن
کیست هموراژیک در سونو واژینال
سلام خسته نباشید
من مرداد که رفتم سونو واژینال برای ای یو ای فولیکولام خوب بودن فقط ی کیست هموراژیک داشتم این ماه ای یو ایم نگرفت و پریود شدم و خیلی خیلی لخته میومد بنظرتون کیسته افتاده یا باید برم باز سونو تا ببینم




