Ooma

استفاده از روروئک به بچه آسیب میرسونه ؟

سلام وقت بخیر
من میخواستم برای سیسمونی دخترم روروئک بگیرم ولی بعضی ها گفتن اصلا خوب نیست و باعث میشه پاهاش پرانتزی بشه و کلا آسیب میزنه به بچه
منم دیگه نگرفتم
ولی الان که نزدیک ۷ ماهه هست میبینم خیلی ها برای بچه هاشون روروئک گرفتن و راضی هستن
میخواستم‌ راهنمایی کنین که بگیرم براش یا اینکه واقعا ضرر داره !!؟

60 پاسخ 768 بازدید


کاپ قاعدگی بعد سزارین

سلام خانم دکتر عزیز.وقتتون بخیر
ببخشید ده روز بعد سزارین با خون ریزی کم و جزئی میشه کاپ قاعدگی گذاشت؟!

8 پاسخ 605 بازدید


سیر نشدن نوزاد و شیردهی

سلام دکتر عزیز
نوزاد من از بدو تولد دائما سینه میخواد
من اوایل که توخونه کمکی داشتم مشکلی نداشتم و بصورت دراز کش دائم سینه تودهن نوزادم بود ومیخورد
وزن اولیه ۳۳۰۰،وزن ۱۴روزبعد ۳۸۰۰،وزن الان که ۲۰روزه هست ۴کیلو هست
ولی الان که کنار نوزاد کارهای دیگه و منزل وبچه اولم هست خیلی سخت هست که دائما سینه تودهنش باشه وقتی بلند میشم ۵دقیقه بعد گریه میکنه و خواب کمی داره
یعنی مثل نوزادهای دیگه پرخواب نیست
بنظر شما ایا گشنه است وسیر نمیشه.آیا پستونک یا شیرخشک کمکی بهش بدم
چکارکنم؟

15 پاسخ 474 بازدید


تفسیر سونوگرافی جنین ۳۲هفته

سلام خسته نباشین.امکانش هست از روی سونوگرافی ک انجام دادم ببینین جنین طبیعی هستش یا مشکلی داره؟

11 پاسخ 521 بازدید


سونو گرافی ۵ هفته ۳ روز

سلام خسته نباشید دکتر جان
دیروز رفتم سونوگرافی پنج هفته سه روزم بود
فقط ساک حاملگی داخل رحم بود توش چیزی نبود
دکتر گفت زود اومدی خیلی
هفته دیگه یا دو هفته دیگه بیا ضربان قلب جنین تشکیل شه
گفت ساک حاملگی سالمی داری
پرسیدم خدایی نکرده پوچ نباشه گفت بعید میدونم ساک حاملگی سالمه
دردم دارم گفت بخاطر فیبروماته..
چند هفته تشکیل میشه ضربان قلبش
برای سونوی پسرم یادم رفته اصلا..

38 پاسخ 738 بازدید


دکتر لطفا کمک کنید راجب زردی نوزاد

سلام من 35هفته و 2روز زایمان کردم بدلیل پارگی کیسه آب

یک هفته بستری بود نوزاد
یکروز قبل مرخص شدن آزمایش زردی 11/5بود یکروز داخل دستگاه بود و فرداش زردی اومد روی9و مرخص شدیم

الان بعد از گذشت دو روز حس میکنم یکم به زردی میزنه نوزاد
برای ادامه درمانش چکار کنیم
چطور پیشگیری کنیم بالا نره
شیر خودمم میخوره و دفع هم داره

23 پاسخ 439 بازدید


غذای کمکی به نوزاد

سلام وقتتون بخیر
میشه راهنمایی کنید غذای کمکی برای نوزاد رو باید با چی شروع کنم؟ و اینکه میتونم از همون اول میوه رو هم شروع کنم؟ لطفا راهنماییم کنید. ممنون

27 پاسخ 413 بازدید


علت نقطه های سفید روی صورت نوزاد

سلام خانوم دکتر 🥰
بی زحمت میشه این عکسارو نگا کنید❤️
بالای چشمش یکم قرمزی هست بعضی وقتا کم رنگه بعضی وقتا پر رنگ،روی صورتش هم نقطه های سفید سفید هست .علتشون چیه؟

28 پاسخ 444 بازدید


وقتی که خودت وزن نکنی آیا بچه وزنش خوبه

من نگرانم هرچی دکترمیرم میگه وزنت کم شده یا وزن نکردی آیا وزن بچم خوبه

25 پاسخ 578 بازدید


جوش روی واژن همراه خارش و سوزش

سلام
ی جوش یا چیزی شبیه اون روی لبهای داخلی واژنم در اومده خیلی سوزش و خارش داره خاروندمش خون اومد چیکار کنم خیلی اذیتم

4 پاسخ 522 بازدید


دفع پروتئین بالا در هفته 35

آزمایش ادرار 24 ساعته دادم، دفع پروتئینم 1500 بوده
فشارم هم این هفته روی 13 بوده
تاری دید ندارم ولی اول هفته سردرد و الانم حالت تهوع دارم
باید چیکارکنم؟! آیا اگر برم بیمارستان زایمانم میکنن؟!
هرکسی اطلاعاتی داره کمکم کنه

18 پاسخ 1,704 بازدید


مصرف قرص هیوسین یا دی سکلومین در زمان اقدام به بارداری

سلام
من در حال اقدام به بارداری هستم آیا مصرف قرص هیوسین یا دی سکلومین برای شکم درد منع مصرف دارد یا مشکلی ندارد؟

7 پاسخ 341 بازدید


شربت پانادول برای کودک

سلام وقت بخیر
سوالم اینه ، پسر من چهار روز دیگه واکسن ۱۸ ماهگی باید بزنه . یکی از آشنایان شربت پانادول واسش آورده ، آیا من برای تبِ بعد از واکسن میتونم از این شربت استفاده کنم و اگر میتونم مقدار مصرف و چند ساعت یکبار میتونم بهش بدم .
اصلا آیا شربت خوبی هست ؟

23 پاسخ 381 بازدید


پرکردن و عصب کشی دندان در شیردهی

سلام خسته نباشید من دندونمو پرو عصب کشی کردم آیا مشکل داره بچمو شیر بدم زودتر جواب بدین لطفا

19 پاسخ 443 بازدید


قرص دمیترون بر روی جنین که ضرر نداره؟

سلام
من از ابتدای هفته ی ۶.تهوع های شدید گرفتم هم شبانه هم صبحگای و با خوردن خالی ب۶ فایده ای نداشت و دمیترون خوردم قبلنا هر ۱۲ ساعت مینداختم ولی الان یک هفته س که شبا تحمل میکنم و فقط صبح میندازم.دوسه بار قصد قطع دمیترون کردم که حالم افتضاح شد و با معده ی خالی جون میدادم و اصلا نمیتونستم از جام بلندشم.
با لطف دمیترون حالم بهتره و کمتر بالا میارم و میتونم سرپا وایستم و غذا بخورم هرچند که دمیترون از اینور مشکلاتی مثل یبوست برام ایجاد کرده
امروز قصد داشتم تحمل کنم و دمیترون نخورم بخاطر بچم ولی حالم افتضاح شد و از معده درد و تهوع به خودم میپیچیدم.نگرانیم بابت جنین داخل شکممه‌.دمیترون بهش آسیبی که نمیزنه؟😔

145 پاسخ 505 بازدید


مصرف قرص کلومیفن و خونریزی زیاد

سلام دکتر عزیز و کاربرای اوما. امروز سوم پریودم هست دکتر قرص کلومیفن و لتروزل دادن. کلومیفن خوردم بعدش خیلی خونریزیم شدید شده شر شر داره میاد😭 هیچوقت روز سوم انقد خونریزی نداشتم. بعد مصرف این قرص طبیعیه؟ قطع کنم یا نه

28 پاسخ 701 بازدید


چیکار کنم پریود نشم؟کمممممممک کمممممکککککم

سلام وقتتون بخیر من امروز رسیدم شمال چیکار کنم ک پریود نشم.
امروز سه روزه ک روزی یدپنه قرص ضد بارداری خوردم ک پریود نشم ولی الان زیر دلم درد میکنه و ترشحم صورتی شده چکار کنم ک قطع بشه؟۱ ماهم بودش ک با شوهرم قهر بودم الان این مسافرت حکم ماه عسلو داره😂

15 پاسخ 889 بازدید


درد سمت چپ شکم

سلام
من هفته ۱۳ بارداری هستم دیشب سمت راست شکمم سفت شده بود و درد میکرد الان سمت چپ احساس سوزن سوزن شدن و کشیدگی داره ،به نظرتون طبیعیه یا برم دکتر؟؟

7 پاسخ 393 بازدید


سلام عزیزان الهامممم هستم .پچمو امروز اوردن بعداز ده روززززز

خواستم بهتون خبر خوب بدم البته با هزارتا دوندگی و مامور بردن ..فردا قرار بود که حکم جلبشو بگیرم و ورود به منزل مامور ببرم که خودشون امشب بچمو اموردن

139 پاسخ 1,743 بازدید


کیست هموراژیک در سونو واژینال

سلام خسته نباشید
من مرداد که رفتم سونو واژینال برای ای یو ای فولیکولام خوب بودن فقط ی کیست هموراژیک داشتم این ماه ای یو ایم نگرفت و پریود شدم و خیلی خیلی لخته میومد بنظرتون کیسته افتاده یا باید برم باز سونو تا ببینم

6 پاسخ 403 بازدید